Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-21-05 Торків-Брацлав-Ситківці-Леухи- ст. Монастирище, км 23+790 – км 35+580, протяжністю 11,79 км в межах Вінницької області
Current average repairs of the public highway of local importance O-02-21-05 Torkiv-Bratslav- Sytkivtsi- Leukhy-st. Monastyryshche, km 23 + 790 - km 35 + 580, with a length of 11.79 km within the Vinnytsia region
Current average repairs of the public highway of local importance O-02-21-05 Torkiv-Bratslav- Sytkivtsi- Leukhy-st. Monastyryshche, km 23 + 790 - km 35 + 580, with a length of 11.79 km within the Vinnytsia region
Очікувана вартість
142 945 369,00 UAH
UA-2020-05-13-002733-b ● 52c86db43be84024b7c8cf82e9313720
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Вадим Володимирович +380432560707 dpsmadtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGWAYS SERVICE IN VINNYTSIA REGION'S" |
National ID: | 42434474 |
Contact point: |
Vadim Volodymyrovych +380432560707 dpsmadtender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 травня 2020 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 07 липня 2020 11:49 |
Очікувана вартість: | 142 945 369,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 714 726,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4288361.07 UAH |
Publication date: | 13 травня 2020 13:36 |
Enquiries until: | 03 червня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 червня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 142 945 369 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 714 727 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-21-05 Торків-Брацлав-Ситківці-Леухи- ст. Монастирище, км 23+790 – км 35+580, протяжністю 11,79 км в межах Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repairs of the public highway of local importance O-02-21-05 Torkiv-Bratslav- Sytkivtsi- Leukhy-st. Monastyryshche, km 23 + 790 - km 35 + 580, with a length of 11.79 km within the Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 30 листопада 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт у розмірі до 30 відсотків від вартості робіт, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. За письмовим зверненням Виконавця Замовник може прийняти рішення щодо авансування у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру ціни, наведеної в п.3.1 Договору, (у разі наявності фінансування) який Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання цього авансу. Використання авансу підтверджується на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2020 13:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2020 13:37 |
Технічне завдання.docx | |
13 травня 2020 13:37 |
Проєкт договору.docx | |
13 травня 2020 13:37 |
ТД Торків-Брацлав-Ситківці-Леухи-ст.Монастирище.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно АБЗ
Дата подання: 01 червня 2020 15:29
Дата відповіді: 02 червня 2020 08:24
Шановний Замовнику, надайте-будь ласка роз’яснення стосовно того, чи можливе, згідно умов тендерної документації, закупівля асфальтобетонних сумішей за договором поставки? Якщо можливе, то яким чином учасник може підтвердити відповідність кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в цій частині?
Дякуємо за Вашу відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додатком №4 тендерної документації передбачено залучення АБЗ, виробнича потужність якого не менше 100 т/г. Крім того учасником надаються:
1) копія належним чином оформленого паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
2) копія атестату виробництва;
3) копія документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу, або інше) засвідчену належним чином;
4) копія акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором (засвідчену належним чином);
5) бухгалтерська довідка власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) (засвідчену належним чином);
6) копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином);
7) гарантійний лист від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг або інше (засвідчену належним чином).
Замовник має право під час виконання робіт виїхати на об’єкт з лабораторним обладнанням та перевірити на відповідність матеріали, які мають відповідати нормам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожний та аеродромний» та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастиковий. Технічні умови». У разі не дотримання норм вищевказаних ДСТУ Замовник має право не приймати виконанні роботи та не підписувати акти виконаних робіт, відповідно не оплачувати роботи.
*Примітка: Вказана інформація підтверджується:
- довідкою, що затверджується керівником підприємства/організації за підписом головного бухгалтера або особи яка його заміняє.
- у разі оренди, лізингу, послуг, суборенди, тощо – скан - копіями чинних договорів оренди лізингу, послуг, суборенди, інших документів, якщо власна техніка (на кожну одиницю техніки, вказаної в таблиці Додатку № 1).
1) копія належним чином оформленого паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
2) копія атестату виробництва;
3) копія документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу, або інше) засвідчену належним чином;
4) копія акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором (засвідчену належним чином);
5) бухгалтерська довідка власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) (засвідчену належним чином);
6) копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином);
7) гарантійний лист від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг або інше (засвідчену належним чином).
Замовник має право під час виконання робіт виїхати на об’єкт з лабораторним обладнанням та перевірити на відповідність матеріали, які мають відповідати нормам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожний та аеродромний» та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастиковий. Технічні умови». У разі не дотримання норм вищевказаних ДСТУ Замовник має право не приймати виконанні роботи та не підписувати акти виконаних робіт, відповідно не оплачувати роботи.
*Примітка: Вказана інформація підтверджується:
- довідкою, що затверджується керівником підприємства/організації за підписом головного бухгалтера або особи яка його заміняє.
- у разі оренди, лізингу, послуг, суборенди, тощо – скан - копіями чинних договорів оренди лізингу, послуг, суборенди, інших документів, якщо власна техніка (на кожну одиницю техніки, вказаної в таблиці Додатку № 1).
ЗАПИТАННЯ ЩОДО УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Дата подання: 01 червня 2020 18:13
Дата відповіді: 02 червня 2020 08:28
У випадку якщо наше підприємство закуповує асфальтобетонну суміш у постачальника, який орендує цей завод, чи потрібно учаснику надавати гарантійний лист від власника асфальтозмішувальної установки, або ж у цьому випадку достатньо листа від нашого постачальника?
Відповідь: У Додатку №4 тендерної документації чітко прописано які документи має надати учасник на підтвердження наявності АБЗ.
Крім того учасником надаються:
1) копія належним чином оформленого паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
2) копія атестату виробництва;
3) копія документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу, або інше) засвідчену належним чином;
4) копія акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором (засвідчену належним чином);
5) бухгалтерська довідка власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) (засвідчену належним чином);
6) копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином);
7) гарантійний лист від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг або інше (засвідчену належним чином).
Замовник має право під час виконання робіт виїхати на об’єкт з лабораторним обладнанням та перевірити на відповідність матеріали, які мають відповідати нормам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожний та аеродромний» та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастиковий. Технічні умови». У разі не дотримання норм вищевказаних ДСТУ Замовник має право не приймати виконанні роботи та не підписувати акти виконаних робіт, відповідно не оплачувати роботи.
*Примітка: Вказана інформація підтверджується:
- довідкою, що затверджується керівником підприємства/організації за підписом головного бухгалтера або особи яка його заміняє.
- у разі оренди, лізингу, послуг, суборенди, тощо – скан - копіями чинних договорів оренди лізингу, послуг, суборенди, інших документів, якщо власна техніка (на кожну одиницю техніки, вказаної в таблиці Додатку № 1).
Крім того учасником надаються:
1) копія належним чином оформленого паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
2) копія атестату виробництва;
3) копія документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу, або інше) засвідчену належним чином;
4) копія акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором (засвідчену належним чином);
5) бухгалтерська довідка власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) (засвідчену належним чином);
6) копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (засвідчену належним чином);
7) гарантійний лист від власника асфальтозмішувальної установки (АБЗ) про передачу її учаснику у випадку, якщо АБЗ взято в оренду або лізінг або інше (засвідчену належним чином).
Замовник має право під час виконання робіт виїхати на об’єкт з лабораторним обладнанням та перевірити на відповідність матеріали, які мають відповідати нормам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожний та аеродромний» та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастиковий. Технічні умови». У разі не дотримання норм вищевказаних ДСТУ Замовник має право не приймати виконанні роботи та не підписувати акти виконаних робіт, відповідно не оплачувати роботи.
*Примітка: Вказана інформація підтверджується:
- довідкою, що затверджується керівником підприємства/організації за підписом головного бухгалтера або особи яка його заміняє.
- у разі оренди, лізингу, послуг, суборенди, тощо – скан - копіями чинних договорів оренди лізингу, послуг, суборенди, інших документів, якщо власна техніка (на кожну одиницю техніки, вказаної в таблиці Додатку № 1).
Стосовно АБЗ 2
Дата подання: 02 червня 2020 15:48
Дата відповіді: 02 червня 2020 16:39
Шановний Замовнику, ознайомившись із умовами тендерної документації, просимо надати роз'яснення стосовно наступних питань:
1. Чи буде надання учасником договору поставки належним підтвердженням кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»?
2. Чи не буде факт купівлі асфальтобетонної суміші у постачальника, замість оренди або лізингу асфальтобетонної установки, таким, що суперечить вимогам тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник підтверджує наявність АБЗ керуючись Додатком №4 тендерної документації. Якщо учасник має намір підтверджувати наявність АБЗ іншим чином, який не передбачається умовами тендерної документації, то мають бути надані відповідні документи у складі пропозиції, які слугуватимуть підтвердженням наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Стосовно АБЗ 3
Дата подання: 02 червня 2020 17:17
Дата відповіді: 03 червня 2020 08:04
Шановний Замовнику, надайте будь-ласка відповідь на поставлене запитання у форматі "так" чи "ні":
Ваша тендерна документація та Додаток 4 передбачає можливість зукупівлі асфальтобетонної суміші за договором постачання? (якщо перебачає - "так", якщо не передбачає "ні".
Дякуємо за вашу відповідь!
Відповідь: Дивіться попередні відповіді. Відповідь надана. У примітці Додатку №4 тендерної документації зазначена відповідна інформація.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 липня 2020
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 15:39
|
ТОВ "ШЛЯХБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 15:29
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 15:25
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2020 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ШЛЯХБУД" |
112 200 000,00
UAH з ПДВ
|
111 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
117 000 000,00
UAH з ПДВ
|
111 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
128 500 000,00
UAH з ПДВ
|
112 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШЛЯХБУД" #03579443 |
Переможець |
111 400 000,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2021 14:59
|
Додаткова угода №8 від 08 липня 2021 року.PDF | зміни до договору |
08 липня 2021 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2021 10:19
|
Додаткова угода №7 від 24 травня 2021 року.PDF | зміни до договору |
24 травня 2021 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2021 09:48
|
Додаткова угода №6 від 12 березня 2021 року (Договір №8-Д).PDF | зміни до договору |
15 березня 2021 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2021 10:32
|
Додаткова угода №5 від 10 березня 2021 року.PDF | зміни до договору |
11 березня 2021 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:33
|
Додаткова угода №4 від 29.12.2020 року.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2020 13:40
|
Додаткова угода №3 від 09 грудня 2020 року.PDF | зміни до договору |
10 грудня 2020 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2020 08:27
|
Додаткова угода № 2 від 28 жовтня 2020 року.PDF | зміни до договору |
28 жовтня 2020 08:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2020 10:55
|
Додаткова угода №1 від 24 липня 2020 року.PDF | зміни до договору |
24 липня 2020 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2020 15:26
|
Договір № 8-Д від 20 липня 2020 року.PDF | укладений |
20 липня 2020 15:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1 Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Додаток №2 до договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 8-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |