Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медична інформаційна система
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2020-05-13-001637-c ● f24ccae7c5dc43adae02b9c8407813ba
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Турківська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01997030 |
Місцезнаходження: | 82540, Україна , Львівська обл., село Завадівка, вул. Військове містечко 8а |
Контактна особа: |
Коробов Костянтин Федорович +380326932140 turka_buhgal.lik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2020 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 11:06 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48180000-3: Пакети медичного програмного забезпечення
Мова підготовки тендерної пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Медична інформаційна система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82540, Україна, Львівська область, с. Завадівка, вул. Військове містечко 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48180000-3 — Пакети медичного програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування. кошти НСЗУ | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2020 17:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2020 17:44 |
Технічна специфікація.docx | |
13 травня 2020 17:44 |
Тендерна документація.docx | |
13 травня 2020 17:44 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-13-001637-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Хелсі Юа, Код ЄДРПОУ:40436197
Дата подання: 18 травня 2020 15:52
вимога до Замовника
Відповідно п. 5.2. Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Замовником торгів вказано наступне:
«Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 3500 (три тисячі п’ятсот гривень, 00 коп.)».
Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що можуть бути сплачені на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов. Наполягаємо, що включена до тендерної документації дана вимога є неправомірною:
1) не відповідає вимогам ч. 4 ст. 22 Закону, якою визначено, що тендерна документація не має містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації, оскільки Закон не передбачає встановлення в тендерній документації, ні ПРАВ, ні тим більше обов’язків з оплати будь-яких суміжних послуг, чи витрат Замовника з організації закупівель. Більш того, відповідні видатки повинні бути передбачені у бюджеті відповідної установи та не сплачуватись Учасниками, тим більше незрозуміле та непрозоре ціноутворення таких послуг. А наявність таких вимог тільки обмежує бажання учасників прийняти участь у цій закупівлі, оскільки надає можливість Замовнику використовувати цей пункт для маніпуляцій та неправомірних вимог під час приймання товару або на будь-якій іншій стадії виконання договору.
2) «Договір про надання консультативних послуг» укладений між Замовником та Консультантом не може стосуватися ні учасників цієї закупівлі, ні переможця. Адже Замовник і Консультант не можуть укласти договір, який передбачатиме покладання на третю особу-переможця закупівлі (який на момент укладання «Договору про надання консультаційних послуг» ще не відомий) будь-яких зобов’язань.
Враховуючи вищевикладене, керуючись чинним законодавством України, просимо виключити дану вимогу з ТД, так як вона не стосується предмету закупівлі, а учасники (потенційні переможці) не мають жодного відношення до невідомих договорів між Замовником, та Консультантом, який готує ТД з порушеннями чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
«Керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 3500 (три тисячі п’ятсот гривень, 00 коп.)».
Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що можуть бути сплачені на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов. Наполягаємо, що включена до тендерної документації дана вимога є неправомірною:
1) не відповідає вимогам ч. 4 ст. 22 Закону, якою визначено, що тендерна документація не має містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації, оскільки Закон не передбачає встановлення в тендерній документації, ні ПРАВ, ні тим більше обов’язків з оплати будь-яких суміжних послуг, чи витрат Замовника з організації закупівель. Більш того, відповідні видатки повинні бути передбачені у бюджеті відповідної установи та не сплачуватись Учасниками, тим більше незрозуміле та непрозоре ціноутворення таких послуг. А наявність таких вимог тільки обмежує бажання учасників прийняти участь у цій закупівлі, оскільки надає можливість Замовнику використовувати цей пункт для маніпуляцій та неправомірних вимог під час приймання товару або на будь-якій іншій стадії виконання договору.
2) «Договір про надання консультативних послуг» укладений між Замовником та Консультантом не може стосуватися ні учасників цієї закупівлі, ні переможця. Адже Замовник і Консультант не можуть укласти договір, який передбачатиме покладання на третю особу-переможця закупівлі (який на момент укладання «Договору про надання консультаційних послуг» ще не відомий) будь-яких зобов’язань.
Враховуючи вищевикладене, керуючись чинним законодавством України, просимо виключити дану вимогу з ТД, так як вона не стосується предмету закупівлі, а учасники (потенційні переможці) не мають жодного відношення до невідомих договорів між Замовником, та Консультантом, який готує ТД з порушеннями чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 травня 2020 16:57
Відповідно до ч. 5.2. розділу 5 тендерної документації замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем таких послуг, оплата яких може здійснюватися третьою особою.
Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації, застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника може бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документацію положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки дана тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що дана тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації, застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника може бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документацію положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки дана тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що дана тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2020-05-13-001637-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Хелсі Юа, Код ЄДРПОУ:40436197
Дата подання: 12 червня 2020 18:43
Вимога на рішення Замовника від 03.06.2020 р.
Вимога до Замовника від 12.06.2020 р.
ТОВ «ХЕЛСІ ЮА» розглянуло протокол від 03.06.2020 р. щодо прийняття рішення КНП "Турківська центральна районна лікарня" стосовно відхилення пропозиції учасника тендерних закупівель ТОВ «ХЕЛСІ ЮА» та повідомляємо наступне:
1.
Як передбачено п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі — Закон № 922), тендерна документація — це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
При цьому відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 тендерна пропозиція — це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Разом з тим відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону № 922 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 р. № 851-IV.
При цьому, як передбачено ч. 1 ст. 14 Закону № 922, подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Водночас тендерну пропозицію подають в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подають в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначають інформацію про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформацію від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагає замовник у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подають окремими файлами.
При цьому тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки.
Таким чином, відсутність ЕЦП на нашій тендерній пропозиції є формальною помилкою, а замовник може не відхиляти тендерну пропозицію.
2.
ТОВ "Хелсі Юа" у своїй тендерній пропозиції надав посилання на перегляд демо-версії функціоналу предмету закупівлі, більш детальна інформація знаходиться у технічній специфікації, що надана Замовнику. В свою чергу наголошуємо, що майже в жодного МІСа немає підключеного всього функціоналу.
У зв’язку з вищезазначеним, ТОВ «ХЕЛСІ ЮА» надав всі документи та докази, що вимагались умовами тендерної документації. Тендерна закупівля проведено у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» із додержанням принципів, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, а тому немає підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника публічних закупівель ТОВ «ХЕЛСІ ЮА»
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «ХЕЛСІ ЮА» розглянуло протокол від 03.06.2020 р. щодо прийняття рішення КНП "Турківська центральна районна лікарня" стосовно відхилення пропозиції учасника тендерних закупівель ТОВ «ХЕЛСІ ЮА» та повідомляємо наступне:
1.
Як передбачено п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі — Закон № 922), тендерна документація — це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
При цьому відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 тендерна пропозиція — це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Разом з тим відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону № 922 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 р. № 851-IV.
При цьому, як передбачено ч. 1 ст. 14 Закону № 922, подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Водночас тендерну пропозицію подають в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подають в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначають інформацію про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформацію від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагає замовник у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подають окремими файлами.
При цьому тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки.
Таким чином, відсутність ЕЦП на нашій тендерній пропозиції є формальною помилкою, а замовник може не відхиляти тендерну пропозицію.
2.
ТОВ "Хелсі Юа" у своїй тендерній пропозиції надав посилання на перегляд демо-версії функціоналу предмету закупівлі, більш детальна інформація знаходиться у технічній специфікації, що надана Замовнику. В свою чергу наголошуємо, що майже в жодного МІСа немає підключеного всього функціоналу.
У зв’язку з вищезазначеним, ТОВ «ХЕЛСІ ЮА» надав всі документи та докази, що вимагались умовами тендерної документації. Тендерна закупівля проведено у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» із додержанням принципів, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, а тому немає підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника публічних закупівель ТОВ «ХЕЛСІ ЮА»
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 червня 2020 15:24
1. Відповідно до ч.3.2 розділу 3 тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Отже, учасники під час подання своєї тендерної пропозиції учасники повинні накласти на документи пропозиції кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи. Однак, тендерна пропозиція Учасника ТОВ Хелсі Юа подана без накладення КЕП/ЕЦП, що є порушенням п. 3.2. «Зміст тендерної пропозиції» Розділу 3 Тендерної документації. Перелік формальних помилок визначений п.3.3. Розділу 3 тендерної документації і не містить ненакладення електронного підпису на тендерну пропозицію. Замовник не зобов’язаний приймати пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що визначені формальними тендерною документацією та Законом. Відтак, підстав для скасування прийнятого рішення не має.
2. Згідно з інформацією поданою у складі тендерної пропозиції Вами не підтверджено наявність функціоналу передбаченого технічною специфікацією. Відтак , Ваша тендерна пропозиція відхилена правомірно.
2. Згідно з інформацією поданою у складі тендерної пропозиції Вами не підтверджено наявність функціоналу передбаченого технічною специфікацією. Відтак , Ваша тендерна пропозиція відхилена правомірно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2020 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Хелсі Юа |
196 000,00
UAH з ПДВ
|
196 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Горьков Юрий Григорьевич |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
360 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Хелсі Юа #40436197 |
Відхилено |
196 000,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2020 16:31
|
|
ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #41571077 |
Переможець |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 17:18
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2020 14:52
|
006.jpg | укладений |
25 червня 2020 12:44
|
005.jpg | укладений |
25 червня 2020 12:44
|
004.jpg | укладений |
25 червня 2020 12:44
|
003.jpg | укладений |
25 червня 2020 12:44
|