Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-05-13-000012-b 43e8c2f6087d4b21964dc683bfb06b1b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипик Ольга Іллівна

+380373421159 cpmsd-glb@med.cv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Глибоцький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Глибоцької районної ради
Код ЄДРПОУ: 36751712
Місцезнаходження: 60400, Україна , Чернівецька обл., Глибока, Шевченка, 14
Контактна особа: Пилипик Ольга Іллівна
+380373421159
cpmsd-glb@med.cv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2020 07:00
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 23:00
Початок аукціону: 29 травня 2020 15:00
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,27%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60400, Україна, Чернівецька область, Глибока, Шевченка 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування- виділена державою субвенція + власні кошти Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 07:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 07:00
ТД телемедицина ЦМПСД Глибока 20 (2).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-19-000022 ● eda9e79482884793a3781e1dda289dd4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2020 14:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.06.2020 № 21

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 19.06.2020 року № 21
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-05-13-000012-b від 13.05.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
РАДЧЕНКО ІГОР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ 218 000,00
UAH
218 000,00
UAH
Документи
ФОП Багінська І.В. 220 000,00
UAH
220 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 10:49
Dovidka_20136362060960365026.pdf.p7s
05 червня 2020 10:49
Dovidka_20136362060960365026.pdf
05 червня 2020 10:49
Довідка Корупція.pdf
05 червня 2020 10:49
Довідка.pdf.p7s
26 травня 2020 14:34
Електронний підпис
26 травня 2020 14:33
Проект Договору.pdf
26 травня 2020 14:33
Цінова пропозиція.pdf
26 травня 2020 14:33
Медико-техніні вимоги.pdf
26 травня 2020 14:33
Картка учасника.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 17:05
технічні вимоги.pdf
25 травня 2020 17:05
Технічна частина.pdf
25 травня 2020 17:05
Термометр.pdf
25 травня 2020 17:05
проект договору.pdf
25 травня 2020 17:05
Пульс.pdf
25 травня 2020 17:05
Паспорт.pdf
25 травня 2020 17:05
Монітор.pdf
25 травня 2020 17:05
Оренда склада.pdf
25 травня 2020 17:05
лист гарантія.pdf
25 травня 2020 17:05
комерційна пропозиція.pdf
25 травня 2020 17:05
Тонометр.pdf
25 травня 2020 17:05
Дерматоскоп.pdf
25 травня 2020 17:05
Глюкометр.pdf
25 травня 2020 17:05
Web-камера.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

РАДЧЕНКО ІГОР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ

ФОП Багінська І.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РАДЧЕНКО ІГОР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ
#2752800399
Переможець 218 000,00
UAH
05 червня 2020 09:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РАДЧЕНКО ІГОР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ
#2752800399
218 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:15
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 08:34
договір.zip укладений
24 червня 2020 08:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 218 000,00
UAH