Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів ЗМи
Очікувана вартість
994 966,00 UAH
UA-2020-05-12-003486-b b5fbbdac513d47e88dc193a091c87765
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Ольга Олександрівна

+380629407790 supply@mvk.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Код ЄДРПОУ: 03361508
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Соборна, 7
Контактна особа: Яценко Ольга Олександрівна
+380629407790
supply@mvk.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 15:55
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 15:55
Початок аукціону: 29 травня 2020 14:51
Очікувана вартість: 994 966,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
670 комплекти
Костюм для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів ЗМи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Соборна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 травня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 15:51
Додаток 4 Проект Договору.doc
12 травня 2020 15:51
Додаток 3 Технічне завдання- костюм робочий- літо.docx
12 травня 2020 15:51
Тендерна документація.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-12-003486-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз, Код ЄДРПОУ:39927141
Дата подання: 30 червня 2020 15:42
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скаржник ТОВ "Центр промислових технологій та експертиз" вважає рішення Замовника про відхілення своєї тендерної пропозиції протиправним, оскільки тендерна пропозиція Скаржника відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим Ст. 16 закону і визначеному Замовником в тендерної документації даної закупівлі, та повністю відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 липня 2020 19:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет КП "Маріупольське ВУ ВКГ" прийняв рішення відхилити тендерну пропозицйію ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз
Дата виконання рішення замовником: 23 липня 2020 16:00
Номер скарги: UA-2020-05-12-003486-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз, Код ЄДРПОУ:39927141
Дата подання: 30 липня 2020 16:20
скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скаржник ТОВ "Центр промислових технологій та експертиз" вважає повторне рішення Замовника про відхилення своєї тендерної пропозиції протиправним, оскільки тендерна пропозиція Скаржника відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим Ст.16 Закону і визначеному Замовником в тендерної документації даної закупівлі, та повністю відповідає умовам тендерної документації. Замовник повторно з тих самих підстав відхиляє пропозицію Скаржника, чим грубо порушує положення Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 серпня 2020 20:15
Рішення від 03.08.2020 № 14829 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 20:15
Рішення від 26.08.2020 № 16088.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 23:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ №16088-р/пк-пз від 26.08.20 р. тендерним комітетом КП "Маріупольське ВУВКГ" виконано
Дата виконання рішення замовником: 01 вересня 2020 17:12

Документи подані скаржником

30 червня 2020 09:36
Скарга

Документи подані замовником

08 липня 2020 14:35
Пояснення на скаргу.pdf
08 липня 2020 14:35
пояснення на скаргу
23 липня 2020 15:53
Протокол

Документи подані скаржником

30 липня 2020 18:22
Скарга

Документи подані замовником

06 серпня 2020 10:31
Пояснення на скаргу.pdf
06 серпня 2020 10:32
Пояснення на скаргу.odt
01 вересня 2020 17:05
Протокол.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000086 ● f39f681cccd641d899e920c6787bc273
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 16:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
23.09.2020
№ 56

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю
органів влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 23.09.2020 № 56

Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-12-003486-b 12.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Болдецька Н. П.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Шодо зазначених у висновку моніторингу порушень з процедури відкритих торгів на закупівлю Костюмів для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів ЗМи (UA-2020-05-12-003486-b), а саме: -Відсутності у річному плані категорії Замовника (окрема сфера господарювання) інформуємо, що вказана інформація відповідно до ст.21 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначена Замовником у оголошенні до закупівлі, у зв’язку з відсутністю технічної можливості зазначання на електронній площадці системи Prozorro. - відсутності інформації про мову тендерної пропозиції у оголошенні інформуємо, що вказана інформація зазначена Замовником у Тендерної документації (Розділ1), також слід зазначити, що оголошення формується системою Prozorro автоматично та графа Мова для заповнення відсутня. Щодо відсутності кінцевого строку подання тендерних пропозицій, то Замовником у п.7 розділу 1 Тендерної документації зазначено: - кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення. У відповідності з п.1,4 ст. 10 Закону: - отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру; - електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу; - тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Відповідно, зазначена інформація сформована системою Prozorro автоматично та зазначена в оголошенні Замовника, а саме: ЗАКУПІВЛЯ ОГОЛОШЕНА 12.05.20; ПЕРІОД УТОЧНЕНЬ до 18.05.20; ПЕРІОД ОСКАРЖЕНЬ до 24.05.20; ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ до 28.05.20; АУКЦІОН 29.05.20; КВАЛІФІКАЦІЯ ПЕРЕМОЖЦЯ з 29.05.20; ПРОПОЗИЦІЇ РОЗГЯНУТІ з з 01.09.20. Відповідно, вказана інформація є у вільному доступі до закупівлі, жодних скарг та запитань від Учасників закупівлі отримано не було. Згідно встановлених Законом строки, а саме 18.09.20р. закупівля була завершена Замовником. Результати мониторингу оголошено 09.10.2020р. Враховуючи вищезазначене, дії Замовника є цілком правомірними.

2020-10-15 14:34:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В частині відображення закупівлі у річному плані В частині відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону щодо інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції В частині недотримання Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз 713 550,00
UAH з ПДВ
713 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОКОМПЛЕКТ 2014" 811 102,00
UAH з ПДВ
801 102,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАЛАН-ПРОМ" 853 647,00
UAH з ПДВ
803 647,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью «ВиВа-трейд» 971 500,00
UAH з ПДВ
895 388,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"" 974 850,00
UAH з ПДВ
974 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 15:41
Електронний підпис
28 травня 2020 11:07
Електронний підпис
28 травня 2020 10:30
лист санкції МВУВКГ.pdf
28 травня 2020 10:30
дов. ст.17 МВУВКГ.pdf
28 травня 2020 10:30
Витяг ПДВ Центр.pdf
28 травня 2020 10:30
витяг з ЄДР від 21.04.20.pdf
28 травня 2020 10:30
паспорт Тітов.pdf
28 травня 2020 10:30
дов. рах банк.pdf
28 травня 2020 10:30
Аналог договір 2.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 14:32
Пропозиція_compressed.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 10:12
Електронний підпис
28 травня 2020 10:10
Цінова пропозиція.pdf
28 травня 2020 10:10
Фін.Звіт.pdf
28 травня 2020 10:10
Статут.pdf
28 травня 2020 10:10
Рішення №1.pdf
28 травня 2020 10:10
Паспорт.pdf
28 травня 2020 10:10
Паспорт якості.pdf
28 травня 2020 10:10
Лист-гарантія.pdf
28 травня 2020 10:10
Лист - підтвердження.pdf
28 травня 2020 10:10
ІНН.pdf
28 травня 2020 10:10
Документи якості.pdf
28 травня 2020 10:10
Договір.pdf
28 травня 2020 10:10
Довідка про Учасника.pdf
28 травня 2020 10:10
Довідка про санкції.pdf
28 травня 2020 10:10
Відповідність ст.17.pdf
28 травня 2020 10:10
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
28 травня 2020 10:10
Аналогічний договір 2.pdf
28 травня 2020 10:10
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 14:58
Документы ВиВа.rar
28 травня 2020 14:58
scan_20200528125050.jpg

Публічні документи

01 липня 2020 19:20
Податки.pdf.p7s
01 липня 2020 19:20
Податки.pdf
01 липня 2020 19:20
ДФС.pdf.p7s
01 липня 2020 19:20
ДФС.pdf
01 липня 2020 19:20
public_doc.pdf
01 липня 2020 19:20
public_doc.p7s
30 червня 2020 19:45
МВС довідка.pdf
30 червня 2020 14:42
Протокол зборів 26 .pdf
30 червня 2020 14:42
Баланс РС 1кв. 2020.pdf
30 червня 2020 14:33
Довідки Ст.17.pdf
28 травня 2020 15:30
24. Пропозиція.pdf
28 травня 2020 15:30
22. Довідка щодо зразку.pdf
28 травня 2020 15:30
21. Інструкція.pdf
28 травня 2020 15:30
20. Розмірний ряд.pdf
28 травня 2020 15:30
19. Сертифікат ISO 9001.pdf
28 травня 2020 15:30
17. Копія висновку ДСЕЕ.pdf
28 травня 2020 15:30
16. Паспорт якості.pdf
28 травня 2020 15:30
12. Додаток 3.pdf
28 травня 2020 15:30
11. Лист гарантія.pdf
28 травня 2020 15:30
10. Довідки Стаття 17.pdf
28 травня 2020 15:30
8.3. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 травня 2020 15:30
8.2. Виписка з ЄДР.pdf
28 травня 2020 15:30
8.1. Копія витягу з ЄДР.pdf
28 травня 2020 15:30
7. Копія Статуту.pdf
28 травня 2020 15:30
4.2. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз

ТОВ "ДНІПРОКОМПЛЕКТ 2014"

ТОВ "ТАЛАН-ПРОМ"

Общество с ограниченной ответственностью «ВиВа-трейд»

ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз
#39927141
Рішення скасоване 713 550,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 16:00
ТОВ "ДНІПРОКОМПЛЕКТ 2014"
#39422191
Рішення скасоване 801 102,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 16:00
ТОВ "ТАЛАН-ПРОМ"
#40162787
Рішення скасоване 803 647,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 16:00
Общество с ограниченной ответственностью «ВиВа-трейд»
#33585132
Рішення скасоване 895 388,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 16:00
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""
#38144198
Рішення скасоване 974 850,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 16:00
ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз
#39927141
Рішення скасоване 713 550,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:12
ТОВ "ДНІПРОКОМПЛЕКТ 2014"
#39422191
Рішення скасоване 801 102,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:12
ТОВ "ТАЛАН-ПРОМ"
#40162787
Рішення скасоване 803 647,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:12
Общество с ограниченной ответственностью «ВиВа-трейд»
#33585132
Рішення скасоване 895 388,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:12
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""
#38144198
Рішення скасоване 974 850,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:12
ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз
#39927141
Переможець 713 550,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:19

Документи

24 червня 2020 10:49
Електронний підпис
24 червня 2020 10:47
протокол
02 червня 2020 14:35
протокол

Документи

25 червня 2020 15:52
Електронний підпис
25 червня 2020 15:50
протокол

Документи

26 червня 2020 10:36
Електронний підпис
26 червня 2020 10:31
протокол

Документи

26 червня 2020 12:09
Електронний підпис
26 червня 2020 10:40
протокол

Документи

23 липня 2020 16:04
Електронний підпис
23 липня 2020 16:02
Протокол 328.pdf

Документи

23 липня 2020 16:09
Електронний підпис
23 липня 2020 16:06
Протокол 327.pdf

Документи

23 липня 2020 16:13
Електронний підпис
23 липня 2020 16:12
Протокол 330.pdf

Документи

23 липня 2020 16:18
Електронний підпис
23 липня 2020 16:16
Протокол 329.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз
#39927141
713 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 15:34
Звіт.pdf укладений
12 травня 2021 15:33
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:54
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 січня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 17:34
Договір 663.pdf укладений
18 вересня 2020 17:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 663
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 171 465,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 577,50 UAH)