Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 200+430 – км 203+650 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current and middle repair of principal motor road N-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 200+430 – km 203+650 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)
Current and middle repair of principal motor road N-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 200+430 – km 203+650 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)
Очікувана вартість
136 495 844,00 UAH
UA-2020-05-13-003016-a ● 0594b72980b240ff96281081ec4ad068
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77 |
Контактна особа: |
Адуканець Леся Василівна +380382783250 TENDERHM@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25879878 |
Contact point: |
Adukanets Lesia Vasylivna +380382783250 TENDERHM@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 травня 2020 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 13:54 |
Очікувана вартість: | 136 495 844,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 364 958,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2729916.9 UAH |
Publication date: | 13 травня 2020 17:14 |
Enquiries until: | 22 червня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 28 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 липня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 136 495 844 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 364 958 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 200+430 – км 203+650(45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current and middle repair of principal motor road N-03 Zhytomyr – Chernivtsi on the section km 200+430 – km 203+650 (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces) Source of procurement financing is the state budget of Ukraine
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник може здійснити на користь Виконавця попередню оплату. Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від вартості послуг, які планується виконати протягом поточного бюджетного року. При цьому, Виконавець протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов”язаний використати отримані кошти для надання послуг по договору. Виконавець для отримання попередньої оплати подає Замовнику відповідний лист-звернення. Після прийняття рішення Замовником про здійснення попередньої оплати, Виконавець подає відповідний рахунок. Замовник здійснює попередню оплату в установленому чинним законодавством порядку протягом 5-ти банківських днів з дати надходження бюджетних коштів на спеціальний реєстраційний рахунок Замовника, відкритий в територіальному управлінні Казначейства. (положення може бути змінено в залежності від джерела надходження бюджетних коштів). Виконавець протягом строку, визначеного нормативно-правовими актами з питань попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, підтверджує використання попередньої оплати «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в). | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Бюджетні зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно ф.№ КБ-2в та ф.№ КБ-3. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2020 12:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2020 12:09 |
Перелік змін № 1611 від 19.06.2020.pdf | |
19 червня 2020 12:09 |
ЗМІНИ ТД №37І18 від 19.06.20 ПСР Н-03 км 200 430 - км 203 650.docx | |
19 червня 2020 12:09 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД №37І18 від 19.06.20 ПСР Н-03 км 200 430 - км 203 650.docx | |
13 травня 2020 17:11 |
Відомість обсягів робіт Н-03 км 200-203.pdf | |
13 травня 2020 17:11 |
Проект договору ПСР Н-03 км 200-203.pdf |
19 червня 2020 12:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 червня 2020 12:09 |
Перелік змін № 1611 від 19.06.2020.pdf
|
||||||
19 червня 2020 12:09 |
ЗМІНИ ТД №37І18 від 19.06.20 ПСР Н-03 км 200 430 - км 203 650.docx
|
||||||
19 червня 2020 12:09 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД №37І18 від 19.06.20 ПСР Н-03 км 200 430 - км 203 650.docx
|
||||||
13 травня 2020 17:11 |
Відомість обсягів робіт Н-03 км 200-203.pdf
|
||||||
13 травня 2020 17:11 |
Проект договору ПСР Н-03 км 200-203.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Лист обтяження
Дата подання: 05 червня 2020 14:56
Дата відповіді: 10 червня 2020 11:31
Шановний Замовнику, згідно вимог ТД, необхідно надати Учасник має надати гарантійну довідку, що техніка (перелік техніки має бути зазначений у довідці), яка буде використовуватись при виконанні робіт/наданні послуг, яка знаходиться у власності, оренді чи лізингу, або інший вид користування не знаходиться під арештом (не внесена в реєстр обтяжень рухомого майна).
Наша компанія не має можливості підготувати пропозицію, яка б відповідала вищезазначеним вимогам Тендерної документації з огляду на наступне:
Правовий режим регулювання обтяжень рухомого майна, встановлених з метою забезпечення виконання зобов’язань, а також правовий режим виникнення, оприлюднення та реалізації інших прав юридичних і фізичних осіб стосовно рухомого майна, врегульовано Законом України «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень» (ст. 1 Закону).
При цьому ст. 8 Закону України «Про забезпечення вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень» чітко встановлює, що «якщо інше не встановлено законом або правочином, на підставі якого виникло обтяження, боржник, у володінні якого знаходиться предмет обтяження, може використовувати його відповідно до цільового призначення, а також отримувати продукцію, плоди і доходи від предмета обтяження. При користуванні предметом обтяження боржник повинен не припускати погіршення його стану та необґрунтованого зменшення вартості понад норми амортизації (зносу)».
Таким чином, законом прямо передбачено право використовувати майно, яке є предметом обтяження.
Наше підприємство могло би зрозуміти логіку Замовника, якщо б вимагалось, щоб обладнання та матеріально-технічна база були вільними від обтяжень, які унеможливлюють використання такого обладнання під час надання послуг за предметом закупівлі.
Але ж ні, вимогою ТД Замовник вимагає, щоб учасники надавали гарантійну довідку, що техніка (перелік техніки має бути зазначений у довідці), яка буде використовуватись при виконанні робіт/наданні послуг, яка знаходиться у власності, оренді чи лізингу, або інший вид користування не знаходиться під арештом (не внесена в реєстр обтяжень рухомого майна).
Вважаємо, що вимога є дискримінаційною відносно тих учасників (зокрема нашого підприємства), які планують залучити техніку, що має певні обтяження, які не створюють перешкод у використанні такої техніки під час надання послуг за предметом закупівлі.
Замовник вимагає надання учасниками банківської гарантії у якості забезпечення тендерної пропозиції. При цьому, банківські установи надають відповідні гарантії під забезпечення (або грошове, або майнове, або будь-яке інше).
Обтяження майна, зокрема передача його в заставу під час отримання кредитів чи банківських гарантій, – є широко поширеним та прийнятним способом ведення господарської діяльності.
Принцип свободи підприємницької діяльності передбачає, що Підприємства мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, наше підприємство має право самостійно обирати модель ведення свого бізнесу та розпоряджатися своїм майном, а тим паче, якщо це не суперечить чинному законодавству.
Оскільки, той факт, що техніка знаходиться під заставою, жодним чином не впливає наможливість використання даної техніки при наданні послуг за предметом закупівлі, не впливає також на технічні характеристики, стан, продуктивність, фунціональні можливості даної техніки, - вимога щодо надання гарантійного листа з вищезазначеною інформацією є дискримінаційної.
Відповідна позиція підтверджується численною практикою АМКУ.
Просимо виключити вищезазначену вимогу із тендерної документації. В іншому випадку, ми будем змушені звертатися до Антимонопольного комітету України з метою захисту наших прав та інтересів.
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, так як відповідно до вимоги тендерної документації Учасник має надати гарантійну довідку, що техніка (перелік техніки має бути зазначений у довідці), яка буде використовуватись при виконанні робіт/наданні послуг, яка знаходиться у власності, оренді чи лізингу, або інший вид користування не знаходиться під арештом, тобто не внесена в Державний реєстр обтяжень рухомого майна, у зв’язку з накладенням арешту на майно у порядку визначеним законодавством.
Арештом майна є тимчасове позбавлення права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, а у цьому випадку технікою. Тому виконання робіт/надання послуг технікою, що знаходиться під арештом, не є можливим. Щодо інших видів обтяжень, що не створюють перешкод у використанні такої техніки під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, гарантійна довідка у тендерній документації не вимагається.
Арештом майна є тимчасове позбавлення права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, а у цьому випадку технікою. Тому виконання робіт/надання послуг технікою, що знаходиться під арештом, не є можливим. Щодо інших видів обтяжень, що не створюють перешкод у використанні такої техніки під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, гарантійна довідка у тендерній документації не вимагається.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 липня 2020
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 17:32
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
120 777 000,00
UAH з ПДВ
|
120 777 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
133 794 460,01
UAH з ПДВ
|
133 794 460,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 #03448860 |
Переможець |
120 777 000,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 18:12
|
ДУ №1 до Договору №208І20 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 18:12
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 15:35
|
Договір № 208І20 від 17.08.2020.pdf | укладений |
17 серпня 2020 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились п.3.1. викласти в наступній редакції: “3.1. Ціна цього Договору становить 105 844 503,00 грн (сто п’ять мільйонів вісімсот сорок чотири тисячі п’ятсот три гривні 00 копійок), у тому числі ПДВ — 17 640 750,50 грн.” 2. Змінити виконання зобов’язань Виконавця щодо надання послуг по даному Договору, виклавши п.5.1. Договору в наступній редакції: “5.1. Строк надання послуг - з моменту підписання до 31.12.2020 року. Строк виконання зобов’язань щодо надання послуг може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.” 3. Змінити строк дії даного Договору виклавши п.10.1.Договору в наступній редакції: “10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання та діє по 31.12.2020 року або в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором.” 4. Сторони Договору погоджують викласти Додаток №1 (Календарний план), Додаток №2 (План фінансування) та Додаток №3 (Договірна ціна) в новій редакції. 5. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 6. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 7. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 8. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 208/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |