Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Гоголя в м. Старий Самбір Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
2 967 372,40 UAH
UA-2020-05-13-004766-b 016034cf2db748c0b438db7b56c4f989
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бущак Володимир

+380323821561 sts.m.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТАРОСАМБІРСЬКА МІСЬКА РАДА СТАРОСАМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04055995
Місцезнаходження: 82000, Україна , Львівська обл., Старий Самбір, Старосамбірський район, ВУЛИЦЯ ЛЕВА ГАЛИЦЬКОГО, будинок 35
Контактна особа: Бущак Володимир
+380323821561
sts.m.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 29 травня 2020 14:50
Очікувана вартість: 2 967 372,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Гоголя в м. Старий Самбір Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82000, Україна, Львівська область, Старий Самбір, Гоголя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів протягом 10 календарних днів з дати підписання договору в разі наявності бюджетних асигнувань в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 17:09
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
20 травня 2020 17:09
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
20 травня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 17:09
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
20 травня 2020 17:09
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
13 травня 2020 16:34
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо технічного завдання
Дата подання: 18 травня 2020 16:31
Дата відповіді: 19 травня 2020 14:56
Доброго дня. Просимо уточнити, чи укріплена суміш С-5 цементом та в якій пропорції? Дякуємо.
Відповідь: Щебенево-піщана суміш С5 в даному проекті цементом не укріплюється.
Уточнення щодо технічного завдання
Дата подання: 18 травня 2020 16:32
Дата відповіді: 19 травня 2020 14:57
Доброго дня Просимо вказати СМ труб "КОРСИС" згідно технічного завдання. Дякуємо
Відповідь: Труби каналізаційні двошарові гофровані для мереж безнапірної каналізації 300 мм.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-13-004766-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ", Код ЄДРПОУ:41390227
Дата подання: 18 травня 2020 16:29
Вимога про усунення порушень допущених в Тендерній документації.
1. Замовник в Тендерній документації зазначає, що в складі пропозиції подаються чинні на момент подання копії довідок або особових медичних книжок або інших документів, що підтверджують медичний огляд працівників, що будуть безпосередньо виконувати роботи передбачені технічним завданням.
Про те, відповідно до статті 21 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" та згідно Постанови кабінету Міністрів України від від 23 травня 2001 р. № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» затверджено перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам та Порядок проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок.
Представників будівельних професій чим інженерно-технічних професій, які будуть брати участь в даній процедурі закупівлі на стороні учасника немає.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них і запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно частини третьої статті 5 закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог. Які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22Закону, яким передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель передбачених Законом.
2. Замовник в Тендерній документації зазначає, що Довідка про виконання аналогічного/их договору/ів загальною вартістю не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі Замовника в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору
Виконання аналогічного/их договору/ів* про виконання робіт з будівництва або капітального ремонту або реконструкції доріг або вулиць за 2019 рік або за 2020 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору) та оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку виданого не раніше травня 2020 року, що відповідає копії/ям поданих аналогічних договорів від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів (може подаватись копія договору, що виконується), а також оформлених на їх виконання довідок про вартість виконаних учасником будівельних робіт за формою №КБ-3.
Така умова позбавляє потенційних учасників можливості взяти участь в закупівлі та є дискримінаційною до потенційних учасників та суб’єктів господарювання, які мають виконані аналогічні договори на суму меншу 50 відсотків. Така вимога є дискримінаційною.
За таких умов взяти участь в закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які виконані договори на суму менше 50% від очікуваної вартості закупівлі Замовника.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них і запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно частини третьої статті 5 закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог. Які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22Закону, яким передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель передбачених Законом.
3. Замовник в Тендерній документації зазначає, що Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2019 рік або за 2020 рік має бути не менше ніж 2,5 млн. грн. про що учасник подає відповідні документи (баланс, звіт, декларації тощо).
Така умова позбавляє потенційних учасників можливості взяти участь в закупівлі та є дискримінаційною до потенційних учасників та суб’єктів господарювання, які мають Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2019 рік або за 2020 рік меншим.Така вимога є дискримінаційною.
За таких умов взяти участь в закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які виконані договори на суму менше 50% від очікуваної вартості закупівлі Замовника.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них і запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно частини третьої статті 5 закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог. Які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22Закону, яким передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель передбачених Законом.
4. Замовник в Тендерній документації зазначає, що Договірна ціна повинна бути підписана сертифікованим інженером-проектувальником з долученням копії його сертифікату.
Така вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує участь потенційних учасників та субєктів господарювання, які не мають трудових або договірних відносин з сертифікованим інженером-проектувальником.
Хочемо зазначити, що договірну ціну в програмному комплексі АВК чи суміжних програмних комплексах може розрахувати кошторисник або особа, яка має відповідні знання та вміння є дискримінаційною. Згідно п.3 ст.64, а також п.1 ст.44, п.1 ст.45 Господарського кодексу України суб’єкти господарювання самостійно вирішують питання чисельності робітників та штатного розкладу, самостійно проводять комерційний розрахунок та визначають майновий статус.
Таким чином, вказані статті Господарського кодексу України говорять про протизаконність втручання будь-яких суб’єктів у господарчу діяльність з метою здійснення впливу на встановлення його організаційної структури та кількості працівників. Дана вимога призводить до дискримінації учасників торгів - суб’єктів господарювання (фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб) та позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі.
5. Замовник в Тендерній документації зазначає, що матеріали, устаткування, обладнання яке застосовується під час виконання робіт та подальшій експлуатації об’єкту повинно бути сертифікованим та сприяти захисту навколишнього середовища від шкідливих елементів та забруднень про що подається гарантійний лист.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них і запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно частини третьої статті 5 закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог. Які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22Закону, яким передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель передбачених Законом.
6. Замовник в Тендерній документації зазначає, що Оригінал довідки з банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами або заборгованості за кредитними угодами станом на травень 2020 року (довідка подається з банку яким видана банківська гарантія).
Така вимога є дискримінаційною.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них і запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно частини третьої статті 5 закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог. Які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
7. Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22Закону, яким передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель передбачених Законом.
Замовник в Тендерній документації зазначає, що Оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність в Учасника коштів на рахунку станом на травень 2020 року
Така вимога є дискримінаційною.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них і запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно частини третьої статті 5 закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог. Які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
8. Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, яким передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель передбачених Законом.
9. Замовник в Тендерній документації зазначає, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - до 31.12.2020 року. Проте згідно умов Проекту Договору, а саме розділу 11. «Строки дії договору» пункту 11.1., який гласить, що «цей Договір набирає чинності з дня укладання договору і діє до 31.12.2021 року», ці розбіжності, оскільки вони вводять в оману про фактичні строки виконання робіт.
Для розуміння наведеного та додаткової аргументації надаємо копію рішення АМКУ від 04.05.2020 № 8524.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо привести Тендерну документацію закупівлі у відповідність до чинного Законодавста!!!

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 травня 2020 16:54
1.В зв’язку з пандемією Covid-19 замовником вимагаються чинні на момент подання копії довідок або особових медичних книжок або інших документів, що підтверджують медичний огляд працівників, що будуть безпосередньо виконувати роботи передбачені технічним завданням. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації.
2. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, адже учасник може подати як мінімум 1 аналогічний договір, а може подати декілька аналогічних договорів. Зазначене підтверджується рішенням АМКУ від 12.12.2019 №18481-р/пк-пз.
3. Відповідно до ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість закупівлі 2 967 372,40 грн. Вимога про підтвердження обсягу річного доходу (виручки) не менше 2,5 млн. грн. є законною. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації.
4. Відповідно до ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість закупівлі 2 967 372,40 грн. Вимога про підтвердження обсягу річного доходу (виручки) не менше 2,5 млн. грн. є законною. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації
5. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, адже Учасник може мати в штаті сертифікованого інженера – проектувальника, може підписати з ним трудову угоду, залучити згідно договору надання послуг тощо. Небажання Учасника мати трудові або інші відносини з інженером – проектувальником не є дискримінаційною вимогою згідно постанови ВСУ від 14.05.2020р. справа №826/18068/17.
6. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації.
7. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації,
8. Стосовно строків виконання робіт допущено технічну описку, будуть внесені відповідні зміни в документацію.

Документи подані скаржником

18 травня 2020 16:29
рішення від 04.05.2020 № 8524.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-13-004766-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД", Код ЄДРПОУ:37197537
Дата подання: 19 червня 2020 16:09
Скарга про скасування рішення Замовника про визнання переможцем ФОП Іванишин І.С.
«13» травня 2020 року Старосамбірська міська рада Львівської області (Далі — Замовник) оприлюднив оголошення про заплановану закупівлю робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Гоголя в м. Старий Самбір Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45230000-8) (ДК 021:2015). Приватне підприємство «СЧН ЖИТЛО-БУД» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. 11.06.2020р. Протоколом №47 засідання тендерного комітету переможцем торгів було визнано ФОП Іванишин І.С. Ми категорично не погоджуємося із зазначеною позицією Замовника, оскільки вона є необґрунтованою з наступних підстав: Відповідно до п.5 Розділу ІІІ ТД Згідно з цією документацією Учасник подає, як частину його пропозиції, документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним вимогам, якими є: 4) В складі пропозиції подаються чинні на момент подання копії довідок або особових медичних книжок або інших документів, що підтверджують медичний огляд працівників, що будуть безпосередньо виконувати роботи передбачені технічним завданням. Учасником ФОП Іванишин І.С. не подано у складі пропозицій чинних на момент подання документів, які підтверджують медичний огляд працівників, що будуть безпосередньо виконувати роботи передбачені технічним завданням. Порядок проходження медичного огляду працівників встановлено Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженим Наказом МОЗ 21.05.2007 N 246 Зазначеним порядком встановлено фактично наступні види медичних оглядів – попередні та періодичні. Медичний огляд проводиться за визначеною Порядком процедурою, і його результати підтверджуються визначеними Порядком документами. Зокрема Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, який затверджений Наказом МОЗ України від 21.05.2007 N 246 встановлено форму медичної довідки про прведення медичного огляду, зокрема п.2.16 Порядку встановлює, що результати попереднього (періодичних) медичного огляду працівників і висновок Комісії про стан здоров'я заносяться до Картки працівника, який підлягає попередньому (періодичним) медичному огляду (далі - Картка працівника) за формою, зазначеною у додатку 7, і до Медичної картки амбулаторного хворого (форма 025/о ( va302282-99 ), затверджена наказом МОЗ України від 27.12.99 N 302 ( v0302282-99 ) "Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в поліклініках (амбулаторіях)". У Картці працівника зазначаються скарги працівника на стан здоров'я, анамнез, результати медичного огляду, лабораторних, функціональних та інших досліджень, діагноз, висновок про професійну придатність працівника працювати за своєю професією. Картка працівника містить конфіденційну інформацію, зберігається у закладі охорони здоров'я, що проводить медичний огляд на підставі укладеного договору з роботодавцем протягом трудової діяльності працівника, надається Комісії під час проведення медичних оглядів. На підставі Картки працівника Комісією видається працівнику медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у додатку 8. Зазначена медична довідка має термін чинності, містить висновок комісії про стан здоров’я та придатність до роботи, а також підтверджує проходження ссаме медичного огляду. У складі тендерної пропозиції ФОП Іванишин І.С. подано довідки працівників, які містять терміну чинності (лише дату видачі, що не дозволяє встановити, чи є вони чинними на момент подання), не містять даних про проходження саме медогляду, що суперечить вимогам тендерної документації та чинного законодавства. Зазначені довідки містять підпис та печатку сімейного лікаря (а не комісії), з висновком про те, що особа є «соматично здорова, терапевтичних патологій не виявлено», однак вони не містять жодних даних про підтвердження саме медогляду. Тендерною документацією передбачено надання на підтвердження проходження медогляду копій довідок або особових медичних книжок або інших документів, однак до цих документів встановлено дві вимоги, за дотримання яких вони будуть відповідати Тендерній документації: 1. Чинність на момент подання. 2. Підтвердження проходження саме медогляду. Надані учасником ФОП Іванишин І.С. Довідки не відповідають жодній із цих вимог. Вважаємо що Замовник при оцінці пропозиції учасника ФОП Іванишин І.С. порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно тендерну пропозицію ФОП Іванишин І.С., чим порушив права нашого підприємства, оскільки пропозиція нашого підприємства повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами і мала шанси бути визнаною переможцем торгів у разі прийняття законного рішення Замовником. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визнання переможцем ФОП Іванишин І.С., що в свою чергу призвело до порушення майнових прав нашого підприємства, як потенційного переможця торгів, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним ринку виконання будівельних робіт Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ФОП Іванишин І.С., зазначене у протоколі засідання тендерного комітету №47 від 11.06.2020р. .ДОДАТКИ: 1. Доказ оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 19.06.2020р. Директор ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» Ю.А. Стецун
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 23:31

Документи подані скаржником

19 червня 2020 16:58
Скарга.pdf
01 липня 2020 19:03
Скрін шоти.docx
01 липня 2020 19:03
Додаткові пояснення.pdf

Документи подані замовником

26 червня 2020 15:52
пояснення 1 стор.jpg
26 червня 2020 15:52
пояснення 2 стор.jpg
26 червня 2020 15:52
пояснення лікарня.jpg
03 липня 2020 13:01
додаткове 1 стор.jpg
03 липня 2020 13:01
додаткове 2 стор.jpg
03 липня 2020 13:01
додаткове 3 стор.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" 2 299 510,93
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Захід Автошлях" 2 284 987,20
UAH з ПДВ
2 075 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мандзяк Іван Володимирович 2 288 857,47
UAH з ПДВ
2 079 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ІВАНИШИН І. С. 2 432 746,80
UAH з ПДВ
2 079 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будремдор" 2 619 109,92
UAH з ПДВ
2 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" 2 448 816,00
UAH з ПДВ
2 265 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 17:47
Електронний підпис
28 травня 2020 17:44
Персональні дані.pdf
28 травня 2020 17:44
Договір з інженером.pdf
28 травня 2020 17:44
Договірна ціна Гоголя.pdf
28 травня 2020 17:44
Штатний розпис.pdf
28 травня 2020 17:44
Трудові книжки.rar
28 травня 2020 17:44
Технічне завдання.pdf
28 травня 2020 17:44
Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2020 17:44
Скан опис до Статуту.pdf
28 травня 2020 17:44
СЕРТІФІКАТ ІП (1).pdf
28 травня 2020 17:44
Протокол зборів.pdf
28 травня 2020 17:44
Проект Договору.pdf
28 травня 2020 17:44
Персональні дані.pdf
28 травня 2020 17:44
Наказ на д-ра Альт.PDF
28 травня 2020 17:44
Копія ліцензії.pdf
28 травня 2020 17:44
Копія Витягу ПДВ.pdf
28 травня 2020 17:44
Копія Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 травня 2020 17:44
Календарний графік.pdf
28 травня 2020 17:44
Досвід Ю. Липи.rar
28 травня 2020 17:44
Досвід Шевченка 350Бч.2..rar
28 травня 2020 17:44
Досвід Шевченка 350Б ч.1.rar
28 травня 2020 17:44
Довідка ст17.pdf
28 травня 2020 17:44
Довідка обладнання.pdf
28 травня 2020 17:44
Довідка досвід.pdf
28 травня 2020 17:44
Довідка 10 років.pdf
28 травня 2020 17:44
Гарантійний лист ціна.pdf
28 травня 2020 17:44
Відомості ЄДРПОУ.PDF
28 травня 2020 17:44
Відгук Шевченка 350Б.pdf
28 травня 2020 17:44
Відгук Липи 45.pdf
28 травня 2020 17:44
Виписка.pdf
28 травня 2020 17:44
Бухгалтерська довідка.pdf
28 травня 2020 17:44
Баланс + квитанція.pdf
28 травня 2020 17:44
Анкета учасника.pdf
28 травня 2020 17:44
G0420-6375-GL_tender.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 11:58
Електронний підпис
04 червня 2020 11:55
пояснювальна записка.pdf
28 травня 2020 14:46
Електронний підпис
28 травня 2020 14:45
технічне завдання.pdf
28 травня 2020 14:45
тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2020 14:45
Статут завірений.pdf
28 травня 2020 14:45
рішення 05_02.pdf
28 травня 2020 14:45
Протокол №25с.pdf
28 травня 2020 14:45
Протокол №24с.pdf
28 травня 2020 14:45
проект договору.pdf
28 травня 2020 14:45
Підписаний_G0520-7329-GL_tender.pdf
28 травня 2020 14:45
нові описи.pdf
28 травня 2020 14:45
новий витяг .pdf
28 травня 2020 14:45
ліцензія оригінал.pdf
28 травня 2020 14:45
копії трудових книжок.pdf
28 травня 2020 14:45
календарний графік.pdf
28 травня 2020 14:44
завірений витяг ПДВ.pdf
28 травня 2020 14:44
гарантійний лист ст 17.pdf
28 травня 2020 14:44
28.imd

Публічні документи

10 червня 2020 10:46
Електронний підпис
10 червня 2020 10:40
Договір оренди Дичак.PDF
10 червня 2020 10:31
Мед книжники.PDF
10 червня 2020 10:31
Лист-пояснення.PDF
28 травня 2020 16:53
Електронний підпис
28 травня 2020 16:51
Календарний графік.PDF
28 травня 2020 16:51
відомість ресурсів.PDF
28 травня 2020 16:51
Звіт за 1-й квартал.PDF
28 травня 2020 16:51
Робітничі професії.PDF
28 травня 2020 16:51
Накази на працівників.pdf
28 травня 2020 16:50
медичні книжки.PDF
28 травня 2020 16:50
Лист тр.книжки.PDF
28 травня 2020 16:50
Витяг охорона праці.PDF
28 травня 2020 16:50
Техпаспорт САЗ.PDF
28 травня 2020 16:50
ТЕХпаспорт коток.pdf
28 травня 2020 16:50
Техпаспорт ЗИЛ кран.jpg
28 травня 2020 16:50
Тех паспорт Мерседес.PDF
28 травня 2020 16:50
Паспорт код.PDF
28 травня 2020 16:50
Тех паспорт Коток.jpg
28 травня 2020 16:50
Тех паспорт коток 2.jpg
28 травня 2020 16:50
Витяг про реєстрацію.PDF
28 травня 2020 16:50
Технічне завдання.PDF
28 травня 2020 16:49
ДАФ -75 бортовий.PDF
28 травня 2020 16:49
Договір оренди катки.PDF
28 травня 2020 16:49
Розрахунок зарплати.PDF
28 травня 2020 16:49
Лист-пояснення.PDF
28 травня 2020 16:49
Технічне завдання.PDF
28 травня 2020 16:49
тендерна пропозиція.PDF
28 травня 2020 16:49
Проект договору.PDF
28 травня 2020 16:49
Особисті дані згода.PDF
28 травня 2020 16:49
Ліцензія.PDF
28 травня 2020 16:49
Ліцензія Мандзяк А.І..PDF
28 травня 2020 16:49
Лист за власні кошти.PDF
28 травня 2020 16:49
Заява згода.PDF
28 травня 2020 16:49
дог.гарантії 43_G_26.05.2020..pdf
28 травня 2020 16:48
Гарантійний лист ціна.PDF
28 травня 2020 16:48
Довідки з банку.PDF
28 травня 2020 16:48
Rishennia-169-Lvov.pdf
28 травня 2020 16:48
License.PDF
28 травня 2020 16:48
certifikat_lviv_430_22112019_sajt.pdf
28 травня 2020 16:48
BankLviv_charter_29122018.pdf
28 травня 2020 16:48
280520.zip
28 травня 2020 16:48
Установчі документи.rar
28 травня 2020 16:48
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

17 червня 2020 07:02
Електронний підпис
17 червня 2020 07:01
Dovidka_20163739390430040956.pdf
16 червня 2020 20:18
Електронний підпис
16 червня 2020 20:17
Dovidka_20163739390430040956.pdf (1).p7s
16 червня 2020 20:17
Довідки ст 17.PDF
16 червня 2020 20:17
Довідка зподаткової.PDF
27 травня 2020 22:29
Електронний підпис
27 травня 2020 22:27
Тендерна пропозиція.PDF
27 травня 2020 22:27
ст 17.PDF
27 травня 2020 22:27
ДЦ, графік.pdf
27 травня 2020 22:27
731.imd
27 травня 2020 22:27
Статистика.PDF
27 травня 2020 22:27
Оригінал паспорту, ІПН.PDF
27 травня 2020 22:27
Ліцензія, дозвіл.PDF
27 травня 2020 22:27
Витяг ПДВ оригінал.PDF
27 травня 2020 22:27
Виписка.PDF
27 травня 2020 22:27
SCAN0095.PDF
27 травня 2020 22:27
Підписаний_Лицензия_.pdf
27 травня 2020 22:27
Підписаний_G0520-7161-GL_tender.pdf
27 травня 2020 22:27
Протокол №25с.pdf
27 травня 2020 22:27
Протокол №24с.pdf
27 травня 2020 22:27
Протокол ел..pdf
27 травня 2020 22:27
Звітність.pdf
27 травня 2020 22:27
Охорона праці.PDF
27 травня 2020 22:27
Заява-згода.PDF
27 травня 2020 22:27
Трускавець досвід.pdf
27 травня 2020 22:27
Сколе Досвід.pdf
27 травня 2020 22:27
Відгук Трускавець.PDF
27 травня 2020 22:27
Відгук Сколе.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 15:44
Електронний підпис
28 травня 2020 15:42
Електронний підпис
28 травня 2020 15:40
банківська гарантія.rar
28 травня 2020 15:39
аналог.договори.rar
28 травня 2020 15:39
ІПН директора.pdf
28 травня 2020 15:39
гар.лист.цінова проп3.pdf
28 травня 2020 15:39
гар.лист.цінова проп.2.pdf
28 травня 2020 15:39
14 ст.17.pdf
28 травня 2020 15:39
26 проект договору.pdf
28 травня 2020 15:39
31 технічне завдання.pdf
28 травня 2020 15:39
23 анкета учасника.pdf
28 травня 2020 15:39
25 тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2020 15:39
19 довідка довкілля.pdf
28 травня 2020 15:39
21 довідка субпідряд.pdf
28 травня 2020 15:39
18 гар.лист гар.термін.pdf
28 травня 2020 15:39
27 гар.лист сміття.pdf
28 травня 2020 15:39
8 медогляд_compressed.pdf
28 травня 2020 15:39
4 трудові книжки.pdf
28 травня 2020 15:39
1ДФ.pdf
28 травня 2020 15:39
12а фін.звіт.pdf
28 травня 2020 15:38
6 працівники кваліфік.pdf
28 травня 2020 15:38
31 технічне завдання.pdf
28 травня 2020 15:38
25 тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2020 15:38
15а дц+кошторис_compressed.pdf
28 травня 2020 15:38
розрах зп.pdf
28 травня 2020 15:38
розрахунки.pdf
28 травня 2020 15:38
5_статут новий_compressed.pdf
28 травня 2020 15:38
39_Виписка з ЄДР.pdf
28 травня 2020 15:38
довідка з банку ощад.pdf
28 травня 2020 15:38
04_ліцензія.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 17:55
Електронний підпис
28 травня 2020 17:54
заява згода.pdf
28 травня 2020 17:52
Scan_20200414_182516_002.jpg
28 травня 2020 17:52
Scan_20200414_182516_001.jpg
28 травня 2020 17:47
Тендерна пропозиція.jpg
28 травня 2020 17:23
таблиці.pdf
28 травня 2020 17:23
локальний кошторис.pdf
28 травня 2020 17:22
сертифікат левицький.pdf
28 травня 2020 17:22
зведений.pdf
28 травня 2020 17:22
пояснювальна записка.pdf
28 травня 2020 17:22
обєктний кошторис.pdf
28 травня 2020 17:22
договірна ціна_page-0001.pdf
28 травня 2020 17:22
технічне завдання.pdf
28 травня 2020 17:22
Розрахунок зарплати.pdf
28 травня 2020 17:22
Довкілля.pdf
28 травня 2020 17:22
Гарантійний термін.pdf
28 травня 2020 17:22
КК Трудова Петрушак.pdf
28 травня 2020 17:22
КК Трудова Стецун.pdf
28 травня 2020 17:22
Техпаспорти Щур.pdf
28 травня 2020 17:22
медогляд ІТР.pdf
28 травня 2020 17:22
Обладнання.pdf
28 травня 2020 17:22
локал арсенал.pdf
28 травня 2020 17:22
Працівники.pdf
28 травня 2020 17:21
кк Охорона праці.pdf
28 травня 2020 17:21
Техпаспорт Камаз.pdf
28 травня 2020 17:21
медогляд Герлях.pdf
28 травня 2020 17:21
Пояснення по ЦПХ.pdf
28 травня 2020 17:21
електробезпека Герлях.pdf
28 травня 2020 17:21
договори ЦПХ.pdf
28 травня 2020 17:21
договір арсенал.pdf
28 травня 2020 17:21
КБ 3 Арсеналець.pdf
28 травня 2020 17:21
ДЦ Арсенал.pdf
28 травня 2020 17:21
акт арсенал.pdf
28 травня 2020 17:21
Відгук Арсеналець.jpg
28 травня 2020 17:21
Будівельні професії.pdf
28 травня 2020 17:21
Аналогічний договір.pdf
28 травня 2020 17:21
Дговірна ціна.pdf
28 травня 2020 17:21
Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2020 17:21
Проект договору.pdf
28 травня 2020 17:21
Статут СЧН.pdf
28 травня 2020 17:21
Стаття 17.pdf
28 травня 2020 17:21
Усунення сміття.pdf
28 травня 2020 17:21
Строк дії пропозиції.pdf
28 травня 2020 17:20
Заяви згоди.pdf
28 травня 2020 17:20
Санкції.pdf
28 травня 2020 17:20
Рішення засновника.jpg
28 травня 2020 17:20
Річна виручка.pdf
28 травня 2020 17:20
Розрахунок ціни.pdf
28 травня 2020 17:20
Паспортнi данi.pdf
28 травня 2020 17:20
Ліцензія ДСНС.pdf
28 травня 2020 17:20
Письмова згода.pdf
28 травня 2020 17:20
Ліцензія.pdf
28 травня 2020 17:20
Дозвіл СЧН.pdf
28 травня 2020 17:20
Витяг з ЄДР.pdf
28 травня 2020 17:20
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
28 травня 2020 17:20
Довідка Аваль.pdf
28 травня 2020 17:20
Довідка статистика.pdf
28 травня 2020 17:20
Декларація оригінал.pdf
28 травня 2020 17:20
Анкета учасника.pdf
28 травня 2020 17:19
Довiдка_СЧН_ЖИТЛО-БУД1.pdf
28 травня 2020 17:19
Довiдка_СЧН_ЖИТЛО-БУД.pdf
28 травня 2020 17:19
Визначення ціни.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ"

ТОВ "Захід Автошлях"

ФОП Мандзяк Іван Володимирович

ФОП ІВАНИШИН І. С.

ТОВ "Будремдор"

Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ"
#41390227
Відхилено 2 000 000,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 12:41
ТОВ "Захід Автошлях"
#41319055
Відхилено 2 075 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 17:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2020 12:42
ФОП Мандзяк Іван Володимирович
#2009328633
Відхилено 2 079 400,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 12:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2020 11:12
ФОП ІВАНИШИН І. С.
#2955610694
Переможець 2 079 999,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 13:04

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей; 1. Лист – відгук від Острівської сільської ради Сокальського району Львівської області виданий в квітні 2020 року, а вимагалось оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку виданого не раніше травня 2020 року. 2. Відповідно до вимог тендерної документації вимагалось подання аналогічного/их договору/ів* про виконання робіт з будівництва або капітального ремонту або реконструкції доріг або вулиць за 2019 рік або за 2020 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору). Під аналогічним договором розуміється договір з влаштування/будівництва/капітального ремонту дороги або вулиці бруківкою. В листах – відгуках, копіях договорів, довідках КБ2, тощо не вказано, що виконувались роботи з влаштування/будівництва/капітального ремонту дороги або вулиці бруківкою. 3. Не подано всі сторінки копії паспорта директора. 4. В складі пропозиції подано копія договору про надання послуг з ПП «Механіка К» строком дії до 31.12.2021р., а також подано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що зазначені в п.1-8 довідки про наявність обладнання, власником яких зазначено ТОВ «Екран», що не підтверджує правомірність використання зазначеної техніки ПП «Механіка К» і відповідно можливість надати такі послуги ТОВ «Захід Автошлях». 5. В складі пропозиції подано договір оренди транспортних засобів, що зазначені в п.9 довідки про наявність обладнання з ТОВ «Вамоіл - Л» строком дії до 31.12.2020р., а вимагалось щоб строк дії договорів оренди/надання послуг/лізингу був протягом строків виконання робіт, тобто до 31.12.2021р. 6. В складі пропозиції подано копія договору про надання послуг з ТОВ «Техвей» строком дії до 31.12.2020р., а також подано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що зазначені в п.10-12 довідки про наявність обладнання, власником яких зазначено ТОВ «Профирентал», що не підтверджує правомірність використання зазначеної техніки ТОВ «Техвей» і відповідно можливість надати такі послуги ТОВ «Захід Автошлях» 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3.п.1 розділу ІІІ тендерної документації 4.п.5 розділу ІІІ тендерної документації 5. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 6. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Оригінал листа – відгуку від Острівської сільської ради Сокальського району Львівської області виданого в травні 2020 року. 2. Листи – відгуки видані в травні 2020 року від Виконавчого комітету Сокальської міської ради або Острівської сільської ради де буде зазначено, що Учасником виконувались роботи з влаштування/будівництва/капітального ремонту дороги або вулиці бруківкою та копії довідок КБ2 або локальні кошториси де будуть зазначено про виконання робіт з влаштування/будівництва/капітального ремонту дороги або вулиці бруківкою. 3. Всі сторінки копії паспорту директора. 4. Договір або копія договору між ПП «Механіка К» та ТОВ «Екран» строком дії не менше ніж до 31.12.2021р., що свідчить про правомірність використання техніки ПП «Механіка К» для надання послуг ТОВ «Захід Автошлях». 5. Договір або копія договору оренди транспортних засобів, що зазначені в п.9 довідки про наявність обладнання з ТОВ «Вамоіл - Л» строком дії до 31.12.2021р. 6. Договір або копія договору між ТОВ «Техвей» та ТОВ «Профирентал» строком дії не менше ніж до 31.12.2021р., що свідчить про правомірність використання техніки ТОВ «Техвей» для надання послуг ТОВ «Профирентал», та Договір або копія договору надання послуг, що зазначені в п.10-12 довідки про наявність обладнання з ТОВ «Техвей» строком дії до 31.12.2021р.

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей; 1. В складі пропозиції не подано чинні на момент подання копії довідок або особових медичних книжок або інших документів, що підтверджують медичний огляд Мандзяк Івана Володимировича та Мандзяк Андрія Івановича, які будуть залучені до виконання робіт як Учасник та субпідрядник. 2. Відповідно до вимог тендерної документації вимагалось подання довідки про виконання аналогічного/их договору/ів загальною вартістю не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі Замовника. Очікувана вартість закупівлі Замовника становить 2 967 372,40 грн. Отже Учасником має бути виконано робіт на суму 1 483 686,20 грн. В складі пропозиції подано довідку про виконання аналогічного договору та копію аналогічного договору з відгуком і довідками КБ3 на суму 777 004,32 грн., що не відповідає вимогам тендерної документації. 3.В складі пропозиції подано копія договору між ФОП Мандзяк А.І., що буде залучений як субпідрядник, про надання послуг з ТОВ «Техвей» строком дії до 31.12.2021р., а також подано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що зазначені в п.16 довідки про наявність обладнання, власником яких зазначено ТОВ «Профирентал», що не підтверджує правомірність використання зазначеної техніки ТОВ «Техвей» і відповідно можливість надати такі послуги ФОП Мандзяк А.І. для виконання ним робіт, як субпідрядника. 4.В складі пропозиції подано копія договору між ФОП Мандзяк А.І., що буде залучений як субпідрядник, про надання послуг з ТОВ «Техвей» строком дії до 31.12.2021р., а також подано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що зазначені в п.15 довідки про наявність обладнання, власником яких зазначено Дичак Богдан Володимирович, що не підтверджує правомірність використання зазначеної техніки ТОВ «Техвей» і відповідно можливість надати такі послуги ФОП Мандзяк А.І. для виконання ним робіт, як субпідрядника. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Чинні на момент подання копії довідок або особових медичних книжок або інших документів, що підтверджують медичний огляд Мандзяк Івана Володимировича та Мандзяк Андрія Івановича, які будуть залучені до виконання робіт як Учасник та субпідрядник. 2. Довідка про виконання аналогічного/их договору/ів та копію аналогічного договору з відгуком, що відповідає копії/ям поданих аналогічних договорів від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів (може подаватись копія договору, що виконується), а також оформлених на їх виконання довідок про вартість виконаних учасником будівельних робіт за формою №КБ-3 загальною вартістю не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі Замовника, а саме виконаних робіт на суму не менше 1 483 686,20 грн. 3. Договір або копія договору між ТОВ «Техвей» та ТОВ «Профирентал» строком дії не менше ніж до 31.12.2021р., що свідчить про правомірність використання ТОВ «Техвей» техніки, що зазначена в п.16 довідки про наявність обладнання для надання послуг ФОП Мандзяк А.І. для виконання ним робіт, як субпідрядника. 4. Договір або копія договору між ТОВ «Техвей» та Дичак Б.В. строком дії не менше ніж до 31.12.2021р., що свідчить про правомірність використання ТОВ «Техвей» техніки, що зазначена в п.15 довідки про наявність обладнання для надання послуг ФОП Мандзяк А.І. для виконання ним робіт, як субпідрядника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 13:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІВАНИШИН І. С.
#2955610694
2 079 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:50
додаткова угода 2 (1).jpg зміни до договору
23 грудня 2020 21:09
1_додаткова угода 2.jpg укладений
23 грудня 2020 21:09
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2020 13:34
дод.угода до дог.13 (1).PDF зміни до договору
13 липня 2020 13:34
1_дод.угода до дог.13.PDF укладений
13 липня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 13:23
договір.PDF укладений
13 липня 2020 13:22
дог.ціна.PDF укладений
13 липня 2020 13:22
кал.план.PDF укладений
13 липня 2020 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення п.3.1 договору: Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 2 079 999,00 грн. з ПДВ, з яких фінансування на 2020 рік становить 1 280 500,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 13/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 2 079 999,00 грн. з ПДВ, з яких фінансування на 2020 рік збільшити на 799 499,00 грн., що становить 2 079 999,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 13/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML