Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація – Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв - Мілове (через м.Старобільск) на ділянці км 161+000 - км 167+000, Луганська область
45453000-7 Overhaul and restoration - Overhaul of the public highway of state importance H-26 Chuguiv - Milove (via Starobilsk) on the section km 161 + 000 - km 167 + 000, Luhansk region
Очікувана вартість
171 859 948,00 UAH
UA-2020-05-13-005074-b 3a2cd96a0eb64723af9570d996160d35
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мажар Юлія Олександрівна

+380645242037 TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25903424
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська область обл., Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70
Контактна особа: Мажар Юлія Олександрівна
+380645242037
TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ROAD SERVICE IN LUHANSK OBLAST
National ID: 25903424
Contact point: Mazhar Y
+380645242037
TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 травня 2020 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 14:43
Очікувана вартість: 171 859 948,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 859 299,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 515579.84 UAH
Publication date: 13 травня 2020 17:13
Enquiries until: 16 червня 2020 09:00
Complaints submission until: до 22 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 червня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 171 859 948 UAH including VAT
Minimal lowering step: 859 300 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація – Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв - Мілове (через м.Старобільск) на ділянці км 161+000 - км 167+000, Луганська область
45453000-7 Overhaul and restoration - Overhaul of the public highway of state importance H-26 Chuguiv - Milove (via Starobilsk) on the section km 161 + 000 - km 167 + 000, Luhansk region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація – Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв - Мілове (через м.Старобільск) на ділянці км 161+000 - км 167+000, Луганська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, Гагаріна, б. 70
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

45453000-7 Overhaul and restoration - Overhaul of the public highway of state importance H-26 Chuguiv - Milove (via Starobilsk) on the section km 161 + 000 - km 167 + 000, Luhansk region
CPV: 45453000-7
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, згідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” та Наказу Державного Агентства Автомобільних Доріг України від 10.02.2020 р. № 42 «Про деякі питання попередньої оплати» строком до трьох календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписання Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Візування актів ф.№КБ-2в відповідальними працівниками Замовника здійснюється до подання актів на підписання Замовнику та не підтверджує факту прийняття робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 12:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 09:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 17:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 12:17
НОВА РЕДАКЦІЯ № 2.docx
18 червня 2020 12:17
протокол на зміни.pdf
03 червня 2020 09:29
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД Н-26 Чугуїв - Мілове (через м.Старобільск) на ділянці км 161 00.docx
03 червня 2020 09:29
Зміни Н-26.pdf
03 червня 2020 09:29
протокол - рішення Н-26.pdf
13 травня 2020 17:10
Перелік та обсяг робіт (Додаток № 8).pdf
13 травня 2020 17:10
ТД Н-26 Чугуїв - Мілове (через м.Старобільск) на ділянці км 161 000 - км 167 00.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід виконання аналогічного договору(рів)
Дата подання: 05 червня 2020 09:31
Дата відповіді: 10 червня 2020 16:20
Шановний Замовник. При вивченні тендерної документації у нас як у потенційного учасника виникли питання. Так, Тендерною документацією передбачено наявність досвіду виконання аналогічного договору(рів). Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного-середньго ремонту (за видами робіт, що є сумісними із зазначеними у предметі закупівлі, в тому числі у відповідних або більших обсягах) автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Наявність досвіду учасників повинна передбачувати підтвердження Улаштування дорожних корит в обсязі 21946 м2. Насамперед улаштування дорожних корит майже не застосовується при поточному-середньому і капітальному ремонті автомобільних доріг, відповідно до класифікаторів влаштуваня корит використовується локально та не є основним видом робіт. Реконструкція же передбачає виконання робіт з поширення проїздної частини, а тому і виникає необхідність проведення земляних робіт як в тому числі і влаштування корит. Визначення однією з вимог наявність саме досвіду з улаштування корит значно зменьшує конкуренцію по предмету закупівлі і призводить до дискриминації потенційних учасників. Просимо змінити вимогу по влаштуванню дорожніх корит на сумісні види робіт, а саме: розробка грунту з навантаженням у транспортні засоби або переміщенням, планування грунту, ущільнення грунту котками, як це передбачено ресурсними елементними кошторисними нормами. Або дати відповідь, чи будуть вище зазначені види робіт вважатися сумісними і в яких обсягах (м3)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Улаштування дорожніх корит в обсягах, зазначених у тендерній документації, передбачено технічним завданням , яке , в свою чергу , базується на проектно-кошторисній документації (планується влаштування додаткової смуги руху).
2. Улаштування дорожніх корит прямо передбачено роботами з капітального ремонту , а саме : ГБН Г. 1-218-182:2011 – Роботи з капітального ремонту – пункт 5.2.1 (згідно з ВБН В.2.3-218-171), пункт 5.2.2(згідно з ВБН В.2.3-218-186).

Крім того, слід зазначити, що відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Кваліфікаційний критерій: "Наявність досвіду виконання аналогічного договору"
Дата подання: 05 червня 2020 09:44
Дата відповіді: 11 червня 2020 08:54
Доброго дня! Ознайомившись із вимогами тендерної документації, в тому числі із кваліфікаційним критерієм: "наявність аналогічного договору" виникає питання: чому Вами до основних видів робіт двічі включено роботи по улаштуванню дорожного корита (п.2 та п.6)? Це не помилка? Чи Учаснику потрібно підвердити сумарний обсяг (п.2 + п.6) даних робіт?
Відповідь: 1. П.6 до додатку 2 (інформація про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів))- є технічною помилкою (дублюванням ) пункту 2.

З метою усунення технічної помилки Тендерний комітет здійснить внесення відповідних змін до Тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-13-005074-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ІБК Енерготехнобуд, Код ЄДРПОУ:34327586
Дата подання: 10 червня 2020 18:20
Скарга до АМКУ UA-2020-05-13-005074-b (Н-26 Чугуїв, 161-167) щодо ТД (ІБК)
ТОВ “ІБК ЕНЕРГОТЕХНОБУД” виявило ряд вимог в тендерній документації (далі також — Документація, та/або ТД), які в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 червня 2020 23:41
Рішення від 15.06.2020 № 11718 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 23:41
Рішення від 19.06.2020 № 12221.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 01:04

Документи подані скаржником

10 червня 2020 17:08
договор 72
10 червня 2020 17:08
Договор 36
10 червня 2020 17:08
договор 47
10 червня 2020 20:40
Скарга

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-04-000011 ● ae24de0553c3470e8f6b350611c91932
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2021 17:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
04.03.2021 №180
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25 січня 2021 року №003100-18/866-2021,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.03.2021 №180
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-05-13-005074-b 13.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-18 16:49:19

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв - Мілове (через м.Старобільск) на ділянці км 161+000 - км 167+000, Луганська область (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-13-005074-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому додаток №5 «Акт-приймання передачі проектно-кошторисної документації» до договору з виконання робіт від 04 серпня 2020 року №17-2020, укладеного з ТОВ «БК ЄВРОДОР», оприлюднено в електронній системі закупівель 17 серпня 2020 року?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-03-24 17:32:51

ПОЯСНЕННЯ на питання за моніторингом у закупівлі UA-2020-05-13-005074-b

За попередніх поставлених питань Служба автомобільних пояснила наступне.

Акт приймання –передачі проектно-кошторисної документації, додаток № 5 до договору з виконання робіт на об‘єкті «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв – Мілове (через м. Старобільск) на ділянці км 161+000 – км 167+000 у Луганській області», укладений від 04.08.2020 року № 17-2020, укладений з ТОВ «БК ЄВРОДОР», оприлюднено в електронній системі закупівель 17.08.2020 року у зв’язку з наступним.
Відповідно до пункту 6.1.2 договору Замовник зобов’язаний надати Підряднику проектно-кошторисну документацію та тенічне завдання, але термінів передачі Підряднику ПКД Замовником договір виконання робіт не передбачає. ПКД по вказаному об’єкту передано Підряднику 17.08.2020, про що складено відповідний акт та відповідно і оприлюднено в електронній систем закупівель в дату передачі та підписання.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 14 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 липня 2020
UA-2020-05-13-005074-b3a2cd96a0eb64723af9570d996160d35
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25903424
Місцезнаходження: 93400, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДОГУСАН ІНШААТ ТІДЖАРЕТ АНОНІМ ШИРКЕТІ Документи
Відхилено
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 16:00
ТОВ "БК ЄВРОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 16:01

Документи

Публічні документи

24 червня 2020 14:23
Електронний підпис
24 червня 2020 14:23
Електронний підпис
24 червня 2020 00:05
гар 497.rar
15 червня 2020 09:19
Електронний підпис
15 червня 2020 09:19
Електронний підпис
15 червня 2020 09:19
Електронний підпис
15 червня 2020 09:19
Електронний підпис
15 червня 2020 09:17
Платіжне доручення.PDF
13 червня 2020 22:48
Електронний підпис
13 червня 2020 22:48
Електронний підпис
13 червня 2020 22:28
Копії наказів 2.pdf
13 червня 2020 22:28
Згода 2.PDF
13 червня 2020 22:14
S0100113_Ф1._Баланс626058.pdf
13 червня 2020 22:13
Транспортна схема.PDF
13 червня 2020 22:13
Тендерна пропозиція.PDF
13 червня 2020 22:13
Статут.PDF
13 червня 2020 22:13
Скан витягу ПДВ.pdf
13 червня 2020 22:13
Сертифікат ISO 9001.PDF
13 червня 2020 22:13
Самоскиди.pdf
13 червня 2020 22:13
Проект договору.PDF
13 червня 2020 22:13
податкова.PDF
13 червня 2020 22:13
Паспорт Директора.pdf
13 червня 2020 22:13
Особисті згоди.PDF
13 червня 2020 22:13
Опис.pdf
13 червня 2020 22:13
Ліцензія.pdf
13 червня 2020 22:13
Лист-пояснення щодо ТЗ.PDF
13 червня 2020 22:13
Лист від ТФ Ескадор.pdf
13 червня 2020 22:13
Лист від ТОВ БК ЕСК.PDF
13 червня 2020 22:13
Лист від ТОВ БК ЕСК 2.PDF
13 червня 2020 22:13
Лист від Рента Лізинг.pdf
13 червня 2020 22:13
Лист від Ескадор.pdf
13 червня 2020 22:13
Копії наказів ТОВ РДС.pdf
13 червня 2020 22:13
Копії дипломів.pdf
13 червня 2020 22:13
Інформаційна довідка.PDF
13 червня 2020 22:13
Інвентарна картка АБЗ.PDF
13 червня 2020 22:13
Документи на землю.PDF
13 червня 2020 22:13
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
13 червня 2020 22:12
Договір оренди АБЗ.PDF
13 червня 2020 22:12
Договір Лабораторія.pdf
13 червня 2020 22:12
Договір Атестації АБЗ.pdf
13 червня 2020 22:12
Довідка.PDF
13 червня 2020 22:12
Довідка-зобовязання.PDF
13 червня 2020 22:12
Довідка про санкції.PDF
13 червня 2020 22:12
Довідка про АБЗ та інш..PDF
13 червня 2020 22:12
Довідка за ст.17 2.PDF
13 червня 2020 22:12
Довідка за ст.17 1.PDF
13 червня 2020 22:12
Гарантійний лист 2.PDF
13 червня 2020 22:12
Гарантійний лист 1.PDF
13 червня 2020 22:12
Відгук від САД Вінниця.pdf
13 червня 2020 22:12
Витяг зі статуту.PDF
13 червня 2020 22:12
Баланс.PDF
13 червня 2020 22:12
Атестації АБЗ.PDF
13 червня 2020 22:12
497.rar
13 червня 2020 22:12
Швець РВ.PDF
13 червня 2020 22:12
Устуянов.PDF
13 червня 2020 22:12
Тихоненко.PDF
13 червня 2020 22:12
Танцюра.PDF
13 червня 2020 22:11
Сулима.PDF
13 червня 2020 22:11
Переклад Тихоненко.PDF
13 червня 2020 22:11
Переклад Кілор.PDF
13 червня 2020 22:11
Переклад Кириленко.PDF
13 червня 2020 22:11
Переклад Зібровський.PDF
13 червня 2020 22:11
Переклад Боцу.PDF
13 червня 2020 22:11
Переклад Бортневський.PDF
13 червня 2020 22:11
Переклад Березовський.PDF
13 червня 2020 22:11
Мордик.PDF
13 червня 2020 22:11
Молозін.PDF
13 червня 2020 22:11
Колесник.PDF
13 червня 2020 22:11
Кілор.PDF
13 червня 2020 22:10
Кириленко.PDF
13 червня 2020 22:10
Зібровський.PDF
13 червня 2020 22:10
Дудьєв.PDF
13 червня 2020 22:10
Дідур.PDF
13 червня 2020 22:10
Гриценко.PDF
13 червня 2020 22:10
Горкуша.PDF
13 червня 2020 22:10
Боцу.PDF
13 червня 2020 22:10
Бортневський.PDF
13 червня 2020 22:10
Блажко.PDF
13 червня 2020 22:10
Березовський.PDF
13 червня 2020 22:10
Ангелов.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ №6 дог 108-17.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ №5 дог 108-17.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ №4 дог 108-17.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ №3 дог 108-17.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ №2 дог 108-17.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ №1 дог 108-17.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 9 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 8 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 8 дог 19-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 7 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 7 дог 19-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 6 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 6 дог 19-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 5 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 5 дог 19-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 4 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 4 дог 19-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 3 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 3 дог 19-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 2 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 2 дог 19-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 121.19 ч.7.pdf
13 червня 2020 22:09
КБ 121.19 ч.6.pdf
13 червня 2020 22:09
КБ 121.19 ч.5.pdf
13 червня 2020 22:09
КБ 121.19 ч.4.pdf
13 червня 2020 22:09
КБ 121.19 ч.3.pdf
13 червня 2020 22:09
КБ 121.19 ч.2.pdf
13 червня 2020 22:09
КБ 121.19 ч.1.PDF
13 червня 2020 22:09
КБ 12 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:09
КБ 11 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:09
КБ 10 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:09
КБ 1 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:09
КБ 1 дог 19-18П.PDF
13 червня 2020 22:09
Договір №19-18П.pdf
13 червня 2020 22:09
Договір №18-18П.pdf
13 червня 2020 22:09
Договір №121-19.pdf
13 червня 2020 22:09
Договір №108-17.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Луганській області на стадії перекваліфікації розглядаються документи до Тендерної пропозиції Учасника аукціону із закупівлі послуги: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація – Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв - Мілове (через м. Старобільск) на ділянці км 161+000 - км 167+000, Луганська область – АТ ДОГУСАН ІНШААТ ТІДЖАРЕТ АНОНІМ ШИРКЕТІ. В процесі розгляду виявленні наступні недоліки та невідповідності щодо кваліфікаційної відповідності вимогам згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції, а саме: Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює наступні кваліфікаційні критерії: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт (Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно Додатку №2). 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання робіт. (Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно Додатку №2) 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) (Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно Додатку №2). 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за фінансовий рік, що передує року у якому оголошена закупівля. По першому пункту: Учасник не надав інформацію про наявність у нього одного із трьох бульдозерів. Просимо надати необхідну інформацію і документи або надати відповідні вмотивовані та аргументовані пояснення. По другому пункту: Учасник не надав відгук від Замовника аналогічного договору по об’єкту «Державна автомагістраль Ерджім - Чалдиран (км 4+000 – км 18+250)». Просимо надати необхідну інформацію і документи або надати відповідні вмотивовані та аргументовані пояснення. По третьому пункту : В наданих в якості досвіду документах на підтвердження досвіду виконання відсутній досвід- «Улаштування дорожніх корит». Просимо надати необхідну інформацію і документи або надати відповідні вмотивовані та аргументовані пояснення. По четвертому пункту: Учасник в складі тендерної пропозиції не надав підтвердження фінансової спроможності, - фінансової звітності за фінансовий рік, що передує року у якому оголошена закупівля. Натомість надав власну довідку із інформацією про відстрочення надавання фінансової звітності за рішенням уряду Республіки Туреччина у зв’язку із пандемією гострої респіраторної хвороби COVID – 19. Оскільки ведення бізнесом фінансової звітності є загально застосовуваним звичаєм будь якої держави, а преференції та відтермінування прерогативою держави, в такому разі необхідно посилатися на чинні в такій державі нормативні документи, або використовувати дипломатичні установи для підтвердження загально – значимої події. Самостійне отримання інформації Замовником закупівлі з відкритих джерел, передбачених Українським законодавством не зазначає можливість отримання інформації про легітимність законів та постанов інших держав. Просимо надати довідку, або інший документ за підписом уповноваженої особи чи за відміткою державної установи (торгово-промислової палати, консульства, посольства, тощо) що підтверджує відтермінування надання фінансової звітності за попередній рік в державі реєстрації Учасника. Щодо питання підтвердження ЕЦП тендерної пропозиції Відповідно до п.3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".» Учасник, у складі документів до Тендерної пропозиції, надав довідку про неможливість отримання ЕЦП в Україні турецькою компанією - АТ ДОГУСАН ІНШААТ ТІДЖАРЕТ АНОНІМ ШИРКЕТІ - як юридичною особою. Позиція тендерного комітету. Оголошення із закупівлі є відкритим, та доступним широкому колу невизначених осіб, з якими на стадії проведення закупівлі неможливе укладення будь яких окремих угод. П.3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» є нормою прямої дії, що передбачає застосування вимог суміжних законів, що безпосередньо регулюють сферу електронного документообігу та електронних довірчих послуг. Відповідно до Статті 7. Оригінал електронного документа «Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". За п. 1 Статті 26. «Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій» « Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.» Відповідно до ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» - електронна ідентифікація - процедура використання ідентифікаційних даних особи в електронній формі, які однозначно визначають фізичну, юридичну особу або представника юридичної особи, ідентифікація особи - процедура використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях, та/або електронних даних, в результаті виконання якої забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або представника юридичної особи; Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 60 в державі діє «Порядок взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно-телекомунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав», за яким суб’єкт відмінного від Українського права має можливість використати власний сертифікат відкритого ключа (ЕЦП). Тобто нерезидент України має можливість здійснити ідентифікацію підписувача тендерної пропозиції, як це передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». Крім того, у зв’язку із реєстрацією представництва без права юридичної особи «ДОГУСАН ІНШААТ ТІДЖАРЕТ АНОНІМ ШИРКЕТІ» (інд. код 26633903) за законами України передбачається наявність відповідальної особи-керівника. Таким керівником за відомостями з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) зазначається СЕПЕХР МОРАДІАН якому від керівника (БЕШИР ГЬОНГЬОР) підприємства (АТ ДОГУСАН ІНШААТ ТІДЖАРЕТ АНОНІМ ШИРКЕТІ ) надані дві довіреності із повноваженнями. А саме: довіреність від 07 лютого 2020 року на управління діяльності філіалу (представництва) з правом бути представником зокрема у державних установах організаціях підприємствах та закладах України, та довіреність від 25.10.2018 на представництво по тендерах із закупівель. За означеною довіреністю (переклад на Українську) він має право бути представником компанії у закупівлях в Турецькій республіці та інших державах за Законом про тендери та інших відповідних законів. Слід зазначити, що Українське законодавство не встановлює заборон на отримання сертифікату відкритого ключа особами, що мають відмінне від Українського громадянство, але виконують будь які представницькі або розпорядчі функції . Розміщена на сторінці закупівлі електронна тендерна пропозиція та документи до неї є за фактом - знеособленою, що унеможливлює визначення Тендерним комітетом чи спрямований правочин на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним, та чи є волевиявлення учасника правочину вільним і відповідає його внутрішній волі. Наразі, підсумовуючи вище наведене Тендерний комітет зазначає, що розміщення електронної тендерної пропозиції, інформації та документів не підтверджене ЕЦП Учасника, або його повноважного представника, протирічить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та ставить під сумнів легальність розміщення такої тендерної пропозиції, відповідно Тендерний комітет не може пересвідчитися в реальному волевиявленні Учасника, та як наслідок, у разі перемоги означеним Учасником у закупівлі та можливого укладання договору, такий договір може бути визнаний у подальшому нікчемним (недійсним) за позовами заінтересованих осіб, або відповідних державних органів. Вимагаємо здійснити підписання ЕЦП уповноваженої особи наданої нею на сторінку закупівлі електронної тендерної пропозиції з метою підтвердження реального волевиявлення Учасника та виконання приписів п.3 Ст. 12 п. 1 Ст. 26. Закону України «Про публічні закупівлі».

Публічні документи

24 червня 2020 10:56
Техніка 1.rar
24 червня 2020 10:56
Gmail (29).zip
24 червня 2020 10:56
Працівники.rar
24 червня 2020 10:56
Працівники 6.rar
24 червня 2020 10:56
Техніка 4.rar
24 червня 2020 10:56
Працівники 5.rar
24 червня 2020 10:56
Техніка 3.rar
24 червня 2020 10:56
Працівники 4.rar
24 червня 2020 10:56
Техніка 2.rar
24 червня 2020 10:56
Працівники 3.rar
24 червня 2020 10:56
Працівники 2.rar
24 червня 2020 10:56
Лабораторія.rar
24 червня 2020 10:56
Досвід.rar
24 червня 2020 10:56
Документи АТ ДОГУСАН.rar
24 червня 2020 10:56
АБЗ.rar
15 червня 2020 09:16
Виписка 19256.pdf
14 червня 2020 20:04
Техніка 4.rar
14 червня 2020 20:04
Техніка 3.rar
14 червня 2020 20:04
Техніка 2.rar
14 червня 2020 20:04
Техніка 1.rar
14 червня 2020 20:03
Працівники.rar
14 червня 2020 20:03
Працівники 6.rar
14 червня 2020 20:03
Працівники 5.rar
14 червня 2020 20:03
Працівники 4.rar
14 червня 2020 20:03
Працівники 3.rar
14 червня 2020 20:03
Працівники 2.rar
14 червня 2020 20:03
Лабораторія.rar
14 червня 2020 20:03
Досвід.rar
14 червня 2020 20:03
Документи АТ ДОГУСАН.rar
14 червня 2020 20:03
АБЗ.rar

Документи

Публічні документи

25 липня 2020 13:01
Електронний підпис
25 липня 2020 13:01
Електронний підпис
25 липня 2020 12:56
Документи переможця.pdf
26 червня 2020 08:47
Електронний підпис
26 червня 2020 08:47
Електронний підпис
26 червня 2020 08:46
АБЗ.pdf
26 червня 2020 08:46
субпідрядник.rar
26 червня 2020 08:44
субпідрядник.rar
26 червня 2020 08:42
АБЗ.pdf
26 червня 2020 06:52
Електронний підпис
26 червня 2020 06:52
Електронний підпис
26 червня 2020 06:47
Довідки з банку.pdf
26 червня 2020 06:46
АБЗ.pdf
26 червня 2020 06:46
субпідрядник.rar
26 червня 2020 06:46
Залучена лабораторія.pdf
26 червня 2020 06:46
Довідка субпідрядники.pdf
26 червня 2020 06:46
Довідка правцівникі.pdf
26 червня 2020 06:46
Додаток 3 стаття 17.pdf
26 червня 2020 06:46
банковская гарантия.rar
26 червня 2020 06:46
Звітність І кв 2020 рік.pdf
26 червня 2020 06:46
Довідки.pdf
26 червня 2020 06:46
Звітність за 2019 рік.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Луганській області на стадії перекваліфікації розглядаються документи до Тендерної пропозиції Учасника аукціону із закупівлі послуги: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація – Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв - Мілове (через м. Старобільск) на ділянці км 161+000 - км 167+000, Луганська область - ТОВ "Автомагістраль-Південь". В процесі розгляду виявленні наступні недоліки та невідповідності щодо кваліфікаційної відповідності вимогам згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Замовник передбачив у Тендерній документації: «!!! В складі зазначених документів Учасник обов’язково надає інформацію про особисту згоду працівника на обробку та передачу його персональних даних, яка надає змогу Замовнику пересвідчитися в особистому волевиявленні працівника. Інформація повинна бути надана у формі копій персональних заяв працівника із особистим підписом або підписів працівників у наказах та формулярах із зазначенням відповідних позначок про захист персональних даних, цивільно-правових угод, тощо.» В складі документів до тендерної пропозиції ТОВ "Автомагістраль-Південь" надало довідку № 0623/4.4 –ПД від 23.06.2020 р. із зазначенням підстав неможливості надавання інформації про особисту згоду працівника на обробку та передачу його персональних даних. При вивченні підстав та доказів, що надав Учасник до своєї тендерної пропозиції Тендерний комітет, зазначає що означені підстави не є аргументованими та такими що будь яким чином перешкоджають виконанню вимоги Замовника у Тендерній документації за таких підстав: У своїй діяльності будь який суб’єкт господарювання використовує електронний документообіг, зв’язок та транспорт, тощо. Замовник у своїй тендерній документації не зазначає вимог щодо визначення дати отримання згоди працівника. Зазвичай відповідну згоду роботодавець отримує при прийманні робітника до штату або на момент укладання строкового трудового договору чи цивільно-правової угоди . Оскільки вимоги щодо надання персональних згод працівників, що зазначив Замовник у Тендерній документації було розміщено з датою оприлюднення закупівлі - 13 травня 2020 року Учасник мав достатньо часу для отримання відповідних згод від працівників, яких він планує залучити, та зазначив у довідці незалежно від місця виконання ними трудових завдань. Вимагаємо надати інформацію про особисту згоду всіх працівників, що зазначені у довідці № 0623/1.2-1 від 23.06.2020 р. на обробку та передачу його персональних даних, яка надає змогу Замовнику пересвідчитися в особистому волевиявленні працівника, тобто за його особистим підписом.

Документи

Публічні документи

08 липня 2020 09:45
Електронний підпис
08 липня 2020 09:42
Листи-згоди.pdf
26 червня 2020 08:44
Електронний підпис
26 червня 2020 08:44
Електронний підпис
26 червня 2020 08:33
Електронний підпис
26 червня 2020 08:33
Електронний підпис
26 червня 2020 08:33
11. Банківська гарантія.7z
26 червня 2020 08:33
10. Гарантійний лист.pdf
26 червня 2020 08:33
4. Фінансова звітність.7z
26 червня 2020 08:33
1.3.2. № 32Пс-ДД-2281.pdf
26 червня 2020 08:33
1.3.1. № Т21-ХО-17.pdf
26 червня 2020 08:33
1.2.20. Машиніст ГЗУ.pdf
26 червня 2020 08:33
1.2.8. Водії 2.pdf
26 червня 2020 08:33
1.2.8. Водії 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ДОГУСАН ІНШААТ ТІДЖАРЕТ АНОНІМ ШИРКЕТІ

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" 159 486 032,00
UAH з ПДВ
158 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 168 000 000,00
UAH з ПДВ
158 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 163 267 000,00
UAH з ПДВ
163 267 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2020 13:01
Електронний підпис
25 липня 2020 13:01
Електронний підпис
25 липня 2020 12:56
Документи переможця.pdf
26 червня 2020 08:47
Електронний підпис
26 червня 2020 08:47
Електронний підпис
26 червня 2020 08:46
АБЗ.pdf
26 червня 2020 08:46
субпідрядник.rar
26 червня 2020 08:44
субпідрядник.rar
26 червня 2020 08:42
АБЗ.pdf
26 червня 2020 06:52
Електронний підпис
26 червня 2020 06:52
Електронний підпис
26 червня 2020 06:47
Довідки з банку.pdf
26 червня 2020 06:46
АБЗ.pdf
26 червня 2020 06:46
субпідрядник.rar
26 червня 2020 06:46
Залучена лабораторія.pdf
26 червня 2020 06:46
Довідка субпідрядники.pdf
26 червня 2020 06:46
Довідка правцівникі.pdf
26 червня 2020 06:46
Додаток 3 стаття 17.pdf
26 червня 2020 06:46
банковская гарантия.rar
26 червня 2020 06:46
Звітність І кв 2020 рік.pdf
26 червня 2020 06:46
Довідки.pdf
26 червня 2020 06:46
Звітність за 2019 рік.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 09:45
Електронний підпис
08 липня 2020 09:42
Листи-згоди.pdf
26 червня 2020 08:44
Електронний підпис
26 червня 2020 08:44
Електронний підпис
26 червня 2020 08:33
Електронний підпис
26 червня 2020 08:33
Електронний підпис
26 червня 2020 08:33
11. Банківська гарантія.7z
26 червня 2020 08:33
10. Гарантійний лист.pdf
26 червня 2020 08:33
4. Фінансова звітність.7z
26 червня 2020 08:33
1.3.2. № 32Пс-ДД-2281.pdf
26 червня 2020 08:33
1.3.1. № Т21-ХО-17.pdf
26 червня 2020 08:33
1.2.20. Машиніст ГЗУ.pdf
26 червня 2020 08:33
1.2.8. Водії 2.pdf
26 червня 2020 08:33
1.2.8. Водії 1.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 14:23
Електронний підпис
24 червня 2020 14:23
Електронний підпис
24 червня 2020 00:05
гар 497.rar
15 червня 2020 09:19
Електронний підпис
15 червня 2020 09:19
Електронний підпис
15 червня 2020 09:19
Електронний підпис
15 червня 2020 09:19
Електронний підпис
15 червня 2020 09:17
Платіжне доручення.PDF
13 червня 2020 22:48
Електронний підпис
13 червня 2020 22:48
Електронний підпис
13 червня 2020 22:28
Копії наказів 2.pdf
13 червня 2020 22:28
Згода 2.PDF
13 червня 2020 22:14
S0100113_Ф1._Баланс626058.pdf
13 червня 2020 22:13
Транспортна схема.PDF
13 червня 2020 22:13
Тендерна пропозиція.PDF
13 червня 2020 22:13
Статут.PDF
13 червня 2020 22:13
Скан витягу ПДВ.pdf
13 червня 2020 22:13
Сертифікат ISO 9001.PDF
13 червня 2020 22:13
Самоскиди.pdf
13 червня 2020 22:13
Проект договору.PDF
13 червня 2020 22:13
податкова.PDF
13 червня 2020 22:13
Паспорт Директора.pdf
13 червня 2020 22:13
Особисті згоди.PDF
13 червня 2020 22:13
Опис.pdf
13 червня 2020 22:13
Ліцензія.pdf
13 червня 2020 22:13
Лист-пояснення щодо ТЗ.PDF
13 червня 2020 22:13
Лист від ТФ Ескадор.pdf
13 червня 2020 22:13
Лист від ТОВ БК ЕСК.PDF
13 червня 2020 22:13
Лист від ТОВ БК ЕСК 2.PDF
13 червня 2020 22:13
Лист від Рента Лізинг.pdf
13 червня 2020 22:13
Лист від Ескадор.pdf
13 червня 2020 22:13
Копії наказів ТОВ РДС.pdf
13 червня 2020 22:13
Копії дипломів.pdf
13 червня 2020 22:13
Інформаційна довідка.PDF
13 червня 2020 22:13
Інвентарна картка АБЗ.PDF
13 червня 2020 22:13
Документи на землю.PDF
13 червня 2020 22:13
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
13 червня 2020 22:12
Договір оренди АБЗ.PDF
13 червня 2020 22:12
Договір Лабораторія.pdf
13 червня 2020 22:12
Договір Атестації АБЗ.pdf
13 червня 2020 22:12
Довідка.PDF
13 червня 2020 22:12
Довідка-зобовязання.PDF
13 червня 2020 22:12
Довідка про санкції.PDF
13 червня 2020 22:12
Довідка про АБЗ та інш..PDF
13 червня 2020 22:12
Довідка за ст.17 2.PDF
13 червня 2020 22:12
Довідка за ст.17 1.PDF
13 червня 2020 22:12
Гарантійний лист 2.PDF
13 червня 2020 22:12
Гарантійний лист 1.PDF
13 червня 2020 22:12
Відгук від САД Вінниця.pdf
13 червня 2020 22:12
Витяг зі статуту.PDF
13 червня 2020 22:12
Баланс.PDF
13 червня 2020 22:12
Атестації АБЗ.PDF
13 червня 2020 22:12
497.rar
13 червня 2020 22:12
Швець РВ.PDF
13 червня 2020 22:12
Устуянов.PDF
13 червня 2020 22:12
Тихоненко.PDF
13 червня 2020 22:12
Танцюра.PDF
13 червня 2020 22:11
Сулима.PDF
13 червня 2020 22:11
Переклад Тихоненко.PDF
13 червня 2020 22:11
Переклад Кілор.PDF
13 червня 2020 22:11
Переклад Кириленко.PDF
13 червня 2020 22:11
Переклад Зібровський.PDF
13 червня 2020 22:11
Переклад Боцу.PDF
13 червня 2020 22:11
Переклад Бортневський.PDF
13 червня 2020 22:11
Переклад Березовський.PDF
13 червня 2020 22:11
Мордик.PDF
13 червня 2020 22:11
Молозін.PDF
13 червня 2020 22:11
Колесник.PDF
13 червня 2020 22:11
Кілор.PDF
13 червня 2020 22:10
Кириленко.PDF
13 червня 2020 22:10
Зібровський.PDF
13 червня 2020 22:10
Дудьєв.PDF
13 червня 2020 22:10
Дідур.PDF
13 червня 2020 22:10
Гриценко.PDF
13 червня 2020 22:10
Горкуша.PDF
13 червня 2020 22:10
Боцу.PDF
13 червня 2020 22:10
Бортневський.PDF
13 червня 2020 22:10
Блажко.PDF
13 червня 2020 22:10
Березовський.PDF
13 червня 2020 22:10
Ангелов.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ №6 дог 108-17.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ №5 дог 108-17.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ №4 дог 108-17.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ №3 дог 108-17.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ №2 дог 108-17.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ №1 дог 108-17.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 9 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 8 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 8 дог 19-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 7 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 7 дог 19-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 6 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 6 дог 19-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 5 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 5 дог 19-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 4 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 4 дог 19-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 3 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 3 дог 19-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 2 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 2 дог 19-18П.PDF
13 червня 2020 22:10
КБ 121.19 ч.7.pdf
13 червня 2020 22:09
КБ 121.19 ч.6.pdf
13 червня 2020 22:09
КБ 121.19 ч.5.pdf
13 червня 2020 22:09
КБ 121.19 ч.4.pdf
13 червня 2020 22:09
КБ 121.19 ч.3.pdf
13 червня 2020 22:09
КБ 121.19 ч.2.pdf
13 червня 2020 22:09
КБ 121.19 ч.1.PDF
13 червня 2020 22:09
КБ 12 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:09
КБ 11 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:09
КБ 10 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:09
КБ 1 дог №18-18П.PDF
13 червня 2020 22:09
КБ 1 дог 19-18П.PDF
13 червня 2020 22:09
Договір №19-18П.pdf
13 червня 2020 22:09
Договір №18-18П.pdf
13 червня 2020 22:09
Договір №121-19.pdf
13 червня 2020 22:09
Договір №108-17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК ЄВРОДОР"
#36256287
Переможець 158 490 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР"
#36256287
158 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 18:26
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 16:10
Договірна ціна.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 16:09
Додаткова угода №10.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2021 15:12
повідомлення.pdf зміни до договору
10 вересня 2021 15:11
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 10:52
Додаткова угода № 17.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 10:52
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 10:47
Додаткова угода № 9 (1).pdf зміни до договору
30 червня 2021 10:46
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 08:40
Додаткова угода № 8 (1).pdf зміни до договору
29 квітня 2021 08:40
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 11:02
Додаткова угода № 7 (1).pdf зміни до договору
12 березня 2021 11:02
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 10:33
Додаткова угода № 6. (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 10:33
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 13:53
Додаткова угода № 6 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 13:37
Додаткова угода № 5 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 13:37
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 15:46
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
10 грудня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 09:42
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 09:42
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 17:59
Додаткова угода № 2 (2) (1).pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 17:59
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 14:42
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
25 серпня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 14:46
Додаток № 5 (1).pdf зміни до договору
17 серпня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 14:19
Договір № 17-2020.pdf укладений
04 серпня 2020 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Акт-приймання передачі проектно-кошторисної документації (Додаток №5)
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додоток № 5 до
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Домовились змінити п. 4.3. та викласти в наступній редакції п.4.3. Договору: «4.3. Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, згідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Наказу Державного Агентства Автомобільних Доріг України від 10.02.2020 р. № 42 «Про деякі питання попередньої оплати» строком до трьох календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписання Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати».
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Календарного плану робіт та Плану фінансування робіт (послуг)
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Календарного плану робіт, плану фінансування робіт (послуг)
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 3.1 договору; Графіку виконання робіт (послуг); Графік фінансування робіт (послуг).
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.3.1 Договору; Додаток 2; Додаток 3
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.3.1 Договору; Додатку № 2; Додатку №3
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.3.1 Договору; Додаток 2; Додаток3
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.3.1;п.5.1;п.12.1; Додаток 2 та Додаток 3
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.4.3 договору
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку № 2, №3
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 3.1, Додатку 2, Додатку 3
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): вважати додаткову угоду № 17 помилково завантаженою
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: повідомлення
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 3.1,п.5.1,п.12.1,Додатку2, Додатку3, Додатку1
Номер договору про закупівлю: 17-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 155 637 912,52
UAH (в тому числі ПДВ 25 939 652,09 UAH)