Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
контейнери пластмасові об'ємом 120л для харчових відходів
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-05-13-000170-a ● aa379017eaa044c5b0397142c9dfea76
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ФІРМА "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 03348465 |
Вебсайт: | http://lsct.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79019, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, ВУЛИЦЯ ЖОВКІВСЬКА, будинок 18 |
Контактна особа: |
Гнатів Ірина +380676963591 praid2017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2020 09:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2020 11:21 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби
контейнери пластмасові об'ємом 120л для харчових відходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 шт
контейнери пластмасові об'ємом 120л для харчових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79019, Україна, Львівська область, Львів, вул. Жовківська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 червня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Повна оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дня поставки. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2020 09:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2020 09:16 |
Тендерна документація_120л.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Джерело фінансування
Дата подання: 14 травня 2020 12:24
Дата відповіді: 15 травня 2020 09:52
Просимо Замовника зазначити джерело фінансування даної закупівлі.
Відповідь: Добрий день!
Джерело фінансування вказане згідно вимог законодавства та є в загальному доступі. https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-12-000084-c
Джерело фінансування вказане згідно вимог законодавства та є в загальному доступі. https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-12-000084-c
Щодо відповідальності
Дата подання: 14 травня 2020 12:25
Дата відповіді: 15 травня 2020 10:22
Просимо Замовника внести зміни до пункту 6.3 проекту договору та зазначити, що « 6.3. У разі поставки неякісного товару Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від вартості неякісного товару.» Дякую.
Відповідь: Добрий день!
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" та умов тендерної документації: договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Замовником дотримано вимог чинного законодавства, тому підстав для внесення змін немає.
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" та умов тендерної документації: договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Замовником дотримано вимог чинного законодавства, тому підстав для внесення змін немає.
Щодо п. 2.2 проекту договору.
Дата подання: 14 травня 2020 12:25
Дата відповіді: 15 травня 2020 10:48
Замовник у пункті 2.2. проекту договору зазначає, що «Товар повинен мати необхідні сертифікати, посвідчення якості, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи відносно тих його категорій для яких вони передбачені.» Вказуємо, що законодавством України не передбачено обов’язкового отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо товару, що є предметом закупівлі. Тому просимо виключити дану вимогу із проекту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пункт сформований таким чином, що він застосовується у тих випадках, коли відповідні документи передбачені. Якщо до товару,який закуповується не застосовується обов'язкова сертифікація, то це не означає, що постачальник не повинен мати документи, які підтверджують якість та безпечність товару.
Враховуючи вищевказане підстав для внесення змін немає.
Враховуючи вищевказане підстав для внесення змін немає.
Протокол випробувань
Дата подання: 14 травня 2020 12:25
Дата відповіді: 15 травня 2020 10:49
Просимо Замовника визначити який вигляд повинен мати протокол випробувань.
Відповідь: Замовник не є установою чи уповноваженим органом, який проводить відповідні випробування, тому вигляд протоколу визначати не є компетенцією замовника.
Щодо довідки про відсутність заборгованості
Дата подання: 14 травня 2020 12:26
Дата відповіді: 15 травня 2020 10:52
Просимо Замовника зазначити чи потрібно Учаснику у разі перемоги розміщувати в електронній системі закупівель довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів?
Відповідь: В Додатку 2 до тендерної документації зазначено, які документи подає переможець.
Зокрема:
Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України.
У випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. № 37/11, далі – Порядок № 37/11), учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - довідку про відсутність заборгованості з платежів, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону.
Зокрема:
Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України.
У випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. № 37/11, далі – Порядок № 37/11), учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - довідку про відсутність заборгованості з платежів, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону.
Аналогічний договір
Дата подання: 15 травня 2020 10:51
Дата відповіді: 15 травня 2020 10:56
Чи буде Замовник вважати на підтвердженя досвіду виконання аналогічного договору - договір за кодом ДК 021:2015- 44613700-7 Контейнери для сміття чи за кодом ДК 021:2015- 44613800-8 «Контейнери для відходів» ?
Відповідь: Так, Замовник буде вважати аналогічним договір за кодом ДК 021:2015- 44613700-7 Контейнери для сміття чи за кодом ДК 021:2015- 44613800-8 «Контейнери для відходів».
Однак, контейнери по цих договорах (специфікація) мають відповідати технічним характеристикам, зокрема об'єму.
Однак, контейнери по цих договорах (специфікація) мають відповідати технічним характеристикам, зокрема об'єму.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2020 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
886 200,00
UAH з ПДВ
|
886 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКО-Львів" |
1 167 600,00
UAH з ПДВ
|
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВП "Укрресурс" |
1 251 600,00
UAH з ПДВ
|
1 151 950,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" |
1 330 000,00
UAH з ПДВ
|
1 330 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" #40654230 |
Переможець |
886 200,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2020 09:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2020 23:24
|
Розірвання_Альта_120л.pdf | укладений |
30 червня 2020 23:21
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 10:00
|
Договір_Альта Логістік Україна_16.06.2020.pdf | укладений |
17 червня 2020 09:59
|