Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-05-13-003147-a a71d74ea3ee64576a78afc776dac9852
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

osvita osvita osvita

380442530086 tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: osvita osvita osvita
380442530086
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 15:24
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 Одиниця
Багатофункціональні пристрої (Джерело фінансування закупівлі - Кошти місцевого та державного бюджету )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 20 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 травня 2020 09:40
Дата відповіді: 15 травня 2020 17:51
Відповідно до РІШЕННЯ АМКУ № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 вимога про надання авторизаційного листа від офіційного представництва виробника або офіційного дистриб’ютора товару, що пропонується учасником є дискримінаційною. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, чи планує Замовник усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що вимогою стосовно надання авторизаційного листа встановлено, що учасники можуть надавати його від офіційного представництва виробника або офіційного дистриб’ютора товару, тобто, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть не тільки учасники, які мають договірні стосунки саме з виробником. Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва або офіційного дистриб’ютора товару) свідчить про те, що товар є офіційним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися. Дана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Сервісні центри
Дата подання: 14 травня 2020 17:39
Дата відповіді: 15 травня 2020 17:51
Згідно додатку 1 п.4.4. Вашої тендерної документації необхідна Довідка в довільній формі про наявність у учасника сервісного центру у м. Києві з наданням інформації про його місцезнаходження, контактні телефони, П.І.Б. та посада відповідальної особи учасника, що буде здійснювати зв'язок із Замовником у разі укладення відповідного договору. Чи можна надати довідку від офіційного дистриб'ютора про те, що в Україні, та в тому числі в Києві наявні авторизовані виробником БФП сервісні центри з контактним телефоном та адресою. Звичайно ж ПІБ та посаду вказати немає можливості, так як там кул-центр. ? чи обов'язково повинен бути сервісний центр у учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що відповідно до умов договору пунктів 5.8, 5.9, 5.10, заміна та ремонт обладнання, що вийшло з ладу під час гарантійного терміну проводиться безпосередньо Постачальником. Місцезнаходження сервісного центру:_________________________. Відповідальна особа Постачальника, що має здійснювати зв'язок із Замовником ___________________ (П.І.Б.), __________________(телефони).
Сервісні центри
Дата подання: 14 травня 2020 17:49
Дата відповіді: 15 травня 2020 17:52
Згідно додатку 1 п.4.4. Вашої тендерної документації необхідна Довідка в довільній формі про наявність у учасника сервісного центру у м. Києві з наданням інформації про його місцезнаходження, контактні телефони, П.І.Б. та посада відповідальної особи учасника, що буде здійснювати зв'язок із Замовником у разі укладення відповідного договору. Чи можна надати довідку від офіційного дистриб'ютора про те, що в Україні, та в тому числі в Києві наявні авторизовані виробником БФП сервісні центри з контактним телефоном та адресою. Звичайно ж ПІБ та посаду вказати немає можливості, так як там кул-центр. ? чи обов'язково повинен бути сервісний центр у учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що відповідно до умов договору пунктів 5.8, 5.9, 5.10, заміна та ремонт обладнання, що вийшло з ладу під час гарантійного терміну проводиться безпосередньо Постачальником. Місцезнаходження сервісного центру:_________________________. Відповідальна особа Постачальника, що має здійснювати зв'язок із Замовником ___________________ (П.І.Б.), __________________(телефони).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД" 919 632,00
UAH з ПДВ
826 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 909 995,04
UAH з ПДВ
886 175,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 944 928,00
UAH з ПДВ
939 216,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 953 088,00
UAH з ПДВ
944 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 988 686,00
UAH з ПДВ
988 686,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 17:35
Електронний підпис
11 червня 2020 17:35
Довідки переможця.pdf
11 червня 2020 17:35
Dovidka_20154542040660279789.pdf.p7s
11 червня 2020 17:35
Dovidka_20154542040660279789.pdf
11 червня 2020 17:35
file.pdf
27 травня 2020 16:26
Електронний підпис
27 травня 2020 16:26
Електронний підпис
27 травня 2020 16:26
4. Технічна частина.pdf
27 травня 2020 16:26
7. Статутні документи.pdf
27 травня 2020 16:26
5. Проект договору.pdf
27 травня 2020 16:25
8. Інші документи.pdf
27 травня 2020 16:25
3. Стаття 17.pdf
27 травня 2020 16:25
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 20:07
Електронний підпис
26 травня 2020 11:40
Електронний підпис
26 травня 2020 11:33
ВВМ_Висновок СЕЕ Epson.pdf
26 травня 2020 11:33
ВВМ_Epson_лист.pdf
26 травня 2020 11:33
ВВМ ( фінзвіт 1кв20 ).pdf
26 травня 2020 11:33
ВВМ ( декларація Epson6190 ).pdf
26 травня 2020 11:33
ВВМ ( витяг ЄДР 23.04.20 ).pdf
26 травня 2020 11:33
ВВМ ( UA-2020-05-13-003147-a ).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД"
#43395782
Переможець 826 200,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 10:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД"
#43395782
826 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 15:50
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 09:52
Договір(Багатофункціональні пристрої) ТОВ САЙНС ТРЕЙД.pdf укладений
17 червня 2020 09:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 826 200,00
UAH