Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Охоронні послуги» (Послуги з фізичної охорони об’єкту КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР)
Очікувана вартість
341 640,00 UAH
UA-2020-05-12-003894-b 50cc511c6fab461fad099b047ec259a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВІкторія Цибко

+380950409731 mokl1948@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998383
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Київська, буд. 1
Контактна особа: ВІкторія Цибко
+380950409731
mokl1948@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 16:25
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 16:25
Початок аукціону: 29 травня 2020 13:30
Очікувана вартість: 341 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 708,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з фізичної охорони об’єкту КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Київська, буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 10:50
ТД послуги з охорони випр..docx
20 травня 2020 10:50
Перелік змін.docx
20 травня 2020 10:50
ТД послуги з охорони зміни.docx
20 травня 2020 10:50
Протокол 2 зміни.doc
12 травня 2020 16:36
ТД послуги з охорони.docx
20 травня 2020 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 10:50
ТД послуги з охорони випр..docx
20 травня 2020 10:50
Перелік змін.docx
20 травня 2020 10:50
ТД послуги з охорони зміни.docx
20 травня 2020 10:50
Протокол 2 зміни.doc
12 травня 2020 16:36
ТД послуги з охорони.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проходження спеціального навчання пожежно-технічної безпеки
Дата подання: 18 травня 2020 14:56
Дата відповіді: 20 травня 2020 10:52
Шановний Замовник! Однією з вимог вказаних у Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 4 підпункт 2 вказано: "Надати кольрову (і) скан-копія(ї) з оригіналу(ів) документу(ів), що підтверджує(ють) проходження працівниками Учасника, що зазначені в довідці, професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» за професією, а саме свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», та посвідчення про проходження спеціального навчання пожежно-технічної безпеки." Повідомляємо, що у статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» не вказано, що охоронник повинен мати посвідчення про проходження спеціального навчання пожежно-технічної безпеки та жодного разу не згадуються навіть терміни "пожежної" або "пожежно-технічної безпеки". Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг, яка діє на всій території України не вимагає у жодному з пунктів наявність посвідчення про проходження спеціального навчання пожежно-технічної безпеки у охоронника. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично дискримінуєте частину учасників даного тендеру або взагалі прописали цю вимогу вже під конкретного учасника тендеру, який повинен перемогти. Таким, чином Ви свідомо порушуєте принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі". Тому наполягаємо, видалили вимогу про "посвідчення про проходження спеціального навчання пожежно-технічної безпеки."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо, що зміни до ТД внесені. Дивиться оновлений варіант ТД випр.
Дякуємо за питання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-12-003894-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІКІНГ ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:32189563
Дата подання: 18 травня 2020 15:07
Проходження спеціального навчання пожежно-технічної безпеки
Шановний Замовник!
Однією з вимог вказаних у Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 4 підпункт 2 вказано: "Надати кольрову (і) скан-копія(ї) з оригіналу(ів) документу(ів), що підтверджує(ють) проходження працівниками Учасника, що зазначені в довідці, професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» за професією, а саме свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», та посвідчення про проходження спеціального навчання пожежно-технічної безпеки."
Повідомляємо, що у статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» не вказано, що охоронник повинен мати посвідчення про проходження спеціального навчання пожежно-технічної безпеки та жодного разу не згадуються навіть терміни "пожежної" або "пожежно-технічної безпеки". Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг, яка діє на всій території України не вимагає у жодному з пунктів наявність посвідчення про проходження спеціального навчання пожежно-технічної безпеки у охоронника. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично дискримінуєте частину учасників даного тендеру або взагалі прописали цю вимогу вже під конкретного учасника тендеру, який повинен перемогти.
Таким, чином Ви свідомо порушуєте принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі". Тому наполягаємо, видалили вимогу про "посвідчення про проходження спеціального навчання пожежно-технічної безпеки."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2020 10:54
Шановний учасник! Повідомляємо, що зміни до ТД внесені. Дивиться оновлений варіант ТД випр. Дякуємо за питання

Документи

20 травня 2020 10:54
Перелік змін.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000005 ● 6947604224c4445d852b9b4d93baef64
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020 10:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.09.2020 № 275

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-12-003894-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 12 травня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-08 10:55:33

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони об’єкту КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Пропонуємо пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-10 09:40:28

пояснення на запит

надання пояснення щодо процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015 79710000-4
«Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони об’єкту
КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради»

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-09-09 15:14:31

пояснення

пояснення щодо запиту по процедурі закупівлі за предметом ДК 021:2015 79740000-4 Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони обєкту КНП "Миколаївська обласна клінічна лікарня" Миколаївської обласної ради

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2020-09-11 08:05:52

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони об’єкту КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Пропонуємо пояснити на якій підставі без наявності існуючих у ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС» положень щодо системи оплати праці охоронців, Комунальним некомерційним підприємством «Миколаївська обласна клінічна лікарня» Миколаївської обласної ради здійснено розрахунок фонду оплати праці охоронців, який цей учасник планував залучити до виконання послуг?
Яку саме вимогу тендерної документації порушив ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС» подавши цінову пропозицію у розмірі 215 279,00 гривень. Навести документальні докази (документи), які підтверджують наявність порушення з боку учасника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-16 10:07:27

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони об’єкту КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Повторно прошу пояснити, яку саме вимогу тендерної документації (зазначити пункт, номер) порушив ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС», надавши цінову пропозицію у розмірі 215 279,00 гривень? В тому числі вказати, які саме умови тендерної документації забороняють зменшувати цінову пропозицію учасника менше певної межі та/або дозволяють стверджувати, що тендерна пропозиція ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС» є аномально низькою?
Також прошу пояснити, які саме документи тендерної пропозиції ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС» підтверджують, що при виплаті заробітної плати найманих працівників не буде виплачено мінімальну заробітну плату, включаючи всі податки та збори, а також, що в своїй тендерній пропозиції учасник не запропонував знижку до загальної вартості послуг?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-21 10:41:57

відповідь на запит від 16.09.2020р.

відповідь на запит від 16.09.2020р. UA-2020-05-12-003894-b

Надання інформації про усунення порушення замовником

аргументована відповідь щодо висновку про результати моніторингу щодо закупівлі UA-2020-05-12-003894-b

2020-09-29 15:42:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ДЕЛЬТА"" 340 000,00
UAH з ПДВ
200 001,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІКІНГ ЛЮКС" 271 252,80
UAH з ПДВ
215 279,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОБЕРЕГ-ЮГ" 308 568,00
UAH з ПДВ
279 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХОЛДИНГ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ШЕРИФ" 317 592,00
UAH з ПДВ
279 864,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 14:00
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 12:32
Електронний підпис
28 травня 2020 12:23
31 Довідка про ціну.pdf
28 травня 2020 12:23
30 Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2020 12:23
29 Договір.pdf
28 травня 2020 12:23
28 Згода договір.pdf
28 травня 2020 12:23
27 Ліцензія.pdf
28 травня 2020 12:23
26 Статут 2019.pdf
28 травня 2020 12:23
25 ИНН Клещенко В.Е..pdf
28 травня 2020 12:23
24 Паспорт Клещенко В.Є..pdf
28 травня 2020 12:23
22 Згода персон.данні.pdf
28 травня 2020 12:23
19 Грантійний лист ПДВ.pdf
28 травня 2020 12:23
19 Витяг ПДВ.pdf
28 травня 2020 12:23
18 Наказ Клещенко В.Є..pdf
28 травня 2020 12:23
17 Протокол зборів.pdf
28 травня 2020 12:23
13 Сертифікат якості.pdf
28 травня 2020 12:23
12 Довідка сертифікат.pdf
28 травня 2020 12:23
8 Довідка ст.17.pdf
28 травня 2020 12:23
7 Відгук.PDF
28 травня 2020 12:23
6 Договор.pdf
28 травня 2020 12:23
4 Св-во охоронник 3р..pdf
28 травня 2020 12:23
3 Довідка охоронники.pdf
28 травня 2020 12:23
1 Довідка мат.тех. база.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 17:57
Електронний підпис
19 червня 2020 17:56
InformDovidka.pdf
19 червня 2020 17:56
Dovidka_20161323640070361385.pdf.p7s
19 червня 2020 17:56
Dovidka_20161323640070361385.pdf
19 червня 2020 17:56
Довідка.pdf.p7s
19 червня 2020 17:56
Довідка.pdf
28 травня 2020 15:25
Електронний підпис
28 травня 2020 15:16
Електронний підпис
28 травня 2020 15:09
Електронний підпис
28 травня 2020 15:09
Довідка щодо ціни.pdf
28 травня 2020 15:09
Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2020 15:09
Ліцензія МВС.pdf
28 травня 2020 15:09
статут.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 15:38
Електронний підпис
25 травня 2020 15:36
технічне.pdf
25 травня 2020 15:36
Статут.pdf
25 травня 2020 15:36
пропозиція.pdf
25 травня 2020 15:36
проект.pdf
25 травня 2020 15:36
Повноваження підпису.pdf
25 травня 2020 15:36
Паспорт і код.pdf
25 травня 2020 15:36
Паспорт і код копія.pdf
25 травня 2020 15:36
оренда авто.pdf
25 травня 2020 15:36
Опис до статуту.pdf
25 травня 2020 15:36
Ліцензія.pdf
25 травня 2020 15:36
листи, довідки, згоди.pdf
25 травня 2020 15:36
Відгук.pdf
25 травня 2020 15:36
Витяг єдиний податок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ДЕЛЬТА""

ТОВ "ВІКІНГ ЛЮКС"

ТОВ "ОБЕРЕГ-ЮГ"

ТОВ "ХОЛДИНГ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ШЕРИФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ДЕЛЬТА""
#37206939
Відхилено 200 001,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 15:46
ТОВ "ВІКІНГ ЛЮКС"
#32189563
Відхилено 215 279,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 14:01
ТОВ "ОБЕРЕГ-ЮГ"
#36700377
Переможець 279 860,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОБЕРЕГ-ЮГ"
#36700377
279 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 09:56
дод.угода.pdf зміни до договору
03 липня 2020 09:55
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 10:30
договор 260.pdf укладений
01 липня 2020 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 260
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 279 792,24
UAH