Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Артамонова в смт Куликівка Куликівського району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Очікувана вартість
456 812,00 UAH
UA-2020-05-13-002927-a 97a2ce67965f403bbfedac7d8fa30eed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 13:01
Очікувана вартість: 456 812,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Артамонова в смт Куликівка Куликівського району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»).(Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16300, Україна, Чернігівська область, Куликівський район, смт Куликівка, вул. Артамонова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить розрахунки за надані послуги на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання наданих будівельних послуг) та форми № КБ-3 (довідка про вартість наданих будівельних послуг та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем послуг визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за надані послуги, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:25
Річний план Куликівка Артамонова.pdf
01 червня 2020 16:25
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 Куликівка Артамонова.docx
01 червня 2020 16:25
ТД зі змінами 2 Куликівка Артамонова.doc
20 травня 2020 17:01
ТД зі змінами Куликівка Артамонова.doc
13 травня 2020 16:51
ТД Куликівка Артамонова.doc
20 травня 2020 17:01
ПЕРЕЛІК ЗМІН Куликівка Артамонова.docx
13 травня 2020 16:51
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Куликівка.docx
13 травня 2020 16:51
Схема Куликівка Артамонова.rar
13 травня 2020 16:51
ТЗ Куликівка Артамонова.rtf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-13-002927-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЛЬТФРАЙЗЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:40318422
Дата подання: 03 липня 2020 12:38
Скарга на рішення тендерного комітету Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Хальтфрайзен груп", про визначення переможцем ФОП Мхітарян Мхітар Кавказович, та про намір укласти договір з ФОП Мхітарян Мхітар Кавказович
Скарга подається у зв"язку з порушенням замовником статті 29 та 31 Закону України "Про публічні закупівлі", яке полягає у беспідставному відхиленні тендерної пропозиції ТОВ "Хальтфрайзен груп" та як наслідок , визначення переможцем закупівлі ФОП Мхітарян Мхітар Кавказович, і намірі укласти з ним договір про закупівлю.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 липня 2020 17:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник погоджується з рішенням АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 30 липня 2020 11:18

Документи подані скаржником

03 липня 2020 11:46
Скарга до АМКУ.PDF
03 липня 2020 11:46
протокол № 451.PDF
03 липня 2020 11:46
протокол № 453.PDF

Документи подані замовником

10 липня 2020 17:30
Пояснення
10 липня 2020 17:30
Пояснення1

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-15-000039 ● 44c9cfedc3ac43218a493b9018aedebf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020 14:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

15.05.2020 № 29
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 15.05.2020 № 29

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-05-13-002927-а 13.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK 1-5_2

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-13-002927-а: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Артамонова в смт Куликівка Куликівського району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» було встановлено, що у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-05-13-002674-а, яким передбачено проведення зазначеної процедури закупівлі, відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорія, чим порушено вимогу пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX (далі – Закон). Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, тендерний комітет Управління капітального будівництва облдержадміністрацій прийняв рішення про внесення змін до річного плану закупівель на 2020 рік (протокол від 28.05.2020 № 295). Проте, було встановлено, що після оголошення відповідної процедури закупівлі, технічна можливість для внесення змін до річного плану закупівель відсутня. У зв’язку з цим, було прийнято рішення розмістити в електронній системі закупівель окремий файл зі скан-копією річного плану закупівель, що містить всю інформацію передбачену ч. 2 ст. 4 Закону, в рамках оголошення про проведення відповідної процедури закупівлі. 01.06.2020 до оголошення в розділ «Тендерна документація» з предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Артамонова в смт Куликівка Куликівського району Чернігівської області (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» було завантажено окремий файл зі скан-копією річного плану закупівель, що містить всю інформацію передбачену ч. 2 ст. 4 Закону.

2020-06-02 16:39:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону.) • усунуто

Порушення усунуто

2020-06-03 17:40:02

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" 357 950,44
UAH з ПДВ
357 950,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЛЬТФРАЙЗЕН ГРУП" 386 432,26
UAH з ПДВ
386 432,26
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МХІТАРЯН МХІТАР КАВКАЗОВИЧ 455 829,75
UAH з ПДВ
455 829,75
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Бойко Володимир Іванович 456 789,08
UAH з ПДВ
456 789,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 14:59
Електронний підпис
11 червня 2020 14:53
КВАЛФІКАЦІЯ ДОСВІД.PDF
11 червня 2020 14:53
КВАЛІФІКАЦІЯ 1 ЧАСТИНА.pdf
11 червня 2020 14:22
Електронний підпис
11 червня 2020 14:21
ТП.pdf
11 червня 2020 14:21
КВАЛІФІКАЦІЯ 1 ЧАСТИНА.pdf
11 червня 2020 14:21
КВАЛФІКАЦІЯ ДОСВІД.PDF
11 червня 2020 14:21
ДЦ.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 10:45
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:44
документи переможця.pdf
09 червня 2020 14:16
Електронний підпис
09 червня 2020 14:13
Технічна частина.PDF
09 червня 2020 14:13
Статут.pdf
09 червня 2020 14:13
с.17 Закону.PDF
09 червня 2020 14:13
проект договору.PDF
09 червня 2020 14:13
повноваження.PDF
09 червня 2020 14:13
Інші документи.pdf
09 червня 2020 14:13
пропозиція.PDF

Публічні документи

30 червня 2020 00:08
Куликівка.pdf
30 червня 2020 00:08
ДОВІДКИ.pdf
11 червня 2020 17:02
забезпечення.zip
11 червня 2020 17:02
43.imd
11 червня 2020 17:02
07. Техніка.pdf
11 червня 2020 17:02
06. Робітники.pdf
11 червня 2020 17:02
05. Договір, Акт, Відгук.PDF
11 червня 2020 17:02
04. Довідки.pdf
11 червня 2020 17:02
03. Витяг з Реєстру ПЄП.PDF
11 червня 2020 17:02
02. Виписка.PDF
11 червня 2020 17:02
01. Паспорт, код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЛЬТФРАЙЗЕН ГРУП"

ФОП МХІТАРЯН МХІТАР КАВКАЗОВИЧ

Фізична особа-підприємець Бойко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"
#35884094
Рішення скасоване 357 950,44
UAH з ПДВ
30 липня 2020 11:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЛЬТФРАЙЗЕН ГРУП"
#40318422
Рішення скасоване 386 432,26
UAH з ПДВ
30 липня 2020 11:18
ФОП МХІТАРЯН МХІТАР КАВКАЗОВИЧ
#2499118554
Рішення скасоване 455 829,75
UAH з ПДВ
30 липня 2020 11:18
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"
#35884094
Відхилено 357 950,44
UAH з ПДВ
31 липня 2020 15:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЛЬТФРАЙЗЕН ГРУП"
#40318422
Переможець 386 432,26
UAH з ПДВ
31 липня 2020 16:03

Документи

19 червня 2020 17:42
Електронний підпис
19 червня 2020 17:29
418

Документи

26 червня 2020 17:49
Електронний підпис
26 червня 2020 17:44
451

Документи

31 липня 2020 15:34
Електронний підпис
31 липня 2020 15:16
726

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЛЬТФРАЙЗЕН ГРУП"
#40318422
386 432,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:55
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 10:00
50 укладений
13 серпня 2020 09:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до п. 11.12 Договору та частини 3 статті 651 ЦК України