Дизельне паливо
Очікувана вартість
790 000,00 UAH
UA-2020-05-13-001492-a 17cd20f8e4964bc5995bb460adbca760
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Маразліївської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 42716199
Місцезнаходження: 67760, Україна , Одеська обл., с Маразліївка, вул Миру 152
Контактна особа: Щеголєва Олена Олександрівна
+380679703024
vzkg_b.maraz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 13:24
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 13:24
Початок аукціону: 02 червня 2020 12:00
Очікувана вартість: 790 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56020 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67760, Україна, Одеська область, с. Маразліївка, вул. Миру 152
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 травня 2020 15:57
Електронний цифровий підпис
22 травня 2020 15:54
Додаток 5.doc
22 травня 2020 15:54
Додаток 4.doc
22 травня 2020 15:54
Додаток 3.doc
22 травня 2020 15:54
Додаток 2.doc
22 травня 2020 15:54
Додаток 1.doc
22 травня 2020 15:54
Тендерна документація зі змінами.doc
22 травня 2020 15:54
_20 Перелік змін.doc
21 травня 2020 14:55
Додаток 3.doc
21 травня 2020 14:55
Тендерна документація зі змінами.doc
13 травня 2020 13:20
Додаток 5.doc
13 травня 2020 13:20
Додаток 4.doc
13 травня 2020 13:20
Додаток 3.doc
13 травня 2020 13:20
Додаток 2.doc
13 травня 2020 13:20
Додаток 1.doc
13 травня 2020 13:20
Тендерна документація.doc
22 травня 2020 15:57
Електронний цифровий підпис
21 травня 2020 15:01
Електронний цифровий підпис
13 травня 2020 13:25
Електронний цифровий підпис
22 травня 2020 15:54
Додаток 5.doc
22 травня 2020 15:54
Додаток 4.doc
22 травня 2020 15:54
Додаток 3.doc
22 травня 2020 15:54
Додаток 2.doc
22 травня 2020 15:54
Додаток 1.doc
22 травня 2020 15:54
Тендерна документація зі змінами.doc
22 травня 2020 15:54
_20 Перелік змін.doc
21 травня 2020 14:55
Додаток 3.doc
21 травня 2020 14:55
Тендерна документація зі змінами.doc
13 травня 2020 13:20
Додаток 5.doc
13 травня 2020 13:20
Додаток 4.doc
13 травня 2020 13:20
Додаток 3.doc
13 травня 2020 13:20
Додаток 2.doc
13 травня 2020 13:20
Додаток 1.doc
13 травня 2020 13:20
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-14-000025 ● 357a896e4776413583c0a69ea389eeaf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-05-14
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-05-14 15:15:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.05.2020 Одеса № 134
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 14.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 14.05.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.05.2020 № 134
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
5. UA-2020-05-13-001492-a 13.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Внесено зміни до тендерної документації та додатку 3.

2020-05-21 15:03:14

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Маразліївської сільської ради, 42716199, Україна, с Маразліївка, вул Миру 152
  2. Інформація про предмет закупівлі: Дизельне паливо, 790000UAH, 09134200-9, ДК021, 56020, літр
  3. Інформація про оприлюднення: 17cd20f8e4964bc5995bb460adbca760, 2020-05-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 14 травня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Маразліївської сільської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено протоколом тендерного комітету від 13.05.2020. За результатами моніторингу установлено, що Замовник в пункті 4 розділу ІІІ ТД зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону ТД повинна містити строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Однак на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону Замовник не зазначив, що термін дії тендерних пропозицій починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, встановлено, що Замовником на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в ТД не зазначено спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстави, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Також Замовник у Додатку 3 до ТД зазначив, що переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону. Однак на порушення вимог частини шостої статті 17 Закону Замовник не вірно визначив строк, протягом якого переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 2 та 11 частини другої статті 22 Закону та частини третьої та шостої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації, а в разі неможливості, здійснити заходи, передбачені пунктом другим частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-05-22 16:41:25

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" 779 798,40
UAH з ПДВ
779 798,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСТАНДАРТ" 789 882,00
UAH з ПДВ
789 882,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 12:45
sign.p7s
10 червня 2020 12:42
public_doc (2).pdf
10 червня 2020 12:42
public_doc (2).p7s
09 червня 2020 16:02
від переможця.pdf
01 червня 2020 12:08
sign.p7s
01 червня 2020 12:07
Гарантія 1754-20.zip
01 червня 2020 12:07
01 Статут опис.pdf
01 червня 2020 12:07
08 ТЧ ДП.pdf
01 червня 2020 12:07
07 МТБ.pdf
01 червня 2020 12:07
02_1 ПД.pdf
01 червня 2020 12:07
05 Довідки ст.16,17.pdf
01 червня 2020 12:07
06 Досвід.pdf
01 червня 2020 12:07
03 Ліцензія ПДВ.pdf
01 червня 2020 12:07
02 Підтв повноважень.pdf
01 червня 2020 12:07
09 ТП ДП.pdf

Публічні документи

31 травня 2020 19:35
sign.p7s
31 травня 2020 19:34
Якісні характеристики.pdf
31 травня 2020 19:34
Статутні обмеження.pdf
31 травня 2020 19:34
Статут+опис.pdf
31 травня 2020 19:34
Скоч 20190613 552764.pdf.p7s
31 травня 2020 19:34
Скоч 20190613 552764.pdf
31 травня 2020 19:34
Проект договору.pdf
31 травня 2020 19:34
Наявність обладнання.pdf
31 травня 2020 19:34
Ліцензія Евростандарт.pdf
31 травня 2020 19:34
лицензия.pdf.p7s
31 травня 2020 19:34
лицензия.pdf (1).p7s
31 травня 2020 19:34
лицензия.pdf
31 травня 2020 19:34
Копія паспорта та кода.pdf
31 травня 2020 19:34
Довідка ст. 17..pdf
31 травня 2020 19:34
Довідка про санкції.pdf
31 травня 2020 19:34
Гарантійний лист ст. 17.pdf
31 травня 2020 19:34
016-001-19269-2020.pdf.p7s.p7s
31 травня 2020 19:34
016-001-19269-2020.pdf.p7s
31 травня 2020 19:34
016-001-19269-2020.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН"
#42254701
Переможець 779 798,40
UAH з ПДВ
09 червня 2020 14:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН"
#42254701
779 798,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 червня 2020 16:24
Договор _63.pdf укладений
24 червня 2020 16:22

Актуальні тендери

До пошуку