Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка та програмне супроводження комп'ютерної програми «Центр соціальних послуг» (адаптивна, розширювальна та коригувальна модифікація))
Очікувана вартість
2 559 297,00 UAH
UA-2020-05-13-000481-b 6f995c71785a4ad1a939c81791c9a18b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Олена Віталіївна

+380577607261 poshtova_adresa_@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ХАРКІВСЬКИЙ ДАТА ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 40848524
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Конторська, 35
Контактна особа: Гриценко Олена Віталіївна
+380577607261
poshtova_adresa_@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 13:39
Очікувана вартість: 2 559 297,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 796,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021-2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка та програмне супроводження комп'ютерної програми «Центр соціальних послуг» (адаптивна, розширювальна та коригувальна модифікація))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, м.Харків, Новобаварський р-н, вулиця Конторська, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання Акту розрахунків за надані послуги за наявності фінансування з міського бюджету м. Харкова. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 09:37
Оголошення_ЦСП.docx
13 травня 2020 09:37
Тендерна документація ДК 021-2015 72260000-5 ЦСП 2 півріччя_13.05.2020.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-01-17-000181 ● bc091f0b1355437e854160e8f6c95485
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2023 18:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.01.2023 № 6
(дата)
м.Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 16.01.2023 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.01.2023 № 6

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2020-05-13-000481-b 13.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-20 18:54:38

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Код ДК 021-2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка та програмне супроводження комп'ютерної програми «Центр соціальних послуг» (адаптивна, розширювальна та коригувальна модифікація))» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-05-13-000481-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по цьому договору (зокрема: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРАКТІКУМ" 2 553 000,00
UAH
2 553 000,00
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець Бацко Сергій Олександрович 2 559 297,00
UAH
2 559 297,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 12:53
Електронний підпис
12 червня 2020 12:51
Додаток5-п8ст17.pdf
12 червня 2020 12:51
Додаток5-п6ст17.zip
12 червня 2020 12:51
Додаток5-п2ст17.zip
11 червня 2020 12:44
Електронний підпис
11 червня 2020 10:49
Електронний підпис
04 червня 2020 17:05
Електронний підпис
28 травня 2020 15:04
Додаток повноваж1.pdf
28 травня 2020 15:04
Додаток повноваж..pdf
28 травня 2020 15:04
Додаток інше.pdf
28 травня 2020 15:04
Додаток 7.pdf
28 травня 2020 15:04
Додаток 6.pdf
28 травня 2020 15:04
Додаток 4-2.pdf
28 травня 2020 15:04
Додаток 4-1.pdf
28 травня 2020 15:04
Додаток 3.pdf
28 травня 2020 15:04
Додаток 1.pdf
28 травня 2020 15:04
Додаток 2-ц.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРАКТІКУМ"

ФОП Бацко Сергій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРАКТІКУМ"
#39350940
Переможець 2 553 000,00
UAH
05 червня 2020 15:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 червня 2020 15:29

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції учасником надано копію аналогічного договору не у повному обсязі (відсутній Додаток №1). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.3.1 Додатку 3 Тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам): копію(ї) договору(ів), копію(ї) акту(ів) приймання-передачі та копію(ї) іншого(их) документу(ів), що підтверджують факт надання послуг, що є предметом закупівлі.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копію договору, інформація про який вказана в довідці про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), у повному обсязі або Додаток №1 до договору, наданого у якості аналогічного.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРАКТІКУМ"
#39350940
2 553 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 11:30
Дод.угода 2.PDF зміни до договору
25 січня 2021 11:08
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:45
Д.у _1 від 30.12.2020.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 09:43
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 15:01
Договір про закупівлю укладений
16 червня 2020 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року
Номер договору про закупівлю: 1606-ТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору №1606 - ТП від 16.06.2020 року відповідно до п.8 частини 5 та частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у частині збільшення обсягу закупівлі що не перевищує 20 відсоткі визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 1606-ТП
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML