Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір)
Очікувана вартість
142 677,00 UAH
UA-2020-05-13-001421-a ceaaa55a8ed746b3a70d3066c00cc018
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мотуз Вадим Валерійович

+380442723536 vadim.motuz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Мотуз Вадим Валерійович
+380442723536
vadim.motuz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 травня 2020 15:26
Очікувана вартість: 142 677,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 713,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
ДК 021:2015 код 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Кудрявська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отриманий Товар здійснюються Замовником за фактом постачання Товару протягом 60 (шістдесяти) днів після підписання накладних про отримання Замовником партії Товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 13:02
Проект Договору (Додаток 3).docx
13 травня 2020 13:02
Технічні вимоги (Додаток 2).docx
13 травня 2020 13:02
Форма пропозиції (Додаток 1).docx
13 травня 2020 13:02
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

екологічний офісний папір
Дата подання: 13 травня 2020 14:17
Дата відповіді: 14 травня 2020 17:00
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію), підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Технічні вимоги до предмета закупівлі прописані згідно рекомендпцій виробника оргтехніки, яку використовує підприємство в своїй господарській діяльності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 120 207,90
UAH з ПДВ
114 812,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 125 237,40
UAH з ПДВ
114 867,30
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 127 940,94
UAH з ПДВ
127 940,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 10:37
Електронний підпис
22 травня 2020 10:37
ЦП 2.pdf
20 травня 2020 15:15
Електронний підпис
20 травня 2020 15:15
Документи.rar

Публічні документи

20 травня 2020 16:04
Електронний підпис
20 травня 2020 15:54
Електронний підпис
20 травня 2020 15:42
цп.pdf
20 травня 2020 15:42
тв.pdf
20 травня 2020 15:42
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 травня 2020 15:42
Протокол.pdf
20 травня 2020 15:41
Протокол №19.pdf
20 травня 2020 15:41
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
20 травня 2020 15:41
проект договору.pdf
20 травня 2020 15:41
Опис.pdf
20 травня 2020 15:41
Наказ.pdf
20 травня 2020 15:41
мтб.pdf
20 травня 2020 15:41
Звітність на 24.04.2020р..pdf
20 травня 2020 15:41
загальні відомості.pdf
20 травня 2020 15:41
Догов_р в_д 12.02.2018.pdf
20 травня 2020 15:41
довідка щодо досвіду.pdf
20 травня 2020 15:41
довідка про довкілля.pdf
20 травня 2020 15:41
Довідка ЄДРПОУ.pdf
20 травня 2020 15:41
гарантія якості.pdf
20 травня 2020 15:41
гарантійний лист.pdf
20 травня 2020 15:41
Витяг ПДВ Ромус.pdf
20 травня 2020 15:41
Витяг з ЄДР 21.04.2020.pdf
20 травня 2020 15:41
Виписка.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 17:59
Електронний підпис
20 травня 2020 17:56
проект договору_compressed.pdf
20 травня 2020 17:24
Технічні вимоги.pdf
20 травня 2020 17:12
Статут новий 20.05.2020.pdf
20 травня 2020 17:12
Довідка ліцензія.pdf
20 травня 2020 17:06
Лист-гарантія.pdf
20 травня 2020 17:03
Довідка працівники.pdf
20 травня 2020 17:00
Укргазбанк 2018.PDF
20 травня 2020 16:50
ЦП Київзеленбуд.pdf
19 травня 2020 10:31
Паспорт Бобер О.В..pdf
19 травня 2020 10:31
Держ.реєстрація.PDF
19 травня 2020 10:31
Протокол.pdf
19 травня 2020 10:31
Наказ.pdf
19 травня 2020 10:31
Статут.PDF
19 травня 2020 10:31
Свідотство ПДВ.pdf
19 травня 2020 10:31
Відомость ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 114 812,70
UAH з ПДВ
25 травня 2020 10:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

25 травня 2020 10:49
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2020 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
114 812,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 травня 2020 10:49
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 10:02
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:48
договір укладений
29 травня 2020 09:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 54 346,50
UAH (в тому числі ПДВ 9 057,75 UAH)