Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ХАРКІВСЬКИЙ ДАТА ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 40848524 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Конторська, 35 |
Контактна особа: |
Гриценко Олена Віталіївна +380577607261 poshtova_adresa_@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2020 09:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 13:39 |
Очікувана вартість: | 2 559 297,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 796,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання Акту розрахунків за надані послуги за наявності фінансування з міського бюджету м. Харкова. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2020 10:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2020 09:37 |
Оголошення_ЦСП.docx | |
13 травня 2020 09:37 |
Тендерна документація ДК 021-2015 72260000-5 ЦСП 2 півріччя_13.05.2020.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000181 ● bc091f0b1355437e854160e8f6c95485
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 18:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2023 № 6
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 16.01.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.01.2023 № 6
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2020-05-13-000481-b 13.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-20 18:54:38
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Код ДК 021-2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Технічна підтримка та програмне супроводження комп'ютерної програми «Центр соціальних послуг» (адаптивна, розширювальна та коригувальна модифікація))» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-05-13-000481-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по цьому договору (зокрема: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРАКТІКУМ" #39350940 |
Переможець |
2 553 000,00
UAH
|
05 червня 2020 15:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 червня 2020 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 11:30
|
Дод.угода 2.PDF | зміни до договору |
25 січня 2021 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 09:45
|
Д.у _1 від 30.12.2020.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2020 15:01
|
Договір про закупівлю | укладений |
16 червня 2020 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 1606-ТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору №1606 - ТП від 16.06.2020 року відповідно до п.8 частини 5 та частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у частині збільшення обсягу закупівлі що не перевищує 20 відсоткі визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 1606-ТП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |