Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби для проведення поточних ремонтів закладів загальної середньої освіти та закладів культури Маневицького району у 2020 році
Очікувана вартість
315 000,00 UAH
UA-2020-05-13-001683-c ● e715113a077141bea56eede41c92d636
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Маневицької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43486963 |
Місцезнаходження: | 44600, Україна , Волинська обл., смт Маневичі, вул. Горького, 4 |
Контактна особа: |
Козачук Володимир Микитович +380965176087 znobox.v15@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2020 18:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2020 15:05 |
Очікувана вартість: | 315 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
код ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) - 44810000-1– Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2298 банки
Фарби для проведення поточних ремонтів закладів загальної середньої освіти та закладів культури Маневицького району у 2020 році
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44600, Україна, Волинська область, смт Маневичі, вул. Горького, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Фарби для проведення поточних ремонтів закладів загальної середньої освіти та закладів культури Маневицького району у 2020 році | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2020 11:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2020 10:35 |
Додаток 5. Проект договору (Зі змінами).docx | |
18 травня 2020 10:35 |
Додаток 2 (Зі змінами).docx | |
18 травня 2020 10:35 |
Додаток 1 (Зі змінами).docx | |
18 травня 2020 10:35 |
ТЕНДЕРНА документація (Зі змінами).pdf | |
18 травня 2020 10:35 |
ОГОЛОШЕННЯ (Зі змінами).pdf | |
18 травня 2020 10:34 |
ПЕРЕЛІК внесених змін.docx | |
13 травня 2020 18:44 |
Додаток 6- Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
13 травня 2020 18:44 |
Додаток 5. Проект договору.docx | |
13 травня 2020 18:44 |
Додаток 4 - ст.17.docx | |
13 травня 2020 18:44 |
Додаток 3 - ст.16.docx | |
13 травня 2020 18:44 |
Додаток 2.docx | |
13 травня 2020 18:44 |
Додаток 1.docx | |
13 травня 2020 18:44 |
ТЕНДЕРНА документація.pdf | |
13 травня 2020 18:44 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf |
18 травня 2020 11:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 травня 2020 10:35 |
Додаток 5. Проект договору (Зі змінами).docx
|
|||
18 травня 2020 10:35 |
Додаток 2 (Зі змінами).docx
|
|||
18 травня 2020 10:35 |
Додаток 1 (Зі змінами).docx
|
|||
18 травня 2020 10:35 |
ТЕНДЕРНА документація (Зі змінами).pdf
|
|||
18 травня 2020 10:35 |
ОГОЛОШЕННЯ (Зі змінами).pdf
|
|||
18 травня 2020 10:34 |
ПЕРЕЛІК внесених змін.docx
|
|||
13 травня 2020 18:44 |
Додаток 6- Лист-згода на обробку персональних даних.docx
|
|||
13 травня 2020 18:44 |
Додаток 5. Проект договору.docx
|
|||
13 травня 2020 18:44 |
Додаток 4 - ст.17.docx
|
|||
13 травня 2020 18:44 |
Додаток 3 - ст.16.docx
|
|||
13 травня 2020 18:44 |
Додаток 2.docx
|
|||
13 травня 2020 18:44 |
Додаток 1.docx
|
|||
13 травня 2020 18:44 |
ТЕНДЕРНА документація.pdf
|
|||
13 травня 2020 18:44 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-13-001683-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТРИС", Код ЄДРПОУ:40434404
Дата подання: 09 червня 2020 17:48
Вимога на відміну рішення прийняття переможцем торгів ТОВ "Будколор Волинь"
Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі UA-2020-05-13-001683-c ТОВ "Будколор Волинь". Проте пропозиція вказаного Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена. Вказане ґрунтується на наступному:
1. Згідно Розділу 3 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», учасник повинен надати:
• реєстр документів, що входять до складу тендерної пропозиції
ТОВ «Будколор Волинь» у складі пропозиції реєстр не надав
• форму «Цінова пропозиція», складена за формою та змістом, що визначені у Додатку № 1 до тендерної документації;
В Додатку 2 вказано, що «Учасник зазначає назву товару (продукції) ту, що зазначена в сертифікаті якості або паспорті якості та інших документах на предмет закупівлі. Конкретна назва зазначається у всіх документах, що готуються учасником в межах надання пропозиції.» ТОВ Будколор Волинь» в Ціновій пропозиції не вказував оригінальну назву запропонованого товару.
• інформаційну довідку про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 2 (технічні та якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля).
ТОВ «Будколор Волинь» у своїй пропозиції надав документ «Довідка 2 з сертифікатами», яка не відповідає вимогам тендерної документації, та вона не відповідає Додатку 2 до тендерної документації, також ТОВ «Будколор Волинь» в документі не вказував повну назву товару що пропонується згідно сертифікатів.
• заповнений та підписаний проект договору;
ТОВ «Будколор Волинь» в своїй пропозиції надав лише Лист-Згоду, а заповнений та підписаний проект договору не надав.
2. Згідно Розділу 3 п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» : Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля (пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі“), ТОВ «Будколор Волинь» не надав документи, які б підтверджували, що компанія дотримується заходів довкілля.
3. Згідно Додатку 3 до тендерної документації п.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» : 2,4 Листи-відгуки про виконання аналогічних договорів, зазначених у інформаційній довідці, та співпрацю Учасника з Замовниками, з якими укладені вищезазначені договори, з печаткою Замовника., ТОВ «Будколор Волинь» в своїй тендерній пропозиції Листа-відгука не надав.
4. Згідно Додатку 3 до тендерної документації п.3 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.» , 3.1. Фінансовий звіт учасника закупівлі за 2019 рік, або І квартал 2020 року., ТОВ «Будколор Волинь» в свої пропозиції не надав фінансовий звіт.
Таким чином Переможець процедури закупівлі ТОВ «Будколор Волинь» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а його тендерна документація -не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Враховуючи зазначене вимагаємо: Відхилити пропозицію ТОВ «Будколор Волинь»», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно Розділу 3 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», учасник повинен надати:
• реєстр документів, що входять до складу тендерної пропозиції
ТОВ «Будколор Волинь» у складі пропозиції реєстр не надав
• форму «Цінова пропозиція», складена за формою та змістом, що визначені у Додатку № 1 до тендерної документації;
В Додатку 2 вказано, що «Учасник зазначає назву товару (продукції) ту, що зазначена в сертифікаті якості або паспорті якості та інших документах на предмет закупівлі. Конкретна назва зазначається у всіх документах, що готуються учасником в межах надання пропозиції.» ТОВ Будколор Волинь» в Ціновій пропозиції не вказував оригінальну назву запропонованого товару.
• інформаційну довідку про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 2 (технічні та якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля).
ТОВ «Будколор Волинь» у своїй пропозиції надав документ «Довідка 2 з сертифікатами», яка не відповідає вимогам тендерної документації, та вона не відповідає Додатку 2 до тендерної документації, також ТОВ «Будколор Волинь» в документі не вказував повну назву товару що пропонується згідно сертифікатів.
• заповнений та підписаний проект договору;
ТОВ «Будколор Волинь» в своїй пропозиції надав лише Лист-Згоду, а заповнений та підписаний проект договору не надав.
2. Згідно Розділу 3 п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» : Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля (пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі“), ТОВ «Будколор Волинь» не надав документи, які б підтверджували, що компанія дотримується заходів довкілля.
3. Згідно Додатку 3 до тендерної документації п.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» : 2,4 Листи-відгуки про виконання аналогічних договорів, зазначених у інформаційній довідці, та співпрацю Учасника з Замовниками, з якими укладені вищезазначені договори, з печаткою Замовника., ТОВ «Будколор Волинь» в своїй тендерній пропозиції Листа-відгука не надав.
4. Згідно Додатку 3 до тендерної документації п.3 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.» , 3.1. Фінансовий звіт учасника закупівлі за 2019 рік, або І квартал 2020 року., ТОВ «Будколор Волинь» в свої пропозиції не надав фінансовий звіт.
Таким чином Переможець процедури закупівлі ТОВ «Будколор Волинь» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а його тендерна документація -не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Враховуючи зазначене вимагаємо: Відхилити пропозицію ТОВ «Будколор Волинь»», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2020 17:13
Членами тендерного комітету після дискваліфікації першого Учасника грунтовно була розглянута наступна пропозиція Учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією – ТОВ “Будколор Волинь“.
На питання, які виникли щодо цього рішення у наступного Учасника, інформуємо, що підписаний проект договору, як одна із важливих умов тендерної документації, Учасником ТОВ “Будколор Волинь“ завантажена у складі тендерної пропозиції (див. файл “Зразок договору“).
Обов’язковою умовою п.3 Додатку 3 тендерної документації “Відповідність кваліфікаційним критеріям“ було завантаження фінансового звіту учасників за попередній фінансовий рік, або І квартал поточного року.
Такий звіт Учасником ТОВ “Будколор Волинь“ також був завантажений (див. скрін “Фінансовий звіт“). Оскільки Учасником цей документ позначений як конфіденційний, то, природньо, що інші учасники закупівлі його можуть не бачити.
Учасником дійсно не було завантажено реєстру документів, але всі члени тендерного комітету висловили думку вважати цей недолік несуттєвим, формальним.
Щодо листа-відгука: на засіданні тендерного комітету обговорювалось це питання. Можна було б згідно норм чинного Закону надати Учаснику 24 години на його довантаження. Але справа в тому, що Учасник завантажив на предмет наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору договір і накладну, яка підтверджує факт його виконання, саме нашого відділу освіти. І саме ми надавали відгук про цю закупівлю. І відгук був дуже позитивним.
Товар, який пропонує Учасник, вже пройшов випробування в районі. Фарба дуже високої якості. Про це засвідчують всі керівники закладів освіти. Вона повністю відповідає всім вимогам Замовника за всіма показниками. А тим більше, що ДУЖЕ ВАЖЛИВО, економічно вигідна ціна, як на заявлену якість фарби.
Членами тендерного комітету одночасно аналізувалась і пропозиція наступного Учасника (скаржника) – ТОВ “Ютрис“, цінова пропозиція якого є більшою аж на 41 407 грн., що є немаловажним.
В Учасника є ряд невідповідностей вимогам тендерної документації Замовника, що стосується, наприклад,
- вимоги:“ Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)“,
- щодо копії паспорта, яку мав завантажити учасник: “ завірену у кольоровому форматі копію всіх сторінок паспорту (чинного на дату подання) уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та договору“.
Але НАЙВАЖЛИВІШИМ є великі сумніви щодо відповідності товару, який пропонує цей Учасник, вимогам Замовника саме щодо його якості. Адже Сертифікат, який завантажений у складі тендерної пропозиції (див. скан. “Сертифікат“) не є чинним на цей час, оскільки термін його дії завершився 31 грудня 2019 року, а в сертифікатах якості на конкретні товари відсутні вихідні номери та дати їх складання та підписання.
На підставі вищевикладеного і було прийнято рішення тендерного комітету.
На питання, які виникли щодо цього рішення у наступного Учасника, інформуємо, що підписаний проект договору, як одна із важливих умов тендерної документації, Учасником ТОВ “Будколор Волинь“ завантажена у складі тендерної пропозиції (див. файл “Зразок договору“).
Обов’язковою умовою п.3 Додатку 3 тендерної документації “Відповідність кваліфікаційним критеріям“ було завантаження фінансового звіту учасників за попередній фінансовий рік, або І квартал поточного року.
Такий звіт Учасником ТОВ “Будколор Волинь“ також був завантажений (див. скрін “Фінансовий звіт“). Оскільки Учасником цей документ позначений як конфіденційний, то, природньо, що інші учасники закупівлі його можуть не бачити.
Учасником дійсно не було завантажено реєстру документів, але всі члени тендерного комітету висловили думку вважати цей недолік несуттєвим, формальним.
Щодо листа-відгука: на засіданні тендерного комітету обговорювалось це питання. Можна було б згідно норм чинного Закону надати Учаснику 24 години на його довантаження. Але справа в тому, що Учасник завантажив на предмет наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору договір і накладну, яка підтверджує факт його виконання, саме нашого відділу освіти. І саме ми надавали відгук про цю закупівлю. І відгук був дуже позитивним.
Товар, який пропонує Учасник, вже пройшов випробування в районі. Фарба дуже високої якості. Про це засвідчують всі керівники закладів освіти. Вона повністю відповідає всім вимогам Замовника за всіма показниками. А тим більше, що ДУЖЕ ВАЖЛИВО, економічно вигідна ціна, як на заявлену якість фарби.
Членами тендерного комітету одночасно аналізувалась і пропозиція наступного Учасника (скаржника) – ТОВ “Ютрис“, цінова пропозиція якого є більшою аж на 41 407 грн., що є немаловажним.
В Учасника є ряд невідповідностей вимогам тендерної документації Замовника, що стосується, наприклад,
- вимоги:“ Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)“,
- щодо копії паспорта, яку мав завантажити учасник: “ завірену у кольоровому форматі копію всіх сторінок паспорту (чинного на дату подання) уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та договору“.
Але НАЙВАЖЛИВІШИМ є великі сумніви щодо відповідності товару, який пропонує цей Учасник, вимогам Замовника саме щодо його якості. Адже Сертифікат, який завантажений у складі тендерної пропозиції (див. скан. “Сертифікат“) не є чинним на цей час, оскільки термін його дії завершився 31 грудня 2019 року, а в сертифікатах якості на конкретні товари відсутні вихідні номери та дати їх складання та підписання.
На підставі вищевикладеного і було прийнято рішення тендерного комітету.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-13-001683-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 12 червня 2020 18:50
Дата подання: 12 червня 2020 18:50
Скарга до АМКУ на рішення Замовника
Скарга до АМКУ про скасування неправомірного рішення з додатками згідно тексту у вкладенні
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 червня 2020 20:56
Рішення від 17.06.2020 № 11971 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 20:56
Про перенесення розгляду скарги UA-2020-05-13-001683-c.b2.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 01:37
Про перенесення розгляду скарги UA-2020-05-13-001683-c.pdf
Дата публікації: 26 червня 2020 12:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2020 №12832.pdf
Дата публікації: 02 липня 2020 19:29
рішення від 01.07.2020 № 12832.pdf
Дата публікації: 06 липня 2020 22:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12832-р/пк-пз від 01.07.2020 прийнято до неухильного виконання.
Рішенням тендерного комітету від 07.07.2020 р. протокол №25/3 попереднє рішення від 04.06.2020 № 21/1 про визначення ТОВ “Будколор Волинь“ переможцем торгів скасоване.
Дата виконання рішення замовником: 07 липня 2020 14:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2020 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "СТАР КОМПАНІ" |
242 836,82
UAH з ПДВ
|
224 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОЛОР ВОЛИНЬ" |
248 517,39
UAH з ПДВ
|
224 070,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТРИС" |
283 976,28
UAH з ПДВ
|
265 477,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
288 721,80
UAH з ПДВ
|
265 596,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МАЯК" |
295 164,65
UAH з ПДВ
|
288 801,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "СТАР КОМПАНІ" #39371184 |
Рішення скасоване |
224 050,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 14:25
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОЛОР ВОЛИНЬ" #41418692 |
Рішення скасоване |
224 070,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 14:25
|
|
ТОВ "ФІРМА "СТАР КОМПАНІ" #39371184 |
Відхилено |
224 050,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 14:29
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОЛОР ВОЛИНЬ" #41418692 |
Відхилено |
224 070,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 14:36
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТРИС" #40434404 |
Відхилено |
265 477,02
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 14:39
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
265 596,96
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 14:52
|
Договір | укладений |
24 липня 2020 14:50
|