Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (санація) будівлі головного корпусу Станично-Луганського РТМО (корегування)
Очікувана вартість
16 467 251,80 UAH
UA-2020-05-13-000319-b 95c309f4d2b54579a108f5dd376c1804
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фьодоров Дмитро

+380500337597 fesrtmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКЕ РАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 01983602
Місцезнаходження: 93600, Україна , Луганська обл., смт. Станиця Луганська, вул. 5 Лінія, буд. 39
Контактна особа: Фьодоров Дмитро
+380500337597
fesrtmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 09:16
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2020 07:21
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2020 07:21
Початок аукціону: 09 червня 2020 15:27
Очікувана вартість: 16 467 251,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 336,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 69244.62 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (санація) будівлі головного корпусу Станично-Луганського РТМО (корегування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93600, Україна, Луганська область, смт. Станиця луганська, вул. 5-та Лінія, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється згідно з Планом фінансування виконаних робіт. Умови співфінансування : 1. Попередня оплата здійснюється за рахунок співфінансування робіт за проектом з місцевого бюджету (без ПДВ) в повному обсязі та субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, передбачених для реалізації програми згідно з п. 3.5. (із відповідним покриттям ПДВ за рахунок коштів місцевого бюджету). 2. У разі виконання робіт без потреби у попередній оплаті використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України здійснюється після повного використання коштів з місцевого бюджету передбаченого п.3.5. (із відповідним покриттям ПДВ за рахунок коштів місцевого бюджету). Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 09:16
ТД РТМО Капремонт ЄІБ.docx
29 травня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 09:16
ТД РТМО Капремонт ЄІБ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-13-000319-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АРТПРОМПРОЕКТБУД", Код ЄДРПОУ:41135749
Дата подання: 13 травня 2020 12:59
Дискримінація учасників закупівлі
Шановний Замовнику. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містить дискримінаційні вимоги, а саме: 1) «Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.»; 2. «Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції.». Вважаємо ці вимоги дискримінаційними та звужуючими кола учасників. Вимагаємо прибрати дані вимоги, усунучи таким чином порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 17:30
Доброго дня, шановний учасник! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що тендерна документація, в тому числі зазначений Вами пункт, розроблена та затверджена Європейським інвестиційним банком. В зв'язку з цим, відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі», дана закупівля проводиться згідно з вимогами, визначеними Європейським інвестиційним банком.
Номер вимоги: UA-2020-05-13-000319-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: "КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Код ЄДРПОУ:33432911
Дата подання: 19 червня 2020 10:45
Порушення під час оцінки пропозицій та визначення переможця
ТОВ «КАСКАД-СД» вважає, що тендерним комітетом під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна група «Будрегіон» не враховані порушення та невідповідності тендерної пропозиції даного учасника вимогам тендерної документації, не застосовано умови тендерної документації, за якими тендерна пропозиція зазначеного учасника має бути відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та вимогам документації. Дії комітету свідчать про застосування неоднакових критеріїв та підходів до оцінки тендерних пропозицій, упереджене та дискримінаційне ставлення тендерного комітету до інших учасників закупівлі, а також про надання необгрунтованих переваг одному з учасників закупівлі перед іншими.
Фактичні підстави та нормативне обгрунтування наводяться у вкладених файлах.
Вимагаємо:
1. Прийняти вимогу до розгляду та розглянути її.

2. Скасувати Рішення тендерного комітету, оформлене протоколом №177/т від 17 червня 2020 року, яким ТОВ «Будівельна група «Будрегіон» визначено переможцем відкритих торгів.
3. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна група «Будрегіон», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі, вимогам тендерної документації.
4. Повернутися до оцінки тендерних пропозицій інших учасників з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та основних принципів здійснення публічних закупівель.

Директор ТОВ "КАСКАД-СД" Кушнарьов В.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 червня 2020 12:01
Причина: Необхідність уточнення вихідних даних вимоги
Номер вимоги: UA-2020-05-13-000319-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: "КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Код ЄДРПОУ:33432911
Дата подання: 19 червня 2020 12:03
Порушення під час оцінки пропозиції та визначення переможця
ТОВ «КАСКАД-СД» вважає, що тендерним комітетом під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна група «Будрегіон» не враховані порушення та невідповідності тендерної пропозиції даного учасника вимогам тендерної документації, не застосовано умови тендерної документації, за якими тендерна пропозиція зазначеного учасника має бути відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та вимогам документації. Дії комітету свідчать про застосування неоднакових критеріїв та підходів до оцінки тендерних пропозицій, упереджене та дискримінаційне ставлення тендерного комітету до інших учасників закупівлі, а також про надання необгрунтованих переваг одному з учасників закупівлі перед іншими. Фактичні підстави та нормативне обгрунтування наводяться у вкладених файлах. Вимагаємо: 1. Прийняти вимогу до розгляду та розглянути її. 2. Скасувати Рішення тендерного комітету, оформлене протоколом №177/т від 17 червня 2020 року, яким ТОВ «Будівельна група «Будрегіон» визначено переможцем відкритих торгів. 3. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна група «Будрегіон», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі, вимогам тендерної документації. 4. Повернутися до оцінки тендерних пропозицій інших учасників з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та основних принципів здійснення публічних закупівель. Директор ТОВ "КАСКАД-СД" Кушнарьов В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2020 14:51
Розглянувши Вашу вимогу, встановлено:
1. Щодо першого зауваження: ТОВ «БГ «БУДРЕГІОН» надано довідку «лист –пояснення щодо звітності № 21 від 27.05.2020 р. в якій сказано, що ТОВ «БГ «БУДРЕГІОН» відноситься до мікропідприємств які не подають квартальну звітність згідно п.3 ст. 11 Закону України № 996-XIV вiд 16.07.1999 "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та п. 2 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого Постановою КМУ № 419 вiд 28.02.2000.
2. Відносно подання аналогічних договорів, в жодному договорі не вказано, що договірна ціна і графік виконання робіт є невід’ємною частиною договору підряду, тому учасник мав право їх не надавати.
3. В актах за формою № КБ-2а вказується не звітний період, а місяць, в якому здаються виконані роботи, тому звинувачення, що роботи нібито були виконані тільки в той місяць, який зазначений в КБ-2а, безпідставні.
4. Згідно додатку 7 Тендерної документації п 4. Таблиці, зазначається Вартість договору, грн., учасником ця вимога виконана в повному обсязі, на підтвердження надано КБ2-а та КБ3, в КБ2-а зазначено, що виконано роботи на суму 10 553 052,80 тобто перевищує суму договору на 4 копійки, виходячи з аналогічного договору № 8/2-16 замовник не є бюджетною організацією, та не висунув вимог для корегування форми КБ2-а, та оплатив роботи згідно форми КБ3, що не перевищує ціну договору.
5. Згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389. Головний інженер проекту – інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Кошторисна документація є розділом проекту.
6. Договором оренди обладнання № 07/20 не передбачено обов’язкових додатків, що являються невід’ємною частиною договору.
7. Незаповнення у Додатку 6 розряду робочого персоналу та невизначеність в проекті договору твердої ціни чи динамічної є несуттєвим та не впливає на зміст Тендерної пропозиції учасника.
У попередніх відкритих торгах за цим предметом тендерна пропозиція ТОВ «КАСКАД-СД» була відхилена у зв’язку з наявністю прямих невідповідностей вимогам тендерної документації та діючому законодавству України. Тендерний комітет діє незалежно та неупереджено, керуючись нормами чинного законодавства України.

Документи подані скаржником

19 червня 2020 10:45
Рішення від 19.02.2020 №3241.pdf

Документи подані скаржником

19 червня 2020 12:03
Рішення від 19.02.2020 №3241.pdf

Документи

23 червня 2020 14:51
каскад 002.jpg
23 червня 2020 14:51
каскад 001.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-14-000015 ● 6bc4d963e5504c87b49fcf8e4dea6b74
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2020 15:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
13.07.2020 № 45
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Ірина БУГЕРА



Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 13.07.2020 № 45
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-05-13-000319-b 13.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-15 13:40:15

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту (санація) будівлі головного корпусу Станично-Луганського РТМО (корегування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-13-000319-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання.
З яких причин Вами згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro було укладено договір 10.07.2020 року (договір про закупівлю робіт від 10.07.2020 № 180) з ТОВ «Будівельна група «Будрегіон»», в той час як повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено в електронній системі закупівель 17.06.2020 року?
Наголошуємо, що пояснення (інформацію, документи) потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-15 16:09:16

Відповідь на запит

Відповідно з ч.6 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв`язку з необхідністю узгодження супутніх питань за даною закупівлею, яки виникали при переговорах з Мінрегіоном, було вирішено продовжити строк для укладання договору до 60 днів.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-16 13:59:35

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту (санація) будівлі головного корпусу Станично-Луганського РТМО (корегування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-13-000319-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання.
Яким документом Вами було прийнято рішення щодо продовження строку для укладання договору про закупівлю робіт від 10.07.2020 № 180 (зазначити дату,номер рішення) до 60 днів?
Наголошуємо, що пояснення (інформацію, документи) потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-16 15:16:38

Відповідь на запит

Розглянувши звернення, повідомляємо, що рішення про продовження строку для укладання договору за даною закупівлею було прийнято тендерним комітетом КНП "Станично-Луганське РТМО" та оформлено протоколом №201/т від 02.07.2020 р. (додається).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет КНП «Станично-Луганське РТМО, розглянувши висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт (санація) будівлі головного корпусу Станично-Луганського РТМО (корегування)» від 03.08.2020 р., вважає необхідним надати пояснення стосовно зауважень, вказаних у висновку: 1. Тендерна документація була складена на підставі вимог, розроблених Європейським інвестиційним банком та погоджена з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Відповідно до ст.6 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. Таким чином, відсутність чи наявність тих чи інших вимог тендерній документації обумовлена Європейським інвестиційним банком, тому це не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідь на вимогу учасника ТОВ «АРТПРОМПРОЕКТБУД» була надана несвоєчасно у зв’язку з обставинами, незалежними від тендерного комітету, оскільки внаслідок технічних збоїв у роботі майданчику текст вимоги з’явився лише 29.05.2020 р. Того ж дня на дану вимогу була надана обґрунтована відповідь. 3. Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник ТОВ «БГ «Будрегіон» надав у складі своєї тендерної пропозиції вичерпну інформацію про кваліфікацію своїх працівників, яка дає можливість адекватно оцінити спроможність учасника та акцептувати його пропозицію. 4. Відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», ратифікованої Законом № 346-VIII від 22.04.2015, та Угоди про передачу коштів позики №13010-05/38 від 10.02.2020 року між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад та територій України, Станично-Луганською районною радою Луганської області, Станично-Луганською районною державною адміністрацією та Комунальним некомерційним підприємством «Станично-Луганське районне територіальне медичне об'єднання», в плані даної закупівлі було вказано джерела фінансування: - кошти, які виділяються з метою реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України Робочою групою з питань ініціювання, підготовки та реалізації проектів, що підтримуються Європейським інвестиційним банком; - місцевий бюджет. В оголошенні даної закупівлі вказано, що оплата здійснюється згідно з Планом фінансування виконаних робіт. Умови співфінансування: 1. Попередня оплата здійснюється за рахунок співфінансування робіт за проектом з місцевого бюджету (без ПДВ) в повному обсязі та субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, передбачених для реалізації програми згідно з п. 3.5. (із відповідним покриттям ПДВ за рахунок коштів місцевого бюджету). 2. У разі виконання робіт без потреби у попередній оплаті використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України здійснюється після повного використання коштів з місцевого бюджету передбаченого п.3.5. (із відповідним покриттям ПДВ за рахунок коштів місцевого бюджету). З ТОВ «БГ «Будрегіон» був укладений договір у відповідності з планом фінансування, визначеним тендерною документацією та тендерною пропозицією, з дотриманням вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», без зміни істотних умов. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що зауваження, вказані у зазначеному висновку, не містять вагомих підстав для розірвання договору №180 від 10.07.2020 р., оскільки при проведенні даної закупівлі та укладенні договору тендерний комітет КНП "Станично-Луганське РТМО" діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

2020-08-07 10:17:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна група "Будрегіон"" 14 930 015,69
UAH з ПДВ
14 930 015,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ" 16 277 505,11
UAH з ПДВ
16 277 505,11
UAH з ПДВ
Документи
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО 16 400 000,00
UAH з ПДВ
16 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 14:58
Електронний підпис
25 червня 2020 12:19
МВС.zip
25 червня 2020 12:19
Довідка ДПС.pdf
05 червня 2020 17:07
Електронний підпис
29 травня 2020 11:42
Електронний підпис
29 травня 2020 11:28
Витяг ПДВ.pdf
29 травня 2020 11:28
Фінансова звітність.rar
29 травня 2020 11:28
Тендерна пропозиція.pdf
29 травня 2020 11:28
Сертифікат Сафонов.pdf
29 травня 2020 11:28
Свідотство Сафонов.pdf
29 травня 2020 11:28
Паспорт керівника.rar
29 травня 2020 11:28
Ліцензія та Дозволи.rar
29 травня 2020 11:28
ДЦ ПДФ.rar
29 травня 2020 11:28
Додаток 3.pdf
29 травня 2020 11:28
Договір аналогічний 3.rar
29 травня 2020 11:28
Договір аналогічний 2.rar
29 травня 2020 11:28
Договір аналогічний 1.rar
29 травня 2020 11:28
Довідки.rar
29 травня 2020 11:28
Відгуки.rar
29 травня 2020 11:28
Витяг_27.05.2020.pdf
29 травня 2020 11:28
Виписка.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 17:10
Електронний підпис
05 червня 2020 17:09
Договір ДНЗ 577.pdf
05 червня 2020 17:09
Договір ДНЗ 515.pdf
05 червня 2020 17:09
10 Інші документи.rar
05 червня 2020 17:09
7 Технічні вимоги.rar
05 червня 2020 17:09
5 Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 17:09
3.2 Витяг ПДВ 14.01.2020 Ізол.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 15:31
Електронний підпис
05 червня 2020 15:29
9.7._Лист_про_строк_дii_ТП.pdf
05 червня 2020 15:29
8.1._Пакт_проф._чеснiст_.pdf
05 червня 2020 15:29
7.3._ГЛ_довкiлля.pdf
05 червня 2020 15:29
7.2.2. опр 2020.pdf
05 червня 2020 15:29
7.2.1. Розрахунок зп.pdf
05 червня 2020 15:29
7. Кошторис Станица.pdf
05 червня 2020 15:29
6.1. Проект договору.pdf
05 червня 2020 15:29
4.5.9_Ст.17_дитяча праця.pdf
05 червня 2020 15:29
4.5.7._Ст.17_ санкції.pdf
05 червня 2020 15:29
4.5.3._Ст.17_3р._не_притяг..pdf
05 червня 2020 15:29
4.5.2._Ст.17_АП.pdf
05 червня 2020 15:29
4.5.10_Ст.17_ЄДР_бенефiцiар.pdf
05 червня 2020 15:29
4.4.4. Фiн.звiт 2015, квит.2.pdf
05 червня 2020 15:29
4.4.3. Фiн.звiт 2016, квит.2.pdf
05 червня 2020 15:28
4.4.2. Фiн.звiт 2017, квит.2.pdf
05 червня 2020 15:28
4.4. Фінзвіт за І кв. 2020р..pdf
05 червня 2020 15:28
4.3.4.1. Копiя ЛП.pdf
05 червня 2020 15:28
4.2.2. Охорона прац_.pdf
05 червня 2020 15:28
4.2._Довiдка_працiвники.pdf
05 червня 2020 15:28
4.1.1. Свiдоцтва ТЗ.pdf
05 червня 2020 15:28
3.1. Копiя Витяг ПДВ.pdf
05 червня 2020 15:28
3. Витяг ПДВ 2020 ориг..pdf
05 червня 2020 15:28
2.1. _Iнф._код_доступу.pdf
05 червня 2020 15:28
2. Статут КАСКАД-СД.pdf
05 червня 2020 15:28
1.5._Рiш._Уч._Станиця РТМО.pdf
05 червня 2020 15:28
1.3.1. Копiя Наказ.pdf
05 червня 2020 15:28
1.3. Наказ (директор).pdf
05 червня 2020 15:28
1.2.1. Копiя Протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Будівельна група "Будрегіон""

ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"

"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будівельна група "Будрегіон""
#40097158
Переможець 14 930 015,69
UAH з ПДВ
17 червня 2020 13:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна група "Будрегіон""
#40097158
14 930 015,69
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 13:14
додугода 001.jpg укладений
22 вересня 2020 13:13
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 10:42
б 001-перетворено.pdf укладений
10 липня 2020 10:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін.