Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання коригування проектно-кошторисної документації (далі ПКД) по проекту «Капітальний ремонт будівлі ЗОШ №25 по вул. Защука, 2а у м. Миколаєві» та виконання функції Замовника експертизи ПКД
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-05-13-003455-b 7fcbef4f3f604af8b5ec884baca7a18d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita-mk.org.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Вартість виконання коригування проектно-кошторисної документації (далі ПКД) по проекту «Капітальний ремонт будівлі ЗОШ №25 по вул. Защука, 2а у м. Миколаєві» перевищує 50 тис. грн. та складає 250000,00 грн. Проте зважаючи на те, що проект є інтелектуальною власністю його розробника слід застосовувати положення Законів України про «Авторське право і суміжні права», «Про архітектурну діяльність». Відповідно до п.2 ч.7 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» договір на виконання робіт з коригування проектно-кошторисної документації по проекту «Капітальний ремонт будівлі ЗОШ №25 по вул. Защука, 2а у м. Миколаєві» слід заключати з автором проекту, а саме Фізичною особою - підприємцем Зубиком Анатолієм Володимировичем, який є автором проекту без застосування порядку проведення спрощених закупівель встановленого Законом України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання коригування проектно-кошторисної документації (далі ПКД) по проекту «Капітальний ремонт будівлі ЗОШ №25 по вул. Защука, 2а у м. Миколаєві» та виконання функції Замовника експертизи ПКД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Защука,2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

13 травня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ЗУБИК АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2220602192
Переможець 250 000,00
UAH
13 травня 2020 14:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 11:08
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 10:18
Дод угода до Договору №56 від 13.05.2020.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 10:17
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 14:45
Договір №56.pdf укладений
13 травня 2020 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити загальну суму Договору на 16 100,00 грн. (Шістнадцять тисяч сто гривен 00 копійок) без ПДВ та відшкодування вартості експертизи з ПДВ. Після зменшення загальна сума Договору складає 233 900,00 грн. (Двісті тридцять три тисячі дев'ятсот гривен 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 233 900,00
UAH