Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 56+122 - км 63+822, Волинська область (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
DSTU B D.1.1-1: 2013, GBN G.1-218-182: 2011 Works on capital repairs of the state road M-19 Domanove (in Brest) - Kovel - Chernivtsi - Terebleche (in Bucharest) on the section km 56 + 122 - km 63 + 822, Volyn region (45453000-7 Overhaul and restoration)
Очікувана вартість
280 854 115,00 UAH
UA-2020-05-13-001595-c 4e42f48f2082416d99d26811c12e1ad4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan Vladimirovich
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 травня 2020 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 11:35
Очікувана вартість: 280 854 115,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 808 541,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1404270.57 UAH
Publication date: 13 травня 2020 17:18
Enquiries until: 21 червня 2020 12:00
Complaints submission until: до 27 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 липня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 280 854 115 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 808 541 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7.7 км
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 56+122 - км 63+822, Волинська область (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

DSTU B D.1.1-1: 2013, GBN G.1-218-182: 2011 Works on capital repairs of the state road M-19 Domanove (in Brest) - Kovel - Chernivtsi - Terebleche (in Bucharest) on the section km 56 + 122 - km 63 + 822, Volyn region (45453000-7 Overhaul and restoration)
CPV: 45453000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 11:42
Перелік ЗМІН2.doc
23 червня 2020 11:42
Тендерна документація із змінами (2) М-19 56+122- км 63+822 .doc
23 червня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 11:42
Перелік ЗМІН2.doc
12 червня 2020 17:28
Перелік ЗМІН.doc
23 червня 2020 11:42
Тендерна документація із змінами (2) М-19 56+122- км 63+822 .doc
12 червня 2020 17:28
Тендерна документація із змінами М-19 56+122- км 63+822 .doc
13 травня 2020 17:15
Тендерна документація М-19 56+122- км 63+822.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги щодо кваліфікації
Дата подання: 28 травня 2020 17:26
Дата відповіді: 02 червня 2020 12:52
Тендерною документацією встановлено необхідність подання підтвердження наявності відповідної техніки зокрема автосамоскидів, кранів, бортовиз машин тощо. При цьому в документації вказані не мінімальні технічні вимоги до техніки, а вказана конкретна тонажність цієї техніки. Наприклад "бортова автомашина в\п 20 т", "крани автомобільні в\п 16". Однак насправді технічні характеристики вказаної техніки можуть бути різними (в\п не рівно 16 тон а 16,5 тон або 17 тон тощо). Логічно що роботу яку може виконати кран автомобільний в\п 16 тон, може бути виконана і аналогічним автомобільним краном з більшою вантажепідйомністю. У зв'язку з цим просимо Вас пояснити чи не буде порушенням вимог документації, якщо учасник надасть на підтвердження власної кваліфікації (підтвердження наявності техніки), документи, що підтверджують наявність у нього механізмів, технічні характеристики яких є більшими ніж вимоги в тендерній документації (наприклад для підтвердження наявності "бортових автомашин підйомністю 20 тон" надать документи щодо наявності такої ж кількості бортових автомобілів більшої тонажності наприклад 28 тон).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник може надати підтвердження навності техніки більшої вантажопідйомності за умови дотримання ПДР, але не меншої ніж та, яка встановлена вимогами ТД.
Вимоги щодо кваліфікації
Дата подання: 04 червня 2020 16:38
Дата відповіді: 10 червня 2020 16:07
Тендерною документацією встановлено необхідність надання учасником документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в обсязі не менше об’ємів основних робіт, визначених замовником, у тому числі досвіду з влаштування щебенево-піщаної суміші у обсязі не менше 80042 м2. При цьому слід зазначити, що ДСТУ Б В.2.7.-30:2013 «Загальні технічні умови МАТЕРІАЛИ НЕРУДНІ ДЛЯ ЩЕБЕНЕВИХ І ГРАВІЙНИХ ОСНОВ ТА ПОКРИТТІВ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ» передбачає можливість використання для влаштування основи дороги різних нерудних матеріалів , а саме : щебінь, гравій, щебінь з гравію, суміші (щебенево-піщані, гравійні, гравійно-піщані). При цьому ні тип матеріалу, що використовується, ні мінеральний склад нерудних матеріалів ніяк не впливає на порядок виконання відповідних робіт. При виконанні робіт використовують одні і ті ж механізми , і досвід влаштування основи дороги з суміші щебенево-піщаної, нічим не відрізняється від досвіду влаштування основи дороги з суміші гравійно-піщаної, чи з гравійної суміші. У зв’язку з цим просимо Вас уточнити чи можна на підтвердження досвіду виконання робіт з влаштування основи дороги з щебенево-піщаної суміші у обсязі не менше 80042 м2 надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з улаштування підстилаючого і вирівнювального шару основи з щебеню 0-40мм, у такому ж обсязі ( не менше 80042 м2)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником вивчається питання щодо можливості внесення змін в Тендерну документацію з озвученого Вами питання.
кваліфікація
Дата подання: 04 червня 2020 19:29
Дата відповіді: 10 червня 2020 16:22
вимогами тендерної документації встановлено необхідність наявності відповідної кількості бортових автомашин в\п 20 т, а також відповідної кількості бортових автомашин в\п 6 тон, а також відповідної кількості автосамоскидів в\п 18 тон і автосамоскидів в\п 7,5 тон. З цього приводу хочемо звернути вашу увагу на те, що перевезення матеріалів, які вказані в технічному завданні може здійснюватися автомашинами різної вантажопідйомності, і один і той же об’єм матеріалів може бути перевезений і автомашинами меншої тоннажності ( які відповідно повинні будуть просто зробити більшу кількість виїздів). перевезення якихось особливих вантажів які є неподільними і які важать не менше 20 тон технічним завданням не передбачено. усі ці питання (щодо використання вантажних автомобілів) можуть бути враховані переможцем торгів при складанні договірної ціни. крім того слід зазначити, що матеріали, які можна перевозити бортовими автомобілями, можна також перевозити і автосамоскидами, оскільки вони також мають борти однак додатково обладнанні ще і самоскидальним обладнанням (які може і не застосовуватися). тобто автосамоскиди можуть використовуватися для перевезення вантажів аналогічно до бортових автомобілів. Вказання в тендерній документації окремо конкретної кількості і конкретної вантажопідйомності бортових автомобілів, а також конкретної кількості і вантажопідйомності автосамоскидів може дискримінувати тих учасників (перешкоджати взяти участь у закупівлі), які мають достатню для виконання вимог технічного завдання об’єму робіт кількість вантажної автомобільної техніки, однак перелік такої техніки за в\п і за видами (бортові автомашини та автосамоскиди) не співпадає з вимогами встановленими в тендерній документації. у зв’язку з цим просимо вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації в цій частині. а зокрема внести зміни, згідно яких вимоги до автомобільної техніки необхідної для виконання робіт, були б вказані у їх загальній кількості (наприклад "вантажні автомобілі") без встановлення вимог по їх типу (окремо бортові і окремо автосамоскиди), і вимог по вантажопідйомності по кожному їх типу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підтвердження вимоги щодо кількості техніки учасником можуть надаватись бортові машини та/або автосамоскиди вантажопідйомністю не менше ніж визначено Додатком №2 Тендерної документації.
Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 05 червня 2020 08:11
Дата відповіді: 10 червня 2020 16:47
Шановний Замовник! Проаналізувавши Відомість обсягів робіт ми не знайшли обгрунтування для встановлення Вами в тендерній документації обмежень в частині зазначення вантажопідйомності для бортових автомобілів, автосамоскидів та кранів. Не є зрозумілим для чого встановлена вимога підтвердження крану на спец шасі в/п 63 т. Просимо Вас надати обгрунтування чому саме 63 тони, а не 20, чи 62? Що саме має піднімати зазначений кран? На компанія здатна виконати роботи, передбачені технічним завданням, в найкоротші терміни з застосуванням меншої кількості техніки, ніж передбачено вимогами ТД. З метою уникнення оскарження необгрунтованих вимог, створення більш комфортних умов для конкурентноздатності при здійсненні закупівлі, просимо Вас видалити з тендерної документації обмеження щодо вантажопідйомності вищеперелічених одиниць техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником вивчається питання щодо можливості внесення змін в Тендерну документацію з озвученого Вами питання.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-13-001595-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 10 червня 2020 17:52
Скарга до АМКУ UA-2020-05-13-001595-c (М-19 Доманове, 56-63) щодо ТД
Скарга до АМКУ UA-2020-05-13-001595-c (М-19 Доманове, 56-63) щодо ТД
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 15 червня 2020 19:57
рішення від 15.06.2020 № 11687+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 19:57
рішення від 23.06.2020 №12433 .pdf
Дата публікації: 26 червня 2020 16:23
Номер скарги: UA-2020-05-13-001595-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 20 липня 2020 12:39
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 липня 2020 18:21
рішення від 23.07.2020 № 14222 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 18:21
рішення від 17.08.2020 № 15641 .pdf
Дата публікації: 20 серпня 2020 20:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: порушення усунуто
Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2020 15:42
Номер скарги: UA-2020-05-13-001595-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Код ЄДРПОУ:34252469
Дата подання: 21 липня 2020 11:52
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 липня 2020 21:02
рішення від 24.07.2020 № 14331.pdf
Дата публікації: 24 липня 2020 21:02
рішення від 18.08.2020 № 15730.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 23:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: порушення усунуто
Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2020 15:42

Документи подані скаржником

20 липня 2020 15:14
Скарга
21 липня 2020 14:58
Скарга оновлена

Документи подані скаржником

21 липня 2020 08:26
Скарга.docx
21 липня 2020 21:11
Скарга.pdf
21 липня 2020 21:39
Скарга (уточнена).pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 серпня 2020
UA-2020-05-13-001595-c4e42f48f2082416d99d26811c12e1ad4
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Консорціум "ФЕРРОУКРБУД" Документи
Рішення скасоване
Документи
Консорціум "ФЕРРОУКРБУД" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 16:43

Документи

Публічні документи

01 липня 2020 11:05
Електронний підпис
01 липня 2020 11:00
Довідка про техніку.pdf
30 червня 2020 14:46
Техпаспорт Автострой 3.PDF
30 червня 2020 14:44
Техпаспорт Автострой 2.PDF
30 червня 2020 14:43
Техпаспорт Автострой 1.PDF
30 червня 2020 14:35
ДОВІДКА ПОКРИТТЯ 19243-2.pdf
30 червня 2020 14:34
Виписка (1).pdf
30 червня 2020 14:34
ліцензія Банку (1).pdf
30 червня 2020 14:34
довіреність Мороз (1).pdf
30 червня 2020 14:33
витяг з наказу Мороз (1).pdf
30 червня 2020 14:33
19243-2 Будальянс груп p7s.7z
19 червня 2020 17:18
Електронний підпис
19 червня 2020 17:17
ЦПД водії.PDF
19 червня 2020 16:27
+Диплом Мельничук С.П..pdf
19 червня 2020 16:27
Додаток Костюкович.PDF
19 червня 2020 16:27
+Диплом Попач С.В..pdf
19 червня 2020 16:27
+Диплом Яворський М.С..pdf
19 червня 2020 16:27
Техпаспорта АвтоСтрой.PDF
19 червня 2020 16:27
+Диплом Костюкович В.Г..pdf
19 червня 2020 16:27
+Диплом Мельничук Д. Д..pdf
19 червня 2020 15:47
+Акт приймання.pdf
19 червня 2020 15:47
+Алуф груп.pdf
19 червня 2020 15:47
+Автогран повернення.pdf
19 червня 2020 15:32
Накази працівники.pdf
19 червня 2020 15:32
Диплом Гавриш.pdf
19 червня 2020 15:31
Свідоцтва РШЕУ.pdf
19 червня 2020 15:31
Документи Сніжко В.А..pdf
19 червня 2020 15:31
Лист Алуф груп.pdf
19 червня 2020 15:28
Лист Токарчук.pdf
19 червня 2020 15:28
коток.PDF
19 червня 2020 15:28
Богданець Д.В..pdf
19 червня 2020 15:28
Автогрейдер.PDF
19 червня 2020 15:28
Богданець В.В..pdf
19 червня 2020 13:39
Додатки абз.pdf
19 червня 2020 13:01
кб2 кб3МЕГО ЛТД.pdf
19 червня 2020 13:01
лист відгукМЕГО ЛТД.pdf
19 червня 2020 13:01
лист відгук (1)МЕГО ЛТД.pdf
19 червня 2020 13:01
Баланс МЕГО на 31.12.19.pdf
19 червня 2020 13:01
довідка ст17 МЕГО ЛТД.pdf
19 червня 2020 13:01
довідка офісМЕГО ЛТД.pdf
19 червня 2020 12:56
Договір №13 КБ-3 КБ-2в -2.pdf
19 червня 2020 12:56
Договір №13 КБ-3 КБ-2в -1.pdf
19 червня 2020 12:56
Договір №13 і Додатки.pdf
19 червня 2020 12:56
Договір №39 КБ-3 КБ-2в -2.pdf
19 червня 2020 12:56
Договір № 22.pdf
19 червня 2020 12:56
Договір № 39.pdf
19 червня 2020 12:56
Договір № 31.pdf
19 червня 2020 12:56
Договір №39 КБ-3 КБ-2в -1.pdf
19 червня 2020 12:56
Договір №31 КБ-3 КБ-2в.pdf
19 червня 2020 12:56
Договір №22 КБ-3 КБ-2в.pdf
19 червня 2020 12:55
Відгук САД копія.pdf
19 червня 2020 12:00
Ліцензія.PDF
19 червня 2020 12:00
Сертифікат якості.pdf
19 червня 2020 12:00
Статут.pdf
19 червня 2020 12:00
Протокол тендер.PDF
19 червня 2020 12:00
Витяг ПДВ.pdf
19 червня 2020 12:00
Довідки Укрссиббанк.pdf
19 червня 2020 12:00
_витяг з наказу Мороз.pdf
19 червня 2020 12:00
_ліцензія Банку.pdf
19 червня 2020 12:00
_довіреність Мороз.pdf
19 червня 2020 12:00
Виписка (1).pdf
19 червня 2020 12:00
Договір атестації.pdf
19 червня 2020 12:00
Атестат виробництва.pdf
19 червня 2020 12:00
Інвентарна карта АБЗ.pdf
19 червня 2020 12:00
Довідка ст 17 ЗУ.pdf
19 червня 2020 12:00
Довідка про МТБ.pdf
19 червня 2020 12:00
Бухгалтерська довідка.pdf
19 червня 2020 11:59
Довідка про субпідряд.pdf
19 червня 2020 11:59
Довідка лабораторія.pdf

Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 17:55
Електронний підпис
22 вересня 2020 17:51
Договірна ціна
04 вересня 2020 10:45
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:43
Довідка по ч.2 ст. 17
03 вересня 2020 16:43
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:42
Довідка ДПС
03 вересня 2020 16:42
Довідка МВС
30 червня 2020 18:16
Електронний підпис
30 червня 2020 18:16
Електронний підпис
30 червня 2020 18:14
Банківська гарантія.7z
30 червня 2020 18:14
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
19 червня 2020 13:21
Електронний підпис
19 червня 2020 13:21
Електронний підпис
19 червня 2020 13:19
Проект договору.pdf
19 червня 2020 13:19
Пояснювальна записка.pdf
19 червня 2020 13:19
Ліцензія ПБС.PDF
19 червня 2020 13:18
Банківська гарантія.7z
19 червня 2020 13:17
Копія витягу ЄДР.pdf
19 червня 2020 13:17
Транспортна схема.pdf
19 червня 2020 13:16
Дипломи працівників.pdf
19 червня 2020 13:16
Довідка про санкції.pdf

Документи

01 липня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

30 червня 2020 18:32
Електронний підпис
30 червня 2020 18:32
Електронний підпис
30 червня 2020 18:32
Електронний підпис
30 червня 2020 18:32
Електронний підпис
19 червня 2020 17:29
Електронний підпис
19 червня 2020 17:29
Електронний підпис
19 червня 2020 17:29
Електронний підпис
19 червня 2020 17:29
Електронний підпис
19 червня 2020 17:27
8.Підт. повноважень 56_63.rar
19 червня 2020 17:27
5.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 17:27
4.Виписка з ЄДР.pdf
19 червня 2020 17:27
1. Гарантійний лист 56_63.pdf
19 червня 2020 17:26
2.6.Таб. 5.6. Тр. схема 56_63.pdf
19 червня 2020 17:26
2.5.Таб.5.5.АБЗ 56_63.rar
19 червня 2020 17:26
2.4.Досвід ч.2 56_63.rar
19 червня 2020 17:26
2.4. Таб.5.4.Досвід ч.1 56_63.rar
19 червня 2020 17:26
2.3. ч.2. Працівники 56_63.rar
19 червня 2020 17:26
2.2.Таб.5.2. МТБ 56_63.rar
19 червня 2020 17:26
2.1. ч.2. Техніка 56_63.rar
19 червня 2020 17:26
2.1. Таб.5.1. Техніка 56_63.rar

Документи

Публічні документи

01 липня 2020 11:56
Електронний підпис
01 липня 2020 11:56
Електронний підпис
01 липня 2020 11:33
1. Гарантійний лист.pdf
01 липня 2020 11:33
9. ДЦ з розрахунками.pdf
01 липня 2020 11:33
1.3.3. № Б-А-2.pdf
01 липня 2020 11:33
1.3.2. № Б-А-1.pdf
01 липня 2020 11:33
1.3.1. № Т21-ХО-17.pdf
01 липня 2020 11:33
1.2.7. Водії 3.pdf
01 липня 2020 11:33
1.2.7. Водії 2.pdf
01 липня 2020 11:33
1.2.7. Водії 1.pdf

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 16:26
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:21
Прибутки товариства
27 серпня 2020 16:20
Торгбуд
27 серпня 2020 16:20
Техпаспорти ДПМК
27 серпня 2020 16:19
Техпаспорти ШБУ-63
27 серпня 2020 16:19
Сантехмонтаж
27 серпня 2020 16:19
Рахунок компресори
27 серпня 2020 16:19
Паспорти техніка Коптюк
27 серпня 2020 16:18
оригінал машин
27 серпня 2020 16:18
лист 2
27 серпня 2020 16:17
Лист Мостобуд
27 серпня 2020 16:17
Лист коптюк
27 серпня 2020 16:17
Лист Волбудтранс
27 серпня 2020 16:17
Житлобуд-2
27 серпня 2020 16:16
Договір-Коптюк зав
27 серпня 2020 16:16
Договір ШБУ-63 зав
27 серпня 2020 16:16
договір торгбуд
27 серпня 2020 16:15
Договір кран ZoomLion
27 серпня 2020 16:15
дог балтом
27 серпня 2020 16:15
дог Луцька колона
27 серпня 2020 16:15
дог Дорбудсервіс
27 серпня 2020 16:15
Гарантія ШБУ-63
27 серпня 2020 16:14
Гарантія сантехмонтаж
27 серпня 2020 16:14
Волинська мостобудівна
27 серпня 2020 16:14
Волбудтранс
27 серпня 2020 16:14
Волбудтранс свідоцтва
27 серпня 2020 16:13
Zoom Lion техталон
27 серпня 2020 16:13
56-усі 9
27 серпня 2020 16:12
Довідка техніка
27 серпня 2020 16:12
Дипломи працівники
01 липня 2020 11:55
Електронний підпис
01 липня 2020 11:47
Лист 2.PDF
01 липня 2020 11:47
Лист 1.PDF
01 липня 2020 11:46
техпаспорти 2.pdf
01 липня 2020 11:46
техпаспорти 1.pdf
01 липня 2020 11:46
Техпаспорта ШБУ 63.PDF
01 липня 2020 11:46
Сантехмонтаж.pdf
01 липня 2020 11:46
Крани Тріо.pdf
01 липня 2020 11:46
договори техніка-4.pdf
01 липня 2020 11:46
договори техніка-2.pdf
01 липня 2020 11:45
Договір-Коптюк зав.pdf
01 липня 2020 11:45
Договір ШБУ-63 зав.pdf
01 липня 2020 11:45
Волбудтранс.pdf
01 липня 2020 11:45
балтом свідоцтва.pdf
01 липня 2020 11:45
документи майстер.pdf
01 липня 2020 11:44
Документи виконроб.pdf
01 липня 2020 11:44
обєми робіт част2.pdf
01 липня 2020 11:44
обєми робіт част1.pdf
01 липня 2020 11:43
Відгук.pdf
01 липня 2020 11:43
Прибутки Товариства.pdf
01 липня 2020 11:43
стаття 17 Тріо.pdf
01 липня 2020 11:43
Довідка мат.база.pdf
01 липня 2020 11:43
Договір лабораторія.pdf
01 липня 2020 11:42
Трудові 3 част.pdf
01 липня 2020 11:42
Трудові 2 част.pdf
01 липня 2020 11:42
Трудові 1 част.pdf
01 липня 2020 11:41
Документи геодезист.pdf
01 липня 2020 11:41
Підтвердження Тріо 2.pdf
01 липня 2020 11:40
Транспортна схема.pdf
01 липня 2020 11:40
Лист про санкції.pdf
01 липня 2020 11:38
Статут Консорціуму.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. файл «Прибутки Товариства.pdf», зокрема, документ податковий період 2018 (частково викладений іноземною мовою) та відсутнє документальне підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за будь-який з останніх 3(трьох) років, що передують даті оголошення закупівлі у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі; 1.2. На підтвердження інформації про кваліфікацію і досвід працівників, зазначеній у довідці від 30.06.2020 № 57.06, відсутні копії дипломів про закінчення учбових закладів на Тимара В.В., Свиди І.І., Бізіля В.В. 1.3. На підтвердження інформації про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо, зазначеній у довідці від 30.06.2020 № 58.06: - відсутні свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; відсутні листи-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг; - не підтверджено мінімальну кількість основної техніки; некоректно заповнено графу 5 таблиці; - відсутня посвідчена копія договору від 10.06.2020 № 10/06-2020П. 1.4. На підтвердження інформації про виконання аналогічного договору, зазначеній у довідці від 30.06.2020 № 36.06: - відсутній акт (- ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - відсутнє документальне підтвердження досвіду виконання робіт в обсязі не менше об’ємів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах; - відсутні невід'ємні частини змісту контракту від 09.09.2019 № 662; - у відгуці від 17.06.2020 № 175/20 відсутня інформація щодо категорії автомобільної дороги. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пункту 7 додатку 2 Документації учасник повинен підтвердити відповідність його Пропозиції кваліфікаційному критерію фінансової спроможності. У складі тендерної пропозиції Учасник має надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за будь-який з останніх 3(трьох) років, що передують даті оголошення закупівлі у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі. Для документального підтвердження даному критерію учасником надається Звіт про фінансові результати Форма №2 та Квитанція № 2 щодо прийняття зазначеного звіту. 2.2. Відповідно до пункту 3 додатку 2 Документації учасник в складі Пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / цивільно-правова угода за формою та встановленою мінімальною кількістю працівників. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної Таблиці 5.3. (Додаток № 5). До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи); - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); 14 - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не 1 особи); - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи); - майстер (не менше 1 особа). Також учасник повинен мати дорожніх робітників у кількості 33 (тридцять три ) особи та операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо. Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку, на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі Пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, геодезисти, майстри та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією "будівельник", "інженер-будівельник" тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, це може бути "Автомобільні дороги" тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. 2.3. Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у порядку згідно з пунктом 1.3 Документації всі документи згідно з додатком 2. Додатком 2 Документації передбачено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності Пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям. Пунктом 1 додатку 2 Документації передбачено надання довідки, встановленої форми щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Учасник в складі Пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки, виходячи із мінімальної кількості, визначеної Замовником, в тендерній документації. Мінімальна кількість основної техніки учасника закупівлі: Асфальтоукладальники – не менше 2 (двох) штук, Фреза – не менше 1 (однієї) штуки, Котки дорожні (різні) – не менше 10 (десяти) штук, Копресори – не менше 4 (чоритьох) штук. Крани автомобільні, в/п 16 т – не менше 3(три) штуки Крани автомобільні, в/п 10 т – не менше 3(три) штуки Кран на спец шасі, в/п 63 т – не менше 1 (одної) штуки Бортові автомашини або автосамоскиди, в/п 20 т – не менше 6 (шести) штук Бортові автомашини або автосамоскиди, в/п 6 т- не менше 8 (вісім) штук Автосамоскиди, в/п 18 т - не менше 10(десяти) штук Автосамоскиди, в/п 7,5 т - не менше 8(восьми) штук Автогудернатори - не менше 2(двох) штук Автобетонозмішувачі- не менше 4(чотирьох) штук Автогрейдери - не менше 4(чотирьох) штук Екскаватори - не менше 6 (шести) штук Бульдозери - не менше 5 (п’яти) штук Довідка щодо наявності техніки учасника має бути подано згідно форми наведеної в Таблиці 5.1. (Додаток №5). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю учасника, а залучені, то учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: - посвідчені копії дійсних та чинних, протягом всього строку договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг. Додатком 5 Документації передбачена таблиця 5.1 "Інформація про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо", що містить колонку "Документ, підтверджуючий приналежність **". ** зазначається номер та дата укладення документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці. 2.4. Відповідно до пункту 4 додатку 2 Документації учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та надати довідку за формою згідно Таблиці 5.4. (Додаток № 5), яка містить інформацію про виконання аналогічного договору. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці 5.4. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі; Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше об’ємів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 80% від загальної ціни договору. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документ (файл Прибутки Товариства.pdf) з перекладом на українську мову, засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку та документальне підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за будь-який з останніх 3(трьох) років, що передують даті оголошення закупівлі у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі; 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності в інженерно-технічних працівників вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією "будівельник", "інженер-будівельник" тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг.» 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен врахувати у Довідці про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо: - порядок заповнення колонки «Документ, підтверджуючий приналежність»; - мінімальну кількість основної техніки згідно вимог тендерної документації. - на підтвердження інформації, зазначеній в Довідці надати свідоцтва про реєстрацію усіх транспортних засобів. - на підтвердження інформації, зазначеної в Довідці повинен надати усі підтверджуючі документи щодо права користування техніки та листи-підтвердження на техніку, яка орендується відповідно до договорів, укладених з контрагентами, зазначеними в довідці. 3.4. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати: - акт (- ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3); - документальне підтвердження досвіду виконання робіт в обсязі не менше об’ємів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах; - контракт від 09.09.2019 № 662 з невід'ємними частинами; - відгук замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 16:26
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:21
Прибутки товариства
27 серпня 2020 16:20
Торгбуд
27 серпня 2020 16:20
Техпаспорти ДПМК
27 серпня 2020 16:19
Техпаспорти ШБУ-63
27 серпня 2020 16:19
Сантехмонтаж
27 серпня 2020 16:19
Рахунок компресори
27 серпня 2020 16:19
Паспорти техніка Коптюк
27 серпня 2020 16:18
оригінал машин
27 серпня 2020 16:18
лист 2
27 серпня 2020 16:17
Лист Мостобуд
27 серпня 2020 16:17
Лист коптюк
27 серпня 2020 16:17
Лист Волбудтранс
27 серпня 2020 16:17
Житлобуд-2
27 серпня 2020 16:16
Договір-Коптюк зав
27 серпня 2020 16:16
Договір ШБУ-63 зав
27 серпня 2020 16:16
договір торгбуд
27 серпня 2020 16:15
Договір кран ZoomLion
27 серпня 2020 16:15
дог балтом
27 серпня 2020 16:15
дог Луцька колона
27 серпня 2020 16:15
дог Дорбудсервіс
27 серпня 2020 16:15
Гарантія ШБУ-63
27 серпня 2020 16:14
Гарантія сантехмонтаж
27 серпня 2020 16:14
Волинська мостобудівна
27 серпня 2020 16:14
Волбудтранс
27 серпня 2020 16:14
Волбудтранс свідоцтва
27 серпня 2020 16:13
Zoom Lion техталон
27 серпня 2020 16:13
56-усі 9
27 серпня 2020 16:12
Довідка техніка
27 серпня 2020 16:12
Дипломи працівники
01 липня 2020 11:55
Електронний підпис
01 липня 2020 11:47
Лист 2.PDF
01 липня 2020 11:47
Лист 1.PDF
01 липня 2020 11:46
техпаспорти 2.pdf
01 липня 2020 11:46
техпаспорти 1.pdf
01 липня 2020 11:46
Техпаспорта ШБУ 63.PDF
01 липня 2020 11:46
Сантехмонтаж.pdf
01 липня 2020 11:46
Крани Тріо.pdf
01 липня 2020 11:46
договори техніка-4.pdf
01 липня 2020 11:46
договори техніка-2.pdf
01 липня 2020 11:45
Договір-Коптюк зав.pdf
01 липня 2020 11:45
Договір ШБУ-63 зав.pdf
01 липня 2020 11:45
Волбудтранс.pdf
01 липня 2020 11:45
балтом свідоцтва.pdf
01 липня 2020 11:45
документи майстер.pdf
01 липня 2020 11:44
Документи виконроб.pdf
01 липня 2020 11:44
обєми робіт част2.pdf
01 липня 2020 11:44
обєми робіт част1.pdf
01 липня 2020 11:43
Відгук.pdf
01 липня 2020 11:43
Прибутки Товариства.pdf
01 липня 2020 11:43
стаття 17 Тріо.pdf
01 липня 2020 11:43
Довідка мат.база.pdf
01 липня 2020 11:43
Договір лабораторія.pdf
01 липня 2020 11:42
Трудові 3 част.pdf
01 липня 2020 11:42
Трудові 2 част.pdf
01 липня 2020 11:42
Трудові 1 част.pdf
01 липня 2020 11:41
Документи геодезист.pdf
01 липня 2020 11:41
Підтвердження Тріо 2.pdf
01 липня 2020 11:40
Транспортна схема.pdf
01 липня 2020 11:40
Лист про санкції.pdf
01 липня 2020 11:38
Статут Консорціуму.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"

ТОВ ПБС

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Консорціум "ФЕРРОУКРБУД"

Консорціум "ФЕРРОУКРБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 272 900 000,00
UAH з ПДВ
270 091 458,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 278 622 256,00
UAH з ПДВ
272 582 458,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 278 200 000,00
UAH з ПДВ
272 582 916,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 17:55
Електронний підпис
22 вересня 2020 17:51
Договірна ціна
04 вересня 2020 10:45
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:43
Довідка по ч.2 ст. 17
03 вересня 2020 16:43
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:42
Довідка ДПС
03 вересня 2020 16:42
Довідка МВС
30 червня 2020 18:16
Електронний підпис
30 червня 2020 18:16
Електронний підпис
30 червня 2020 18:14
Банківська гарантія.7z
30 червня 2020 18:14
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
19 червня 2020 13:21
Електронний підпис
19 червня 2020 13:21
Електронний підпис
19 червня 2020 13:19
Проект договору.pdf
19 червня 2020 13:19
Пояснювальна записка.pdf
19 червня 2020 13:19
Ліцензія ПБС.PDF
19 червня 2020 13:18
Банківська гарантія.7z
19 червня 2020 13:17
Копія витягу ЄДР.pdf
19 червня 2020 13:17
Транспортна схема.pdf
19 червня 2020 13:16
Дипломи працівників.pdf
19 червня 2020 13:16
Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 18:32
Електронний підпис
30 червня 2020 18:32
Електронний підпис
30 червня 2020 18:32
Електронний підпис
30 червня 2020 18:32
Електронний підпис
19 червня 2020 17:29
Електронний підпис
19 червня 2020 17:29
Електронний підпис
19 червня 2020 17:29
Електронний підпис
19 червня 2020 17:29
Електронний підпис
19 червня 2020 17:27
8.Підт. повноважень 56_63.rar
19 червня 2020 17:27
5.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 17:27
4.Виписка з ЄДР.pdf
19 червня 2020 17:27
1. Гарантійний лист 56_63.pdf
19 червня 2020 17:26
2.6.Таб. 5.6. Тр. схема 56_63.pdf
19 червня 2020 17:26
2.5.Таб.5.5.АБЗ 56_63.rar
19 червня 2020 17:26
2.4.Досвід ч.2 56_63.rar
19 червня 2020 17:26
2.4. Таб.5.4.Досвід ч.1 56_63.rar
19 червня 2020 17:26
2.3. ч.2. Працівники 56_63.rar
19 червня 2020 17:26
2.2.Таб.5.2. МТБ 56_63.rar
19 червня 2020 17:26
2.1. ч.2. Техніка 56_63.rar
19 червня 2020 17:26
2.1. Таб.5.1. Техніка 56_63.rar

Публічні документи

01 липня 2020 11:56
Електронний підпис
01 липня 2020 11:56
Електронний підпис
01 липня 2020 11:33
1. Гарантійний лист.pdf
01 липня 2020 11:33
9. ДЦ з розрахунками.pdf
01 липня 2020 11:33
1.3.3. № Б-А-2.pdf
01 липня 2020 11:33
1.3.2. № Б-А-1.pdf
01 липня 2020 11:33
1.3.1. № Т21-ХО-17.pdf
01 липня 2020 11:33
1.2.7. Водії 3.pdf
01 липня 2020 11:33
1.2.7. Водії 2.pdf
01 липня 2020 11:33
1.2.7. Водії 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПБС
#32872788
Переможець 270 091 458,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
270 091 458,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 13:58
Додаткова угода №204-23.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 13:58
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2023 10:01
Додаткова угода №53-23.pdf зміни до договору
19 квітня 2023 10:01
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 12:12
Додаткова угода №347-22.pdf зміни до договору
02 січня 2023 12:12
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2022 10:10
Додаткова угода №145-22.pdf зміни до договору
10 серпня 2022 10:10
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2022 10:01
Додаткова угода №547-21.pdf зміни до договору
10 серпня 2022 10:00
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2022 15:41
Додаткова угода №53-22.pdf зміни до договору
05 квітня 2022 15:41
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2022 15:26
Додаткова угода №531-21.pdf зміни до договору
05 квітня 2022 15:26
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 10:54
Додаткова угода №401-21.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 10:54
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 15:06
Додаткова угода №350-21.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 15:06
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 09:17
Додаткова угода №257-21.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 09:17
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2021 10:44
Додаткова угода №241-21.pdf зміни до договору
28 серпня 2021 10:43
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 15:11
Додаткова угода №185-3-21 (1).pdf зміни до договору
05 липня 2021 15:11
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 10:18
Додаткова угода №180-21 (1).pdf зміни до договору
01 липня 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 16:08
ДУ 46-21 (1).pdf зміни до договору
17 березня 2021 16:07
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 16:07
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 09:57
Додаткова угода №40-21 (1).pdf зміни до договору
15 березня 2021 09:56
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 14:18
Додаткова угода №20-21 (1).pdf зміни до договору
18 лютого 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 09:42
Додаткова угода №181-20 (1).pdf зміни до договору
23 листопада 2020 09:41
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 16:52
Договір №01.2-11-20.pdf укладений
23 вересня 2020 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у пункт 13.5 договору.
Номер договору про закупівлю: 01.2/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 181/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін в додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг).
Номер договору про закупівлю: 01.2/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування" та Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт (послуг)".
Номер договору про закупівлю: 01.2/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення банківських реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 01.2/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 46/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 1 до договору "Договірна ціна", та додаток 2 "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.2/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 180/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.2/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 185-3/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.2/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 241/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.2/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 257/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування" та Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт"
Номер договору про закупівлю: 01.2/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 350/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування", Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: 01.2/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 401/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункти 3.1, 19.4 договору. Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування". Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт"
Номер договору про закупівлю: 01.2/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 531/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 01.2/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 53/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункти 3.1 та 19.4 договору. Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: 01.2/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 547/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення пунктів 4.1., 13.1., 13.2., 13.4 договору.
Номер договору про закупівлю: 01.2/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 145/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2023 р. Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: 01.2/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 347/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника.
Номер договору про закупівлю: 01.2/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 53/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору. Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт". Внесення змін в Статтю 21 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін".
Номер договору про закупівлю: 01.2/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 204/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML