Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Борошно та крупи
Очікувана вартість
202 925,00 UAH
UA-2020-05-13-001896-a a6bacbe890804dce9f20e47d222eca69
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микитка Марта Степанівна

+380324166235 okzplmrzaklad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ЛОР "Львівська обласна психіатрична лікарня" Заклад"
Код ЄДРПОУ: 20764320
Вебсайт: http://zaklad.lviv.ua/
Місцезнаходження: 81606, Україна , Львівська обл., село Заклад, Миколаївський р-н, вул. Д. Січинського, 1-Б
Контактна особа: Микитка Марта Степанівна
+380324166235
okzplmrzaklad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 29 травня 2020 12:33
Очікувана вартість: 202 925,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 014,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Категорія замовника - згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону. Мова підготовки тендерної пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Борошно та крупи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 14:29
Технічна специфікація.docx
13 травня 2020 14:29
Тендерна документація.doc
13 травня 2020 14:29
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОДНАРЧУК МИРОСЛАВА НЕСТОРІВНА" 193 500,00
UAH з ПДВ
193 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВАСИЛЬЦІВ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 198 980,00
UAH з ПДВ
198 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛАШНИК ОЛЕСЯ МИРОНІВНА 201 750,00
UAH з ПДВ
201 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ фірма "ЮРГ Галичина" 201 990,00
UAH з ПДВ
201 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 16:43
Електронний підпис
28 травня 2020 16:12
Якість.pdf
28 травня 2020 16:12
Цінова пропозиція.pdf
28 травня 2020 16:12
Технічні вимоги.pdf
28 травня 2020 16:12
Технічний паспорт.pdf
28 травня 2020 16:12
Проект договору.pdf
28 травня 2020 16:12
Паспортні дані.pdf
28 травня 2020 16:12
Лист згода на ОПД.pdf
28 травня 2020 16:12
Договір оренди авто.pdf
28 травня 2020 16:12
Довідка про підпис.pdf
28 травня 2020 16:12
Довідка обладнання.pdf
28 травня 2020 16:12
Витяг з ПЄП.pdf
28 травня 2020 16:12
Виписка з ЄДР.pdf
28 травня 2020 16:12
Акт обстеження.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 17:14
Електронний підпис
28 травня 2020 17:02
Реєстр.pdf
28 травня 2020 17:02
26. Лист – згода на ОПД.pdf
28 травня 2020 17:02
25. Проект договору.pdf
28 травня 2020 17:02
21. Лист – відгук.pdf
28 травня 2020 17:02
18. Посвідчення водія.pdf
28 травня 2020 17:02
17. Медична книжка.pdf
28 травня 2020 17:02
14. Договір оренди авто.pdf
28 травня 2020 17:02
11. Договір дезінфекції.pdf
28 травня 2020 17:02
7. Цінова пропозиція.pdf
28 травня 2020 17:02
6. Технічні вимоги.pdf
28 травня 2020 17:02
4. Довідка про підпис.pdf
28 травня 2020 17:02
3. Витяг з ПЄП.pdf
28 травня 2020 17:02
2. Паспорт ІПН.pdf
28 травня 2020 17:02
1. Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 11:39
Електронний підпис
18 червня 2020 11:39
Довідка МВС.pdf
18 червня 2020 11:39
Довідка ДПІ.PDF
28 травня 2020 12:15
Електронний підпис
28 травня 2020 12:10
Електронний підпис
28 травня 2020 12:09
Лист-відгук.PDF
28 травня 2020 12:09
Копія техпаспорту.PDF
28 травня 2020 12:09
Копія паспорту + ІПН.PDF
28 травня 2020 12:09
Копія витягу ЄРДПОУ.PDF
28 травня 2020 12:09
Копія виписки.PDF
28 травня 2020 12:09
Довідка щодо ліцензій.PDF

Публічні документи

27 травня 2020 20:13
Електронний підпис
27 травня 2020 20:10
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОДНАРЧУК МИРОСЛАВА НЕСТОРІВНА"

ФОП "ВАСИЛЬЦІВ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛАШНИК ОЛЕСЯ МИРОНІВНА

ТОВ фірма "ЮРГ Галичина"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "БОДНАРЧУК МИРОСЛАВА НЕСТОРІВНА"
#2861913369
Відхилено 193 500,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 16:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 червня 2020 16:04
ФОП "ВАСИЛЬЦІВ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2338913481
Відхилено 198 980,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 13:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2020 16:22
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛАШНИК ОЛЕСЯ МИРОНІВНА
#2731613668
Переможець 201 750,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 11:56

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "БОДНАРЧУК МИРОСЛАВА НЕСТОРІВНА" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Борошно та крупи) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у складі тендерної документації встановлено наступні вимоги згідно ч.3 розділу 1 додатку 1: 1. Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. 2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: - оригінал або копію договору(ів) (не менше 1); - копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.1 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. *інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею, може бути заретушована учасником торгів. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього Тобто , учасник у складі пропозиції повинен надати дані по аналогічному договору, проте пропозиція учасника містить довідку про договір, копію договору і відгук по договору (договір №29-08/18 від 29 серпня 2018 року), предметом якого є молочні продукти та м’ясо. Такий предмет закупівлі не є аналогічним даній закупівлі. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. (Тобто договір повинен передбачати закупівлю товару згідно коду ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості ) - оригінал або копію договору(ів) - копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана. Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

03 червня 2020 16:18
Електронний підпис
03 червня 2020 16:14
протокол відхилення

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у складі тендерної документації встановлено наступні вимоги згідно ч.3 розділу 1 додатку : 1. Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. 2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: - оригінал або копію договору(ів) (не менше 1); - копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.1 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. *інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею, може бути заретушована учасником торгів. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього Тобто , учасник у складі пропозиції повинен надати дані по аналогічному договору, проте пропозиція учасника містить довідку про договір, копію договору і відгук по договору (договір №17-08 від 17 серпня 2016 року), предметом якого є овочі, фрукти, картопля. Такий предмет закупівлі не є аналогічним даній закупівлі. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Інформаційна довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. (Тобто договір повинен передбачати закупівлю товару згідно коду ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості ) - оригінал або копію договору(ів) - копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана. Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

09 червня 2020 13:52
Електронний підпис
09 червня 2020 13:42
протокол відхилення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛАШНИК ОЛЕСЯ МИРОНІВНА
#2731613668
201 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 16:04
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:40
ДУ.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 09:23
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:45
Дод.угода крупи.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 12:42
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 14:53
д.у.крупи.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 11:37
підписаний договір укладений
25 червня 2020 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, а саме до 01 квітня 2021р.
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 96 209,75
UAH