Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку)
Очікувана вартість
652 000,00 UAH
UA-2020-05-13-003197-b 52f989ddf9f046ecaa8c55e5efb30472
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сажнєв Олександр Юрійович

0432554454 gosp@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Стрілецька, буд.3а
Контактна особа: Сажнєв Олександр Юрійович
0432554454
gosp@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 13:52
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 13:52
Очікувана вартість: 652 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська. Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. місцезнаходження замовника:м. Вінниця, вул. Стрілецька,3а категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття

Тендерна документація

13 травня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

екологічний офісний папір
Дата подання: 13 травня 2020 14:36
Дата відповіді: 14 травня 2020 14:41
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію), підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Законом України "Про публічні закупівлі" у новій редакції від 19.12.2019 р. не передбачено обов'язковою вимогою необхідність застосування заходів із захисту довкілля які повинні передбачатися у технічних, якісних характеристиках предмету закупівлі. Крім того, Замовником визначено характеристики паперу, які повністю задовільняють його потреби.
Тендерна документація Замовника не містить жодних вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі встановлені Замовником з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст.5 та ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" та не містять посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 326 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 630,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 01 червня 2020 12:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3835 стоп.пап
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5- ти банківських днів з моменту поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5- ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 14:20
ТЕНДЕР ПАПІР 2020 рік.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 25 травня 2020 10:10
Кінець періоду оскарження: 05 червня 2020 00:00
Дата відміни: 05 червня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до вимог п.2 ст. 32 Закону України "Про публчні закупівлі".
Документи:
25 травня 2020 10:10
Електронний підпис
25 травня 2020 10:09
Протокол 41.pdf