Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (постачання)
Очікувана вартість
451 600,00 UAH
UA-2020-05-12-004118-b ● 38b81c6df24f47f7a028bc85e171ffc3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Ніжинська центральна районна лікарня" Ніжинської районної ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 02006389 |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Академіка Амосова, буд.1 |
Контактна особа: |
Юрій Солодько +380683160215,+380681071125 nyzhincrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2020 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2020 16:32 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2020 16:32 |
Початок аукціону: | 29 травня 2020 13:15 |
Очікувана вартість: | 451 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 258,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
197200 кіловат
Електрична енергія (постачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул. Академіка Амосова 1 (бувша Семашка, 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2020 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2020 15:49 |
Додаток 2.doc | |
18 травня 2020 15:49 |
Додаток 1.docx | |
18 травня 2020 12:30 |
Додаток 3-проект договору.docx | |
15 травня 2020 12:25 |
ТД- 2020.docx | |
14 травня 2020 17:20 |
Додаток 4.doc |
18 травня 2020 15:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
18 травня 2020 15:49 |
Додаток 2.doc
|
||||||||||||
18 травня 2020 15:49 |
Додаток 1.docx
|
||||||||||||
18 травня 2020 12:30 |
Додаток 3-проект договору.docx
|
||||||||||||
15 травня 2020 12:25 |
ТД- 2020.docx
|
||||||||||||
14 травня 2020 17:20 |
Додаток 4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо невідповідності ТД Закону зі змінами
Дата подання: 14 травня 2020 11:43
Дата відповіді: 14 травня 2020 17:44
Шановний Замовник. У завантажених Вами документах даної процедури закупівлі, безпосередньо у Тендерної документації містяться посилання на ст. ст. Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) в старій редакції до 19.04.2020 року до введення в дію змін до Закону та набуття чинності Закону у новій редакції.
Також відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія.
Вказані порушення можуть привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою, у зв’язку з даними автоматичних індикаторів ризиків, що може привести до відміни процедури закупівлі.
Просимо внести зміни до тендерної документації та привести документацію у відповідності до діючого законодавства України.
Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаю, Ваши зауваження що до Тендерної документації, а саме: про посилання на ст. ст. Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) в старій редакції до 19.04.2020 року до введення в дію змін до Закону та набуття чинності Закону у новій редакції. Також відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія, були розглянуті і приведени у відповідності до діючого законодавства України.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 14 травня 2020 11:49
Дата відповіді: 14 травня 2020 17:29
Шановний Замовник ,ваша тендерна документація запропонована у форматі PDF,дуже тяжко працювати у такому форматі,будь ласка завантажте тендерну документацію у форматі WORD.
Відповідь: Добрго дня, тендерна документація вже завантажте у форматі WORD.
питання щодо мови
Дата подання: 15 травня 2020 08:46
Дата відповіді: 15 травня 2020 12:22
Добрий день,дякуємо за WORLD, мову допишіть на самому оголошенні ,біля інформації про предмет закупівлі - мова Українська.на Прозоро.
Відповідь: Дякуємо за допомогу. Інформації откорегована , мова вказана .
Невідповідність тенднерної документації згідно нового законодавства
Дата подання: 18 травня 2020 09:55
Дата відповіді: 18 травня 2020 12:43
Шановний Замовник! Звертаю Вашу увагу що в Додатку 3 (проєкт договору) відсутній пункт Істотні умови згідно статті 41 Закону "Про публічні закупівлі".
Відповідь: Доброго дня ! До Додатку 3 (проєкт договору) був внесений пункти Істотні умови згідно статті 41 Закону "Про публічні закупівлі" та викладений в такій редакції :
13.8. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
13.9. Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Дякуємо за допомогу!
13.8. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
13.9. Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Дякуємо за допомогу!
Внесення змін до технічної документації
Дата подання: 18 травня 2020 10:01
Дата відповіді: 18 травня 2020 13:36
В додатку 1 до тендерної документації в п.9 невірно вказана назва організації на яку Учасник має надати листа “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ ГОЛОСІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ в м. Києві державної адміністрації господарсько-адміністративну/і санкцію/ії, передбачену/і ст.236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в додатку 1 до тендерної документації в п.9 було внесено зміни і викладено в такій редакції :
Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236ГКУ наступного змісту:
“Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником (вказати найменування Замовника) господарсько-адміністративну/і санкцію/ії, передбачену/і ст.236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”.
Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236ГКУ наступного змісту:
“Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником (вказати найменування Замовника) господарсько-адміністративну/і санкцію/ії, передбачену/і ст.236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”.
Вартість
Дата подання: 18 травня 2020 14:53
Дата відповіді: 18 травня 2020 15:05
Чи враховано в очікувану вартість, вартість з розподілу та передача електричної енергії НЕК "Укренерго"?
Відповідь: В очікувану вартість постачання електричної енергії не враховано вартість з розподілу та передачу електричної енергії .
Окремо буде проводитись переговорна процедура на закупівлю "Розподіл електричної енергії " ДК 021: 2015 "65310000-9"
Окремо буде проводитись переговорна процедура на закупівлю "Розподіл електричної енергії " ДК 021: 2015 "65310000-9"
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-12-004118-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АС", Код ЄДРПОУ:31915956
Дата подання: 15 червня 2020 09:34
Щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АС"
Шановний Замовник. ТОВ «АС», прийняло участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Електрична енергія (постачання)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” (код за ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія) згідно оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-05-12-004118-b на веб-сайті prozorro.gov.ua.
12 червня 2020 року на на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-12-004118-b розміщено рішення Замовника, оформленого ПРОТОКОЛОМ засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Ніжинська центральна районна лікарня» Ніжинської районної ради Чернігівської області № 6 від 12 червня 2020, яким прийнято рішення: «Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Електрична енергія (постачання)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” (код за ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія) - ТОВ «АС» як тату, що не відповідає вимогам тендерної документації та чинному законодавству України» з підстав: « 1. У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ п.10 (Додатку 1) Замовником КНП "Ніжинська ЦРЛ" чітко зазначено надати Довідку (інформацію) від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що ______(найменування Учасника) не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” , а Учасником ТОВ " АС" довідку не надано».
Не погоджуємось з рішенням Замовника щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, та вважаємо що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановленні ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема такі, як «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням», а відтак наші права на отримання можливості укласти Договір із Замовником Порушення законодавства у сфері публічних закупівель вчинене Замовником торгів через вільне тлумачення членами Тендерного комітету вимог тендерної документації та неупереджене ставлення до ТОВ «АС», як учасника процедури, і полягає у надуманому незаконному відхиленні нашої тендерної пропозиції.
Незаконність прийнятого рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Ніжинська центральна районна лікарня» Ніжинської районної ради Чернігівської області щодо учасника ТОВ «АС» обґрунтовується тим, що вимога Замовника у ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ п. 10 (Додатку 1) Замовника КНП "Ніжинська ЦРЛ" де чітко зазначено: «надати Довідку (інформацію) від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що ______(найменування Учасника) не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”», нами - ТОВ «АС», як Учасником була повністю виконана, та вказана довідка з наведеним змістом була надана (завантажена) у документах тендерної пропозиції за № 39. Довідка щодо обмежувальних заходів.pdf.
Просимо скасувати рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АС», як учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Електрична енергія (постачання)».
Розгорнути
Згорнути
12 червня 2020 року на на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-12-004118-b розміщено рішення Замовника, оформленого ПРОТОКОЛОМ засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Ніжинська центральна районна лікарня» Ніжинської районної ради Чернігівської області № 6 від 12 червня 2020, яким прийнято рішення: «Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Електрична енергія (постачання)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” (код за ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія) - ТОВ «АС» як тату, що не відповідає вимогам тендерної документації та чинному законодавству України» з підстав: « 1. У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ п.10 (Додатку 1) Замовником КНП "Ніжинська ЦРЛ" чітко зазначено надати Довідку (інформацію) від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що ______(найменування Учасника) не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” , а Учасником ТОВ " АС" довідку не надано».
Не погоджуємось з рішенням Замовника щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, та вважаємо що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановленні ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема такі, як «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням», а відтак наші права на отримання можливості укласти Договір із Замовником Порушення законодавства у сфері публічних закупівель вчинене Замовником торгів через вільне тлумачення членами Тендерного комітету вимог тендерної документації та неупереджене ставлення до ТОВ «АС», як учасника процедури, і полягає у надуманому незаконному відхиленні нашої тендерної пропозиції.
Незаконність прийнятого рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Ніжинська центральна районна лікарня» Ніжинської районної ради Чернігівської області щодо учасника ТОВ «АС» обґрунтовується тим, що вимога Замовника у ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ п. 10 (Додатку 1) Замовника КНП "Ніжинська ЦРЛ" де чітко зазначено: «надати Довідку (інформацію) від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що ______(найменування Учасника) не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”», нами - ТОВ «АС», як Учасником була повністю виконана, та вказана довідка з наведеним змістом була надана (завантажена) у документах тендерної пропозиції за № 39. Довідка щодо обмежувальних заходів.pdf.
Просимо скасувати рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АС», як учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Електрична енергія (постачання)».
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 червня 2020 15:45
Доброго дня, Учасник ТОВ «АС» . Ваше питання розглянуто та буде прийнято до розгляду .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2020 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" |
307 632,00
UAH з ПДВ
|
264 248,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" |
356 932,00
UAH з ПДВ
|
270 164,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
302 899,20
UAH з ПДВ
|
272 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" |
311 276,26
UAH з ПДВ
|
272 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АС" |
309 406,80
UAH з ПДВ
|
280 024,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" |
331 296,00
UAH з ПДВ
|
285 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕРГІЯ ТРЕЙД" |
313 548,00
UAH з ПДВ
|
295 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ"ГАЗЕНЕРГОПОСТАЧ" |
331 296,00
UAH з ПДВ
|
302 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
333 268,00
UAH з ПДВ
|
331 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ" |
343 128,00
UAH з ПДВ
|
343 128,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
359 692,80
UAH з ПДВ
|
359 692,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" #39568531 |
Відхилено |
264 248,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2020 13:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" #41087491 |
Відхилено |
270 164,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 09:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2020 16:22
|
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" #36716332 |
Відхилено |
272 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 12:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2020 11:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" #40111046 |
Відхилено |
272 100,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 11:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 червня 2020 09:28
|
ТОВ "АС" #31915956 |
Відхилено |
280 024,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 15:33
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" #41823846 |
Переможець |
285 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 17:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:37
|
угода.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2020 12:43
|
Сканировать10003.PDF | зміни до договору |
28 липня 2020 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2020 15:37
|
ДОДАТКОВА УГОДА №1.PDF | зміни до договору |
10 липня 2020 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 15:56
|
41.PDF | укладений |
26 червня 2020 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |