Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03361508 |
Місцезнаходження: | 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Соборна, 7 |
Контактна особа: |
Яценко Ольга Олександрівна +380629407790 supply@mvk.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2020 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2020 15:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2020 15:55 |
Початок аукціону: | 29 травня 2020 14:51 |
Очікувана вартість: | 994 966,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2020 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2020 15:51 |
Додаток 4 Проект Договору.doc | |
12 травня 2020 15:51 |
Додаток 3 Технічне завдання- костюм робочий- літо.docx | |
12 травня 2020 15:51 |
Тендерна документація.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 30 червня 2020 15:42
Дата подання: 30 липня 2020 16:20
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-23-000086 ● f39f681cccd641d899e920c6787bc273
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 16:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.09.2020
№ 56
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю
органів влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 23.09.2020 № 56
Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-12-003486-b 12.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Болдецька Н. П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Шодо зазначених у висновку моніторингу порушень з процедури відкритих торгів на закупівлю Костюмів для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів ЗМи (UA-2020-05-12-003486-b), а саме: -Відсутності у річному плані категорії Замовника (окрема сфера господарювання) інформуємо, що вказана інформація відповідно до ст.21 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначена Замовником у оголошенні до закупівлі, у зв’язку з відсутністю технічної можливості зазначання на електронній площадці системи Prozorro. - відсутності інформації про мову тендерної пропозиції у оголошенні інформуємо, що вказана інформація зазначена Замовником у Тендерної документації (Розділ1), також слід зазначити, що оголошення формується системою Prozorro автоматично та графа Мова для заповнення відсутня. Щодо відсутності кінцевого строку подання тендерних пропозицій, то Замовником у п.7 розділу 1 Тендерної документації зазначено: - кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення. У відповідності з п.1,4 ст. 10 Закону: - отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру; - електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу; - тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Відповідно, зазначена інформація сформована системою Prozorro автоматично та зазначена в оголошенні Замовника, а саме: ЗАКУПІВЛЯ ОГОЛОШЕНА 12.05.20; ПЕРІОД УТОЧНЕНЬ до 18.05.20; ПЕРІОД ОСКАРЖЕНЬ до 24.05.20; ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ до 28.05.20; АУКЦІОН 29.05.20; КВАЛІФІКАЦІЯ ПЕРЕМОЖЦЯ з 29.05.20; ПРОПОЗИЦІЇ РОЗГЯНУТІ з з 01.09.20. Відповідно, вказана інформація є у вільному доступі до закупівлі, жодних скарг та запитань від Учасників закупівлі отримано не було. Згідно встановлених Законом строки, а саме 18.09.20р. закупівля була завершена Замовником. Результати мониторингу оголошено 09.10.2020р. Враховуючи вищезазначене, дії Замовника є цілком правомірними.
2020-10-15 14:34:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В частині відображення закупівлі у річному плані В частині відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону щодо інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції В частині недотримання Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.)
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2020 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз |
713 550,00
UAH з ПДВ
|
713 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДНІПРОКОМПЛЕКТ 2014" |
811 102,00
UAH з ПДВ
|
801 102,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТАЛАН-ПРОМ" |
853 647,00
UAH з ПДВ
|
803 647,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью «ВиВа-трейд» |
971 500,00
UAH з ПДВ
|
895 388,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"" |
974 850,00
UAH з ПДВ
|
974 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз #39927141 |
Рішення скасоване |
713 550,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 16:00
|
ТОВ "ДНІПРОКОМПЛЕКТ 2014" #39422191 |
Рішення скасоване |
801 102,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 16:00
|
ТОВ "ТАЛАН-ПРОМ" #40162787 |
Рішення скасоване |
803 647,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 16:00
|
Общество с ограниченной ответственностью «ВиВа-трейд» #33585132 |
Рішення скасоване |
895 388,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 16:00
|
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"" #38144198 |
Рішення скасоване |
974 850,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 16:00
|
ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз #39927141 |
Рішення скасоване |
713 550,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 17:12
|
ТОВ "ДНІПРОКОМПЛЕКТ 2014" #39422191 |
Рішення скасоване |
801 102,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 17:12
|
ТОВ "ТАЛАН-ПРОМ" #40162787 |
Рішення скасоване |
803 647,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 17:12
|
Общество с ограниченной ответственностью «ВиВа-трейд» #33585132 |
Рішення скасоване |
895 388,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 17:12
|
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"" #38144198 |
Рішення скасоване |
974 850,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 17:12
|
ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз #39927141 |
Переможець |
713 550,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 15:34
|
Звіт.pdf | укладений |
12 травня 2021 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:54
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 17:34
|
Договір 663.pdf | укладений |
18 вересня 2020 17:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 663 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |