Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: (CPV): 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в мережі інтернет, на радіо, в пресі)
DK 021: 2015: (CPV): 79340000-9 Advertising and marketing services (Coverage of activities of Dniprovsk city council, its executive bodies, officials and deputies through mass media - on the Internet, on the radio, in the press)
Очікувана вартість
6 490 000,00 UAH
UA-2020-05-13-003279-a e3c737fc0874474ba13b3b33acbeb90f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіданченко Тетяна Юріївна

380678139895 oas_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38360501
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75
Контактна особа: Сіданченко Тетяна Юріївна
380678139895
oas_kp@ukr.net
Додаткові контактні особи: Коваленко Андрій Олександрович
380675360464
oas_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise "Service for organisation and analysis"
National ID: 38360501
Contact point: Sidanchenko Tetiana Yuriyivna
380678139895
oas_kp@ukr.net
Additional contacts: Kovalenko Andrii
380675360464
oas_kp@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 травня 2020 22:15
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 23:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 14:43
Очікувана вартість: 6 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 194700 UAH
Publication date: 13 травня 2020 22:15
Enquiries until: 02 червня 2020 23:00
Complaints submission until: до 08 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 червня 2020 23:00

Information

Estimated total value: 6 490 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 32 450 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Scope of the procurement
ДК 021:2015: (CPV): 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги
(Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в мережі інтернет, на радіо, в пресі)
DK 021: 2015: (CPV): 79340000-9 Advertising and marketing services (Coverage of activities of Dniprovsk city council, its executive bodies, officials and deputies through mass media - on the Internet, on the radio, in the press)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3213 послуга
Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в мережі інтернет, на радіо, в пресі. (Джерело фінансування -міський бюджет).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Coverage of activities of Dniprovsk city council, its executive bodies, officials and deputies through mass media - on the Internet, on the radio, in the press. (Financing source - city budget).
CPV: 79340000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує надані та підписані в актах послуги протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту отримання відповідного фінансування з бюджету на свій казначейський рахунок Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-16-000031 ● 0bb2d684c8fc486f894949f16fa87bc2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020 16:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.07.2020 № 138

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 138
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2020-05-13-003279-a 13.05.2020 Комунальне підприємство «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради
(код за ЄДРПОУ 38360501) Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-08-11 15:36:26

Заперечення

1. Щодо відсутності в річному плані закупівель інформації щодо місцезнаходження Замовника, його категорії та відсутності в оголошенні інформації про мову, на якій готуються тендерні пропозиції учасників.
13.05.2020 року уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради було здійснено запис змін до річного плану UA-P-2020-05-13-003073-a на суму 6 490 000 грн, передбачених на висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – в мережі інтернет, на радіо, в пресі.
Посилання https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-13-003073-a.
Слід зазначити, що інформація про замовника в повному обсязі, разом з інформацією про місцезнаходження та категорію знаходиться в особовому кабінеті замовника на електронному майданчику e-tender.biz
При здійсненні записів річного плану поля «категорія» та «місцезнаходження» немає можливості заповнювати вручну. Інформація в ці поля автоматично підтягується з особового кабінету замовника та станом на 13.05.2020 року не відображалась в записах річного плану на електронних майданчиках.

Згідно ч.1 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю.

Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» визнано таким, що втратив чинність наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», яким затверджувалась форма річного плану та оголошення.
В ч.3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082 зазначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Але, електронними полями, що заповнюються при публікації оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, не передбачено такого поля, як мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції учасників. Також, електронними полями електронної системи закупівель не передбачено заповнення таких полів, як «категорія» та «місцезнаходження», вони автоматично публікуються з особового кабінету замовника.

Відповідно до ч.6 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082 у разі технічного збою під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизоване робоче місце, що призводить до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник/ЦЗО/учасник/постачальник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації документів, а орган оскарження та органи державного фінансового контролю - від адміністратора. Уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради від служби технічної підтримки авторизованого майданчику ДП «ПРОЗОРРО» e-tender.biz було отримано по телефону відповідь, що такого поля, як «мова» поки не передбачено, а станом 13.05.2020 року поля «категорія» та «місцезнаходження» не відображалась в записах річного плану на електронному майданчику. Уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради звернулась з письмовим запитом до авторизованого майданчику ДП «ПРОЗОРРО» e-tender.biz для підтвердження цього факту, але відповіді досі не отримано.
Також, в п.7 розділу I «Загальні положення» тендерної документації зазначено: «Тендерні пропозиції викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом мові, Учасник надає автентичний переклад цього документу на українську мову. Відповідальність за достовірність перекладу несе Учасник». Отже порушення відсутні.

2. Щодо інформації у пункті 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, де зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Також вищезазначену норму (тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дня розкриття тендерних пропозицій) зазначено у пункті 5 додатку 8 «Форма тендерної пропозиції» тендерної документації;
Дійсно, у п.11, ч.2, ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано, що у тендерної документації повинен бути зазначений строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У пункті 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Але у п.1 розділу IV. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 12.06.2020р. Попередня кваліфікація учасників відбулась теж 12.06.2020 року. Отже, строк дії тендерних пропозицій учасників відповідає вимогам п.11, ч.2, ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже порушення відсутні

3. Щодо інформації, наведеної у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідно до якого забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
Дійсно, ця інформація відрізняється від п.3, ч.3, ст.25 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині строку надання документів - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. У ч.6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Але, у заголовку та примітках Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Отже, можливо зробити висновок, що частина інформації- «ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону» вказана помилково, не мало впливу на процедуру закупівлі і визначення переможця та є технічною помилкою. Отже порушення відсутні

4. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Колосової Любов Василівни копії трудової (-их) книжки (-ок) або копія трудового (-их) договору (-ів) та/або копія штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та копії наказу, яким затверджено штатний розпис суб’єкта господарювання-учасника, а також не надано лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначаються законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Отже, на думку Східного офісу Держаудитслужби тендерна пропозиція не відповідає пункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації та згідно із пунктом 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вважаємо, що має місце спотворення фактів, адже повний текст примітки до Додатку 1 тендерної документації виглядає так:
«В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно законодавства складати, якийсь з вказаних документи, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою ( у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції конкурсних торгів»
Ні чинним законодавством, ні тендерною документацією не передбачено, що фізичні особи-підприємці не повинні мати та надавати за вимогою копії трудової (-их) книжки (-ок) або копія трудового (-их) договору (-ів) та/або копія штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та копії наказу, яким затверджено штатний розпис суб’єкта господарювання-учасника, адже фізична особа -підприємець може мати найманих працівників, або сама працювати за трудовим договором.
Тому, в даному випадку слід брати до уваги абзац другий примітки в Додатку 1 до тендерної документації. Адже діючими нормативно-правовими актами не передбачено ведення трудової книжки фізично особою-підприємцем на себе, тому в неї її нема зовсім.
Згідно з «Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» затвердженої наказом Мінпраці України, Мінюсту України, Мінсоцзахисту України від 29.07.1993 г. №58, фізична особа-підприємець не має права заводити трудову книжку на себе, це право мають підприємства, установи організації усіх форм власності, а також фізична особа-підприємець - на своїх найнятих працівників, з якими укладено трудові договори.
До того ж, в п.11. ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» є пряма заборона – «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Отже, дії, які повинна була зробити уповноважена особа з організації та проведення процедур закупівель комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради на думку Східного офісу Держаудитслужби є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та ніяк не могли бути вчинені.
Повідомляємо Вам, що згідно п.10. ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» висновок буде оскаржено до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону (відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії). В порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено в суді. Дніпропетровський окружний адміністративний суд. 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4. Ідентифікаційний код 34824364 Позовна заява від 12.08.2020 року. Провадження номер 160/9361/20.
Дата публікації: 13 серпня 2020

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 червня 2020
UA-2020-05-13-003279-ae3c737fc0874474ba13b3b33acbeb90f
Найменування: Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38360501
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75
Учасник Документи Рішення
ФОП Костін Ігор Вікторович Документи
Відхилено
Документи
ФОП Колосова Любов Василівна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП ГОРЧАКОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДЕМОКРАТ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

11 червня 2020 16:30
Паспорт.pdf
11 червня 2020 16:30
Додаток_7.pdf
11 червня 2020 16:30
Додаток_6.pdf
11 червня 2020 16:30
Податкова витяг.pdf
11 червня 2020 16:30
Додаток_5.pdf
11 червня 2020 16:29
Держ реестрація.pdf
11 червня 2020 16:29
ІПН.pdf
11 червня 2020 16:29
Додаток_4.pdf
11 червня 2020 16:29
ЄДР.rtf
11 червня 2020 16:29
Довідка_16 реквізити.pdf
11 червня 2020 16:29
Довідка_22 підпис.pdf
11 червня 2020 16:29
Довідка_23 печатка.pdf
11 червня 2020 16:29
Довідка_12 дитяча праця.pdf
11 червня 2020 16:29
Довідка_11 санкції.pdf
11 червня 2020 16:29
Довідка_1м.база.pdf
11 червня 2020 16:29
Довідка_6 АМКУ.pdf
11 червня 2020 16:29
Довідка_7 не вчинив.pdf
11 червня 2020 16:29
Довідка_2 кадри.pdf
11 червня 2020 16:29
Довідка_3 підпис.pdf
11 червня 2020 16:29
Довідка_9 не банкрут.pdf
11 червня 2020 16:29
Довідка_4 реєстр.pdf

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 19:54
Електронний підпис
03 липня 2020 19:54
Електронний підпис
03 липня 2020 19:48
Довідка_20177575720360511949.pdf
03 липня 2020 19:48
public_doc.p7s
03 липня 2020 19:47
Дод.8.PDF
03 липня 2020 19:47
1.PDF
03 липня 2020 19:47
3.PDF
03 липня 2020 19:47
4.PDF
03 липня 2020 19:47
2.PDF
03 липня 2020 19:47
5.PDF
12 червня 2020 19:08
Електронний підпис
12 червня 2020 19:08
Електронний підпис
12 червня 2020 17:54
gorsovet.com.ua.pdf
12 червня 2020 13:29
Електронний підпис
12 червня 2020 13:29
Електронний підпис
12 червня 2020 13:14
Русское радио Украина.pdf
12 червня 2020 13:14
Радио Рокс.pdf
12 червня 2020 13:14
Радио Релакс.pdf
12 червня 2020 13:14
Хит ФМ.pdf
12 червня 2020 13:14
Радио Мелодия.pdf
12 червня 2020 13:14
Кисс ФМ.pdf
12 червня 2020 13:14
Горожанин плюс.pdf
12 червня 2020 13:14
Зоря.pdf
12 червня 2020 13:14
Днепр вечерний.pdf
12 червня 2020 13:14
Теледом.pdf
12 червня 2020 13:14
Наше мисто.pdf
12 червня 2020 13:14
Телескоп.pdf
12 червня 2020 13:14
Вести приднепровя.pdf
12 червня 2020 13:14
Теленеделя.pdf
12 червня 2020 13:14
КП в Украине.pdf
12 червня 2020 13:14
Аргументы и факты.pdf
12 червня 2020 13:14
opentv.media.pdf
12 червня 2020 13:14
Днепр Инфо.pdf
12 червня 2020 13:14
kp.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
obozrevatel.com.pdf
12 червня 2020 13:14
nashemisto.dp.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
dv-gazeta.info.pdf
12 червня 2020 13:14
dnepr.news.pdf
12 червня 2020 13:14
gorsovet.dp.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
glavnoe.dp.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
dnepr.express.pdf
12 червня 2020 13:14
dnpr.com.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
afishadnepr.com.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
dp.vgorode.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
056.pdf
12 червня 2020 13:14
dpchas.com.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
gorod.dp.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
34.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
Додаток 8.pdf
12 червня 2020 13:14
Паспорт.pdf
12 червня 2020 13:14
Додаток 6.pdf
12 червня 2020 13:14
Додаток 7_ Довідка.pdf
12 червня 2020 13:14
Додаток 5.pdf
12 червня 2020 13:14
ИПН.pdf
12 червня 2020 13:14
Витяг.pdf
12 червня 2020 13:14
Додаток 4.pdf
12 червня 2020 13:14
Витяг податкова.pdf
12 червня 2020 13:14
23. Печатка.pdf
12 червня 2020 13:14
16. Підприємство.pdf
12 червня 2020 13:14
18. Не платник ПДВ.pdf
12 червня 2020 13:14
14. Надійний учасник.pdf
12 червня 2020 13:14
Document_USR_1006733618.rtf
12 червня 2020 13:14
13. Без заборгованостей.pdf
12 червня 2020 13:14
6. АМКУ.pdf
12 червня 2020 13:14
7. Без судимості.pdf
12 червня 2020 13:14
1. Обладнання, мат.база.pdf
12 червня 2020 13:14
8. Без судимості 2.pdf
12 червня 2020 13:14
9. Без ліквідації.pdf
12 червня 2020 13:14
3. Повноваження.pdf

Документи

12 червня 2020 23:04
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

12 червня 2020 17:18
Електронний підпис
12 червня 2020 17:18
Електронний підпис
12 червня 2020 17:17
Електронний підпис
12 червня 2020 17:17
Електронний підпис
12 червня 2020 17:16
7. Не засуджен.pdf
12 червня 2020 17:02
7. Не засуджен.pdf
12 червня 2020 14:11
Електронний підпис
12 червня 2020 14:11
Електронний підпис
12 червня 2020 14:07
Русское радио Украина.pdf
12 червня 2020 14:07
Хит ФМ.pdf
12 червня 2020 14:07
Радио Рокс.pdf
12 червня 2020 14:07
Радио Релакс.pdf
12 червня 2020 14:07
Мелодия ФМ.pdf
12 червня 2020 14:07
Кисс ФМ.pdf
12 червня 2020 14:07
Гарантійний лист kp.ua.pdf
12 червня 2020 14:07
Гарантійний лист 34.ua.pdf
12 червня 2020 14:06
Гарантійний лист 056.ua.pdf
12 червня 2020 14:06
Горожанин Плюс.pdf
12 червня 2020 14:06
Зоря.pdf
12 червня 2020 14:06
Вести приднепровья.pdf
12 червня 2020 14:06
Теленеделя.pdf
12 червня 2020 14:06
Телескоп.pdf
12 червня 2020 14:06
Наше мисто.pdf
12 червня 2020 14:06
Днепр Вечерний.pdf
12 червня 2020 14:06
Теледом.pdf
12 червня 2020 14:06
КП в Украине.pdf
12 червня 2020 14:06
Аргументы и Факты.pdf
12 червня 2020 14:06
Паспорт.pdf
12 червня 2020 14:06
ИПН.pdf
12 червня 2020 14:06
Податкова.pdf
12 червня 2020 14:06
ДОДАТОК 6.pdf
12 червня 2020 14:06
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 червня 2020 14:06
ЭДР.rtf
12 червня 2020 14:06
16. Реквізити.pdf
12 червня 2020 14:06
15. Статут.pdf
12 червня 2020 14:06
23. Печатка.pdf
12 червня 2020 14:06
18. Не платник ПДВ.pdf
12 червня 2020 14:06
15. ДОДАТОК 7.pdf
12 червня 2020 14:06
2. Працівники.pdf
12 червня 2020 14:06
5. Довідка АМКУ.pdf
12 червня 2020 14:06
10 Наявна інформація.pdf
12 червня 2020 14:06
1. Обладнання.pdf
12 червня 2020 14:06
7. Не засуджен.pdf

Документи

Публічні документи

12 червня 2020 22:06
Електронний підпис
12 червня 2020 22:04
fwd (1).zip
12 червня 2020 22:04
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Костін Ігор Вікторович

ФОП Колосова Любов Василівна

ФОП ГОРЧАКОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ

ТОВ "ДЕМОКРАТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Колосова Любов Василівна 6 408 500,00
UAH з ПДВ
6 408 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОРЧАКОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ 6 439 590,00
UAH з ПДВ
6 439 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 19:54
Електронний підпис
03 липня 2020 19:54
Електронний підпис
03 липня 2020 19:48
Довідка_20177575720360511949.pdf
03 липня 2020 19:48
public_doc.p7s
03 липня 2020 19:47
Дод.8.PDF
03 липня 2020 19:47
1.PDF
03 липня 2020 19:47
3.PDF
03 липня 2020 19:47
4.PDF
03 липня 2020 19:47
2.PDF
03 липня 2020 19:47
5.PDF
12 червня 2020 19:08
Електронний підпис
12 червня 2020 19:08
Електронний підпис
12 червня 2020 17:54
gorsovet.com.ua.pdf
12 червня 2020 13:29
Електронний підпис
12 червня 2020 13:29
Електронний підпис
12 червня 2020 13:14
Русское радио Украина.pdf
12 червня 2020 13:14
Радио Рокс.pdf
12 червня 2020 13:14
Радио Релакс.pdf
12 червня 2020 13:14
Хит ФМ.pdf
12 червня 2020 13:14
Радио Мелодия.pdf
12 червня 2020 13:14
Кисс ФМ.pdf
12 червня 2020 13:14
Горожанин плюс.pdf
12 червня 2020 13:14
Зоря.pdf
12 червня 2020 13:14
Днепр вечерний.pdf
12 червня 2020 13:14
Теледом.pdf
12 червня 2020 13:14
Наше мисто.pdf
12 червня 2020 13:14
Телескоп.pdf
12 червня 2020 13:14
Вести приднепровя.pdf
12 червня 2020 13:14
Теленеделя.pdf
12 червня 2020 13:14
КП в Украине.pdf
12 червня 2020 13:14
Аргументы и факты.pdf
12 червня 2020 13:14
opentv.media.pdf
12 червня 2020 13:14
Днепр Инфо.pdf
12 червня 2020 13:14
kp.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
obozrevatel.com.pdf
12 червня 2020 13:14
nashemisto.dp.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
dv-gazeta.info.pdf
12 червня 2020 13:14
dnepr.news.pdf
12 червня 2020 13:14
gorsovet.dp.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
glavnoe.dp.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
dnepr.express.pdf
12 червня 2020 13:14
dnpr.com.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
afishadnepr.com.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
dp.vgorode.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
056.pdf
12 червня 2020 13:14
dpchas.com.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
gorod.dp.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
34.ua.pdf
12 червня 2020 13:14
Додаток 8.pdf
12 червня 2020 13:14
Паспорт.pdf
12 червня 2020 13:14
Додаток 6.pdf
12 червня 2020 13:14
Додаток 7_ Довідка.pdf
12 червня 2020 13:14
Додаток 5.pdf
12 червня 2020 13:14
ИПН.pdf
12 червня 2020 13:14
Витяг.pdf
12 червня 2020 13:14
Додаток 4.pdf
12 червня 2020 13:14
Витяг податкова.pdf
12 червня 2020 13:14
23. Печатка.pdf
12 червня 2020 13:14
16. Підприємство.pdf
12 червня 2020 13:14
18. Не платник ПДВ.pdf
12 червня 2020 13:14
14. Надійний учасник.pdf
12 червня 2020 13:14
Document_USR_1006733618.rtf
12 червня 2020 13:14
13. Без заборгованостей.pdf
12 червня 2020 13:14
6. АМКУ.pdf
12 червня 2020 13:14
7. Без судимості.pdf
12 червня 2020 13:14
1. Обладнання, мат.база.pdf
12 червня 2020 13:14
8. Без судимості 2.pdf
12 червня 2020 13:14
9. Без ліквідації.pdf
12 червня 2020 13:14
3. Повноваження.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 17:18
Електронний підпис
12 червня 2020 17:18
Електронний підпис
12 червня 2020 17:17
Електронний підпис
12 червня 2020 17:17
Електронний підпис
12 червня 2020 17:16
7. Не засуджен.pdf
12 червня 2020 17:02
7. Не засуджен.pdf
12 червня 2020 14:11
Електронний підпис
12 червня 2020 14:11
Електронний підпис
12 червня 2020 14:07
Русское радио Украина.pdf
12 червня 2020 14:07
Хит ФМ.pdf
12 червня 2020 14:07
Радио Рокс.pdf
12 червня 2020 14:07
Радио Релакс.pdf
12 червня 2020 14:07
Мелодия ФМ.pdf
12 червня 2020 14:07
Кисс ФМ.pdf
12 червня 2020 14:07
Гарантійний лист kp.ua.pdf
12 червня 2020 14:07
Гарантійний лист 34.ua.pdf
12 червня 2020 14:06
Гарантійний лист 056.ua.pdf
12 червня 2020 14:06
Горожанин Плюс.pdf
12 червня 2020 14:06
Зоря.pdf
12 червня 2020 14:06
Вести приднепровья.pdf
12 червня 2020 14:06
Теленеделя.pdf
12 червня 2020 14:06
Телескоп.pdf
12 червня 2020 14:06
Наше мисто.pdf
12 червня 2020 14:06
Днепр Вечерний.pdf
12 червня 2020 14:06
Теледом.pdf
12 червня 2020 14:06
КП в Украине.pdf
12 червня 2020 14:06
Аргументы и Факты.pdf
12 червня 2020 14:06
Паспорт.pdf
12 червня 2020 14:06
ИПН.pdf
12 червня 2020 14:06
Податкова.pdf
12 червня 2020 14:06
ДОДАТОК 6.pdf
12 червня 2020 14:06
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 червня 2020 14:06
ЭДР.rtf
12 червня 2020 14:06
16. Реквізити.pdf
12 червня 2020 14:06
15. Статут.pdf
12 червня 2020 14:06
23. Печатка.pdf
12 червня 2020 14:06
18. Не платник ПДВ.pdf
12 червня 2020 14:06
15. ДОДАТОК 7.pdf
12 червня 2020 14:06
2. Працівники.pdf
12 червня 2020 14:06
5. Довідка АМКУ.pdf
12 червня 2020 14:06
10 Наявна інформація.pdf
12 червня 2020 14:06
1. Обладнання.pdf
12 червня 2020 14:06
7. Не засуджен.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Колосова Любов Василівна

ФОП ГОРЧАКОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Колосова Любов Василівна
#3069205282
Переможець 6 408 500,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 13:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Колосова Любов Василівна
#3069205282
6 408 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 22:12
ДУ 3 від 21.09.2020_.pdf укладений
21 вересня 2020 22:11
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 21:48
ДУ 3 від 21.09.2020_.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 21:46
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 10:13
ДУ 2 від 20.07.2020.pdf зміни до договору
21 липня 2020 10:12
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 12:18
ДУ 1.pdf зміни до договору
08 липня 2020 12:17
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 08:58
Договір 07.07.2020 .pdf укладений
07 липня 2020 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 24/07.07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 24/07.07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 24/07.07
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 21 вересня 2020
Сума оплати за договором: 6 408 500,00
UAH