ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція вул. Яворницького у м. Дніпрі (Соборний район)» (ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
122 340 358,80 UAH
UA-2020-05-12-004195-b a0936bb4fb7b4f7c9aa4473102157978
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 червня 2020 14:46
Очікувана вартість: 122 340 358,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 611 702,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція вул. Яворницького у м. Дніпрі (Соборний район)» (ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Яворницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 травня 2020 15:06
Електронний цифровий підпис
25 травня 2020 15:05
перелік змін.doc
25 травня 2020 15:04
Нова редакція тендерної документації.doc
25 травня 2020 15:04
Нова редакція додатку 9.doc
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 5.doc
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 4.doc
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 3.doc
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 6.docx
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 2.docx
12 травня 2020 17:25
Додаток 8.docx
12 травня 2020 17:25
Технічне завдання до Додатку 8.rar
12 травня 2020 17:25
Додаток 1.docx
12 травня 2020 17:25
Додаток 7.docx
25 травня 2020 15:06
Електронний цифровий підпис
12 травня 2020 17:25
Електронний цифровий підпис
25 травня 2020 15:05
перелік змін.doc
25 травня 2020 15:04
Нова редакція тендерної документації.doc
12 травня 2020 17:25
Тендерна документація.doc
25 травня 2020 15:04
Нова редакція додатку 9.doc
12 травня 2020 17:25
Додаток 9.doc
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 5.doc
12 травня 2020 17:25
Додаток 5.doc
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 4.doc
12 травня 2020 17:25
Додаток 4.doc
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 3.doc
12 травня 2020 17:25
Додаток 3.doc
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 6.docx
12 травня 2020 17:25
Додаток 6.docx
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 2.docx
12 травня 2020 17:25
Додаток 2.docx
12 травня 2020 17:25
Додаток 8.docx
12 травня 2020 17:25
Технічне завдання до Додатку 8.rar
12 травня 2020 17:25
Додаток 1.docx
12 травня 2020 17:25
Додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Місце виконання робіт
Дата подання: 14 травня 2020 19:05
Дата відповіді: 15 травня 2020 09:02
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, на якій ділянці вул. Яворницького планується проведення робіт.
Відповідь: Реконструкція охоплює ділянку від площі Соборної до площі Шевченка
Наявність досвіду
Дата подання: 14 травня 2020 19:41
Дата відповіді: 15 травня 2020 08:28
Який саме договір буде вважатися Замовником аналогічним?
Відповідь: Аналогічним вважається договір, предметом якого є виконання будівельно-монтажних робіт

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-24-000037 ● 1d922e11b0a843378b80dd5f1039b70b
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-24 16:11:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

23.06.2020 № 116

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.06.2020 № 116

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4

UA-2020-05-12-004195-b 12.05.2020 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506232)
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-03 13:41:38

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-12-004195-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
1. Чому при розгляді тендерної пропозиції переможця не враховані вимоги пункту 1.6. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатку №8 до Документації та не відхилено тендерну пропозицію, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 1.6. Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція повинна складатися з Інформації про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в тому числі технічному завданню (згідно з Додатком 8 до тендерної документації). Проте, учасником, переможцем торгів у складі тендерної пропозиції не надано зазначену Інформацію згідно з Додатком 8 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-08 12:00:16

Відповідь на запит про надання пояснень Східному фісу Держаудитслужби за закупівлею робіт: ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи (ID: UA-2020-05-12-004195-b)

Департамент благоустрою та інфраструктури (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Східного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-12-004195-b). Проаналізувавши інформацію наведену у запиті Замовник надає наступні пояснення, стосовно питання, зазначеного у запиті.
Відповідно до частини 3 Статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», з урахуванням змін внесених Законом України від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – Закон) - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.6 частини 1 розділу 3 нової редакції тендерної документації, затвердженої протоколом від 25.05.2020 № 31/2-20, Замовником установлено наступну вимогу щодо складу тендерної пропозиції, а саме: тендерна пропозиція повинна складатися з інформації про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в тому числі технічному завданню (згідно з Додатком 8 до тендерної документації). На підтвердження вищезазначеної вимоги учасником ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» було надано у складі пропозиції довідку від 25.05.2020 №29 "Щодо відповідності пропозиції Додатку 8 тендерної документації", де учасник гарантує що тендерна пропозиція відповідає технічним, якісним та кількісним характеристика предмета закупівлі, в тому числі технічному завданню (згідно з Додатком 8 до тендерної документації (довідка додається).
У свою чергу Замовник у Додатку 8 до тендерної документації зазначає, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
● договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства учасника, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. А також визначає умови розроблення учасником договірної ціни (на підставі наявної технічної специфікації), її виду, а також необхідності передбачення заходів щодо захисту довкілля.
У тендерній пропозиції учасником надано договірну ціну, що підтверджує ціну пропозиції учасника та усі розрахунки до неї, у тому числі: пояснювальну записку, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат, підсумкову відомість ресурсів та локальні кошториси розроблені відповідно видів робіт та об’ємів, зазначених у технічному завданню до Додатку 8, що міститься у окремому файлі до тендерної документації Замовника. Також відповідно до вимоги Додатку 8 до тендерної документації учасником надано гарантійний лист від 25.05.2020 № 22 "Щодо застосування заходів із захисту довкілля".
Учасник ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» у повному обсязі задовольнив умови з надання інформації та документів зазначених у підпункті 1.6 частини 1 розділу 3 нової редакції тендерної документації, а також виконав усі інші вимоги установлені Замовником.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо наступну інформацію та документи, які розміщено у електронній системі закупівель.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-10 15:22:58

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-12-004195-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Чому при складанні тендерної документації Замовником не неузгоджені вимоги встановлені пунктом 2 нової редакції додатку 2 до Документації «Форма тендерної пропозиції» де зазначено вимоги щодо дотримання умов тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозицій в той час, як у пункті 4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зазначеним вище не дотримано вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону.
2. Чому Замовником не дотримано вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме у тендерній документації (Нова редакція додатку 5 до тендерної документації) не встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав передбачених пунктом 13 частини 1 статтті 17 Закону, а визначено надання Інформації в довільній формі.
3. Чому Замовником не внесені зміни до тендерної документації у вище зазначеній частині та проведені торги з визначенням переможця та укладено Договір.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» 121 270 000,00
UAH з ПДВ
121 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" 121 955 026,05
UAH з ПДВ
121 955 026,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРІС-КОМ" 122 139 882,12
UAH з ПДВ
122 139 882,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК СКІФ ДЕВЕЛОПМЕНТ" 122 339 999,61
UAH з ПДВ
122 339 999,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 15:29
sign.p7s
10 червня 2020 15:26
Документи переможця.rar
01 червня 2020 15:49
sign.p7s
01 червня 2020 15:47
5.5 ОПР1.pdf
01 червня 2020 15:47
5.5 ОПР.pdf
01 червня 2020 15:47
5.4 ЛС2.pdf
01 червня 2020 15:47
5.4 ЛС1.pdf
01 червня 2020 15:47
5.4 ЛС.pdf
01 червня 2020 15:47
5.3 ПВР.pdf
01 червня 2020 15:47
5.2 ДЦ.pdf
01 червня 2020 15:46
1. Реєстр.pdf
29 травня 2020 15:44
sign.p7s
29 травня 2020 15:41
7.10 Лист-довідка.pdf
29 травня 2020 15:41
7.8 Захист довкілля.pdf
29 травня 2020 15:41
7.6 Ліцензія.pdf
29 травня 2020 15:41
7.6 Дозволи на роботи.pdf
29 травня 2020 15:41
7.4 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
29 травня 2020 15:41
5.5 ОПР.pdf1.pdf
29 травня 2020 15:41
7.2 Довыіка щодо ПДВ.pdf
29 травня 2020 15:41
5.5 ОПР.pdf
29 травня 2020 15:41
7.1 Статут.pdf
29 травня 2020 15:41
5.4 ЛС.pdf2.pdf
29 травня 2020 15:41
5.4 ЛС.pdf1.pdf
29 травня 2020 15:41
5.4 ЛС.pdf
29 травня 2020 15:41
5.3 ПВР.pdf
29 травня 2020 15:41
5.2 ДЦ.pdf
29 травня 2020 15:41
5.1 график.pdf
29 травня 2020 15:41
4.12 Відсутність боргів.pdf
29 травня 2020 15:41
4.8 Наказ.pdf
29 травня 2020 15:41
4.6 Наявність у реєстрі.pdf
29 травня 2020 15:40
3.4 Фінансовий звіт.pdf
29 травня 2020 15:40
3.2.4 Лист-відгук.pdf
29 травня 2020 15:40
3.2.1 Наявність досвіда.pdf
29 травня 2020 15:40
3.1.10 Згода Еска-Капітал.pdf
29 травня 2020 15:40
3.1.7 Лист-згода ТОВ БіМ.pdf
29 травня 2020 15:40
2 Тендерна пропозиція.pdf
29 травня 2020 15:40
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 18:05
sign.p7s
28 травня 2020 18:01
КОШТОРИСИ.zip
28 травня 2020 18:01
ЗВВ.zip
28 травня 2020 18:01
Підсумкова ВР.zip
28 травня 2020 18:01
Наявність механізмів.zip
28 травня 2020 18:01
Наявність працівників.zip
28 травня 2020 18:01
Цінова пропозиція.zip
28 травня 2020 18:01
СТАТУТ, Фін. звітність.zip

Публічні документи

28 травня 2020 16:51
sign.p7s
28 травня 2020 16:43
Установчі документи.7z
28 травня 2020 16:43
Статут нова редакція.pdf
28 травня 2020 16:43
Лист захист довкілля.pdf
28 травня 2020 16:43
Кошторис 7.pdf
28 травня 2020 16:43
Паспорта_на_Технiку.rar
28 травня 2020 16:43
Кошторис 6.pdf
28 травня 2020 16:43
Кошторис 5.pdf
28 травня 2020 16:43
Кошторис 4.pdf
28 травня 2020 16:43
Кошторис 3.pdf
28 травня 2020 16:43
Лист помилки.pdf
28 травня 2020 16:43
Кошторис 2.pdf
28 травня 2020 16:43
Кошторис 1.pdf
28 травня 2020 16:42
Додаток 4 - довідка ст.17.pdf
28 травня 2020 16:42
Додаток 2.pdf
28 травня 2020 16:42
ГРАФІК ВИКОНАННЯ.pdf
28 травня 2020 16:42
Виписка з Єдиного ДРУ.pdf
28 травня 2020 16:42
803610040538615S011001210000001122019.pdf
28 травня 2020 16:42
11_ДЦ_ОПР.pdf
28 травня 2020 16:42
11_ДЦ_ИВР.pdf
28 травня 2020 16:42
11_ДЦ_ЕНРСМЗ.pdf
28 травня 2020 16:42
11_ДЦ_ДЦ.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 12:13
sign.p7s
27 травня 2020 12:12
sign.p7s
27 травня 2020 12:10
реестр НДС заверенный.pdf
27 травня 2020 12:10
протокол заверенный.pdf
27 травня 2020 12:10
приказ директор.pdf
27 травня 2020 12:09
лицензия заверенная.pdf
27 травня 2020 12:09
ЗМІСТ.pdf
27 травня 2020 12:09
декларация.pdf
27 травня 2020 12:09
Гарантійний лист.pdf
27 травня 2020 12:09
выписка заверенная.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»
#33880412
Переможець 121 270 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»
#33880412
121 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 червня 2020 10:46
18-06-1.pdf укладений
18 червня 2020 10:46
sign.p7s зміни до договору
03 липня 2020 10:39
ДУ №2.pdf зміни до договору
03 липня 2020 10:38
sign.p7s зміни до договору
22 червня 2020 12:43
ДУ №1.pdf зміни до договору
22 червня 2020 12:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скорочення строків виконання робіт та дії договору,збільшення капітальних вкладень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 18/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку