Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 04544501 |
Місцезнаходження: | 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16 |
Контактна особа: |
Окунєва Ольга Юріївна 096-161-74-13 dolgincevskij_rvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2020 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 15:27 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 15:27 |
Очікувана вартість: | 312 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9360 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2020 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2020 16:37 |
ТД-контейнери.docx | |
13 травня 2020 16:37 |
Проект договору-додаток 7.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Крім того згідно додатку 4 до ТД "У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Крім того згідно додатку 4 до ТД "У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Документи переможця також можуть надаватися у форматі ПДФ та скріплені електронною печаткою.
Документи переможця також можуть надаватися у форматі ПДФ та скріплені електронною печаткою.
Замовник, вважає за доцільне включити саме такі вимоги до предмету закупівлі. Які не є дискримінаційними.
Скарги до процедури
Дата подання: 19 червня 2020 17:23
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-27-000019 ● 2658fcfe4fff490a8d0a685d3310d28e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2020 15:57 |
26.08.2020 № 173
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.08.2020 № 173
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2
UA-2020-05-13-002851-а
13.05.2020 Відділ освіти виконкому Довгінцевської районної у місті ради
(код за ЄДРПОУ 04544501) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо інформацію на висновок про результати моніторингу від 10.09.2020 Щодо заповнення в Річному плані закупівель таких рядків, як: 1. Місцезнаходження Замовника; 2. Категорія Замовника; 3. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, повідомляємо, що в формі Річного плану закупівель, який Замовник формує через електронний майданчик PublicBid, заповнення зазначених рядків, на дату формування Річного плану закупівель - 13.05.2020 - не було передбачено Електронною системою закупівель. Заповнення зазначених рядків в формах Річного плану закупівель також не передбачено на інших офіційних майданчиках Prozorro. Разом з тим, повідомляємо, що 16-17 червня 2020 члени тендерного комітету відділу освіти (Замовник) пройшли навчання за темою «Нова редакція Закону України «Про публічні закупівлі». Під час навчання було розглянуто питання щодо деяких невідповідностей (а саме відсутності технічної можливості) електронних майданчиків та ЗУ «Про публічні закупівлі». Тому було запропоновано інформацію, якої не вистачає в формі Річного плану закупівлі відповідно до вимог Закону, прописувати в графі «Примітки». На теперішній час при формуванні Річного плану закупівлі в графі «Примітка» заповнюється додатково наступна інформація: 1. Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. 2. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Вид закупівлі – ______. 4. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. 5. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Зазначена інформація додається в Примітках на всіх закупівлях які оголошуються Замовником, тому в подальшому виявлені невідповідності допускатися не будуть. Також повідомляємо, що на сьогоднішній день умови договору від 15.07.2020 №209 виконано. Товар завезено до закладів освіти Замовника своєчасно, в повному обсязі та такий, що відповідає якісним характеристикам. Можливості та підстав для розірвання договору немає.
2020-09-16 13:39:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2020 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" |
291 960,00
UAH з ПДВ
|
282 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" |
296 880,00
UAH з ПДВ
|
283 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Запоріжкомунсталь" |
311 600,00
UAH з ПДВ
|
311 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
312 000,00
UAH з ПДВ
|
312 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" #14307570 |
Відхилено |
282 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 15:39
|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" #40374335 |
Відхилено |
283 200,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 15:32
|
ТОВ "Запоріжкомунсталь" #38626199 |
Переможець |
311 600,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 09:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2021 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 10:49
|
дог.209 від 15.07.202-сміттєві контейнери-ТОВ Запоріжкомунсталь.pdf | укладений |
15 липня 2020 10:48
|