Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (Заміна вікон та ремонт укосів) в будівлі Лежинського сільського клубу за адресою: Україна, Запорізька область, Запорізький район, с. Лежине, вул. Культурна, б.1. Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-05-13-000923-c ● 417ff70894094bf986caf82a0b0a962e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Районний центр культури і дозвілля" Запорізької районої ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 38115759 |
Місцезнаходження: | 69089, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Запоріжжя, Запорізька область, 69089, вул. Істоміна, б. 14 |
Контактна особа: |
Антон Бондар +380612785053, +380612785119 kzrzkid@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2020 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2020 11:12 |
Початок аукціону: | 04 червня 2020 11:12 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Заміна вікон та ремонт укосів
Спеціальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (Заміна вікон та ремонт укосів) в будівлі Лежинського сільського клубу за адресою: Україна, Запорізька область, Запорізький район, с. Лежине, вул. Культурна, б.1. Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2020 14:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2020 14:05 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 14 травня 2020 16:40
Дата відповіді: 15 травня 2020 10:03
Додатком №2 до тендерної документації встановлена вимога: "Учасник в договірну ціну включає вартість робіт згідно із технічними вимогами з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів (що сплачуються або мають бути сплачені на підставі діючих нормативних документів) та з урахуванням ПДВ або без ПДВ (у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України), а також витрати на проектно-кошторисну документацію, авторський нагляд та технічний нагляд."
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 витрати на проектно-кошторисну документацію, авторський нагляд та технічний нагляд входять до складу зведеного кошторисного розрахунку, що є складовою частиною інвесторської кошторисної документації. Запитання до Замовника:
1. Під вищевказаною вимогою розуміти включення витрат на проектно-кошторисну документацію, авторський нагляд та технічний нагляд до складу ЗКР (не до договірної ціни)?
2. Вкажіть розмір витрат на проектно-кошторисну документацію, авторський нагляд та технічний нагляд згідно договору на проектування по даному об'єкту для правильного включення в ЗКР.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. Витрати на проектно-кошторисну документацію, авторський нагляд та технічний нагляд включаються до ЗКР.
Учасник в своїй тендерній пропозиції повинен врахувати зазначені витрати. Розмір витрат на проектно-кошторисну документацію, авторський нагляд та технічний нагляд приймати (розраховувати) згідно Державних будівельних норм та програмного комплексу АВК-5.
Учасник в своїй тендерній пропозиції повинен врахувати зазначені витрати. Розмір витрат на проектно-кошторисну документацію, авторський нагляд та технічний нагляд приймати (розраховувати) згідно Державних будівельних норм та програмного комплексу АВК-5.
Дискримінаційні вимоги.
Дата подання: 20 травня 2020 10:28
Дата відповіді: 20 травня 2020 13:21
У Додатку 2 до тендерної документації у підрозділі "Важливо: Наведені схеми та розміри є орієнтовними та підлягають уточненню. Перед виготовленням та монтажем вікон учасник повинен виконати контрольні заміри. Заміри проводиться в присутності представника Замовника. За результатами замірів та огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами."
Вимога що до надання такого акта є такою що порушує низку правил та розпоряджень, Закону про закупівлі та інше, а саме: в умовах карантину вимога зробити заміри та скласти з представником Замовника відповідного акту наражає учасника на небезпеку бути зараженим короно вірусом; по друге на відвідування об'єкту, до процедури закупівлі, ставить в нерівні умови учасників котрі знаходяться в інших областях, чи не мають наразі можливості відвідати об'єкт (знаходяться на самоізоляції тощо та інше), або замовник відмовить підписувати акт, а процедури це оскаржити нема, як і нема можливості ці дії зафіксувати.
Вимагаємо скасувати вимогу відвідування об'єкту, та за результатами замірів та огляду складання акту за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. Дана вимога має рекомендаційний характер для учасників, і обов’язкова для переможця оскільки контрольні заміри проводяться переможцем торгів перед виготовленням та монтажем конструкцій, але звертаємо вашу увагу на те що в тендерній документації наведені приблизні схеми та технічні вимоги до конструкцій, якщо данні матеріали вам дозволять об’єктивно оцінити обсяги робіт та провести розрахунки витрат, то ви вправі не відвідувати даний об’єкт та не проводити заміри, під час розгляду пропозицій це не буде підставою для відхилення учасника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-13-000923-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕХ-ІНВЕСТ-БУД", Код ЄДРПОУ:41901054
Дата подання: 10 червня 2020 16:27
Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції учасника
Відповідно пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Додатком №2 до тендерної документації встановлена вимога надання наступних документів: «Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (завірена інженером-проектувальником). Інженер-проектувальник має бути в штаті Учасника або інше підтвердження відносин з ним». Учасник ТОВ «ДОБРОБУД-КОМФОРТ» (Код ЄДРПОУ 43367692) у складі своєї тендерної пропозиції надав кваліфікаційний сертифікат інженера проектувальника (Серія АР №003238) на ім’я Степаніщева Олексія Михаловича, що підтверджує можливість виконання ним інженерно-будівельного проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості. Тому, учасник ТОВ «ДОБРОБУД-КОМФОРТ» у складі своєї тендерної пропозиції не надав копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, що суперечить вимогам тендерної документації.
Додатком №2 до тендерної документації встановлена наступна вимога: «Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.4.2 (не нижче) та додатково у форматі word, скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі: (документи завіряються фірмою та інженером-проектувальником): договірна ціна; зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту з пояснювальною запискою; локальних кошторисів; відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; розрахунок кошторисного прибутку; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок заробітної плати; календарний графік.»
Учасник ТОВ «ДОБРОБУД-КОМФОРТ» у складі своєї тендерної пропозиції не надав розрахунок заробітної плати та не надав лист-роз’яснення щодо причин відсутності такого розрахунку. Крім того, на календарному графіку виконання робіт відсутній відбиток печатки та підпис сертифікованого інженера проектувальника, що суперечить вимогам тендерної документації.
Керуючись п.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником була надана можливість учаснику ТОВ «ДОБРОБУД-КОМФОРТ» протягом 24 годин виправити невідповідності в документах, поданих у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: додати до довідки про аналогічні договори копії аналогічних договорів, копії довідки КБ-3 про вартість виконання будівельних робіт, відгуки від замовника про належне виконання учасником договорів. Скориставшись цією можливістю, Учасник ТОВ «ДОБРОБУД-КОМФОРТ» завантажив до електронної системи закупівель оригінали аналогічних договорів, довідки КБ-3, відгук від замовника про належне виконання договорів, оновлені сертифікати відповідності та протоколи випробувань на готові вироби, а також повторно завантажив договір поставки з виробником віконних конструкцій. Однак, звертаємо увагу, що під час коригування своєї тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ДОБРОБУД-КОМФОРТ» була видалена довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. Оновленого документу, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, завантажено не було. Тому, остаточна тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ДОБРОБУД-КОМФОРТ» не має у своєму складі довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, що суперечить вимогам тендерної документації.
На підставі викладеного, вимагаємо:
1. Скасувати протокол №3 від 10.06.2020 р. про прийняття рішення щодо визнання переможцем торгів ТОВ «ДОБРОБУТ-КОМФОРТ»;
2. Визнати пропозицію ТОВ «ДОБРОБУТ-КОМФОРТ» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації;
3. Почати розгляд наступної найбільш економічно вигідної пропозиції, строк якої ще не минув.
Розгорнути
Згорнути
Додатком №2 до тендерної документації встановлена вимога надання наступних документів: «Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (завірена інженером-проектувальником). Інженер-проектувальник має бути в штаті Учасника або інше підтвердження відносин з ним». Учасник ТОВ «ДОБРОБУД-КОМФОРТ» (Код ЄДРПОУ 43367692) у складі своєї тендерної пропозиції надав кваліфікаційний сертифікат інженера проектувальника (Серія АР №003238) на ім’я Степаніщева Олексія Михаловича, що підтверджує можливість виконання ним інженерно-будівельного проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості. Тому, учасник ТОВ «ДОБРОБУД-КОМФОРТ» у складі своєї тендерної пропозиції не надав копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, що суперечить вимогам тендерної документації.
Додатком №2 до тендерної документації встановлена наступна вимога: «Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.4.2 (не нижче) та додатково у форматі word, скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі: (документи завіряються фірмою та інженером-проектувальником): договірна ціна; зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту з пояснювальною запискою; локальних кошторисів; відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; розрахунок кошторисного прибутку; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок заробітної плати; календарний графік.»
Учасник ТОВ «ДОБРОБУД-КОМФОРТ» у складі своєї тендерної пропозиції не надав розрахунок заробітної плати та не надав лист-роз’яснення щодо причин відсутності такого розрахунку. Крім того, на календарному графіку виконання робіт відсутній відбиток печатки та підпис сертифікованого інженера проектувальника, що суперечить вимогам тендерної документації.
Керуючись п.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником була надана можливість учаснику ТОВ «ДОБРОБУД-КОМФОРТ» протягом 24 годин виправити невідповідності в документах, поданих у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: додати до довідки про аналогічні договори копії аналогічних договорів, копії довідки КБ-3 про вартість виконання будівельних робіт, відгуки від замовника про належне виконання учасником договорів. Скориставшись цією можливістю, Учасник ТОВ «ДОБРОБУД-КОМФОРТ» завантажив до електронної системи закупівель оригінали аналогічних договорів, довідки КБ-3, відгук від замовника про належне виконання договорів, оновлені сертифікати відповідності та протоколи випробувань на готові вироби, а також повторно завантажив договір поставки з виробником віконних конструкцій. Однак, звертаємо увагу, що під час коригування своєї тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ДОБРОБУД-КОМФОРТ» була видалена довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. Оновленого документу, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, завантажено не було. Тому, остаточна тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ДОБРОБУД-КОМФОРТ» не має у своєму складі довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, що суперечить вимогам тендерної документації.
На підставі викладеного, вимагаємо:
1. Скасувати протокол №3 від 10.06.2020 р. про прийняття рішення щодо визнання переможцем торгів ТОВ «ДОБРОБУТ-КОМФОРТ»;
2. Визнати пропозицію ТОВ «ДОБРОБУТ-КОМФОРТ» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації;
3. Почати розгляд наступної найбільш економічно вигідної пропозиції, строк якої ще не минув.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 15:50
За визначенням, наведеним у пункті 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (далі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389, головний інженер проекту (далі – ГІП) – інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Тобто, ГІП є посадою, призначеним на яку може бути сертифікований інженер-проектувальник будь-якої спеціалізації. З урахуванням цього визначена персональна відповідальність за правопорушення ГІПа. Зокрема, нещодавно прийнятим Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності та вдосконалення державного регулювання у сфері містобудівної діяльності» стаття 96-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення викладена в новій редакції та передбачає відповідальність за передачу замовнику проектної документації для виконання будівельних робіт на об'єкті, розробленої з порушенням вимог законодавства, містобудівної документації, вихідних даних для проектування об'єктів містобудування, будівельних норм, державних стандартів і правил, а також заниження категорії складності об'єкта будівництва. Одночасно, пунктом 4.3 державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2012 «Склад та зміст проектної документації» передбачено забезпечення відповідності проектних рішень: – архітектурним і містобудівним вимогам, визначеним у містобудівних умовах і обмеженнях забудови земельної ділянки та іншим вихідним даним; – вимогам чинних будівельних норм та нормативних документів; – основним вимогам до об’єктів щодо забезпечення механічного опору та стійкості; дотримання вимог пожежної безпеки; забезпечення безпеки життя і здоров’я людини та захисту навколишнього природного середовища; забезпечення безпеки експлуатації; забезпечення захисту від шуму; економії енергії; – вимогам з охорони праці та експлуатаційної надійності. При цьому слід зауважити, що під безпекою експлуатації мається на увазі здатність об’єкта протягом встановленого терміну експлуатації (терміну використання об’єкта за функціональним призначенням) зберігати необхідні експлуатаційні якості (підп.4.1.3 п. 4.1 ДБН В.1.2-14-2009), а також вимогам експлуатаційної безпеки (п.п.4.1 п. 4 ДБН В.1.2-9-2008), охорони праці та експлуатаційної надійності. Сертифікований інженер-проектувальник при проведенні робіт з інженерно-будівельного проектування може забезпечувати одну або декілька основних вимог до об’єктів відповідно до видів спеціалізації у рамках обраного ним напряму діяльності, підтверджених кваліфікаційним сертифікатом (сертифікатами). В разі призначення сертифікованого інженера-проектувальника ГІПом, він зобов’язаний забезпечити відповідність проектної документації всьому комплексу вимог чинних будівельних норм, які стосуються об’єкта, що проектується.
Розробка та складання календарного графіку виконання робіт не входе до повноважень головного інженера проектувальника, складається відповідальною особою за виконання робіт, та затверджується замовником та постачальником.
З питання про видалення довідки про наявність робітників, при повторному розгляді пропозиції учасника довідка на електронному майданчику не була видалена, та була можливість для завантаження та перегляду, згідно пояснень оператора майданчика електронних закупівель те що на даний момент довідка видалена можливо є технічні збій в роботі системи.
Розробка та складання календарного графіку виконання робіт не входе до повноважень головного інженера проектувальника, складається відповідальною особою за виконання робіт, та затверджується замовником та постачальником.
З питання про видалення довідки про наявність робітників, при повторному розгляді пропозиції учасника довідка на електронному майданчику не була видалена, та була можливість для завантаження та перегляду, згідно пояснень оператора майданчика електронних закупівель те що на даний момент довідка видалена можливо є технічні збій в роботі системи.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2020 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОБРОБУД-КОМФОРТ" |
163 028,26
UAH з ПДВ
|
155 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АГРОСТАЛЬ БУД" |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
156 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СКЛОБУД" |
195 000,00
UAH з ПДВ
|
170 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕХ-ІНВЕСТ-БУД" |
197 542,80
UAH з ПДВ
|
190 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Будівельна Група «Еталонсервісбуд" |
198 998,40
UAH з ПДВ
|
190 999,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС І АЛЕКС БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ГРУПА" |
198 507,00
UAH з ПДВ
|
198 507,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрелектрощит" |
198 891,35
UAH з ПДВ
|
198 891,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОБРОБУД-КОМФОРТ" #43367692 |
Переможець |
155 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 10:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2020 09:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 12:57
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:56
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2020 13:02
|
календарний графік та кошторисна документація.pdf | укладений |
03 липня 2020 13:01
|
додаткова угода.jpg | зміни до договору |
03 липня 2020 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 14:20
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
26 червня 2020 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 14:01
|
догорів підряду.pdf | укладений |
26 червня 2020 14:00
|
ЗКР.pdf | укладений |
26 червня 2020 14:00
|
календарний графік виконання робіт.pdf | укладений |
26 червня 2020 14:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгодження зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строків виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 1/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |