Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
76 368,00 UAH
UA-2020-05-13-002587-b 8332594d0a1e4d63811ece559c546740
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Балакшина Людмила Михайлівна

05762 3 14 37 BALAKSHYNAL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сахновщинської РДА
Код ЄДРПОУ: 02146185
Вебсайт: http://sakhnov-ruo.edu.kh.ua/
Місцезнаходження: 64501, Україна , Харківська обл., Харків, Сахновщинський район, смт. Сахновщина, вул. Тарасів шлях, будинок 69
Контактна особа: Балакшина Людмила Михайлівна
05762 3 14 37
BALAKSHYNAL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 10:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2020 10:39
Початок аукціону: 22 травня 2020 13:35
Очікувана вартість: 76 368,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 381,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1280 кг
М'ясо (яловичина, окорочка курячі, філе куряче)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару М'ясо Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 13:20
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-13-002587-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець БОРИСЕНКО АННА ОЛЕГІВНА, Код ЄДРПОУ:3283205028
Дата подання: 15 травня 2020 14:22
Вимога щодо усунення правопорушень з боку Замовника!
Замовник вимагає надати «Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ», чому Замовником не може допускатися для участі учасник який не є платником ПДВ? Тобто учасником може бути тільки платник ПДВ? Це порушення норм чинного законодавства в сфері здійснення публічних закупівель та дискримінує учасників даної процедури закупівлі. Просимо внести відповідні зміни, для участі всіх учасників відповідно до норм Податкового кодексу!
Замовник вимагає надати «Статут або Витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка).» Замовник не вказав, що такі документи потрібно надати в разі здійснення своєї діяльності до Статуту. Це порушення норм чинного законодавства в сфері здійснення публічних закупівель та дискримінує учасників даної процедури закупівлі. Адже не всі учасники здійснюють свою діяльність відповідно до положень Статуту відповідно до Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Просимо внести відповідні зміни!
Замовник вимагає «Всі Учасники закупівлі завантажують на електронному майданчику нову цінову пропозицію (згідно додатку № 2), не залежно від результатів аукціону протягом 1-го (одного) робочого дня після аукціону, за умови що ціна після аукціону є відмінною від ціни, яка надається з пропозицією до аукціону.». Проте, на майданчику PROZORRO не має можливості додавати документи учаснику після завершення аукціону, в разі, якщо пропозиція цього учасника є активною та до розгляду не приймається. Завантажувати документи на майданчик має змогу лише той учасник, якого Замовник розглядає. Просимо внести відповідні зміни!
Замовник вимагає надати документ, який підтверджує якість товару згідно ДСТУ 6030:2008 «М’ясо птиці» на м’ясо яловичини. Хоча, дане ДСТУ 6030:2008 носить назву М’ясо. Яловичина та телятина в тушах, півтушах і четвертинах та підтверджує якість м’ясо яловичини. Просимо внести відповідні зміни!
Замовник вимагає надати документ, який підтверджує якість товару згідно ДСТУ 3143-2013 на м’ясо курки (окорочка). Наразі повідомляємо, що ДСТУ 3143:2013 «М’ясо птиці. Загальні технічні умови» розроблений Інститутом птахівництва НААН на замовлення Міністерства аграрної політики та продовольства України згідно з вимогами Національної стандартизації. Остаточну редакцію в установленому порядку погоджено з усіма погоджувальними організаціями і затверджено наказом Мінекономрозвитку України № 622 від 11 червня 2013 р. з наданням чинності 1 липня 2014 року, не поширюється на окремі частини м’яса птиці та субпродукти, а стосується лише цілих тушок птиці. Тому замовник не має права вимагати відповідність до стандарту ДСТУ 3143-2013 на м’ясо курки (окорочка).

В разі, якщо відповідні зміни не будуть внесені до Оголошення Замовника, будемо вимушені звернутися до органів відповідної влади з метою усунення правопорушень!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 травня 2020 16:38
Вимога задоволена щодо предмету закупівлі "М'ясо"

Документи

18 травня 2020 16:38
Відповідь на вимогу.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 травня 2020 17:17
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: у зв'язку з неможливістю внести зміни до оголошення
Документи:
19 травня 2020 17:17
Електронний підпис
19 травня 2020 17:09
Протокол М.pdf