Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015: (CPV): 79340000-9 Advertising and marketing services (Coverage of activities of Dniprovsk city council, its executive bodies, officials and deputies through mass media - on the Internet, on the radio, in the press)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38360501 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75 |
Контактна особа: |
Сіданченко Тетяна Юріївна 380678139895 oas_kp@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Коваленко Андрій Олександрович 380675360464 oas_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Service for organisation and analysis" |
National ID: | 38360501 |
Contact point: |
Sidanchenko Tetiana Yuriyivna 380678139895 oas_kp@ukr.net |
Additional contacts: |
Kovalenko Andrii 380675360464 oas_kp@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2020 22:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 14:43 |
Очікувана вартість: | 6 490 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 194700 UAH |
Publication date: | 13 травня 2020 22:15 |
Enquiries until: | 02 червня 2020 23:00 |
Complaints submission until: | до 08 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 червня 2020 23:00 |
Information
Estimated total value: | 6 490 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 32 450 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
(Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в мережі інтернет, на радіо, в пресі)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник оплачує надані та підписані в актах послуги протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту отримання відповідного фінансування з бюджету на свій казначейський рахунок | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2020 22:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2020 22:29 |
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції ІРП.docx | |
13 травня 2020 22:28 |
ДОДАТОК 7 Довіреністі ІРП.docx | |
13 травня 2020 22:27 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору ІРП.doc | |
13 травня 2020 22:27 |
ДОДАТОК 5 Згода на використання персональних даних ІРП.docx | |
13 травня 2020 22:27 |
ДОДАТОК 4 Істотні умови ІРП.docx | |
13 травня 2020 22:26 |
ДОДАТОК 3 Проект Договору ІРП.docx | |
13 травня 2020 22:24 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики ІРП.doc | |
13 травня 2020 22:24 |
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних документів ІРП.docx | |
13 травня 2020 22:22 |
Тендерна документація ІРП.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-16-000031 ● 0bb2d684c8fc486f894949f16fa87bc2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 16:36 |
16.07.2020 № 138
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 138
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2020-05-13-003279-a 13.05.2020 Комунальне підприємство «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради
(код за ЄДРПОУ 38360501) Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-08-11 15:36:26
Заперечення
1. Щодо відсутності в річному плані закупівель інформації щодо місцезнаходження Замовника, його категорії та відсутності в оголошенні інформації про мову, на якій готуються тендерні пропозиції учасників.
13.05.2020 року уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради було здійснено запис змін до річного плану UA-P-2020-05-13-003073-a на суму 6 490 000 грн, передбачених на висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – в мережі інтернет, на радіо, в пресі.
Посилання https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-13-003073-a.
Слід зазначити, що інформація про замовника в повному обсязі, разом з інформацією про місцезнаходження та категорію знаходиться в особовому кабінеті замовника на електронному майданчику e-tender.biz
При здійсненні записів річного плану поля «категорія» та «місцезнаходження» немає можливості заповнювати вручну. Інформація в ці поля автоматично підтягується з особового кабінету замовника та станом на 13.05.2020 року не відображалась в записах річного плану на електронних майданчиках.
Згідно ч.1 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» визнано таким, що втратив чинність наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», яким затверджувалась форма річного плану та оголошення.
В ч.3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082 зазначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Але, електронними полями, що заповнюються при публікації оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, не передбачено такого поля, як мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції учасників. Також, електронними полями електронної системи закупівель не передбачено заповнення таких полів, як «категорія» та «місцезнаходження», вони автоматично публікуються з особового кабінету замовника.
Відповідно до ч.6 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082 у разі технічного збою під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизоване робоче місце, що призводить до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник/ЦЗО/учасник/постачальник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації документів, а орган оскарження та органи державного фінансового контролю - від адміністратора. Уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради від служби технічної підтримки авторизованого майданчику ДП «ПРОЗОРРО» e-tender.biz було отримано по телефону відповідь, що такого поля, як «мова» поки не передбачено, а станом 13.05.2020 року поля «категорія» та «місцезнаходження» не відображалась в записах річного плану на електронному майданчику. Уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради звернулась з письмовим запитом до авторизованого майданчику ДП «ПРОЗОРРО» e-tender.biz для підтвердження цього факту, але відповіді досі не отримано.
Також, в п.7 розділу I «Загальні положення» тендерної документації зазначено: «Тендерні пропозиції викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом мові, Учасник надає автентичний переклад цього документу на українську мову. Відповідальність за достовірність перекладу несе Учасник». Отже порушення відсутні.
2. Щодо інформації у пункті 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, де зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Також вищезазначену норму (тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дня розкриття тендерних пропозицій) зазначено у пункті 5 додатку 8 «Форма тендерної пропозиції» тендерної документації;
Дійсно, у п.11, ч.2, ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано, що у тендерної документації повинен бути зазначений строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У пункті 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Але у п.1 розділу IV. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 12.06.2020р. Попередня кваліфікація учасників відбулась теж 12.06.2020 року. Отже, строк дії тендерних пропозицій учасників відповідає вимогам п.11, ч.2, ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже порушення відсутні
3. Щодо інформації, наведеної у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідно до якого забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
Дійсно, ця інформація відрізняється від п.3, ч.3, ст.25 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині строку надання документів - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. У ч.6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Але, у заголовку та примітках Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Отже, можливо зробити висновок, що частина інформації- «ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону» вказана помилково, не мало впливу на процедуру закупівлі і визначення переможця та є технічною помилкою. Отже порушення відсутні
4. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Колосової Любов Василівни копії трудової (-их) книжки (-ок) або копія трудового (-их) договору (-ів) та/або копія штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та копії наказу, яким затверджено штатний розпис суб’єкта господарювання-учасника, а також не надано лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначаються законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Отже, на думку Східного офісу Держаудитслужби тендерна пропозиція не відповідає пункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації та згідно із пунктом 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вважаємо, що має місце спотворення фактів, адже повний текст примітки до Додатку 1 тендерної документації виглядає так:
«В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно законодавства складати, якийсь з вказаних документи, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою ( у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції конкурсних торгів»
Ні чинним законодавством, ні тендерною документацією не передбачено, що фізичні особи-підприємці не повинні мати та надавати за вимогою копії трудової (-их) книжки (-ок) або копія трудового (-их) договору (-ів) та/або копія штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та копії наказу, яким затверджено штатний розпис суб’єкта господарювання-учасника, адже фізична особа -підприємець може мати найманих працівників, або сама працювати за трудовим договором.
Тому, в даному випадку слід брати до уваги абзац другий примітки в Додатку 1 до тендерної документації. Адже діючими нормативно-правовими актами не передбачено ведення трудової книжки фізично особою-підприємцем на себе, тому в неї її нема зовсім.
Згідно з «Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» затвердженої наказом Мінпраці України, Мінюсту України, Мінсоцзахисту України від 29.07.1993 г. №58, фізична особа-підприємець не має права заводити трудову книжку на себе, це право мають підприємства, установи організації усіх форм власності, а також фізична особа-підприємець - на своїх найнятих працівників, з якими укладено трудові договори.
До того ж, в п.11. ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» є пряма заборона – «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Отже, дії, які повинна була зробити уповноважена особа з організації та проведення процедур закупівель комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради на думку Східного офісу Держаудитслужби є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та ніяк не могли бути вчинені.
Повідомляємо Вам, що згідно п.10. ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» висновок буде оскаржено до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону (відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії). В порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді. Дніпропетровський окружний адміністративний суд. 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4. Ідентифікаційний код 34824364 Позовна заява від 12.08.2020 року. Провадження номер 160/9361/20. |
Дата публікації: | 13 серпня 2020 |
Документи:
13 серпня 2020 11:08
|
Електронний підпис |
13 серпня 2020 11:04
|
2020_08_12 Скан позовної заяви UA _2020_ 05_ 13_ 003279_ а.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38360501 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ФОП Костін Ігор Вікторович | Документи |
Відхилено
Документи
|
ФОП Колосова Любов Василівна | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП ГОРЧАКОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ДЕМОКРАТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Колосова Любов Василівна #3069205282 |
Переможець |
6 408 500,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 22:12
|
ДУ 3 від 21.09.2020_.pdf | укладений |
21 вересня 2020 22:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2020 21:48
|
ДУ 3 від 21.09.2020_.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2020 21:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2020 10:13
|
ДУ 2 від 20.07.2020.pdf | зміни до договору |
21 липня 2020 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2020 12:18
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2020 08:58
|
Договір 07.07.2020 .pdf | укладений |
07 липня 2020 08:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 24/07.07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 24/07.07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 24/07.07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |