Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція вул. Яворницького у м. Дніпрі (Соборний район)» (ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
122 340 358,80 UAH
UA-2020-05-12-004195-b a0936bb4fb7b4f7c9aa4473102157978
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2020 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 червня 2020 14:46
Очікувана вартість: 122 340 358,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 611 702,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція вул. Яворницького у м. Дніпрі (Соборний район)» (ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Яворницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 15:05
перелік змін.doc
25 травня 2020 15:04
Нова редакція тендерної документації.doc
25 травня 2020 15:04
Нова редакція додатку 9.doc
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 5.doc
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 4.doc
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 3.doc
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 6.docx
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 2.docx
12 травня 2020 17:25
Додаток 8.docx
12 травня 2020 17:25
Технічне завдання до Додатку 8.rar
12 травня 2020 17:25
Додаток 1.docx
12 травня 2020 17:25
Додаток 7.docx
25 травня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 15:05
перелік змін.doc
25 травня 2020 15:04
Нова редакція тендерної документації.doc
12 травня 2020 17:25
Тендерна документація.doc
25 травня 2020 15:04
Нова редакція додатку 9.doc
12 травня 2020 17:25
Додаток 9.doc
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 5.doc
12 травня 2020 17:25
Додаток 5.doc
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 4.doc
12 травня 2020 17:25
Додаток 4.doc
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 3.doc
12 травня 2020 17:25
Додаток 3.doc
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 6.docx
12 травня 2020 17:25
Додаток 6.docx
25 травня 2020 15:03
Нова редакція додатку 2.docx
12 травня 2020 17:25
Додаток 2.docx
12 травня 2020 17:25
Додаток 8.docx
12 травня 2020 17:25
Технічне завдання до Додатку 8.rar
12 травня 2020 17:25
Додаток 1.docx
12 травня 2020 17:25
Додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Місце виконання робіт
Дата подання: 14 травня 2020 19:05
Дата відповіді: 15 травня 2020 09:02
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, на якій ділянці вул. Яворницького планується проведення робіт.
Відповідь: Реконструкція охоплює ділянку від площі Соборної до площі Шевченка
Наявність досвіду
Дата подання: 14 травня 2020 19:41
Дата відповіді: 15 травня 2020 08:28
Який саме договір буде вважатися Замовником аналогічним?
Відповідь: Аналогічним вважається договір, предметом якого є виконання будівельно-монтажних робіт

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-24-000037 ● 1d922e11b0a843378b80dd5f1039b70b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2020 16:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

23.06.2020 № 116

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.06.2020 № 116

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4

UA-2020-05-12-004195-b 12.05.2020 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506232)
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-03 13:41:38

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-12-004195-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
1. Чому при розгляді тендерної пропозиції переможця не враховані вимоги пункту 1.6. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатку №8 до Документації та не відхилено тендерну пропозицію, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 1.6. Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція повинна складатися з Інформації про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в тому числі технічному завданню (згідно з Додатком 8 до тендерної документації). Проте, учасником, переможцем торгів у складі тендерної пропозиції не надано зазначену Інформацію згідно з Додатком 8 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-08 12:00:16

Відповідь на запит про надання пояснень Східному фісу Держаудитслужби за закупівлею робіт: ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи (ID: UA-2020-05-12-004195-b)

Департамент благоустрою та інфраструктури (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Східного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-12-004195-b). Проаналізувавши інформацію наведену у запиті Замовник надає наступні пояснення, стосовно питання, зазначеного у запиті.
Відповідно до частини 3 Статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», з урахуванням змін внесених Законом України від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – Закон) - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.6 частини 1 розділу 3 нової редакції тендерної документації, затвердженої протоколом від 25.05.2020 № 31/2-20, Замовником установлено наступну вимогу щодо складу тендерної пропозиції, а саме: тендерна пропозиція повинна складатися з інформації про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в тому числі технічному завданню (згідно з Додатком 8 до тендерної документації). На підтвердження вищезазначеної вимоги учасником ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» було надано у складі пропозиції довідку від 25.05.2020 №29 "Щодо відповідності пропозиції Додатку 8 тендерної документації", де учасник гарантує що тендерна пропозиція відповідає технічним, якісним та кількісним характеристика предмета закупівлі, в тому числі технічному завданню (згідно з Додатком 8 до тендерної документації (довідка додається).
У свою чергу Замовник у Додатку 8 до тендерної документації зазначає, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
● договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства учасника, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. А також визначає умови розроблення учасником договірної ціни (на підставі наявної технічної специфікації), її виду, а також необхідності передбачення заходів щодо захисту довкілля.
У тендерній пропозиції учасником надано договірну ціну, що підтверджує ціну пропозиції учасника та усі розрахунки до неї, у тому числі: пояснювальну записку, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат, підсумкову відомість ресурсів та локальні кошториси розроблені відповідно видів робіт та об’ємів, зазначених у технічному завданню до Додатку 8, що міститься у окремому файлі до тендерної документації Замовника. Також відповідно до вимоги Додатку 8 до тендерної документації учасником надано гарантійний лист від 25.05.2020 № 22 "Щодо застосування заходів із захисту довкілля".
Учасник ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» у повному обсязі задовольнив умови з надання інформації та документів зазначених у підпункті 1.6 частини 1 розділу 3 нової редакції тендерної документації, а також виконав усі інші вимоги установлені Замовником.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо наступну інформацію та документи, які розміщено у електронній системі закупівель.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-10 15:22:58

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-12-004195-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Чому при складанні тендерної документації Замовником не неузгоджені вимоги встановлені пунктом 2 нової редакції додатку 2 до Документації «Форма тендерної пропозиції» де зазначено вимоги щодо дотримання умов тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозицій в той час, як у пункті 4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зазначеним вище не дотримано вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону.
2. Чому Замовником не дотримано вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме у тендерній документації (Нова редакція додатку 5 до тендерної документації) не встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав передбачених пунктом 13 частини 1 статтті 17 Закону, а визначено надання Інформації в довільній формі.
3. Чому Замовником не внесені зміни до тендерної документації у вище зазначеній частині та проведені торги з визначенням переможця та укладено Договір.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-14 11:15:45

Відповідь на запит про надання пояснень Східному фісу Держаудитслужби за закупівлею робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція вул. Яворницького у м. Дніпрі (Соборний район)» (ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) (ID: UA-2020-05-12-004195-b)

Департамент благоустрою та інфраструктури (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Східного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція вул. Яворницького у м. Дніпрі (Соборний район)» (ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) (ID: UA-2020-05-12-004195-b). Проаналізувавши інформацію наведену у запиті Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті.
1. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) – у тендерній документації зазначаються такі відомості: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Так у частині 4 розділу 3 нової редакції тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради з питань інфраструктури міста, щодо внесення змін до тендерної документації від 25.05.2020 р. № 31/2-20 від 25.05.2020 р. зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що цілком відповідає нормам Закону. Проте, Замовником при публікації оголошення про проведення закупівлі, а саме, нової редакції додатку 2 до документації «Форма тендерної пропозиції» було інакше сформульовано пункт 2. У наслідок чого, учасник, не маючи права відхилятись від форм, наведених у тендерній пропозиції, надав свою «Тендерну пропозицію», як і вимагалось Замовником.
Відповідно до статті 253 Цивільного Кодексу України - Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Якщо починати відлік днів із кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто з 02 червня 2020 року – строк дії пропозиції учасника має скінчитись 31 серпня 2020 року, проте, якщо обраховувати такий строк з дня розкриття тендерної пропозиції - з 03 червня 2020 року - строк дії пропозиції учасника має скінчитись 01 вересня 2020 року, тобто на один день пізніше. Тендерна пропозиція учасника відповідає пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, так як строк її дії є не менше 90 днів, тому порушенням Закону такий факт не являється.
В подальшому Замовник гарантує усунути розбіжності у тендерній документації з метою уникнення різночитань стосовно вимог щодо строку дії тендерних пропозицій.

2. Нова редакція тендерної документації до вищезазначеної закупівлі розроблялася на підставі змін внесених Законом України від 19.09.2019 № 114-ІХ до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону – замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також у документації, відповідно до частини 3 статті 17 Замовником чітко визначено, що Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Так як дані, зазначені у пункті 13 частини 1 статті 17 – наявність у учасника процедури заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) знаходяться у відкритому доступі, Замовник самостійно перевіряє даний факт та не має права вимагати від учасника його документального підтвердження. Дії Замовника підтверджуються листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки) від 03.06 2020 № 3304-04/34835-06 «Щодо застосування статті 17 Закону», де також зазначено, що замовник не вимагає документальне підтвердження інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. У додатку до вищезазначеного листа є перелік інформації та документів, які має право вимагати Замовник від учасників та переможців, а саме, інформація зазначена у пункті 13 частини 1 статті 17 автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті інтеграції електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. Замовник має право вимагати лише документи, що підтверджують здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості (при наявності) у порядку та на умовах чинного законодавства.
Замовником, факт відсутності такої заборгованості перевіряється через електронну систему закупівель наступним чином (додається витяг із електронної системи закупівель).
Виходячи з того, що така інформація є доступною в електронній системі закупівель, задля відсутності порушень частини 5 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовник вимагає підтвердження вищезазначеної інформації для учасника у довільній формі та самостійно перевіряє відомості про переможця.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-22 09:41:59

Відповідь Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради на висновок за моніторингом закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція вул. Яворницького у м. Дніпрі (Соборний район)» (ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) (ID: UA-2020-05-12-004195-b)

Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі – Замовник), вивчивши висновки моніторингу не погоджується з твердженнями Східного офісу Держаудитслужби, щодо факту порушень законодавства у сфері закупівель та надає наступну інформацію.
У статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) (далі – Закон) зазначається перелік відомостей, які повинні бути внесені у тендерну документацію, а саме, відповідно до пункту 11 частини 2 зазначається, що до тендерної документації має бути внесені умови строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У тендерній документації Замовника пунктом 4 розділу 3 чітко зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що цілком відповідає пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. А, що стосується інформації за додатком 2 до документації, повідомляємо, що чіткого оформлення даного документу, а саме форми тендерної пропозиції, на законодавчому рівні не передбачено, тому Замовник сам може встановлювати зміст даного документу, який учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції. Тому, якщо такої норми Законом не передбачено, то в Замовника відсутній факт будь-якого порушення. А строк дії пропозиції учасника не суперечить засадам встановленим Законом, так як є не меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Відповідно до частини 1 статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Замовником встановлено порядок подання документів щодо підтвердження наявності або відсутності заборгованості у учасників та у переможця відповідно до норм статті 17 Закону. Згідно частини 3 статті 17, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Також Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Виходячи з цього, з реалізацією в електронній системі закупівель технічної можливості автоматичного обміну інформацією з інформаційно-телекомунікаційних систем ДПС, Замовник вільно переглядає в електронній системі закупівель офіційну інформацію щодо переможця. На підставі частини 5 статті 17 Замовник не має права вимагати інформацію доступну в електронній системі закупівель, задля уникнення факту порушення Законодавства, тому у тендерній документації вимагається інформація в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що учасник процедури закупівлі має (не має) заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Дії Замовника підтверджуються листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки) від 03.06 2020 № 3304-04/34835-06 «Щодо застосування статті 17 Закону». У додатку до вищезазначеного листа є перелік інформації та документів, які має право вимагати Замовник від учасників та переможців, а саме, інформація зазначена у пункті 13 частини 1 статті 17 автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті інтеграції електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України.
Слід зазначити, що чинним законодавством не передбачено безпідставне розірвання договору. Згідно з статтею 43 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі: якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону; укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону; укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Замовником при проведенні процедури закупівлі зазначені статті Закону не порушувались.
Згідно з статтею 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому проведення процедур публічних закупівель здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства України з дотриманням всіх принципів закупівель визначених ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами).
Нормативно-правовими актами, які регламентують діяльність органів Держаудитслужби України, є Бюджетний кодекс України, Закон України від 26 січня 1993 року № 2939-XII “Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні”, постанова Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 “Про затвердження Положення про Державну аудиторську службу України” відповідно до яких у Східного офісу Держаудитслужби не має повноважень щодо примусу розірвання укладених договорів Замовником.
Відповідно до статті 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина гарантується безпосередньо на підставі Конституції України.
Статтею 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами), через незгоду з інформацією, викладеною у висновку Замовником прийнято рішення про оскарження висновку у суді та подано позов
Дата публікації: 28 липня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» 121 270 000,00
UAH з ПДВ
121 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" 121 955 026,05
UAH з ПДВ
121 955 026,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРІС-КОМ" 122 139 882,12
UAH з ПДВ
122 139 882,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК СКІФ ДЕВЕЛОПМЕНТ" 122 339 999,61
UAH з ПДВ
122 339 999,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 15:29
Електронний підпис
10 червня 2020 15:26
Документи переможця.rar
01 червня 2020 15:49
Електронний підпис
01 червня 2020 15:47
5.5 ОПР1.pdf
01 червня 2020 15:47
5.5 ОПР.pdf
01 червня 2020 15:47
5.4 ЛС2.pdf
01 червня 2020 15:47
5.4 ЛС1.pdf
01 червня 2020 15:47
5.4 ЛС.pdf
01 червня 2020 15:47
5.3 ПВР.pdf
01 червня 2020 15:47
5.2 ДЦ.pdf
01 червня 2020 15:46
1. Реєстр.pdf
29 травня 2020 15:44
Електронний підпис
29 травня 2020 15:41
7.10 Лист-довідка.pdf
29 травня 2020 15:41
7.8 Захист довкілля.pdf
29 травня 2020 15:41
7.6 Ліцензія.pdf
29 травня 2020 15:41
7.6 Дозволи на роботи.pdf
29 травня 2020 15:41
7.4 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
29 травня 2020 15:41
5.5 ОПР.pdf1.pdf
29 травня 2020 15:41
7.2 Довыіка щодо ПДВ.pdf
29 травня 2020 15:41
5.5 ОПР.pdf
29 травня 2020 15:41
7.1 Статут.pdf
29 травня 2020 15:41
5.4 ЛС.pdf2.pdf
29 травня 2020 15:41
5.4 ЛС.pdf1.pdf
29 травня 2020 15:41
5.4 ЛС.pdf
29 травня 2020 15:41
5.3 ПВР.pdf
29 травня 2020 15:41
5.2 ДЦ.pdf
29 травня 2020 15:41
5.1 график.pdf
29 травня 2020 15:41
4.12 Відсутність боргів.pdf
29 травня 2020 15:41
4.8 Наказ.pdf
29 травня 2020 15:41
4.6 Наявність у реєстрі.pdf
29 травня 2020 15:40
3.4 Фінансовий звіт.pdf
29 травня 2020 15:40
3.2.4 Лист-відгук.pdf
29 травня 2020 15:40
3.2.1 Наявність досвіда.pdf
29 травня 2020 15:40
3.1.10 Згода Еска-Капітал.pdf
29 травня 2020 15:40
3.1.7 Лист-згода ТОВ БіМ.pdf
29 травня 2020 15:40
2 Тендерна пропозиція.pdf
29 травня 2020 15:40
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 18:05
Електронний підпис
28 травня 2020 18:01
КОШТОРИСИ.zip
28 травня 2020 18:01
ЗВВ.zip
28 травня 2020 18:01
Підсумкова ВР.zip
28 травня 2020 18:01
Наявність механізмів.zip
28 травня 2020 18:01
Наявність працівників.zip
28 травня 2020 18:01
Цінова пропозиція.zip
28 травня 2020 18:01
СТАТУТ, Фін. звітність.zip

Публічні документи

28 травня 2020 16:51
Електронний підпис
28 травня 2020 16:43
Установчі документи.7z
28 травня 2020 16:43
Статут нова редакція.pdf
28 травня 2020 16:43
Лист захист довкілля.pdf
28 травня 2020 16:43
Кошторис 7.pdf
28 травня 2020 16:43
Паспорта_на_Технiку.rar
28 травня 2020 16:43
Кошторис 6.pdf
28 травня 2020 16:43
Кошторис 5.pdf
28 травня 2020 16:43
Кошторис 4.pdf
28 травня 2020 16:43
Кошторис 3.pdf
28 травня 2020 16:43
Лист помилки.pdf
28 травня 2020 16:43
Кошторис 2.pdf
28 травня 2020 16:43
Кошторис 1.pdf
28 травня 2020 16:42
Додаток 4 - довідка ст.17.pdf
28 травня 2020 16:42
Додаток 2.pdf
28 травня 2020 16:42
ГРАФІК ВИКОНАННЯ.pdf
28 травня 2020 16:42
Виписка з Єдиного ДРУ.pdf
28 травня 2020 16:42
803610040538615S011001210000001122019.pdf
28 травня 2020 16:42
11_ДЦ_ОПР.pdf
28 травня 2020 16:42
11_ДЦ_ИВР.pdf
28 травня 2020 16:42
11_ДЦ_ЕНРСМЗ.pdf
28 травня 2020 16:42
11_ДЦ_ДЦ.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 12:13
Електронний підпис
27 травня 2020 12:12
Електронний підпис
27 травня 2020 12:10
реестр НДС заверенный.pdf
27 травня 2020 12:10
протокол заверенный.pdf
27 травня 2020 12:10
приказ директор.pdf
27 травня 2020 12:09
лицензия заверенная.pdf
27 травня 2020 12:09
ЗМІСТ.pdf
27 травня 2020 12:09
декларация.pdf
27 травня 2020 12:09
Гарантійний лист.pdf
27 травня 2020 12:09
выписка заверенная.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"

ТОВ "АРІС-КОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК СКІФ ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»
#33880412
Переможець 121 270 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»
#33880412
121 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 15:04
Звіт про виконання договору.pdf укладений
12 лютого 2021 15:03
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 15:01
ДУ №6.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 14:59
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:59
ДУ №5.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:58
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 10:37
ДУ №4.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:35
Повідомлення про внесення змін до догровору.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 14:50
ДУ№3.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 10:39
ДУ №2.pdf зміни до договору
03 липня 2020 10:38
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 12:43
ДУ №1.pdf зміни до договору
22 червня 2020 12:43
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 10:46
18-06-1.pdf укладений
18 червня 2020 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скорочення строків виконання робіт та дії договору,збільшення капітальних вкладень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 18/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів договору
Номер договору про закупівлю: 18/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт та строку дії Договору до 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: 18/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 18/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни Договору
Номер договору про закупівлю: 18/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2020 — 12 лютого 2021
Сума оплати за договором: 103 261 494,17
UAH (в тому числі ПДВ 17 210 249,03 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі Статті 651 Цивільного кодексу України за згодою Сторін.