Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38114671 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Наталія Олександрівна Іванюшенко +380567451049 natalya0301@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2020 12:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 13:05 |
Очікувана вартість: | 2 000 084,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування: міський бюджет | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2020 12:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2020 12:24 |
ТД пот. рем. сант. Січ Наб,13.05.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-13-000018 ● 309acb88c5b8408f9a1e6726032c15af
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 14:02 |
15.05.2020 № 87
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.05.2020 № 87
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
23
UA-2020-05-13-002135-b
13.05.2020 Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 38114671) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-18 14:29:31
про надання пояснень
питання у файлі UA-2020-05-13-002135-b_Запит про надання пояснень
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-18 14:47:52
Пояснення
Під час публікації плану про закупівлю, було допущено технічну помилку не вірно зазначено код КЕКВ 3131 Капітальний ремонт житлового фонду (приміщень), а потрібно 2240 Оплата послуг (крім комунальних). Тому після завершення періоду оскаржень, торги на закупівлю послуг ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт сантехсистем житлового будинку за адресою: вул. Набережна Січеславська, 37, пп. 1-6 у м. Дніпро) буде відмінено
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону)
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 12:17 |
Кінець періоду оскарження: | 02 червня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 02 червня 2020 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель |
22 травня 2020 12:17
|
Електронний підпис |
22 травня 2020 12:10
|
396протокол.pdf |