Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (шини)
Очікувана вартість
319 128,00 UAH
UA-2020-05-12-004053-b ● 8226c16c5c4b4f97b2d0a29e3d09e4f2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "ЗАТИШНЕ МІСТО" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37085410 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Шевченко, буд. 63 |
Контактна особа: |
Юлія Свічкар +380952160088 zmisto@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2020 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2020 12:38 |
Очікувана вартість: | 319 128,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 595,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66 штуки
шини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, вул.Ковальська, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2020 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2020 11:51 |
Протокол 111 зі змінами.pdf | |
20 травня 2020 11:51 |
ТД ЗІ ЗМІНАМИ.doc | |
12 травня 2020 16:57 |
Протокол№109pdf.pdf | |
12 травня 2020 16:56 |
ТД.doc |
20 травня 2020 15:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 травня 2020 11:51 |
Протокол 111 зі змінами.pdf
|
|||
20 травня 2020 11:51 |
ТД ЗІ ЗМІНАМИ.doc
|
|||
12 травня 2020 16:57 |
Протокол№109pdf.pdf
|
|||
12 травня 2020 16:56 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 18 травня 2020 14:03
Дата відповіді: 18 травня 2020 15:41
Просимо Вас уточнити наступні аспекти:
1.Позиція 3 неообхідно вказати сезонність шини.
2.Позиція 7 в даному розмірі шин з нормою шарності 8 не існує, просимо змінити на норму шарності 6.
3.Позиція 9 просимо вказати, який малюнок протектору необхідний: "шашка" чи "ключка"?
4.Позиція 10 просимо вказати, який малюнок протектору необхідний: "шашка" чи "ключка"?
5. Позиція 12 чи можна пропонувати камерні шини в комплекті з камерою?.
Додатково просимо внести всі відповіді, як зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Відповіді на Ваші запитання:
1. Шина 185/65R14 TL Taurus (літня)
2. Шина 6,50-16 6нс з камерою
3. Шина 10-16,5 PR10 TL (протектор шашка)
4. Шина 12-16,5 PR10 (протектор шашка)
5. Шина 17,5-25 20PR L3/E3 TL
Щодо внесення змін: Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ готується до публікації.
Відповіді на Ваші запитання:
1. Шина 185/65R14 TL Taurus (літня)
2. Шина 6,50-16 6нс з камерою
3. Шина 10-16,5 PR10 TL (протектор шашка)
4. Шина 12-16,5 PR10 (протектор шашка)
5. Шина 17,5-25 20PR L3/E3 TL
Щодо внесення змін: Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ готується до публікації.
Рік виготовлення шини
Дата подання: 19 травня 2020 14:22
Дата відповіді: 19 травня 2020 14:55
Шановний Замовнику, доброго дня! У Додатку 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) документації процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:34350000-5 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» не вказано який має бути рік виготовлення запитуваної шини. Просимо, будь ласка, вказати. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Дякуємо за запитання. Рік виготовлення шин повинен бути 2019-2020року.
На данний час готується внесення змін до тендерної документації з внесенням зауважень.
Дякуємо за запитання. Рік виготовлення шин повинен бути 2019-2020року.
На данний час готується внесення змін до тендерної документації з внесенням зауважень.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-12-004053-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:33010822
Дата подання: 19 травня 2020 13:38
Стосовно документів, що підтверджують якість запропонованого товару (еквіваленту)
Шановний замовнику!
В додатку 3 документації процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності Вами вимагається необхідність обов’язкового надання у випадку пропонування Учасником еквіваленту паспорту/формулярів/інструкції експлуатації/різні схеми/креслення та інші технічні документи.
1) Паспорт. який? З шиною може бути подано сертифікат якості чи відповідності чи паспорт якості, чи ГОСТ, чи ТУ.
2) Формуляр? На шину не виготовляється та не додається Виробниками ніякий формуляр!
3) різні схеми/креслення та інші технічні документи є власністю компанії-виробника та об’єктом інтелектуальної власності та не можуть передаватися третім особам!
Чому на етапі подачі тендерних пропозицій до аукціону Замовник вимагає дані документи (паспорту/формулярів/інструкції експлуатації/різні схеми/креслення та інші технічні документи) лише до еквівалентного товару ? А до запитуваного ним товару та до запитуваних виробників, викладеного у Додатку 3 тендерної документації на етапі подачі пропозицій Він нічого не вимагає??
Нагадуємо, що відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» одними із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивне, неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям та зловживанням. Вимагання Вами конструкторської документації (різні схеми/креслення та інші технічні документи) та формулярів (які не існують) до еквівалентного товару є дискримінаційною умовою та порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Отже, вимагаємо змінити вищезазначену умову підтвердження якості товару на сертифікат якості чи сертифікат відповідності або будь-який інший документ, що підтверджує якість та відповідність товару.
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
В додатку 3 документації процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності Вами вимагається необхідність обов’язкового надання у випадку пропонування Учасником еквіваленту паспорту/формулярів/інструкції експлуатації/різні схеми/креслення та інші технічні документи.
1) Паспорт. який? З шиною може бути подано сертифікат якості чи відповідності чи паспорт якості, чи ГОСТ, чи ТУ.
2) Формуляр? На шину не виготовляється та не додається Виробниками ніякий формуляр!
3) різні схеми/креслення та інші технічні документи є власністю компанії-виробника та об’єктом інтелектуальної власності та не можуть передаватися третім особам!
Чому на етапі подачі тендерних пропозицій до аукціону Замовник вимагає дані документи (паспорту/формулярів/інструкції експлуатації/різні схеми/креслення та інші технічні документи) лише до еквівалентного товару ? А до запитуваного ним товару та до запитуваних виробників, викладеного у Додатку 3 тендерної документації на етапі подачі пропозицій Він нічого не вимагає??
Нагадуємо, що відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» одними із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивне, неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям та зловживанням. Вимагання Вами конструкторської документації (різні схеми/креслення та інші технічні документи) та формулярів (які не існують) до еквівалентного товару є дискримінаційною умовою та порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Отже, вимагаємо змінити вищезазначену умову підтвердження якості товару на сертифікат якості чи сертифікат відповідності або будь-який інший документ, що підтверджує якість та відповідність товару.
Дякуємо за розуміння!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2020 11:34
При уважному розгляді Вимоги від 19.05.2020р. ЗАЗНАЧИЛА, що КП «Затишне місто» ПМР має досвід експлуатації шин, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики яких зазначені у Додатку 3 тендерної документації, а також підтвердження їх зносостойкості, відповідності паспортам та сертифікатам якості, гарантійних термінів експлуатації.
Згідно умов Додатку 3 товар, що поставляється, повинен відповідати встановленим стандартам. Обов’язково при поставці кожної партії Товару, що являється предметом закупівлі, повинні бути супроводжувальні документи: товарно-транспортна накладна, видаткова накладна та рахунок.
Також, повинні бути супроводжувальні документи, що посвідчують якість товару, а саме: сертифікат/свідоцтво/висновок/звіт/протокол випробувань або будь-який інший документ, що підтверджує відповідність товару.
У разі, якщо Учасник торгів запропоновує еквівалент товару, він обов’язково додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції опису товару, відомості про виробника, документальне підтвердження (паспорт/формуляри/інструкції експлуатації/різні схеми/креслення та інші технічні документи) повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленого товару.
В дужках зазначено перелік можливих документів, які можуть бути надані для підтвердження якісних технічних характеристик.
Отже, КП «Затишне місто» при розробці тендерної документації керується Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерна документація розроблена згідно вимог Закону.
Згідно умов Додатку 3 товар, що поставляється, повинен відповідати встановленим стандартам. Обов’язково при поставці кожної партії Товару, що являється предметом закупівлі, повинні бути супроводжувальні документи: товарно-транспортна накладна, видаткова накладна та рахунок.
Також, повинні бути супроводжувальні документи, що посвідчують якість товару, а саме: сертифікат/свідоцтво/висновок/звіт/протокол випробувань або будь-який інший документ, що підтверджує відповідність товару.
У разі, якщо Учасник торгів запропоновує еквівалент товару, він обов’язково додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції опису товару, відомості про виробника, документальне підтвердження (паспорт/формуляри/інструкції експлуатації/різні схеми/креслення та інші технічні документи) повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленого товару.
В дужках зазначено перелік можливих документів, які можуть бути надані для підтвердження якісних технічних характеристик.
Отже, КП «Затишне місто» при розробці тендерної документації керується Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерна документація розроблена згідно вимог Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2020 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Юкрейніен Трак Ком'юнеті |
273 730,32
UAH з ПДВ
|
270 521,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Авторинок на Кільцевій |
275 037,60
UAH з ПДВ
|
271 845,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК" |
291 041,08
UAH з ПДВ
|
291 041,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ" |
311 298,48
UAH з ПДВ
|
311 298,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" |
316 542,00
UAH з ПДВ
|
316 542,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укравтозапчастина |
318 836,28
UAH з ПДВ
|
318 836,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Юкрейніен Трак Ком'юнеті #36489735 |
Переможець |
270 521,10
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 13:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2020 14:00
|
Договір №200.pdf | укладений |
15 червня 2020 13:59
|