Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-21-05 Торків-Брацлав-Ситківці-Леухи- ст. Монастирище, км 23+790 – км 35+580, протяжністю 11,79 км в межах Вінницької області
Current average repairs of the public highway of local importance O-02-21-05 Torkiv-Bratslav- Sytkivtsi- Leukhy-st. Monastyryshche, km 23 + 790 - km 35 + 580, with a length of 11.79 km within the Vinnytsia region
Очікувана вартість
142 945 369,00 UAH
UA-2020-05-13-002733-b 52c86db43be84024b7c8cf82e9313720
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Володимирович

+380432560707 dpsmadtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Контактна особа: Вадим Володимирович
+380432560707
dpsmadtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGWAYS SERVICE IN VINNYTSIA REGION'S"
National ID: 42434474
Contact point: Vadim Volodymyrovych
+380432560707
dpsmadtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 травня 2020 13:36
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 11:49
Очікувана вартість: 142 945 369,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 714 726,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4288361.07 UAH
Publication date: 13 травня 2020 13:36
Enquiries until: 03 червня 2020 00:00
Complaints submission until: до 09 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 червня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 142 945 369 UAH including VAT
Minimal lowering step: 714 727 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-21-05 Торків-Брацлав-Ситківці-Леухи- ст. Монастирище, км 23+790 – км 35+580, протяжністю 11,79 км в межах Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repairs of the public highway of local importance O-02-21-05 Torkiv-Bratslav- Sytkivtsi- Leukhy-st. Monastyryshche, km 23 + 790 - km 35 + 580, with a length of 11.79 km within the Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 30 листопада 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт у розмірі до 30 відсотків від вартості робіт, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. За письмовим зверненням Виконавця Замовник може прийняти рішення щодо авансування у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру ціни, наведеної в п.3.1 Договору, (у разі наявності фінансування) який Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання цього авансу. Використання авансу підтверджується на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 13:37
Технічне завдання.docx
13 травня 2020 13:37
Проєкт договору.docx
13 травня 2020 13:37
ТД Торків-Брацлав-Ситківці-Леухи-ст.Монастирище.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно АБЗ
Дата подання: 01 червня 2020 15:29
Дата відповіді: 02 червня 2020 08:24
Шановний Замовнику, надайте-будь ласка роз’яснення стосовно того, чи можливе, згідно умов тендерної документації, закупівля асфальтобетонних сумішей за договором поставки? Якщо можливе, то яким чином учасник може підтвердити відповідність кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в цій частині? Дякуємо за Вашу відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком №4 тендерної документації передбачено залучення АБЗ, виробнича потужність якого не менше 100 т/г. Крім того учасником надаються:
1) копія належним чином оформленого паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
2) копія атестату виробництва;
3) копія документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу, або інше) засвідчену належним чином;
4) копія акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором (засвідчену належним чином);
5) бухгалтерська довідка власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) (засвідчену належним чином);
6) копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином);
7) гарантійний лист від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг або інше (засвідчену належним чином).
Замовник має право під час виконання робіт виїхати на об’єкт з лабораторним обладнанням та перевірити на відповідність матеріали, які мають відповідати нормам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожний та аеродромний» та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастиковий. Технічні умови». У разі не дотримання норм вищевказаних ДСТУ Замовник має право не приймати виконанні роботи та не підписувати акти виконаних робіт, відповідно не оплачувати роботи.

*Примітка: Вказана інформація підтверджується:
- довідкою, що затверджується керівником підприємства/організації за підписом головного бухгалтера або особи яка його заміняє.
- у разі оренди, лізингу, послуг, суборенди, тощо – скан - копіями чинних договорів оренди лізингу, послуг, суборенди, інших документів, якщо власна техніка (на кожну одиницю техніки, вказаної в таблиці Додатку № 1).
ЗАПИТАННЯ ЩОДО УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Дата подання: 01 червня 2020 18:13
Дата відповіді: 02 червня 2020 08:28
У випадку якщо наше підприємство закуповує асфальтобетонну суміш у постачальника, який орендує цей завод, чи потрібно учаснику надавати гарантійний лист від власника асфальтозмішувальної установки, або ж у цьому випадку достатньо листа від нашого постачальника?
Відповідь: У Додатку №4 тендерної документації чітко прописано які документи має надати учасник на підтвердження наявності АБЗ.
Крім того учасником надаються:
1) копія належним чином оформленого паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
2) копія атестату виробництва;
3) копія документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу, або інше) засвідчену належним чином;
4) копія акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором (засвідчену належним чином);
5) бухгалтерська довідка власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) (засвідчену належним чином);
6) копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином);
7) гарантійний лист від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг або інше (засвідчену належним чином).
Замовник має право під час виконання робіт виїхати на об’єкт з лабораторним обладнанням та перевірити на відповідність матеріали, які мають відповідати нормам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожний та аеродромний» та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастиковий. Технічні умови». У разі не дотримання норм вищевказаних ДСТУ Замовник має право не приймати виконанні роботи та не підписувати акти виконаних робіт, відповідно не оплачувати роботи.

*Примітка: Вказана інформація підтверджується:
- довідкою, що затверджується керівником підприємства/організації за підписом головного бухгалтера або особи яка його заміняє.
- у разі оренди, лізингу, послуг, суборенди, тощо – скан - копіями чинних договорів оренди лізингу, послуг, суборенди, інших документів, якщо власна техніка (на кожну одиницю техніки, вказаної в таблиці Додатку № 1).

Стосовно АБЗ 2
Дата подання: 02 червня 2020 15:48
Дата відповіді: 02 червня 2020 16:39
Шановний Замовнику, ознайомившись із умовами тендерної документації, просимо надати роз'яснення стосовно наступних питань: 1. Чи буде надання учасником договору поставки належним підтвердженням кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»? 2. Чи не буде факт купівлі асфальтобетонної суміші у постачальника, замість оренди або лізингу асфальтобетонної установки, таким, що суперечить вимогам тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник підтверджує наявність АБЗ керуючись Додатком №4 тендерної документації. Якщо учасник має намір підтверджувати наявність АБЗ іншим чином, який не передбачається умовами тендерної документації, то мають бути надані відповідні документи у складі пропозиції, які слугуватимуть підтвердженням наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Стосовно АБЗ 3
Дата подання: 02 червня 2020 17:17
Дата відповіді: 03 червня 2020 08:04
Шановний Замовнику, надайте будь-ласка відповідь на поставлене запитання у форматі "так" чи "ні": Ваша тендерна документація та Додаток 4 передбачає можливість зукупівлі асфальтобетонної суміші за договором постачання? (якщо перебачає - "так", якщо не передбачає "ні". Дякуємо за вашу відповідь!
Відповідь: Дивіться попередні відповіді. Відповідь надана. У примітці Додатку №4 тендерної документації зазначена відповідна інформація.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 липня 2020
UA-2020-05-13-002733-b52c86db43be84024b7c8cf82e9313720
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна, Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Учасник Документи Рішення Додатково
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 15:39
ТОВ "ШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 15:29
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 15:25

Документи

Публічні документи

12 червня 2020 19:45
Електронний підпис
12 червня 2020 19:45
Електронний підпис
12 червня 2020 19:27
Електронний підпис
12 червня 2020 19:27
Електронний підпис
12 червня 2020 19:15
Частина 4.5.1.49. Повх В.О..pdf
12 червня 2020 19:15
Частина 4.5.1.45. Бунт І.Ф..pdf
12 червня 2020 19:14
Частина 4.5.1.37. Дяк В.Б.pdf
12 червня 2020 19:14
Частина 4.5.1.18. Бевз В.А..pdf
12 червня 2020 19:14
Частина 4.5.1.17. Дусь С.А..pdf
12 червня 2020 19:14
Частина 4.5.1.6. Бас А.В..pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: 1. Учасником надано у складі пропозиції лист-відгук щодо виконання аналогічного договору. Лист-відгук датований 04.03.2020 року, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Учасник у складі пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначив інформацію про наявність АБЗ, який орендується Учасником. Підтверджуючі документи, надані у складі пропозиції, суперечать поданій інформації, зокрема за договором оренди та актами прийому-передачі учасник виступає в якості орендодавця, а не орендаря. 3. В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник вказав поливомийну машину (позиція 12 таблиці), яка орендується. На підтвердження учасником у складі пропозиції не надано оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо відсутності заперечень на використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. 4. Учасник надав у складі пропозиції атестат виробництва АБЗ зі строком дії від 26 червня 2019 року до 25 червня 2020 року. Таким чином, на момент проведення даної закупівлі та на дату завершення закупівлі і початку робіт атестат не є чинним і відповідно вказаний в пропозиції АБЗ не зможе бути використаний для виконання робіт по договору за результатами закупівлі. Порушені вимоги Тендерної документації: 1. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Учасник надає позитивний лист-відгук у довільній формі від Замовника (керуючись пунктом 11 Статті 1 та Статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі») щодо виконання аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, щодо якості виконаних аналогічних робіт. Усі довідки, листи, повідомлення повинні бути видані не раніше дати оголошення закупівлі. 2. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4. Додаток № 4: Крім того учасником надаються: 3) копія документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу, або інше) засвідчену належним чином. 3. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4. Додаток № 4: Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо відсутності заперечень на використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. 4. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4. Додаток № 4: Крім того учасником надаються: 2) копія атестату виробництва. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати лист-відгук щодо виконання аналогічного договору, поданого у складі пропозиції, виданий не раніше дати оголошення закупівлі. 2. Надати підтверджуючі документи шодо оренди АБЗ, вказаного в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно вимог тендерної документації. 3. Надати оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі, а саме щодо поливомийної машини. 4. Надати копію діючого атестату виробництва відповідно до законодавства та умов тендерної документації. (у разі відсутності можливості надання чинного атестату, надати пояснення).

Документи

Публічні документи

26 червня 2020 15:12
Електронний підпис
12 червня 2020 19:20
Електронний підпис
12 червня 2020 19:18
гарантия 518.zip
12 червня 2020 19:18
Fwd_ юр.док. банка.zip
12 червня 2020 19:18
19. лист згода 518.pdf
12 червня 2020 19:18
18. Довіреності .pdf
12 червня 2020 19:18
17. Виписка_Николаев_6518.pdf
12 червня 2020 19:18
15. Календарний графік.pdf
12 червня 2020 19:18
12. Досвід .pdf
12 червня 2020 19:18
11. Відомість ресурсів.pdf
12 червня 2020 19:18
9. Проект застави.pdf
12 червня 2020 19:18
6. Інші документи.pdf
12 червня 2020 19:18
4. Технічне завдання.pdf
12 червня 2020 19:18
3. Проект договору.pdf
12 червня 2020 19:18
1. Установчі документи.pdf

Документи

Публічні документи

16 липня 2020 17:06
Електронний підпис
16 липня 2020 17:03
транспортна схема.PDF
16 липня 2020 17:02
Розрахунок Зарплати.PDF
16 липня 2020 17:02
локальний кошторис.PDF
16 липня 2020 17:02
ДЦ+ розрахунки.PDF
16 липня 2020 17:02
5 лист.PDF
16 липня 2020 17:02
5 щебень.PDF
16 липня 2020 17:02
4 Статут.PDF
16 липня 2020 17:02
3 ст 17.pdf
16 липня 2020 17:02
2 ПРОТОКОЛ 28.1.PDF
16 липня 2020 17:02
1.2 Пропозиція.PDF
16 липня 2020 17:01
1 супровідний лист.PDF
12 червня 2020 19:36
Електронний підпис
12 червня 2020 19:36
Електронний підпис
12 червня 2020 19:35
ліцензія Банку.pdf
12 червня 2020 19:35
Лист-згода.pdf
12 червня 2020 19:35
довіреність Мороз.pdf
12 червня 2020 19:35
витяг з наказу Мороз.pdf
12 червня 2020 19:35
Виписка 18906.pdf
12 червня 2020 19:35
18906 Шляхбуд p7s.7z
12 червня 2020 19:35
112. Захист довкілля.pdf
12 червня 2020 19:35
99.уточнююча довідка.pdf
12 червня 2020 19:35
89.інвентарна_картка.pdf
12 червня 2020 19:35
84.протокол_перевірки.pdf
12 червня 2020 19:35
83. Лист пояснення ОП.pdf
12 червня 2020 19:35
81. Ліцензія.pdf
12 червня 2020 19:35
78.18906 Шляхбуд p7s.7z
12 червня 2020 19:35
78._ліцензія Банку.pdf
12 червня 2020 19:35
78._довіреність Мороз.pdf
12 червня 2020 19:35
78._витяг з наказу Мороз.pdf
12 червня 2020 19:35
77.Пропозиція.pdf
12 червня 2020 19:35
76.М-21 КБ3 247-250 2 ч..pdf
12 червня 2020 19:35
76.М-21 КБ3 247-250 1ч..pdf
12 червня 2020 19:35
75.М-12 3ч..pdf
12 червня 2020 19:35
75.М-12 2ч..pdf
12 червня 2020 19:35
75.М-12 1ч..pdf
12 червня 2020 19:35
74. Виписка 18906.pdf
12 червня 2020 19:35
71.протокол.PDF
12 червня 2020 19:35
49.Довідка нерезидент.pdf
12 червня 2020 19:35
48.графік.PDF
12 червня 2020 19:35
35.Проект договору.pdf
12 червня 2020 19:35
34. карта_схема.pdf
12 червня 2020 19:35
32.викиди.pdf
12 червня 2020 19:35
30.рух_грош_коштів_2019.pdf
12 червня 2020 19:35
29.фінрез_березень_2020.pdf
12 червня 2020 19:35
29.фінрез_2019.pdf
12 червня 2020 19:35
29.2Фінрезультат 2020-1кв.PDF
12 червня 2020 19:35
29.1фінрезультат 2019.PDF
12 червня 2020 19:35
28.баланс_березень_2020.pdf
12 червня 2020 19:35
28.баланс_2019.pdf
12 червня 2020 19:35
28.2.Баланс 2020-1кв.PDF
12 червня 2020 19:35
28.1Баланс 2019.PDF
12 червня 2020 19:35
26.акт пру.pdf
12 червня 2020 19:35
25.Паспорт.PDF
12 червня 2020 19:35
24.паспорт АБЗ пру.pdf
12 червня 2020 19:35
22.Посвідчення з ОП.pdf
12 червня 2020 19:35
21.атестат_виробництва.pdf
12 червня 2020 19:35
20. Протокол.pdf
12 червня 2020 19:35
19.ст.17.pdf
12 червня 2020 19:35
14.Транспортна схема.pdf
12 червня 2020 19:35
13.Витяг з ЄДР.pdf
12 червня 2020 19:35
12.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 червня 2020 19:35
11.Відомості АБЗ.pdf
12 червня 2020 19:35
10.статут.pdf
12 червня 2020 19:35
8. Позитивні відгуки.pdf
12 червня 2020 19:35
4.ТЕХпаспорта.pdf
12 червня 2020 19:35
1.Реєстр.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: 1. Учасник надав у складі свої пропозиції Копію аналогічного договору та додаткові угоди, які є його невід’ємними частинами. Інформація, надана учасником не збігається з інформацією, оприлюдненою через електронну систему закупівель, оскільки Додаткова угода № 6 не надана у складі пропозиції. 2. На вимогу тендерної документації учасник надав у складі пропозиції підтверджуючі документи, які видаються згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 (Постанова Кабінету Міністрів України зі змінами від 23.01.2019 року №46 (Протокол перевірки стану транспортного засобу). Протокол № 00877-00597-19 від 08.06.2019 р. та протокол № 00877-01245-19 від 26.09.2019 р. на дату подання пропозиції учасником є недійсними. 3. У складі пропозиції відсутні копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчені належним чином). Порушені вимоги Тендерної документації: 1. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) за період 2018-2019 р., завірену копію не менше ніж одного аналогічного договору (поточного або капітального ремонту доріг загального користування, в розумінні Закону України «Про автомобільні дороги») за яким учасником виконувались роботи (надавались послуги) щодо ремонту дорожнього покриття, а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт (послуг), згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції. Оскільки додаткові угоди до договору є його невід’ємною частиною, то усі вони мали бути надані разом із договором. 2. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4. Додаток № 4: Учасник має надати у складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи, які видаються згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 (Постанова Кабінету Міністрів України зі змінами від 23.01.2019 року №46 (Протокол перевірки стану транспортного засобу). 3. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4. Додаток № 4: Крім того учасником надаються: 6) копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копію аналогічного договору, який подано у складі пропозиції, а також усі додатки та додаткові угоди, які є його невід’ємними частинами. 2. Надати чинні Протоколи перевірки стану транспортних засобів. 3. Надати копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчені належним чином).

Документи

Публічні документи

26 червня 2020 15:11
Електронний підпис
26 червня 2020 15:08
5. Аналогічний договір.pdf
26 червня 2020 15:08
3.18 Дозвіл екологія.pdf
26 червня 2020 15:08
Ford СЕ6694ВВ.pdf
12 червня 2020 20:38
Електронний підпис
12 червня 2020 20:35
3.МТБ ч.3.pdf
12 червня 2020 20:35
4. Працівники.pdf
12 червня 2020 20:35
3.МТБ ч.2.pdf
12 червня 2020 20:35
3.МТБ ч.4.pdf
12 червня 2020 20:35
5. Аналогічний договір.pdf
12 червня 2020 20:35
3.МТБ ч.1.pdf
12 червня 2020 20:35
8. Технічна частина.pdf
12 червня 2020 20:35
7. Інші документи.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: 1. Всупереч вимогам Тендерної документації Учасник надав завірену копію позитивного листа-відгука, а не оригінал. 2. На підтвердження права власності на АБЗ, Учасником подано чорно-білу скановану копію договору купівлі-продажу та його переклад на українську мову, проте надані документи не відповідають вимогам закупівлі, оскільки завірені не належним чином. 3. На підтвердження права власності на машини та механізми, Учасником подано завірені чорно-білі копії свідоцтв про реєстрацію, тоді як мали бути надані скановані копії свідоцтв (оригіналів). Порушені вимоги Тендерної документації: 1. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Учасник надає позитивний лист-відгук у довільній формі від Замовника (керуючись пунктом 11 Статті 1 та Статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі») щодо виконання аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, щодо якості виконаних аналогічних робіт. 2. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4. Додаток № 4: Крім того учасником надаються: - копія документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу, або інше) засвідчену належним чином. Пункт 3.1. Тендерної документації: Накази, положення, рішення, протоколи, акти. Листи, документи видані іншою установою, організацією чи містять підписи від іншої організації, то такі документи мають бути завірені згідно ДСТУ. 3. Пункт 3.5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; Інформація подається згідно Додатку№4. Додаток № 4: В підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати скан-копію оригіналу позитивного листа-відгуку. 2. Надати завірену належним чином копію договору купівлі-продажу АБЗ. 3. Надати скановані копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів.

Документи

Публічні документи

26 червня 2020 15:03
Електронний підпис
26 червня 2020 15:03
Електронний підпис
26 червня 2020 15:02
3.13 Шмель
26 червня 2020 15:01
3.12 Фреза W200
26 червня 2020 15:01
3.11 СБМ МДКЗ 12-02
26 червня 2020 15:01
3.10 МАЗ гудронатор
26 червня 2020 15:01
3.8 Коток дорожний HAMM HD 90_1
26 червня 2020 15:01
3.7 Коток HD 140
26 червня 2020 15:01
3.6 Коток GRW280-16
26 червня 2020 15:01
3.5 Контур
26 червня 2020 15:00
3.2 Автогрейдер ДМ 14.1
26 червня 2020 15:00
3.1 ORTECO 1000HD
26 червня 2020 15:00
Оригінал листа-відгуку
12 червня 2020 22:26
Електронний підпис
12 червня 2020 22:26
Електронний підпис
12 червня 2020 22:09
76. РЕКН новий_25052020.pdf
12 червня 2020 22:08
57. Проект договору.pdf
12 червня 2020 22:08
94. Довідка про Шмель.pdf
12 червня 2020 22:07
49.11 Довідки з банку МТВ.PDF
12 червня 2020 22:07
90. Технічне завдання.pdf
12 червня 2020 22:06
85. Екскаватор.pdf
12 червня 2020 22:06
80. Договора лізингу.rar
12 червня 2020 22:05
42. Транспортна схема.pdf
12 червня 2020 22:05
35. Посвідчення ОП.pdf
12 червня 2020 22:04
32. Накази.rar
12 червня 2020 22:03
7. Копія Витяг ПДВ_25052020.pdf
12 червня 2020 22:03
13. Копія Статуту_25052020.pdf
12 червня 2020 22:02
5. Копія ліцензії_25052020.pdf
12 червня 2020 22:02
1 Реєстр.pdf
12 червня 2020 22:02
ліцензія Банку.pdf
12 червня 2020 22:02
Лист-згода.pdf
12 червня 2020 22:02
довіреність Мороз.pdf
12 червня 2020 22:02
витяг з наказу Мороз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВ Миколаївбудцентр

ТОВ "ШЛЯХБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШЛЯХБУД" 112 200 000,00
UAH з ПДВ
111 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 117 000 000,00
UAH з ПДВ
111 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 128 500 000,00
UAH з ПДВ
112 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 17:06
Електронний підпис
16 липня 2020 17:03
транспортна схема.PDF
16 липня 2020 17:02
Розрахунок Зарплати.PDF
16 липня 2020 17:02
локальний кошторис.PDF
16 липня 2020 17:02
ДЦ+ розрахунки.PDF
16 липня 2020 17:02
5 лист.PDF
16 липня 2020 17:02
5 щебень.PDF
16 липня 2020 17:02
4 Статут.PDF
16 липня 2020 17:02
3 ст 17.pdf
16 липня 2020 17:02
2 ПРОТОКОЛ 28.1.PDF
16 липня 2020 17:02
1.2 Пропозиція.PDF
16 липня 2020 17:01
1 супровідний лист.PDF
12 червня 2020 19:36
Електронний підпис
12 червня 2020 19:36
Електронний підпис
12 червня 2020 19:35
ліцензія Банку.pdf
12 червня 2020 19:35
Лист-згода.pdf
12 червня 2020 19:35
довіреність Мороз.pdf
12 червня 2020 19:35
витяг з наказу Мороз.pdf
12 червня 2020 19:35
Виписка 18906.pdf
12 червня 2020 19:35
18906 Шляхбуд p7s.7z
12 червня 2020 19:35
112. Захист довкілля.pdf
12 червня 2020 19:35
99.уточнююча довідка.pdf
12 червня 2020 19:35
89.інвентарна_картка.pdf
12 червня 2020 19:35
84.протокол_перевірки.pdf
12 червня 2020 19:35
83. Лист пояснення ОП.pdf
12 червня 2020 19:35
81. Ліцензія.pdf
12 червня 2020 19:35
78.18906 Шляхбуд p7s.7z
12 червня 2020 19:35
78._ліцензія Банку.pdf
12 червня 2020 19:35
78._довіреність Мороз.pdf
12 червня 2020 19:35
78._витяг з наказу Мороз.pdf
12 червня 2020 19:35
77.Пропозиція.pdf
12 червня 2020 19:35
76.М-21 КБ3 247-250 2 ч..pdf
12 червня 2020 19:35
76.М-21 КБ3 247-250 1ч..pdf
12 червня 2020 19:35
75.М-12 3ч..pdf
12 червня 2020 19:35
75.М-12 2ч..pdf
12 червня 2020 19:35
75.М-12 1ч..pdf
12 червня 2020 19:35
74. Виписка 18906.pdf
12 червня 2020 19:35
71.протокол.PDF
12 червня 2020 19:35
49.Довідка нерезидент.pdf
12 червня 2020 19:35
48.графік.PDF
12 червня 2020 19:35
35.Проект договору.pdf
12 червня 2020 19:35
34. карта_схема.pdf
12 червня 2020 19:35
32.викиди.pdf
12 червня 2020 19:35
30.рух_грош_коштів_2019.pdf
12 червня 2020 19:35
29.фінрез_березень_2020.pdf
12 червня 2020 19:35
29.фінрез_2019.pdf
12 червня 2020 19:35
29.2Фінрезультат 2020-1кв.PDF
12 червня 2020 19:35
29.1фінрезультат 2019.PDF
12 червня 2020 19:35
28.баланс_березень_2020.pdf
12 червня 2020 19:35
28.баланс_2019.pdf
12 червня 2020 19:35
28.2.Баланс 2020-1кв.PDF
12 червня 2020 19:35
28.1Баланс 2019.PDF
12 червня 2020 19:35
26.акт пру.pdf
12 червня 2020 19:35
25.Паспорт.PDF
12 червня 2020 19:35
24.паспорт АБЗ пру.pdf
12 червня 2020 19:35
22.Посвідчення з ОП.pdf
12 червня 2020 19:35
21.атестат_виробництва.pdf
12 червня 2020 19:35
20. Протокол.pdf
12 червня 2020 19:35
19.ст.17.pdf
12 червня 2020 19:35
14.Транспортна схема.pdf
12 червня 2020 19:35
13.Витяг з ЄДР.pdf
12 червня 2020 19:35
12.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 червня 2020 19:35
11.Відомості АБЗ.pdf
12 червня 2020 19:35
10.статут.pdf
12 червня 2020 19:35
8. Позитивні відгуки.pdf
12 червня 2020 19:35
4.ТЕХпаспорта.pdf
12 червня 2020 19:35
1.Реєстр.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 19:45
Електронний підпис
12 червня 2020 19:45
Електронний підпис
12 червня 2020 19:27
Електронний підпис
12 червня 2020 19:27
Електронний підпис
12 червня 2020 19:15
Частина 4.5.1.49. Повх В.О..pdf
12 червня 2020 19:15
Частина 4.5.1.45. Бунт І.Ф..pdf
12 червня 2020 19:14
Частина 4.5.1.37. Дяк В.Б.pdf
12 червня 2020 19:14
Частина 4.5.1.18. Бевз В.А..pdf
12 червня 2020 19:14
Частина 4.5.1.17. Дусь С.А..pdf
12 червня 2020 19:14
Частина 4.5.1.6. Бас А.В..pdf

Публічні документи

26 червня 2020 15:03
Електронний підпис
26 червня 2020 15:03
Електронний підпис
26 червня 2020 15:02
3.13 Шмель
26 червня 2020 15:01
3.12 Фреза W200
26 червня 2020 15:01
3.11 СБМ МДКЗ 12-02
26 червня 2020 15:01
3.10 МАЗ гудронатор
26 червня 2020 15:01
3.8 Коток дорожний HAMM HD 90_1
26 червня 2020 15:01
3.7 Коток HD 140
26 червня 2020 15:01
3.6 Коток GRW280-16
26 червня 2020 15:01
3.5 Контур
26 червня 2020 15:00
3.2 Автогрейдер ДМ 14.1
26 червня 2020 15:00
3.1 ORTECO 1000HD
26 червня 2020 15:00
Оригінал листа-відгуку
12 червня 2020 22:26
Електронний підпис
12 червня 2020 22:26
Електронний підпис
12 червня 2020 22:09
76. РЕКН новий_25052020.pdf
12 червня 2020 22:08
57. Проект договору.pdf
12 червня 2020 22:08
94. Довідка про Шмель.pdf
12 червня 2020 22:07
49.11 Довідки з банку МТВ.PDF
12 червня 2020 22:07
90. Технічне завдання.pdf
12 червня 2020 22:06
85. Екскаватор.pdf
12 червня 2020 22:06
80. Договора лізингу.rar
12 червня 2020 22:05
42. Транспортна схема.pdf
12 червня 2020 22:05
35. Посвідчення ОП.pdf
12 червня 2020 22:04
32. Накази.rar
12 червня 2020 22:03
7. Копія Витяг ПДВ_25052020.pdf
12 червня 2020 22:03
13. Копія Статуту_25052020.pdf
12 червня 2020 22:02
5. Копія ліцензії_25052020.pdf
12 червня 2020 22:02
1 Реєстр.pdf
12 червня 2020 22:02
ліцензія Банку.pdf
12 червня 2020 22:02
Лист-згода.pdf
12 червня 2020 22:02
довіреність Мороз.pdf
12 червня 2020 22:02
витяг з наказу Мороз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШЛЯХБУД"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШЛЯХБУД"
#03579443
Переможець 111 400 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 13:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШЛЯХБУД"
#03579443
111 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:10
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2021 14:59
Додаткова угода №8 від 08 липня 2021 року.PDF зміни до договору
08 липня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2021 10:19
Додаткова угода №7 від 24 травня 2021 року.PDF зміни до договору
24 травня 2021 10:16
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 09:48
Додаткова угода №6 від 12 березня 2021 року (Договір №8-Д).PDF зміни до договору
15 березня 2021 09:48
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 10:32
Додаткова угода №5 від 10 березня 2021 року.PDF зміни до договору
11 березня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:33
Додаткова угода №4 від 29.12.2020 року.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 10:32
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 13:40
Додаткова угода №3 від 09 грудня 2020 року.PDF зміни до договору
10 грудня 2020 13:40
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 08:27
Додаткова угода № 2 від 28 жовтня 2020 року.PDF зміни до договору
28 жовтня 2020 08:25
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 10:55
Додаткова угода №1 від 24 липня 2020 року.PDF зміни до договору
24 липня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 15:26
Договір № 8-Д від 20 липня 2020 року.PDF укладений
20 липня 2020 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пункту 3.1. Розділу 3 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 8-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пункту 3.1. Розділу 3 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 8-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 8-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено Пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 8-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 8-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено пункт 3.1 Розділу 3 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 8-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено Додаток №2 до договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 8-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 8-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 107 108 817,20
UAH (в тому числі ПДВ 17 851 469,53 UAH)