Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01998383 |
Місцезнаходження: | 54058, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Київська, буд. 1 |
Контактна особа: |
ВІкторія Цибко +380950409731 mokl1948@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2020 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2020 16:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2020 16:25 |
Початок аукціону: | 29 травня 2020 13:30 |
Очікувана вартість: | 341 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 708,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2020 10:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2020 10:50 |
ТД послуги з охорони випр..docx | |
20 травня 2020 10:50 |
Перелік змін.docx | |
20 травня 2020 10:50 |
ТД послуги з охорони зміни.docx | |
20 травня 2020 10:50 |
Протокол 2 зміни.doc | |
12 травня 2020 16:36 |
ТД послуги з охорони.docx |
20 травня 2020 10:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 травня 2020 10:50 |
ТД послуги з охорони випр..docx
|
|||
20 травня 2020 10:50 |
Перелік змін.docx
|
|||
20 травня 2020 10:50 |
ТД послуги з охорони зміни.docx
|
|||
20 травня 2020 10:50 |
Протокол 2 зміни.doc
|
|||
12 травня 2020 16:36 |
ТД послуги з охорони.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо за питання
Вимоги про усунення порушення
Однією з вимог вказаних у Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 4 підпункт 2 вказано: "Надати кольрову (і) скан-копія(ї) з оригіналу(ів) документу(ів), що підтверджує(ють) проходження працівниками Учасника, що зазначені в довідці, професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» за професією, а саме свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», та посвідчення про проходження спеціального навчання пожежно-технічної безпеки."
Повідомляємо, що у статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» не вказано, що охоронник повинен мати посвідчення про проходження спеціального навчання пожежно-технічної безпеки та жодного разу не згадуються навіть терміни "пожежної" або "пожежно-технічної безпеки". Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг, яка діє на всій території України не вимагає у жодному з пунктів наявність посвідчення про проходження спеціального навчання пожежно-технічної безпеки у охоронника. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично дискримінуєте частину учасників даного тендеру або взагалі прописали цю вимогу вже під конкретного учасника тендеру, який повинен перемогти.
Таким, чином Ви свідомо порушуєте принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі". Тому наполягаємо, видалили вимогу про "посвідчення про проходження спеціального навчання пожежно-технічної безпеки."
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-04-000005 ● 6947604224c4445d852b9b4d93baef64
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2020 10:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2020 № 275
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-12-003894-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12 травня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-08 10:55:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони об’єкту КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Пропонуємо пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-10 09:40:28
пояснення на запит
надання пояснення щодо процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015 79710000-4
«Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони об’єкту
КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради»
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-09-09 15:14:31
пояснення
пояснення щодо запиту по процедурі закупівлі за предметом ДК 021:2015 79740000-4 Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони обєкту КНП "Миколаївська обласна клінічна лікарня" Миколаївської обласної ради
- Протокол № 7.pdf
- Пояснення.docx
- протокол № 5.pdf
- Електронний підпис
- відповідь.docx
- Електронний підпис
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2020-09-11 08:05:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони об’єкту КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Пропонуємо пояснити на якій підставі без наявності існуючих у ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС» положень щодо системи оплати праці охоронців, Комунальним некомерційним підприємством «Миколаївська обласна клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради здійснено розрахунок фонду оплати праці охоронців, який цей учасник планував залучити до виконання послуг?
Яку саме вимогу тендерної документації порушив ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС» подавши цінову пропозицію у розмірі 215 279,00 гривень. Навести документальні докази (документи), які підтверджують наявність порушення з боку учасника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-16 10:07:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони об’єкту КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Повторно прошу пояснити, яку саме вимогу тендерної документації (зазначити пункт, номер) порушив ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС», надавши цінову пропозицію у розмірі 215 279,00 гривень? В тому числі вказати, які саме умови тендерної документації забороняють зменшувати цінову пропозицію учасника менше певної межі та/або дозволяють стверджувати, що тендерна пропозиція ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС» є аномально низькою?
Також прошу пояснити, які саме документи тендерної пропозиції ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС» підтверджують, що при виплаті заробітної плати найманих працівників не буде виплачено мінімальну заробітну плату, включаючи всі податки та збори, а також, що в своїй тендерній пропозиції учасник не запропонував знижку до загальної вартості послуг?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-21 10:41:57
відповідь на запит від 16.09.2020р.
відповідь на запит від 16.09.2020р. UA-2020-05-12-003894-b
Надання інформації про усунення порушення замовником
аргументована відповідь щодо висновку про результати моніторингу щодо закупівлі UA-2020-05-12-003894-b
2020-09-29 15:42:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2020 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ДЕЛЬТА"" |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
200 001,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІКІНГ ЛЮКС" |
271 252,80
UAH з ПДВ
|
215 279,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОБЕРЕГ-ЮГ" |
308 568,00
UAH з ПДВ
|
279 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХОЛДИНГ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ШЕРИФ" |
317 592,00
UAH з ПДВ
|
279 864,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ДЕЛЬТА"" #37206939 |
Відхилено |
200 001,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2020 15:46
|
ТОВ "ВІКІНГ ЛЮКС" #32189563 |
Відхилено |
215 279,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 14:01
|
ТОВ "ОБЕРЕГ-ЮГ" #36700377 |
Переможець |
279 860,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2020 09:56
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
03 липня 2020 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 10:30
|
договор 260.pdf | укладений |
01 липня 2020 10:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 260 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |