Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс № 122 «загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради (дошкільне відділення), за адресою: м. Дніпро, вул. Сержанта Літвіщенка, 60 А» (ДК 021:2015- 45421100-5 — встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)
Очікувана вартість
446 935,00 UAH
UA-2020-05-13-002354-b 4a217004c0254732aab715235055e098
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 23:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 15:15
Очікувана вартість: 446 935,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 234,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс № 122 «загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради (дошкільне відділення),
за адресою: м. Дніпро, вул. Сержанта Літвіщенка, 60 А»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Сержанта Літвіщенка, 60 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2020
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 18:44
перелік змін 20.05.20.docx
20 травня 2020 18:44
Тендерна документація нова редакція.doc
13 травня 2020 12:51
Додаток 4.1. Відомість обсягу робіт.xls
13 травня 2020 12:51
Додаток 4 - Проект Договору.docx
20 травня 2020 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 18:44
перелік змін 20.05.20.docx
20 травня 2020 18:44
Тендерна документація нова редакція.doc
13 травня 2020 12:51
Тендерна документація.doc
13 травня 2020 12:51
Додаток 4.1. Відомість обсягу робіт.xls
13 травня 2020 12:51
Додаток 4 - Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Монтажна ширина профілю
Дата подання: 13 травня 2020 14:15
Дата відповіді: 14 травня 2020 14:32
Можлива участь з використанням профілю не 71 мм, 70 мм аналогічного за властивостями?
Відповідь: Відповідно до додатків № 3 та № 4.1 до тендерної документації Учасник має змогу запропонувати еквівалент, тобто глибина профілю може бути більшою за 71мм, але не меншою.
розміри вікон
Дата подання: 15 травня 2020 12:50
Дата відповіді: 20 травня 2020 18:45
вкажіть будь ласка приблизні розміри вікон та відливів.
Відповідь: До тендерної документації внесені зміни, ознайомтесь. Вона є опублікованою та доступною для перегляду

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-13-002354-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СКЛОБУД", Код ЄДРПОУ:31204962
Дата подання: 04 червня 2020 12:55
«Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс № 122 «загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради (дошкільне відділення), за адресою: м. Дніпро, вул. Сержанта Літвіщенка, 60 А» (ДК 021:2015- 45421100-5 — встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій).
03.06.2020 року тенедерну пропозицію ТОВ "СКЛОБУД" , подану для участі у державнй закупівлі: "Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс № 122 «загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради (дошкільне відділення), за адресою: м. Дніпро, вул. Сержанта Літвіщенка, 60 А» (ДК 021:2015- 45421100-5 — встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)" було дискваліфіковано.
В якості підстав, Замовником зазначено посилання на п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якого, тендерна пропозиція учасника:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
- викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
- є такою, строк дії якої закінчився.
Проте, тедерна пропозиція подана ТОВ «СКЛОБУД» викладена українською мовою, як того вимагає тендерна документація Замовника та не є такою, строк дії якої закінчився.
Стосовно невідповідності умовам технічної специфікації та інші вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, просимо Замовника зазначити конкретно, із посиланням на документ та відповідну норму Закону, у чому полягають такі невідповідності, якого документа не вистачає, або яку інформацію не було надано Учасником разом з тендерною пропозицією тощо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 15:44
Доброго дня шановний Учаснику.
Рішенням уповноваженої особи № 979 від 03.06.2020 року Вашу тендерну пропозицію було дискваліфіковано, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації з зазначенням вимог тендерної документації та в чому саме невідповідність, а саме:
1. Учасником на вимогу п. 4 розділу VI тендерної документації не надано лист про згоду з істотними (основними) умовами договору, що зазначені в вищевказаному пункті. Тобто учасник взагалі в своїй тендерній пропозиції не надає гарантійного листа про згоду з основними істотними умовами договору, перелік яких зазначено в п. 4 розділу VI тендерної документації.
2. Також Учасником на вимогу п. 7 розділу ІІІ тендерної документації не надано довідку складену в довільній формі із зазначенням інформації про залучення або незалучення до виконання робіт/надання послуг субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю. Довідка про залучення або незалучення субпідрядників/співвиконавців теж відсутня.
3. Також учасником не додержана вимога п. 1 розділу ІІІ тендерної документації та надано Проект договору з зазначенням ціни (вартості) договору, а Замовник вимагав надання проекту без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього.

Тобто уповноважена особа, в своєму рішенні вірно зазначила п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» в якому йдеться мова про те, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Документи подані скаржником

04 червня 2020 12:55
Тендерна пропозиція.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-13-002354-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СКЛОБУД", Код ЄДРПОУ:31204962
Дата подання: 11 червня 2020 15:33
Предмет закупівлі: «Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс № 122 «загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради (дошкільне відділення), за адресою: м. Дніпро, вул. Сержанта Літвіщенка, 60 А» (ДК 021:2015- 45421100-5 — встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-13-002354-b. Скарга на дії Замовника.
Замовник позбавив Скаржника, який заявив на аукціоні найнижчу ціну, можливості усунути недоліки тендерної пропозиції, при цьому надав таку можливість іншому учаснику ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА", у звязку з чим, вбачається очевидна дискримінація інших учасників та неправомірність відхилиення пропозиції ТОВ "СКЛОБУД".
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 червня 2020 11:54
Рішення від 15.06.2020 №11683.pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 11:54
Рішення від 25.06.2020 №12620.pdf
Дата публікації: 01 липня 2020 21:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення АМКУ № 12620 -р/пк-пз від 25.06.2020 року Замовником виконано рішення про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Склобуд" та рішення про визнання ТОВ "Вікна-Вінтера" переможцем за даною процедурою закупівлі шляхом повернення на кваліфікацію усіх учасників даної закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 10 липня 2020 14:38

Документи подані скаржником

11 червня 2020 13:17
Скарга.pdf
11 червня 2020 13:17
Назва закупівлі.png
11 червня 2020 13:17
Історія аукціону.rar
11 червня 2020 13:17
Кваліфікація Склобуд.png
11 червня 2020 13:17
Вимога Склобуд.png
11 червня 2020 13:17
Лист-згода з Договором.png
11 червня 2020 13:17
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 13:17
Проект Договору.pdf
11 червня 2020 13:17
Статут Склобуд.pdf
11 червня 2020 13:17
Акт заміру об'єкта.pdf
11 червня 2020 13:17
Гарантійні листи.pdf
11 червня 2020 13:18
Довідки з банку.pdf
11 червня 2020 13:18
Довідки.pdf
11 червня 2020 13:18
Документ_ЄДР_1006657611.zip
11 червня 2020 13:18
Сертифікати, висновки.rar
11 червня 2020 13:18
Протоколи випробувань.rar
11 червня 2020 13:18
Протокол горючести.pdf
11 червня 2020 13:18
Паспорт WDS 5S.pdf
11 червня 2020 13:18
Паспорт WDS6S.pdf
11 червня 2020 13:18
Аналогічні договори.rar
11 червня 2020 13:18
Фінзвітність 2019-2020.zip
11 червня 2020 13:18
Паспорта на облад 2.rar
11 червня 2020 13:18
Транспорт.rar
11 червня 2020 13:18
обладнання.rar
11 червня 2020 13:18
Обладнання 2.rar
11 червня 2020 13:19
Обладнання 3.rar
11 червня 2020 13:19
Обладнання 4.rar
11 червня 2020 13:19
Обладнання 5.rar
11 червня 2020 13:19
Обладнання 6.rar
11 червня 2020 13:19
Обладнання 7.rar
11 червня 2020 13:19
Обладнання 8.rar
11 червня 2020 13:19
Обладнання 9.rar
11 червня 2020 13:19
Обладнання 10.rar
11 червня 2020 13:19
Обладнання 11.rar
11 червня 2020 13:19
Обладнання 12.rar
11 червня 2020 13:19
обладнання 13.rar
11 червня 2020 13:19
Обладнання 14.rar
11 червня 2020 13:19
Обладнання 15.rar
11 червня 2020 13:19
Обладнання 16.rar
23 червня 2020 10:22
Письмові пояснення.pdf

Документи подані замовником

17 червня 2020 09:05
img20200617_09010679.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СКЛОБУД" 435 300,00
UAH з ПДВ
310 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" 394 780,89
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" 445 661,93
UAH з ПДВ
445 661,93
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Богатир Д.Є. 446 935,00
UAH з ПДВ
446 935,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2020 15:11
Обладнання 16.rar
26 травня 2020 15:11
Обладнання 15.rar
26 травня 2020 15:11
Обладнання 14.rar
26 травня 2020 15:11
обладнання 13.rar
26 травня 2020 15:11
Обладнання 12.rar
26 травня 2020 15:11
Обладнання 11.rar
26 травня 2020 15:11
Обладнання 10.rar
26 травня 2020 15:11
Обладнання 9.rar
26 травня 2020 15:11
Обладнання 8.rar
26 травня 2020 15:11
Обладнання 7.rar
26 травня 2020 15:11
Обладнання 6.rar
26 травня 2020 15:11
Обладнання 5.rar
26 травня 2020 15:11
Обладнання 4.rar
26 травня 2020 15:11
Обладнання 3.rar
26 травня 2020 15:11
Обладнання 2.rar
26 травня 2020 15:11
обладнання.rar
26 травня 2020 15:11
Паспорта на облад 2.rar
26 травня 2020 15:11
Транспорт.rar
26 травня 2020 15:11
Паспорт WDS6S.pdf
26 травня 2020 15:11
Паспорт WDS 5S.pdf
26 травня 2020 15:11
Протокол горючести.pdf
26 травня 2020 15:11
Протоколи випробувань.rar
26 травня 2020 15:11
Сертифікати, висновки.rar
26 травня 2020 15:11
Документ_ЄДР_1006657611.zip
26 травня 2020 15:11
Аналогічні договори.rar
26 травня 2020 15:11
Фінзвітність 2019-2020.zip
26 травня 2020 15:11
лист-згода з Договором.pdf
26 травня 2020 15:11
Довідки з банку.pdf
26 травня 2020 15:11
Довідки.pdf
26 травня 2020 15:11
Гарантійні листи.pdf
26 травня 2020 15:11
Акт заміру об'єкта.pdf
26 травня 2020 15:11
Проект Договору.pdf
26 травня 2020 15:11
Статут Склобуд.pdf
26 травня 2020 15:11
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 22:47
Електронний підпис
29 травня 2020 22:38
Технічна специфікація.pdf
29 травня 2020 22:38
Копія про стан рахунку.pdf
29 травня 2020 22:38
Довідка щодо ліцензії.pdf
29 травня 2020 22:38
Довідка про досвід.pdf
29 травня 2020 22:38
Довідка по ст.17.pdf
29 травня 2020 22:38
Довідка по ст. 50.pdf
29 травня 2020 22:38
Акт замірів об єкта.pdf
29 травня 2020 22:38
statement-200529SU08150701.pdf
29 травня 2020 22:38
statement-200529SU08150200.pdf
29 травня 2020 22:38
Статут ЦБ.PDF

Публічні документи

09 червня 2020 10:35
Електронний підпис
09 червня 2020 10:16
Усунення зауважень.pdf
29 травня 2020 11:34
Електронний підпис
29 травня 2020 10:54
40 акт.pdf
29 травня 2020 10:54
39 Довідка щодо вимог.pdf
29 травня 2020 10:54
37 Лист-гарантія роботи.pdf
29 травня 2020 10:54
35 Банківські довідки.pdf
29 травня 2020 10:54
34. Довідка довкілля.pdf
29 травня 2020 10:54
32 Витяг з реєстру ПДВ.JPG
29 травня 2020 10:54
30 гарантійний лист ст17.pdf
29 травня 2020 10:54
19 накази и дипломы.pdf
29 травня 2020 10:54
18 довідка працівники.pdf
29 травня 2020 10:54
11. Лист- про ецп.pdf
29 травня 2020 10:54
9 Довідка з ЄДРПОУ.pdf
29 травня 2020 10:54
6 Проект договору.pdf
29 травня 2020 10:54
2.7. Статут.PDF
29 травня 2020 10:54
2.6. Витяг_ЄДР.zip
29 травня 2020 10:54
2.4. Виписка з ЄДР.PDF
29 травня 2020 10:54
2.3. Протокол зборів.PDF
29 травня 2020 10:54
2. право підпису.pdf
29 травня 2020 10:54
1.ТЕНДЕРНА пропозиція.pdf
29 травня 2020 10:54
1 Кошторис.rar

Публічні документи

29 травня 2020 20:30
ПОДАЧА.rar
29 травня 2020 20:30
ПОДАЧА.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СКЛОБУД"

ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА"

ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"

ФОП Богатир Д.Є.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СКЛОБУД"
#31204962
Очікує рішення 310 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 13:03
ТОВ "СКЛОБУД"
#31204962
Рішення скасоване 310 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 13:03
ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА"
#41964664
Рішення скасоване 320 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 13:03
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"
#39762659
Рішення скасоване 445 661,93
UAH з ПДВ
07 липня 2020 13:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2020 09:36

Документи

Документи

03 червня 2020 10:17
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 09.06.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: «Поточний ремонт із заміни вікон та дверей у Комунальному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс № 122 «загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради (дошкільне відділення), за адресою: м. Дніпро, вул. Сержанта Літвіщенка, 60 А» (ДК 021:2015- 45421100-5 — встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій). 2.2. Кількість: 1 послуга. 2.3. Місце надання послуг: м. Дніпро, вул. Сержанта Літвіщенка, 60 А. 2.4. Строк надання послуг: до 14.08.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-05-13-002354-b. 4. Дата та час початку Аукціону: 01.06.2020 15:15 5. Дата та час закінчення Аукціону: 01.06.2020 15:48 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 39762659 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 49005, місто Дніпро, вул. Глобинська, будинок 2, тел.: +380673222525. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано підтвердження наявності аналогічного досвіду, який зазначено в довідці про наявність аналогічного досвіду № 18 від 25.05.2020р., а саме копію аналогічного договору за предметом закупівлі, копію актів про виконані послуги/роботи та копію листа відгука по аналогічному договору з зазначенням дати та номеру договору з зазначенням предмету договору та підписом замовника послуг. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати наступні документи. - Не менше одного виконаного аналогічного договору (аналогічний договір може бути наданий без додатків до нього). - Аналогічний договір має бути наданий із підприємствами, установами, організаціями, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати копії актів про виконані роботи/надані послуги. В тому числі, надаються додаткові угоди до аналогічного договору, що засвідчують зміну істотних умов договору. - Копію листа-відгука по наданому договору за підписом та відтиском печатки контрагента-замовника із зазначенням номеру, дати договору та предмету закупівлі. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 липня 2020 14:40
Кінець періоду оскарження: 21 липня 2020 00:00
Дата відміни: 21 липня 2020 00:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: на підставі ч. 1 ст. 32 Закону відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, а саме: відсутність подальшої
Документи:
10 липня 2020 14:40
Електронний підпис
10 липня 2020 14:40
Протокол (рішення) відміна закупівлі.docx