Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Довгинцівського району
Очікувана вартість
312 000,00 UAH
UA-2020-05-13-002851-a c67d47f40c3d4ad695df9edd96bfa731
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

096-161-74-13 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
096-161-74-13
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 15:27
Початок аукціону: 01 червня 2020 15:27
Очікувана вартість: 312 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9360 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штуки
Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Довгинцівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади освіти Довгинцівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 16:37
ТД-контейнери.docx
13 травня 2020 16:37
Проект договору-додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо висновку санітарно-епідеміологічної експертизи
Дата подання: 14 травня 2020 15:47
Дата відповіді: 18 травня 2020 10:10
Законодавством не вимагається обов’язкове отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо товару що є предметом закупівлі. Тому Учасники не зобов’язані подавати його у складі тендерної пропозиції. З метою уникнення порушення норм чинного законодавства просимо виключити вимогу щодо подачі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи у складі тендерної пропозиції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога замовника про надання висновку СЕС не є порушення норм чинного законодавства.
Крім того згідно додатку 4 до ТД "У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Дата подання: 14 травня 2020 15:48
Дата відповіді: 18 травня 2020 10:25
Просимо Замовника зазначити, чи може Учасник надати лист-роз’яснення щодо необов’язковості висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, чи буде цього достатньо? Дякую.
Відповідь: Вимога замовника про надання висновку СЕС не є порушення норм чинного законодавства.
Крім того згідно додатку 4 до ТД "У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Щодо документів переможця
Дата подання: 14 травня 2020 15:48
Дата відповіді: 18 травня 2020 10:38
Просимо Замовника зазначити, чи може Учасник на підтвердження п.5 та п.6 ч.1 ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі надати довідку отриману в електронній формі з наявним ЕЦП?
Відповідь: Читайте уважно вимоги тендерної документації, а саме розділ ІІІ п.1
Документи переможця також можуть надаватися у форматі ПДФ та скріплені електронною печаткою.
Документи переможця
Дата подання: 14 травня 2020 15:48
Дата відповіді: 18 травня 2020 10:40
Просимо Замовника зазначити, що у випадку отримання переможцем торгів вказаних у цьому додатку документів у визначеному чинним законодавством електронному вигляді або іншому але такому який дає можливість он-лайн перевірити їх справжність (легітимність/автентичність) переможець оприлюднює їх через електронний майданчик в системі «Прозорро» у формі, що дає можливість он-лайн перевірки їх справжності (легітимності/автентичності).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Читайте уважно вимоги тендерної документації, а саме розділ ІІІ п.1
Документи переможця також можуть надаватися у форматі ПДФ та скріплені електронною печаткою.
Роз’яснення вимоги
Дата подання: 14 травня 2020 15:48
Дата відповіді: 18 травня 2020 10:47
Просимо Замовника пояснити що мається на увазі під вимогою, що учасник повинен подати «Відповідну довідку від Банку (або документ з іншою назвою виданий Банком) та копію договору з Банком або відповідної заяви про надання банківської гарантії, якщо правилами Банку учасника укладання договору в даному випадку не передбачено.»
Відповідь: Перелік документів від банку щодо надання банківської гарантії прописано в розділі ІІІ тендерної документації пункт 2. Забезпечення тендерної пропозиції.
Завантаження документів
Дата подання: 14 травня 2020 15:49
Дата відповіді: 18 травня 2020 10:49
Просимо Замовника пояснити вимогу щодо того, що «… завантаження документів двома файлом (або трьома файлами) у форматі pdf: якщо ці вимоги не дотримані документи вважаються неподаними!!!!!». За якими ознаками Учасник має згрупувати документи у два або три файли?
Відповідь: Учасники формують документи тендерної пропозиції на власний розсуд, головне щоб всі документи тендерної пропозиції були в наявності та відповідали вимогам ТД.
Пояснення щодо дискримінаційної вимоги
Дата подання: 14 травня 2020 15:49
Дата відповіді: 18 травня 2020 12:05
Поясніть зазначення дискримінаційної вимоги щодо того, що « товщина стінки не менше 2 мм » у Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідь: Читайте уважну тендерну документацію, а саме додаток 3 (технічні характеристики), ця вимога стосується труби ДУ 15 з якої виготавлюється посилюючий каркас контейнера. Крім того Замовник, вважає за доцільне включити саме такі вимоги до предмету закупівлі. Які не є дискримінаційними.
Габаритні розміри
Дата подання: 14 травня 2020 15:49
Дата відповіді: 18 травня 2020 12:08
Поясніть чому Замовник вимагає контейнери із « товщина стінки не менше 2 мм »? Дана вимога порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Читайте уважну тендерну документацію, а саме додаток 3 (технічні характеристики), ця вимога стосується труби ДУ 15 з якої виготавлюється посилюючий каркас контейнера. Крім того Замовник, вважає за доцільне включити саме такі вимоги до предмету закупівлі. Дані вимоги не є дискримінаційними, та не порушують ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Просимо пояснити
Дата подання: 14 травня 2020 15:50
Дата відповіді: 18 травня 2020 12:09
Чому Замовник вимагає саме підтвердження якості цинкування відповідно до ГОСТу 9.307-89?
Відповідь: Замовник, вважає за доцільне включити саме такі вимоги до предмету закупівлі. Разом з тим, Законом, не встановлено норм відноповідно до яких, Замовнику необхідно доводити Учаснику, доцільнічть тієї чи іншої вимоги. Також учасникам не надано право рекомендувати чи диктувати умови закупівлі. Дані вимоги не являються дискримінаційними в розуміні ЗУ "Про публічні закупівлі".
Щодо якості цинкування
Дата подання: 14 травня 2020 15:50
Дата відповіді: 18 травня 2020 12:15
Чи може Учасник підтвердити якість цинкування згідно ISO 1461-2009 ?
Відповідь: Читайте уважно вимоги додатку 3 та 4 до тендерної документації.
Щодо товщини вузла кронштейну захвату
Дата подання: 14 травня 2020 15:50
Дата відповіді: 18 травня 2020 12:22
Вимога Замовника щодо того, що «…вузол кронштейну захвату, підйому та вивантаження контейнеру виконується методом багаторівневого штампування з цільного листа металу товщиною не менше ніж 2,5мм» є дискримінаційною та такою, що порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо Замовника виключити вимогу щодо товщини з тендерної документації
Відповідь: Технічні вимоги до предмету закупівлі складені виходячи з нагальної потреби Замовника в отриманні якісного товару.
Замовник, вважає за доцільне включити саме такі вимоги до предмету закупівлі. Які не є дискримінаційними.
Товщина металу
Дата подання: 14 травня 2020 15:51
Дата відповіді: 18 травня 2020 12:22
Пояснюємо що товщина металу з якого виготовлений вузол кронштейну захвату та підйому не впливає на його якість та міцність, а є вимогою яка обмежує конкуренцію між Учасниками та призводить до порушення норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Технічні вимоги до предмету закупівлі складені виходячи з нагальної потреби Замовника в отриманні якісного товару. Замовник, вважає за доцільне включити саме такі вимоги до предмету закупівлі. Які не є дискримінаційними.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-13-002851-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
тест
тест
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-13-002851-a.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
тест 2
тест 2
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-05-13-002851-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 19 червня 2020 17:23
СКАРГА на протиправне відхилення тендерної пропозиції учасника та дискримінаційний підхід Замовником при її розгляді
СКАРГА на протиправне відхилення тендерної пропозиції учасника та дискримінаційний підхід Замовником при її розгляді 13 травня 2020 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради (далі – Замовник) було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2020-05-13-002851-a, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Довгинцівського району. Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" (далі – Скаржник), код ЄДРПОУ – 40374335 подало свою тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації Замовника та діючого законодавства, у встановлений Замовником термін. 09.06.2020 р. Замовником було оприлюднено на електронному майданчику Протокол №137 розгляду та оцінки тендерних пропозицій, згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхилено. Під час прийому пропозицій у процедурі відкритих торгів за ідентифікатором UA-2020-05-13-002851-a, Скаржником було надано всі необхідні документи, що підтверджують відповідність учасника ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" вимогам тендерної документації, ст. ст. 16-17 Закону України «Про публічні закупівлі» та технічним вимогам закупівлі. Тому з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" категорично не погоджуємося, вважаємо його протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель з наступних підстав: 1. Замовник вважає, що наданий Скаржником висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 15.005.2020р. №12.2-18-1/10898 не відповідає вимогам тендерної документації лише тому, що в ньому не зазначено сфера застосування товару у навчально-виховних закладах. Зауважуємо, шо згідно з Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 4 лютого 1994 року № 4004-XII: Стаття 1. Визначення основних термінів і понять. - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Стаття 11. Об'єкти державної санітарно-епідеміологічної експертизи - продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей. Стаття 14. Вимоги безпеки для здоров'я і життя населення у національних стандартах та інших нормативно-технічних документах Головний державний санітарний лікар України погоджує методи контролю і випробувань продукції щодо її безпеки для здоров'я і життя населення, інструкції (правила) використання продукції підвищеної небезпеки. Висновок державної санітарної епідеміологічної експертизи на продукцію ТОВ «ВО «Релайн», що надано у складі пропозиції, відповідає вимогам Закону «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Також, зазначаємо, що Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», або іншим чинним нормативним документом не передбачено проведення окремої експертизи для предмету закупівлі, що буде використовуватися саме в навчальних закладах. Таким чином, згідно з Висновком ДСЕЕ, продукція ТОВ «Виробниче об’єднання Релайн» є безпечною та може використовуватись і в навчальних закладах, про що в складі пропозиції також надано гарантійний лист вих. № 696 від 28.05.2020 року. 2. Замовник вважає, що надані листи відгуки за аналогічними договорами не відповідають вимогам тендерної документації, лише тому що в них прямо не містить інформації про строк дії цих договорів. Зауважуємо, що згідно з п. 3. Додатку 4 тендерної документації «Досвід виконання аналогічного договору» ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн» у складі тендерної пропозиції надано: • Довідку з інформацією про наявність виконання аналогічного(них) договору(рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами; • Листи-відгуки від контрагентів які підтверджують поставку товару належної якості у визначені договорами терміни з інформацією про №, дату, предмету закупівлі, обсягів, строки поставки, що також підтверджують копії видаткових накладних; • Також у складі пропозиції надано копії аналогічних договорів, які підтверджують інформацію в довідці та листах-відгуках та містять вичерпну інформацію про строки дії цих договорів. Тому інформація, щодо дії договору повністю відображена в копії аналогічного договору, що наданий у складі тендерної пропозиції, та не зазначення цієї інформації в листі-відгуку не впливає на зміст пропозиції. Також зазначаємо, що відповідно до п.16 Стаття 29. Закону «Про публічні закупівлі»: Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону «Про публічні закупівлі». Замовник не надав можливості Скаржнику усунути такі невідповідності, що є порушенням прав та охоронюваних законом інтересів Учасника. Також Замовник порушив законні права та інтереси ТОВ «ВО «РЕЛАЙН», визнавши переможцем у протоколі №139 від 11.06.2020р. учасника – ТОВ «Запоріжкомунсталь», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: • Відповідно до пункту 6.1 Розділу 3 Замовник вимагав «Документи щодо якості товару повинні бути чинними на весь період дії договору». Так як договір викладений Замовником у ТД дійсний до 31 грудня 2020р., то усі документи щодо якості товару повинні бути чинними не менш ніж до 31 грудня 2020р. В Складі тендерної пропозиції Учасник – ТОВ «Запоріжкомунсталь» надано Сертифікат відповідності №UA.1O231.00302-18 який посвідчує якість захисного пориття металевих конструкцій гарячим цинкуванням, який дійсний до 03 вересня 2020р. Таким чином Учасник не виконав вимогу Замовника та його пропозиція повинна бути відхилена на підставі абз. 1 пп.2 п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, Замовником під час розгляду тендерних пропозицій Учасників процедури закупівлі було застосовано дискримінаційний підхід, який полягав у відхиленні пропозиції ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» та не відхиленні тендерної пропозиції іншого учасника, що порушило відповідне право Скаржника на недискримінаційний підхід при розгляді тендерних пропозицій усіх Учасників вказаної процедури закупівлі. Дії Замовника, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» на підставі «начебто» невідповідності висновока санітарно-епідеміологічної експертизи чітко демонструють дискримінаційний підхід до розгляду пропозиції Скаржника, що є грубим порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Одними із принципів здійснення публічних закупівель, які законодавець передбачив у ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" у повному обсязі відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником у тендерній документації. Скаржником було у повному обсязі виконано обов’язок щодо надання документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, у спосіб, встановлений Замовником у тендерній документації. Вважаємо підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" на закупівлю: ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Довгинцівського району за оголошенням UA-2020-05-13-002851-a надуманими та такими, які не відповідають вимогам тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі». Наголошуємо, що Замовник зобов’язаний бути об’єктивним та неупередженим при розгляді тендерних пропозицій та здійснювати системний аналіз документів наданих в складі тендерної документації учасника, запобігати дискримінації учасників закупівлі, а також корупційним діям і зловживанням (відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Рішенням про дискваліфікацію ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» без належних на те підстав, Замовником було порушено основоположні принципи проведення закупівель, які закріплені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: – добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України в межах своїх повноважень здійснює розгляд скарг, поданих суб’єктами оскарження, в порядку, встановленому статтею 18 Закону, стосовно відповідних рішень, які порушують права чи законні інтереси суб’єкта оскарження. Як встановлено ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Як встановлено ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Тому, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», – ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" за оголошенням UA-2020-05-13-002851-a, оприлюднене на електронному майданчику у Протоколі №137 розгляду тендерних пропозицій 09.06.2020 р. 3. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ скасувати своє рішення про визнання переможцем учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» оприлюднене на електронному майданчику у Протоколі №139 розгляду тендерних пропозицій 11.06.2020 р. 4. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» на підставі абз. 1 пп.2 п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».. Додатки: 1. Протокол №137 розгляду тендерних пропозицій від 09.06.2020 р. 2. Протокол №139 розгляду тендерних пропозицій від 11.06.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 23:38

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-27-000019 ● 2658fcfe4fff490a8d0a685d3310d28e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2020 15:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

26.08.2020 № 173

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.08.2020 № 173

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

2
UA-2020-05-13-002851-а

13.05.2020 Відділ освіти виконкому Довгінцевської районної у місті ради
(код за ЄДРПОУ 04544501) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо інформацію на висновок про результати моніторингу від 10.09.2020 Щодо заповнення в Річному плані закупівель таких рядків, як: 1. Місцезнаходження Замовника; 2. Категорія Замовника; 3. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, повідомляємо, що в формі Річного плану закупівель, який Замовник формує через електронний майданчик PublicBid, заповнення зазначених рядків, на дату формування Річного плану закупівель - 13.05.2020 - не було передбачено Електронною системою закупівель. Заповнення зазначених рядків в формах Річного плану закупівель також не передбачено на інших офіційних майданчиках Prozorro. Разом з тим, повідомляємо, що 16-17 червня 2020 члени тендерного комітету відділу освіти (Замовник) пройшли навчання за темою «Нова редакція Закону України «Про публічні закупівлі». Під час навчання було розглянуто питання щодо деяких невідповідностей (а саме відсутності технічної можливості) електронних майданчиків та ЗУ «Про публічні закупівлі». Тому було запропоновано інформацію, якої не вистачає в формі Річного плану закупівлі відповідно до вимог Закону, прописувати в графі «Примітки». На теперішній час при формуванні Річного плану закупівлі в графі «Примітка» заповнюється додатково наступна інформація: 1. Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. 2. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Вид закупівлі – ______. 4. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. 5. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Зазначена інформація додається в Примітках на всіх закупівлях які оголошуються Замовником, тому в подальшому виявлені невідповідності допускатися не будуть. Також повідомляємо, що на сьогоднішній день умови договору від 15.07.2020 №209 виконано. Товар завезено до закладів освіти Замовника своєчасно, в повному обсязі та такий, що відповідає якісним характеристикам. Можливості та підстав для розірвання договору немає.

2020-09-16 13:39:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" 291 960,00
UAH з ПДВ
282 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" 296 880,00
UAH з ПДВ
283 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь" 311 600,00
UAH з ПДВ
311 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 312 000,00
UAH з ПДВ
312 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 09:44
Електронний підпис
29 травня 2020 09:41
РЛ БГ.7Z
29 травня 2020 09:41
РЛ ТП.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 13:07
Електронний підпис
18 червня 2020 13:06
Довідка МВС.pdf
18 червня 2020 13:06
Довідка ДФС.pdf
12 червня 2020 15:34
Електронний підпис
12 червня 2020 15:32
Довідки.pdf
28 травня 2020 16:47
Електронний підпис
28 травня 2020 16:46
Гарантия_№11271_20-ТГ.zip

Публічні документи

28 травня 2020 14:58
Електронний підпис
28 травня 2020 14:57
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Барський машинобудівний завод"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"

ТОВ "Запоріжкомунсталь"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
#14307570
Відхилено 282 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 15:39
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
#40374335
Відхилено 283 200,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 15:32
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
Переможець 311 600,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 09:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
311 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 12:15
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 10:49
дог.209 від 15.07.202-сміттєві контейнери-ТОВ Запоріжкомунсталь.pdf укладений
15 липня 2020 10:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 311 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 933,33 UAH)