Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївський обласний центр паліативної допомоги та інтегрованих послуг" Миколаївської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 32884704 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 138-Б |
Контактна особа: |
Сергій Матвієко; Альона Бєлоус +380512489710 mocpdip_buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2020 09:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2020 12:58 |
Початок аукціону: | 29 травня 2020 12:58 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Апарат штучної вентиляції легенів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 25 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2020 09:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2020 09:41 |
Додатки до ТД ШВЛ 2020р.docx | |
13 травня 2020 09:40 |
ТД Апарат ШВЛ 2020.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-25-000029 ● 13520a1e404f40ceb40bbdb0ba54b9f5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2020 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.06.2020 № 198
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-13-000144-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13 травня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-06-30 15:49:27
Надання роз'ясненнь
На вимогу тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Миколаївський обласний центр паліативної допомоги та інтегрованих послуг» Миколаївської обласної ради переможцем торгів ТОВ «СІНЕКС» було надано пояснення щодо інформації про бенефіціарного власника. У зв’язку з цим просимо надати роз’яснення відповідно наданого вами заключення про результат моніторингу закупівлі UA-2020-05-13-000144-c.
Додаток на 2 арк.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-07-01 16:51:43
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на звернення Комунального некомерційного підприємства «Миколаївський обласний центр паліативної допомоги та інтегрованих послуг» Миколаївської обласної ради (далі - Замовник) за роз’ясненням щодо висновку повідомляє наступне.
Згідно з інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відносно учасника процедури закупівлі UA-2020-05-13-000144-c ТОВ «СІНЕКС» відсутня інформація, передбачена пунктом дев’ятим частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
При цьому, як зазначено в висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-13-000144-c, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СІНЕКС» у зв’язку з наявністю підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Також повідомляємо, що згідно з прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» пункт дев’ятий частини першої статті 17 та пункт перший частини першої статті 31 цього Закону набули чинності з 19 квітня 2020 року.
Крім того повідомляємо, що з 01 червня 2020 року набула чинності нова форма заяви щодо підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (форма 6), затверджена Наказом Міністерства юстиції «Про оновлення форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 19.05.2020 № 1715/5, зареєстрованим в Міністерства юстиції України 20.05.2020 за № 454/34737.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський обласний центр паліативної допомоги та інтегрованих послуг» Миколаївської обласної ради (далі - КНП «МОЦПДІП» МОР) повідомляє про вжиті заходи щодо розірвання договору №93 від 22.06.2020 з переможцем процедури відкритих торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНЕКС» за предметом закупівлі «Апарат для штучної вентиляції легенів» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії» Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2020-05-13-000144-c. Тендерний комітет КНП «МОЦПДІП» МОР 30 червня 2020 року (Протокол №14) одноголосно прийняв рішення: 1. Розірвати договір №93 від 22.06.2020 з переможцем процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Апарат для штучної вентиляції легенів» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії» (ID: UA-2020-05-13-000144-c). 2. Протягом п’яти днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Секретар тендерного комітету 02 липня 2020 року повторно надіслала директору Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНЕКС» Василенко Олександру Васильовичу: 1) лист з проханням розірвати договір №93 від 22.06.2020 про закупівлю апарату для штучної вентиляції легенів; 2) проєкт додаткової угоди про розірвання вищезазначеного договору. Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНЕКС» 02 липня 2020 року надіслало КНП «МОЦПДІП» МОР на електронну адресу сканкопію Додаткової угоди про розірвання договору №93 від 22.06.2020 с печаткою та підписом, що додається. Паперовий варіант Додаткової угоди про розірвання договору Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНЕКС» (фактична адреса: 03151, Україна, м. Київ, вул. Дніпровська, 22) надіслало 03 липня 2020 року. КНП «МОЦПДІП» МОР отримає Додаткову угоду про розірвання договору через Нову пошту орієнтовно 06 липня 2020 року та відразу оприлюднить через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
2020-07-03 13:17:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2020-07-06 09:21:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2020 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" |
518 945,00
UAH з ПДВ
|
518 945,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Коваль Наталія Михайлівна |
529 000,00
UAH з ПДВ
|
529 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" #41086393 |
Переможець |
518 945,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 09:08
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 09:06
|
Додаткова угода 1 від 06.07.2020 до Договору 93 від 22.06.2020.PDF | зміни до договору |
06 липня 2020 09:04
|
Договір 93 від 22.06.2020.PDF | укладений |
22 червня 2020 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За результатами моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2020-05-13-000144-c Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області встановлені порушення вимог абзацу першого пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», які не можливо усунути після підписання договору. У зв'язку з неможливістю виконання умов Договору про закупівлю № 93 від 22.06.2020 (далі – Договору № 93), керуючись частиною 1 ст. 188 ГК України, частиною 1 ст. 651 ЦК України, п. 12.1.,12.4 Договору № 93, сторони дійшли згоди достроково розірвати Договір № 93. |
Номер договору про закупівлю: | 93 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 червня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | За результатами моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2020-05-13-000144-c Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області встановлені порушення вимог абзацу першого пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», які не можливо усунути після підписання договору. 2. У зв'язку з неможливістю виконання умов Договору про закупівлю № 93 від 22.06.2020 (далі – Договору № 93), керуючись частиною 1 ст. 188 ГК України, частиною 1 ст. 651 ЦК України, п. 12.1.,12.4 Договору № 93, сторони дійшли згоди достроково розірвати Договір № 93. |