Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 - 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (послуги з технічної інвентаризації (паспортизації) та розробки проектно-облікової документації об'єктів на вулично-дорожній мережі Печерського району міста Києва)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-05-13-003296-a 10eeb71b008049fa9730819f200dfa5a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Країнський Олег Ігорович

080442800391 tender_deu_pechersk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359115
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, Бутишів провулок, 19
Контактна особа: Країнський Олег Ігорович
080442800391
tender_deu_pechersk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 23:05
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 13:16
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Місце надання Послуг: Печерський район м. Києва
Кількість, обсяг: 1 послуга
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з технічної інвентаризації (паспортизації) та розробки проектно-облікової документації об'єктів на вулично-дорожній мережі Печерського району міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, Печерський район м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг проводиться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на протязі 30 календарних днів після підписання оформленого належним чином Акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох Сторін. Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 23:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 23:09
Додаток 3.1. до тендерної документації КП ШЕУ Печерськ.xls
13 травня 2020 23:08
ТД ПАСПОРТИЗАЦІЯ ОНОВЛЕНА 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне запитання щодо оголошення
Дата подання: 18 травня 2020 17:08
Дата відповіді: 20 травня 2020 19:53
Згідно п.4.4.1 технічного завдання треба виконати топографічну зйомку площі, обмеженої лінією забудови або тротуарами та проїзною частиною. Для складання кошторису пропозиції просимо вказати в завданні загальні площі вишукувальних робіт по кожній вулиці (з урахуванням зелених зон, клумб, та ін..) . У разі відсутності такої інформації в учасника немає можливості коректно розрахувати кошторис на надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На даний час у Замовника відсутня інформація щодо площі вишукувальних робіт по кожній вулиці з урахуванням зелених зон, клумб, та ін., оскільки саме даним Технічним завданням передбачається виконання вишукувальних робіт з метою складення паспорту вулиці. Однак, в Додатку 3.1 наведений повний перелік вулиць та їхня орієнтовна довжина. Учасник має право використовуючи загальнодоступні джерела інформації або самостійним відвідуванням кожної вулиці оцінити площу топографічного знімання.
Загальне запитання щодо оголошення
Дата подання: 18 травня 2020 17:08
Дата відповіді: 20 травня 2020 19:52
Згідно до положень наказу Мінрегіону України від 14.02.2012 р. №54 до складу паспорту вулиці входять транспортно-експлуатаційні характеристики покриття (рівність, шорсткість) а також освітленність проїзної частини, інтенсивність руху транспорту по вулиці в рік проведення паспортизації, пружності дорожнього одягу який визначають шляхом вимірювання прогину під час статичного або динамічного навантаження. Чи потрібно виконувати ці роботи та враховувати їх при складанні кошторису пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з обмеженим фінансування та у відповідності до положення 8.14 наказу Мінрегіону України від 14.02.2012 р. №54 даним Технічним Завданням в першу чергу передбачається виконання топо-геодезичного знімання та обстеження. Обсяг робіт для складання паспорту визначений Технічним Завданням.
Загальне запитання щодо оголошення
Дата подання: 18 травня 2020 17:09
Дата відповіді: 20 травня 2020 19:51
Згідно п.4.4.4 технічного завдання в паспорті вулиці обов’язково повинні бути відображені павільйони. Наказ Мінрегіону України від 14.02.2012 р. №54 у пункті 8.15 д) вимагає креслення ескізів павільйонів в двох проекціях з визначенням матеріалу виконання. Для складання кошторисної частини вимагаємо внести зміни до тендерної документації та надати інформацію про кількість павільйонів по кожній вулиці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На даний час у Замовника відсутня інформація щодо кількості павільйонів по кожній вулиці, оскільки саме даним Технічним завданням передбачається виконання вишукувальних робіт з метою складення паспорту вулиці. Однак, Учасник має право використовуючи загальнодоступні джерела інформації або самостійним відвідуванням кожної вулиці обрахувати кількість павільйонів.
складання кошторису
Дата подання: 18 травня 2020 17:10
Дата відповіді: 20 травня 2020 19:42
Просимо роз’яснити чи потрібно складати кошторис на кожну вулицю окремо, або буде достатньо загального розрахунку?
Відповідь: Розрахунок вартості робіт Учасник повинен виконати у відповідності до діючих нормативних документів.
кількість додаткових точок кернування дорожнього одягу
Дата подання: 18 травня 2020 17:17
Дата відповіді: 20 травня 2020 19:41
Згідно п.4.10.1 необхідно виконати кернування дорожнього одягу -1 керн на одну вулицю, або більше при зміні дорожнього покриття. Чи буде надана замовником кількість та положення точок змін дорожнього покриття.
Відповідь: На даний час у Замовника відсутня інформація щодо кількості та положення точок змін дорожнього покриття, оскільки саме даним Технічним завданням передбачається виконання вишукувальних робіт з метою складення паспорту вулиці. Однак, Учасник має право використовуючи загальнодоступні джерела інформації або самостійним відвідуванням кожної вулиці обрахувати кількість таких точок.
наявність широкоформатного сканера
Дата подання: 18 травня 2020 17:18
Дата відповіді: 20 травня 2020 19:40
У переліку необхідного обладнання замовником вимагається наявність широкоформатного сканера. Незрозуміло для яких видів робіт потрібно це обладнання. Вважаємо що даний пункт неправомірно обмежує коло учасників закупівлі і є дискримінаційним.
Відповідь: На даний час у Замовника відсутня інформація в електронному вигляді щодо вуличної мережі району, а наявна інформація є тільки на паперових носіях. Для великого обсягу сканування великих форматів наявних паперових носіїв необхідний широкоформатний сканер.
вимоги щодо обладнання та його кількості
Дата подання: 18 травня 2020 17:19
Дата відповіді: 20 травня 2020 19:39
Просимо роз’яснити по яким критеріям формувався перелік необхідного обладнання для надання послуг. Наприклад незрозуміло навіщо замовником вимагається геодезичний сканер саме таких характеристик: Точність сканування: планова - до 20 мм, вертикальна - до 15 мм. Роздільна здатність - не менш ніж - 1 точка на см2, проте в технічному завданні навіть не вказано, що повинно проводитись саме лазерне сканування вулиць. Також незрозуміло з яких міркувань обирались вимоги до саме такої кількості обладнання, необхідного учаснику для надання послуг: комп’ютери - не менше 6 одиниць; принтери - не менше 4 одиниць; широкоформатний принтер (плотер) (А0) - не менше 1 одиниці; широкоформатний сканер (А0) - не менше 1 одиниці; технічні вимірювальні засоби для виконання робіт, у тому числі: двохчастотний ГНСС-приймач - не менше 3-х одиниць; геодезичний лазерний сканер з інерційною системою та можливістю виконання панорамного фотознімання з геоприв’язкою під час виконання робіт. Точність сканування: планова - до 20 мм, вертикальна - до 15 мм. Роздільна здатність - не менш ніж - 1 точка на см2); БПЛА(квадрокоптер) з геодезичною прив’язкою центрів фотознімків за допомогою РТК/ГНСС прив’язки; Вважаємо що даний перелік обладнання неправомірно обмежує коло учасників закупівлі, та є дискримінаційним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для оперативного та своєчасного опрацювання результатів польових робіт та виходячи з досвіду наших спеціалістів нами була встановлена кількість комп’ютерних одиниць щодо виконання даної роботи.
На даний час у Замовника відсутня інформація в електронному вигляді щодо вуличної мережі району, а наявна інформація є тільки на паперових носіях. Для великого обсягу сканування великих форматів наявних паперових носіїв необхідний широкоформатний сканер.
У відповідності до пункту 6 Технічного завдання Замовник просить надати результати виконаних робіт в паперовому вигляді (2 примірники). Результати робіт передбачають роздруківку великих форматів, тому було передбачено наявність у учасника широкоформатного плотера формату А0.
Стосовно точності геодезичного обладнання – вона потрібна для опису стану дорожнього покриття, ямковості, дефектів покриття, виявлення на ній нерівностей, створення продольного та поперечного уклону дороги з частковою деталізацією дорожнього полотна, умов видимості та огляду з місця водія, наявність дорожніх знаків та іншого обладнання проїжджої частини, виявлення кількісних та якісних характеристик.
Стосовно геодезичного обладнання – вона потрібна для виконання геодезичних робіт з точною геодезичною прив’язкою топографічної зйомки, а також якісною деталізацією якісних та кількісних характеристик проїжджої частини.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-09-000010 ● 76dce68387934060b73186934eb886a4
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2020 15:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.07.2020 № 193

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



до наказу Державної аудиторської служби України
10.07.2020 № 193
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-05-13-003296-a 13.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - ФІРМА "УКРАЇНА-СЕРВІС" 2 605 278,00
UAH з ПДВ
2 502 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРО-СВІТЛО" 3 000 000,00
UAH з ПДВ
2 539 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Європроектбудсервіс 2 696 956,00
UAH з ПДВ
2 696 956,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІА ДОРБУД" 2 986 517,35
UAH з ПДВ
2 986 517,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 17:13
Електронний підпис
28 травня 2020 17:04
Паспорт.pdf
28 травня 2020 17:02
Гарантійний лист.pdf
28 травня 2020 17:00
Статут Україна-Сервіс.pdf
28 травня 2020 16:48
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 20:37
Електронний підпис
28 травня 2020 20:36
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

28 травня 2020 19:03
Електронний підпис
28 травня 2020 18:54
ЦПД.pdf
28 травня 2020 18:54
Сертифікати.pdf
28 травня 2020 18:54
Наказ на прийняття.pdf
28 травня 2020 18:54
Лист-дозвіл.pdf
28 травня 2020 18:54
Кошторис.pdf
28 травня 2020 18:54
Додаток 6 Лист - згода.pdf
28 травня 2020 18:54
Додаток 2 ст 17.pdf
28 травня 2020 18:54
Договір Березняки.pdf
28 травня 2020 18:54
Довідка ЄДР.pdf
28 травня 2020 18:54
Гарантійний лист.pdf
28 травня 2020 18:54
Відгук УкрГеоКонсалт.pdf
28 травня 2020 18:54
Відгук ПЛЕСОБерезняки.pdf
28 травня 2020 18:54
СТАТУТ.pdf
28 травня 2020 18:54
Статут копія.pdf
28 травня 2020 18:54
Протокол.pdf
28 травня 2020 18:54
Наказ на директора.pdf
28 травня 2020 18:54
Ліцензія.pdf
28 травня 2020 18:54
Витяг ПДВ.pdf
28 травня 2020 18:54
Витяг з ЄДР.pdf
28 травня 2020 18:54
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 16:11
Електронний підпис
02 липня 2020 16:08
Довідка _п9_ч1_ст17.pdf
30 червня 2020 19:41
Електронний підпис
30 червня 2020 19:40
Довідка МВД.pdf
30 червня 2020 19:40
Лист_п12_ч1_ст17.pdf
30 червня 2020 19:40
Довідка_ст17 ч.2.pdf
30 червня 2020 19:40
Довідка податкова.zip
23 червня 2020 17:24
Електронний підпис
19 червня 2020 18:58
Електронний підпис
28 травня 2020 21:31
Електронний підпис
28 травня 2020 21:14
19. Тех завдання.pdf
28 травня 2020 21:14
18. Довідка згода з ТЗ.pdf
28 травня 2020 21:14
16. Проект договору.pdf
28 травня 2020 21:14
11.Витяг ПДВ ВІА ДОРБУД.pdf
28 травня 2020 21:14
10. Лист санкції.pdf
28 травня 2020 21:14
7.Статут Віа Дорбуд.pdf
28 травня 2020 21:14
5. Повноваження особи.pdf
28 травня 2020 21:14
4. Ст 17.pdf
28 травня 2020 21:14
3. Довідка досвід.pdf
28 травня 2020 21:14
2. Довідка_працівники.pdf
28 травня 2020 21:14
1.2. Копії сертифікатів.pdf
28 травня 2020 21:14
1. Довідка_обладнання.pdf
28 травня 2020 21:14
0. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ППФ "УКРАЇНА-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРО-СВІТЛО"

ТОВ Європроектбудсервіс

ТОВ "ВІА ДОРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - ФІРМА "УКРАЇНА-СЕРВІС"
#24172757
Відхилено 2 502 090,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 12:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 червня 2020 14:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРО-СВІТЛО"
#41038124
Відхилено 2 539 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 11:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 червня 2020 15:38
ТОВ Європроектбудсервіс
#42053594
Відхилено 2 696 956,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 15:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 15:25
ТОВ "ВІА ДОРБУД"
#35589783
Переможець 2 986 517,35
UAH з ПДВ
23 червня 2020 11:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 13:20

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомити вимогою Учасника про усунення невідповідностей в інформації та документах тендерної пропозиції Учасника та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» у довідці, яка підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не було надано відомостей про інженера –проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальність) СС2 (середні наслідки) та копію наказу про призначення такого працівника, або копії інших документів, що підтверджують можливість залучення працівника. Не надано копію наказу про призначення або копії іншого документа, що підтверджують можливість залучення працівника інженера-проектувальна Єфімова Сергія Юрійовича зазначеного у довідці, що була надана у складі пропозиції Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У відповідності до умов пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - інформацію про наявність у Учасника інженера –проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальність) СС2 (середні наслідки) та копію наказу про призначення такого працівника, або копії інших документів, що підтверджують можливість залучення працівника. - копію наказу про призначення або копію іншого документа, що підтверджує можливість залучення працівника інженера-проектувальна Єфімова Сергія Юрійовича зазначеного у довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що була надана у складі пропозиції Учасника. 2) Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасником у складі пропозиції було надано «Довідку про досвід виконання аналогічного договору , щодо предмету закупівлі за період 2018-2019 р.р.» в якій були зазначені договори датами укладання яких в тому числі є: 16.08.2013, 19.01.2016,21.09.2015 роки, що суперечить умовам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» додатку 1 тендерної документації, яким визначено надання довідки в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(-них) договору(-ів) за 2017 та/або 2018 та/або за 2019 рік. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Уточнену довідку в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(-них) договору(-ів) за 2017 та/або 2018 та/або за 2019 рік. 3) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не було надано копій відповідних договорів, зазначених у довідці в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(-них) договору(-ів) за 2017 та/або 2018 та/або за 2019 рік завірених підписом Учасника та печаткою (у разі наявності печатки у Учасника). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» додатку 1 тендерної документації, яким визначено надання у складі пропозиції копії (-ії) відповідного (-них) договору (-ів) завірений (-ні) підписом учасника та печаткою (у разі наявності печатки у учасника). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копії усіх аналогічних договорів завірених підписом Учасника та печаткою (у разі наявності печатки у Учасника) які Учасником буде визначено в довідці в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(-них) договору(-ів) за 2017 та/або 2018 та/або за 2019 рік. 4) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не було надано листа-відгуку (-ів) завіреного (-них) підписом замовника (ків) та печаткою (у разі наявності печатки у замовника). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» додатку 1 тендерної документації, яким визначено надання у складі пропозиції листа- відгуку (-ів) завіреного (-них) підписом замовника (ків) та печаткою (у разі наявності печатки у замовника). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист-відгук або листи-відгуки завіреного (-них) підписом замовника (ків) та печаткою (у разі наявності печатки у замовника). 5) Перелік виявлених невідповідностей: У довідці про обладнання Учасника наданій на підтвердження наявності у останнього обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення виконання послуг, що є предметом закупівлі не зазначено найменування кожної одиниці обладнання (назва, марка, модель, серійних номер (за наявності), власний або оренда ). Також не зазначено відповідне ліцензійне програмне забезпечення, в тому числі для опрацювання хмари точок та фотозображень та не надано чинні документи, що підтверджують реєстрацію та проведення в установленому законодавством порядку метрологічної повірки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1 «Наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій» додатку 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: У довідці про обладнання Учасника наданій на підтвердження наявності у останнього обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення виконання послуг, що є предметом закупівлі уточнити (зазначити) найменування кожної одиниці обладнання (назва, марка, модель, серійних номер (за наявності), власний або оренда ). Зазначити відповідне ліцензійне програмне забезпечення, в тому числі для опрацювання хмари точок та фотозображень. Надати чинні документи, що підтверджують реєстрацію та проведення в установленому законодавством порядку метрологічної повірки.

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» у довідці, яка підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не було надано відомостей про сертифікованого інженера-геодезиста, інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування доріг) та інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальність) СС2 (середні наслідки) та копій наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують можливість залучення працівників, на кожну особу зазначену в табличці та копії діючого сертифікату, виданого інженеру-геодезисту уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У відповідності до умов пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - інформацію про наявність у Учасника сертифікованого інженера-геодезиста, інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування доріг) та інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальність) СС2 (середні наслідки); - копій наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують можливість залучення працівників, на кожну особу зазначену в табличці; - копію діючого сертифікату, виданого інженеру-геодезисту уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми. 2) Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасником у складі пропозиції не було надано «Довідку про досвід виконання аналогічного договору , щодо предмету закупівлі за період 2018-2019 р.р.». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» додатку 1 тендерної документації, яким визначено надання довідки в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(-них) договору(-ів) за 2017 та/або 2018 та/або за 2019 рік. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(-них) договору(-ів) за 2017 та/або 2018 та/або за 2019 рік. 3) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не було надано копій відповідних договорів, які повинні бути зазначені у довідці в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(-них) договору(-ів) за 2017 та/або 2018 та/або за 2019 рік завірених підписом Учасника та печаткою (у разі наявності печатки у Учасника). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» додатку 1 тендерної документації, яким визначено надання у складі пропозиції копії (-ії) відповідного (-них) договору (-ів) завірений (-ні) підписом учасника та печаткою (у разі наявності печатки у учасника). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копії усіх аналогічних договорів завірених підписом Учасника та печаткою (у разі наявності печатки у Учасника) які Учасником буде визначено в довідці в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(-них) договору(-ів) за 2017 та/або 2018 та/або за 2019 рік. 4) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не було надано листа-відгуку (-ів) завіреного (-них) підписом замовника (ків) та печаткою (у разі наявності печатки у замовника). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» додатку 1 тендерної документації, яким визначено надання у складі пропозиції листа- відгуку (-ів) завіреного (-них) підписом замовника (ків) та печаткою (у разі наявності печатки у замовника). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист-відгук або листи-відгуки завіреного (-них) підписом замовника (ків) та печаткою (у разі наявності печатки у замовника). 5) Перелік виявлених невідповідностей: У довідці про обладнання Учасника наданій на підтвердження наявності у останнього обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення виконання послуг, що є предметом закупівлі не зазначено найменування кожної одиниці обладнання (назва, марка, модель, серійних номер (за наявності), власний або оренда ). Також не зазначено відповідне ліцензійне програмне забезпечення, в тому числі для опрацювання хмари точок та фотозображень та не надано чинні документи, що підтверджують реєстрацію та проведення в установленому законодавством порядку метрологічної повірки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1 «Наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій» додатку 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: У довідці про обладнання Учасника наданій на підтвердження наявності у останнього обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення виконання послуг, що є предметом закупівлі уточнити (зазначити) найменування кожної одиниці обладнання (назва, марка, модель, серійних номер (за наявності), власний або оренда ). Зазначити відповідне ліцензійне програмне забезпечення, в тому числі для опрацювання хмари точок та фотозображень. Надати чинні документи, що підтверджують реєстрацію та проведення в установленому законодавством порядку метрологічної повірки.

Документи

15 червня 2020 11:16
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасником у складі пропозиції було надано Довідку про досвід виконання аналогічного договору , за період 2018 - 2019 р.р. та 2020 рік Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» додатку 1 тендерної документації, яким визначено надання довідки в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(-них) договору(-ів) за 2017 та/або 2018 та/або за 2019 рік. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(-них) договору(-ів) за 2017 та/або 2018 та/або за 2019 рік. 3) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не було надано копій відповідних договорів, які повинні бути зазначені у довідці в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(-них) договору(-ів) за 2017 та/або 2018 та/або за 2019 рік завірених підписом Учасника та печаткою (у разі наявності печатки у Учасника). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» додатку 1 тендерної документації, яким визначено надання у складі пропозиції копії (-ії) відповідного (-них) договору (-ів) завірений (-ні) підписом учасника та печаткою (у разі наявності печатки у учасника). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копії усіх аналогічних договорів завірених підписом Учасника та печаткою (у разі наявності печатки у Учасника) які Учасником буде визначено в довідці в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(-них) договору(-ів) за 2017 та/або 2018 та/або за 2019 рік. 4) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції було надано лист-відгук (вих. № 077/221-676 від 03.03.2020 року) не завірений підписом замовника та печаткою. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» додатку 1 тендерної документації, яким визначено надання у складі пропозиції листа- відгуку (-ів) завіреного (-них) підписом замовника (ків) та печаткою (у разі наявності печатки у замовника). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист-відгук або листи-відгуки завіреного (-них) підписом замовника (ків) та печаткою (у разі наявності печатки у замовника). 5) Перелік виявлених невідповідностей: У довідці про обладнання Учасника наданій на підтвердження наявності у останнього обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення виконання послуг, що є предметом закупівлі зазначено відповідне ліцензійне програмне забезпечення, в тому числі для опрацювання хмари точок та фотозображень та не надано чинні документи, що підтверджують реєстрацію та проведення в установленому законодавством порядку метрологічної повірки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1 «Наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій» додатку 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати чинні документи, що підтверджують реєстрацію та проведення в установленому законодавством порядку метрологічної повірки.

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасником у складі пропозиції було надано чинний договір оренди обладнання № 1/ОП від 05.05.2020 року на підтвердження наявності матеріально-технічної бази та відповідного устаткування у Учасника що належить йому на праві оренди. Однак умовами даного договору визначено, що обладнання вважається переданим Орендареві з моменту підписання Акта передання-приймання обладнання. Відповідний акт прийому-передачі не було надано у складі тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1 «Наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій» додатку 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідний акт прийому-передачі укладений до договору оренди обладнання № 1/ОП від 05.05.2020 року, яким підтверджується передавання обладнання Орендареві. 2) Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасником у складі пропозиції було надано сертифікат калібровки № UA 01 № 1942 викладений іноземною мовою без відповідного перекладу. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1 «Наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій» додатку 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Сертифікат калібровки № UA 01 № 1942 з перекладом українською мовою. 3) Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасником у складі пропозиції було надано листи відгуки № 08с/1622 від 13.05.2020 року наданого Службою автомобільних доріг у Київській області та № 05-17/899 від 12.05.2020 року наданого Службою автомобільних доріг у Житомирській області, які не завірені печаткою замовника аналогічних послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» додатку 1 тендерної документації, яким визначено надання у складі пропозиції листа- відгуку (-ів) завіреного (-них) підписом замовника (ків) та печаткою (у разі наявності печатки у замовника) додатку 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист-відгук № 08с/1622 від 13.05.2020 року наданого Службою автомобільних доріг у Київській області та лист-відгук № 05-17/899 від 12.05.2020 року наданого Службою автомобільних доріг у Житомирській області завірені печаткою замовника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІА ДОРБУД"
#35589783
2 986 517,35
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 00:07
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 14:31
ЕЛ договір 296 Т від 09.07.2020 паспортизація.pdf укладений
09 липня 2020 14:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 718 317,86
UAH (в тому числі ПДВ 119 719,64 UAH)