Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля АО фр. (25-50)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-05-13-000134-c ● b8eea5c297e84fc09e713bfcbcd27130
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | «Київський Палац дітей та юнацтва» |
Код ЄДРПОУ: | 02141207 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13 |
Контактна особа: |
Шапаренко Олександр Павлович +380442808492 kpdu.dzo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2020 09:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2020 09:37 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2020 09:37 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 11:42 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 т
Вугілля АО фр. (25-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, Київська область, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 червня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Місцезнаходження: 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, буд. 13. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2020 09:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2020 09:33 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Вугілля.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-13-000134-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39343817
Дата подання: 13 травня 2020 11:35
Технічні показники під окремого постачальника, не під вимоги національного стандарту ДСТУ 7146:2010
Шановний замовник , прописуючи технічні вимоги та характеристики товару , такі як органічний вуглець на сухий бензольний стан 95,41% ви очікуєте , що прийдут декілька постачальників чи хоча б два з товаром вугілля у якого в сертифікаті цей органічний вуглець 95,41% ? чи просто потрібен хтось єдиний який з таким сертифікатом вже є ? ТАке саме питання і по встановленому вами параметру органічна сірка 0,4%. (коли згідно того ж ДСТУ 7146:2010 сірка до 3%); по встановленому параметру вологості не більше 5% (по ДСТУ 7146:2010 не більше 6%);по встановленому параметру зольності не більше 4,2% (по ДСТУ 7146:2010 не більше 13%), встановлена вами теплота згорання також не може бути ні в якому випадку отримана рівно 7292 и 8245 кКал/кг (по ДСТУ 7146:2010 не менше 6000 кКал/кг). Внесіть зміни, щоб не нести в подальшому відповідальність за те, що вам буде поставлений товар та наданий документ не з такими параметрами як ваші технічні але відповідні до ДСТУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 травня 2020 12:39
Шановний учасник! Згідно оголошення визначені в тендерній документації на закупівлю Вугілля АО фр. (25-50) якісні та технічні властивості предмету закупівлі знаходяться в межах, встановлених ДСТУ 7146:2010 і не перевищують їх. Використання іншого вугільного матеріалу для опалення приміщень матиме меншу продуктивність і може призвести до збільшення витрат.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-13-000134-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39343817
Дата подання: 13 травня 2020 12:58
Дискримінація при встановленні технічних характеристик товару
ваша відповідь не коректна "Вугілля АО фр. (25-50) якісні та технічні властивості предмету закупівлі знаходяться в межах, встановлених ДСТУ 7146:2010 і не перевищують їх."
якісні та технічні властивості предмету закупівлі НЕ знаходяться в межах, встановлених ДСТУ 7146:2010. Вони їм НЕ відповідають.
Та будь-яка перевірка контролюючого органу документів на вугілля з показниками теплоти переможця наприклад 7294 кКал/кг а не 7295кКал/кг як в технічному завданні буде вбачати в цьому невідповідність та покладати відповідальність за прийняття таких рішень на членів тендерного комітету чи уповноважену особу.
І так по кожному параметру. Ви вказали неіснуючий набір точних параметрів та характеристик вугілля, або навпаки існуючий тільки у окремого постачальника, але це буде видно пізніше.
І це не економія витрат, тому шо витрати несе постачальник - це кваліфікується як дискримінація та надання переваги окремим учасникам.
Внесіть зміни.
Розгорнути
Згорнути
якісні та технічні властивості предмету закупівлі НЕ знаходяться в межах, встановлених ДСТУ 7146:2010. Вони їм НЕ відповідають.
Та будь-яка перевірка контролюючого органу документів на вугілля з показниками теплоти переможця наприклад 7294 кКал/кг а не 7295кКал/кг як в технічному завданні буде вбачати в цьому невідповідність та покладати відповідальність за прийняття таких рішень на членів тендерного комітету чи уповноважену особу.
І так по кожному параметру. Ви вказали неіснуючий набір точних параметрів та характеристик вугілля, або навпаки існуючий тільки у окремого постачальника, але це буде видно пізніше.
І це не економія витрат, тому шо витрати несе постачальник - це кваліфікується як дискримінація та надання переваги окремим учасникам.
Внесіть зміни.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2020 11:06
Уважно ознайомившись зі змістом вашої вимоги, повідомляємо про наступне.
Наявність обсягу вугілля, яке є предметом закупівлі, жодним чином не позбавляє чи не дискримінує ваше підприємство у виконанні вимоги тендерної документації щодо постачання вугілля нами було проаналізовано сайт prom.ua на якому викладені більше 70 - ти пропозицій на постачання вугілля марки АО 25-50 фр.
Замовником не порушено права потенційних учасників торгів та не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівелі на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісну продукцію.
Окрім того, зазначаємо, що розмір кусків (фракцій) та марка вугілля не може мати «еквіваленту», не є дискримінаційним, воно потрібне Замовнику саме в розмірах та характеристиках, що визначені оголошенням про спрощені закупівлі.
Також повідомляємо, що на території України по відношенню до типу споживання (споживачів) вугільної продукції діють два нормативні документи (Національні Стандарти України), а саме:
1) ДСТУ 4083:2012 Вугілля кам’яне та антрацит для пиловидного спалювання на теплових електростанціях;
2) ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. І саме цей Стандарт поширюється на кам’яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовується для потреб побутових споживачів.
Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242-73 Національний стандарт містить посилання на ГОСТ 19242 щодо розміру кусків згідно додатку № 3 ДСТУ 7146:2010, де вказується розмір лише в числовому виражені. У зв’язку з втратою чинності ГОСТу 19242-73 з 01.01.2019 згідно з Наказом від 14.12.2015
№ 185 ДП "УкрНДНЦ", позначення літерами класу по розміру кусків не передбачається.
На даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за розміром кусків відсутній.
З огляду на вищевикладене, Замовник зазначає, що марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну.
Наявність обсягу вугілля, яке є предметом закупівлі, жодним чином не позбавляє чи не дискримінує ваше підприємство у виконанні вимоги тендерної документації щодо постачання вугілля нами було проаналізовано сайт prom.ua на якому викладені більше 70 - ти пропозицій на постачання вугілля марки АО 25-50 фр.
Замовником не порушено права потенційних учасників торгів та не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівелі на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісну продукцію.
Окрім того, зазначаємо, що розмір кусків (фракцій) та марка вугілля не може мати «еквіваленту», не є дискримінаційним, воно потрібне Замовнику саме в розмірах та характеристиках, що визначені оголошенням про спрощені закупівлі.
Також повідомляємо, що на території України по відношенню до типу споживання (споживачів) вугільної продукції діють два нормативні документи (Національні Стандарти України), а саме:
1) ДСТУ 4083:2012 Вугілля кам’яне та антрацит для пиловидного спалювання на теплових електростанціях;
2) ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. І саме цей Стандарт поширюється на кам’яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовується для потреб побутових споживачів.
Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242-73 Національний стандарт містить посилання на ГОСТ 19242 щодо розміру кусків згідно додатку № 3 ДСТУ 7146:2010, де вказується розмір лише в числовому виражені. У зв’язку з втратою чинності ГОСТу 19242-73 з 01.01.2019 згідно з Наказом від 14.12.2015
№ 185 ДП "УкрНДНЦ", позначення літерами класу по розміру кусків не передбачається.
На даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за розміром кусків відсутній.
З огляду на вищевикладене, Замовник зазначає, що марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-13-000134-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39343817
Дата подання: 14 травня 2020 12:05
Вказані технічні та якісні параметри товару (вугілля) під конкретний сертифікат /документ щодо якості вугілля
Шановний Замовнику! навіщо ви відповідаєте не на запитання. У заявлених вимогах немає жодної претензії щодо визначення марки вугілля АО (25-50) яка відповідає діючим нормативним стандартам.
Претнезія та вимога до вас суто по визначеним параметрам які обозначені чітко
Вологовмісткість не більше 5 % (коли за ДСТУ 7146:2010 - не більше 6%); Золність на сухий стан палива 4,2 % (коли за ДСТУ 7146:2010 - не більше 13%), органічний вуглець чітко 95,41% (це у всіх учасників в сертифікатах повинно бути таке значення?? а якщо 95,42%?)
сірка 0,4% (коли за ДСТУ 7146:2010 - не більше 3%) тобто у всіх учасників та все вугілля в Україні та РФ яке не з сіркою 0,4% , а наприклад 0,5% не приймається до розгляду та участі у закупівлі - то це не дискримінація на вашу думку??
Те саме по іншим параметрам телота нижча чітко дорівнює 7295 кКал/кг, а вища - 8245 кКал/кг. (коли за ДСТУ 7146:2010 - норма не менше 6000) і якщо прийде учасник з сертифікатом де вказана теплота 7290 та 8100 кКал/кг буде підлягати відхиленню з невідповідності вимогам замовника хочу з якісним товаром відповідним ДСТУ. То це також не дискримінація?
Вихід летких речовин зазначений чітко 4,3 % (коли за ДСТУ 7146:2010 - не більше 8%).
Ще раз наголошуємо - визначення на свій розсуд технічних та якісних показників вугілля набір яких може відповідати тільки одному сертифікату це є дискримінація, та необгрунтовано взагалі жодним нормативним документом.
Розгорнути
Згорнути
Претнезія та вимога до вас суто по визначеним параметрам які обозначені чітко
Вологовмісткість не більше 5 % (коли за ДСТУ 7146:2010 - не більше 6%); Золність на сухий стан палива 4,2 % (коли за ДСТУ 7146:2010 - не більше 13%), органічний вуглець чітко 95,41% (це у всіх учасників в сертифікатах повинно бути таке значення?? а якщо 95,42%?)
сірка 0,4% (коли за ДСТУ 7146:2010 - не більше 3%) тобто у всіх учасників та все вугілля в Україні та РФ яке не з сіркою 0,4% , а наприклад 0,5% не приймається до розгляду та участі у закупівлі - то це не дискримінація на вашу думку??
Те саме по іншим параметрам телота нижча чітко дорівнює 7295 кКал/кг, а вища - 8245 кКал/кг. (коли за ДСТУ 7146:2010 - норма не менше 6000) і якщо прийде учасник з сертифікатом де вказана теплота 7290 та 8100 кКал/кг буде підлягати відхиленню з невідповідності вимогам замовника хочу з якісним товаром відповідним ДСТУ. То це також не дискримінація?
Вихід летких речовин зазначений чітко 4,3 % (коли за ДСТУ 7146:2010 - не більше 8%).
Ще раз наголошуємо - визначення на свій розсуд технічних та якісних показників вугілля набір яких може відповідати тільки одному сертифікату це є дискримінація, та необгрунтовано взагалі жодним нормативним документом.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2020 00:16
Уважно ознайомившись зі змістом Вашого запитання, повідомляємо про наступне.
Відповідно до проведеного аналізу, в тому числі і в електронній системі закупівель, закупівлі вугілля кам’яного марок АО (25-50) проходили в багатьох областях України. Дана інформація є загальнодоступною для всіх і в електронній системі закупівель, і в інших засобах інформації, з якою за бажанням можна ознайомитись в будь-який час. Замовником прийнято рішення встановити у Документації ту марку вугілля, яка забезпечать якісне теплопостачання та відповідає вимогам замовника. Замовником не порушено права потенційних учасників та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісну продукцію. Під час проведення закупівлі пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Підсумовуючи розгляд вашого звернення, на думку Замовника у оголошенні відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до технічних вимог документації в цій частині.
Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник визначає предмет закупівлі самостійно виходячи з інформації про його технічні та якісні характеристики яка є у вільному доступі, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Відповідно до проведеного аналізу, в тому числі і в електронній системі закупівель, закупівлі вугілля кам’яного марок АО (25-50) проходили в багатьох областях України. Дана інформація є загальнодоступною для всіх і в електронній системі закупівель, і в інших засобах інформації, з якою за бажанням можна ознайомитись в будь-який час. Замовником прийнято рішення встановити у Документації ту марку вугілля, яка забезпечать якісне теплопостачання та відповідає вимогам замовника. Замовником не порушено права потенційних учасників та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісну продукцію. Під час проведення закупівлі пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Підсумовуючи розгляд вашого звернення, на думку Замовника у оголошенні відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до технічних вимог документації в цій частині.
Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник визначає предмет закупівлі самостійно виходячи з інформації про його технічні та якісні характеристики яка є у вільному доступі, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-13-000134-c.b4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39343817
Дата подання: 29 травня 2020 17:37
неправомірна та безпідставна дискваліфікація та визначення переможця.
Шановний замовник, грубо порушуючи всі принципи проведення публічних закупівель, користуючись відсутністю можливостей оскарження, діючи протизаконно
ви відхилили відповідну пропозицію з найнижчою ціною , Нашу пропозицію неправомірно дискваліфікували з тих підстав з яких кваліфіковано переможця! Замовником обрано причини відхилення про які не було заявлено в документації.
При чому переможцем ТОВ "КИЇВ ОБЛПАЛИВО" також не підтверджено всі якісні показники заявлені замовником та не надано такого документу яким би всі показники були підтверджені, а наданим сертифікатом підтверджена тільки частина якісних показників які не відповідають заявленим замовником в документації.
Порушені всі принципи проведення публічних закупівель без дотримання максимальної економії, ефективності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури спрощеної закупівлі. Незважаючи на неможливість оскарження ми будемо звертатися до контролюючих органів та розпорядника коштів задля здійснення моніторінгу законності прийнятиї рішень.
Розгорнути
Згорнути
ви відхилили відповідну пропозицію з найнижчою ціною , Нашу пропозицію неправомірно дискваліфікували з тих підстав з яких кваліфіковано переможця! Замовником обрано причини відхилення про які не було заявлено в документації.
При чому переможцем ТОВ "КИЇВ ОБЛПАЛИВО" також не підтверджено всі якісні показники заявлені замовником та не надано такого документу яким би всі показники були підтверджені, а наданим сертифікатом підтверджена тільки частина якісних показників які не відповідають заявленим замовником в документації.
Порушені всі принципи проведення публічних закупівель без дотримання максимальної економії, ефективності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури спрощеної закупівлі. Незважаючи на неможливість оскарження ми будемо звертатися до контролюючих органів та розпорядника коштів задля здійснення моніторінгу законності прийнятиї рішень.
Скасована
Дата: 01 червня 2020 12:34
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2020 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
63 360,00
UAH з ПДВ
|
63 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Кобальт Енерджі |
68 832,00
UAH з ПДВ
|
68 832,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" |
85 176,00
UAH з ПДВ
|
84 276,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕД" |
85 536,00
UAH з ПДВ
|
84 636,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КИЇВ ОБЛПАЛИВО" |
89 640,00
UAH з ПДВ
|
88 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СЛАВРЕСУРС #37939071 |
Відхилено |
63 360,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 12:10
|
ТОВ Кобальт Енерджі #42780491 |
Відхилено |
68 832,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 14:27
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" #39343817 |
Відхилено |
84 276,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2020 13:19
|
ТОВ "ТЕД" #42940293 |
Відхилено |
84 636,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2020 14:15
|
ТОВ "КИЇВ ОБЛПАЛИВО" #43304344 |
Рішення скасоване |
88 740,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 12:34
|
ТОВ "КИЇВ ОБЛПАЛИВО" #43304344 |
Відхилено |
88 740,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 12:39
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій