Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція спортзалу та частини даху з опорядженням фасадів Народного дому в с. Заводське Буського району Львівської області. Коригування (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
7 397 245,00 UAH
UA-2020-05-12-003071-b 56292ef229d3428faf0dabb774bac850
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козуляєв Ігор

380979860050 KOZULIAEV@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАВОДСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 20782217
Вебсайт: http://zavodske-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 80522, Україна , Львівська обл., Заводське, село Заводське
Контактна особа: Козуляєв Ігор
380979860050
KOZULIAEV@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 травня 2020 13:42
Очікувана вартість: 7 397 245,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника:органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч.1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція спортзалу та частини даху з опорядженням фасадів Народного дому в с. Заводське Буського району Львівської області. Коригування (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Закупівля за кошти місцевого бюджету та кошти державного фонду регіонального розвитку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80522, Україна, Львівська область, Заводське, Центральна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів протягом 10 календарних днів з дати підписання договору та при наявності коштів в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 травня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 15:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-12-003071-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", Код ЄДРПОУ:40614486
Дата подання: 12 червня 2020 18:47
Вимога
Вимога щодо скасування рішення про визнання переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 14:23
На Вашу вимогу №UA-2020-05-12-003071-b.c1 від 12.06.2020р. повідомляємо наступне:

1.Згідно ДБH A.2.2-3:2014 «Будівництво поділяється на Нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва». Відповідно до вимог ДБH A.2.2-3:2014 Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій, капітальний ремонт – це сукупність робіт на об’єкті будівництва, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням. Умовами тендерної документації було передбачено подання аналогічного договору про виконання робіт з будівництва або реконструкції будівель. Перелік робіт, які виконувались при виконанні аналогічних договорів подібний до переліку робіт, які зазначені в технічному завданні тендерної документації. Згідно технічного завдання ТД в проекті не передбачаються зміни геометричних розмірів споруди, функціонального призначення та основних техніко-економічних показників. В складі пропозиції ТОВ «Партнерпроектбуд» подано копії договір про виконання робіт з капітального ремонту будівель, який згідно ДБН А.2.2-3:2014 вважається будівництвом. Наданий аналог на капітальний ремонт ( згідно п.3.7 ДБН А.2.2-3:2014 « Склад та зміст проектної документації на будівництво» передбачає сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без змін його геометричних розмірів, функціонального призначення та техніко-економічних показників) не суперечить будівельним роботам даного об’єкту. Тому Учасник підтвердив наявність досвіду аналогічних договорів.
2. В складі пропозиції подано договірну ціну підписану Демцюх Е.Г. Також подано кваліфікаційний сертифікат де вказана професія «архітектор» та спроможність виконувати «Архітектурне об’ємне проектування». Відповідно до ст.1 ЗУ «Про архітектурну діяльність» «архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи». Згідно з цією ж статтею «Архітектурна діяльність - діяльність по створенню об'єктів архітектури, яка включає творчий процес пошуку архітектурного рішення та його втілення, координацію дій учасників розроблення всіх складових частин проектів з планування, забудови і благоустрою територій, будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) будівель і споруд, здійснення архітектурно-будівельного контролю і авторського нагляду за їх будівництвом, а також здійснення науково-дослідної та викладацької роботи у цій сфері». Враховуючи вищенаведене особа, яка має професію архітектор, та підтверджено її спроможність виконувати архітектурне об’ємне проектування, може виконувати функції інженера – проектувальника. Враховуючи вищенаведене в Замовника немає підстав для відхилення пропозиції Учасника.
3. Стосовно того, що в договірній ціні вказано, що вона складена на 31.12.2018р. повідомляємо, що це формальна описка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції. Згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Зміна 2 п.6.3.3 Розмір кошторисного прибутку визначається виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5, 6 та 7 таблиці Е.1 додатку Е, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників). У разі коли об’єктом будівництва є комплекс (будова), до складу якого входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), а також комплекс (будова), до складу якого входять об’єкти з одним класом наслідків (відповідальності), що за сукупними показниками перевищують рівень, встановлений для об’єктів з відповідним класом наслідків (відповідальності), розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, передбачених для відповідного класу наслідків, який відповідає сукупним показникам всіх об’єктів, що входять до складу комплексу (будови) (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5, 6 та 7 таблиці Е.1 додатку Е)». В технічному завданні вказано клас наслідків СС 1 і види робіт не відносяться до робіт зазначених у пунктах 4, 5, 6 та 7 таблиці Е.1 додатку Е, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників , а отже показник прибутку 7,4 грн/люд-год відповідає ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Зміна 2 , і є коректним. Аналогічно із коефіцієнтом адміністративних витрат.

Документи подані скаржником

12 червня 2020 18:47
ВИМОГА.pdf
12 червня 2020 18:47
Рішення від 10.10.2019 №14613.pdf
12 червня 2020 18:47
рішення від 12.05.2020 №9139.pdf
12 червня 2020 18:47
Рішення від 17.07.2019 № 9614.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД" 5 700 000,00
UAH з ПДВ
5 285 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 5 857 770,00
UAH з ПДВ
5 285 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 13:33
Електронний підпис
11 червня 2020 13:31
Лист.pdf
11 червня 2020 13:31
Довідка МВС.pdf
02 червня 2020 15:21
Електронний підпис
02 червня 2020 15:19
Лист довідка.pdf
02 червня 2020 15:19
Договір кран.pdf
27 травня 2020 17:39
Електронний підпис
27 травня 2020 17:36
Штатний розклад.pdf
27 травня 2020 17:36
Трудові книжки.pdf
27 травня 2020 17:36
Тендерна пропозиція.pdf
27 травня 2020 17:36
Статут.pdf
27 травня 2020 17:36
Розрахунок прибутку.pdf
27 травня 2020 17:36
протокол директора.pdf
27 травня 2020 17:36
Проект договру.pdf
27 травня 2020 17:36
Пояснювальна записка.pdf
27 травня 2020 17:36
ПАСПОРТ.pdf
27 травня 2020 17:36
Пiдписаний_Довiдка.pdf
27 травня 2020 17:36
Пiдписаний_G0520-7386-GL_tender.pdf
27 травня 2020 17:36
Наказ на керівника.pdf
27 травня 2020 17:36
Локальний кошторис 2_1_3.pdf
27 травня 2020 17:36
Локальний кошторис 2_1_2.pdf
27 травня 2020 17:36
Локальний кошторис 2_1_1.pdf
27 травня 2020 17:36
Лист відгук 2.pdf
27 травня 2020 17:36
лист відгук 1.PDF
27 травня 2020 17:36
Календарний графік.pdf
27 травня 2020 17:36
Зображення.pdf
27 травня 2020 17:36
Заява Згода.pdf
27 травня 2020 17:36
Договірна ціна.pdf
27 травня 2020 17:36
Договір кран1.pdf
27 травня 2020 17:36
Договір MAN1.pdf
27 травня 2020 17:36
Довідка субпідрядник.pdf
27 травня 2020 17:36
Довідка пожежники.pdf
27 травня 2020 17:36
Довідка обладнання.pdf
27 травня 2020 17:36
Довідка банк CREDIT AGRICOL.pdf
27 травня 2020 17:36
Гарантійний лист 2.pdf
27 травня 2020 17:36
гарантійний лист 1.pdf
27 травня 2020 17:36
Використання ресурсів.pdf
27 травня 2020 17:36
взірець договру+КБ-3.pdf
27 травня 2020 17:36
Взірець договір2 +КБ-3.pdf
27 травня 2020 17:36
Анкета учасників.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 17:27
Електронний підпис
27 травня 2020 17:25
Лист НБУ по ліцензії.pdf
27 травня 2020 17:25
43. Секртифікати.rar
27 травня 2020 17:25
42. Сертифікат ISO.pdf
27 травня 2020 17:25
22. Лист-відгук.pdf
27 травня 2020 17:25
19. Копії посвідчень.pdf
27 травня 2020 17:25
16. Копія тех. паспорта.pdf
27 травня 2020 17:25
14. Заява-згода.pdf
27 травня 2020 17:25
11. Проект договору.pdf
27 травня 2020 17:25
10. Тендерна пропозиція.pdf
27 травня 2020 17:25
9. Довідки по ст. 17.pdf
27 травня 2020 17:25
2. Копія Статуту.pdf
27 травня 2020 17:25
1. Анкета учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД"

ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД"
#40920280
Переможець 5 285 000,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 14:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 червня 2020 10:52

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей; 1. договір оренди автомобільного крану з ФОП Дубас О.Л. дійсний до 01.03.2021р., що є меншим ніж строк виконання робіт. 2. Не в повному обсязі подано 2 аналогічні договори про виконання робіт з капітального ремонту з Добротвірським професійним ліцеєм та Відділом культури, туризму, національностей та релігій Радехівської РДА. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. договір оренди автомобільного крану з ФОП Дубас О.Л. дійсний як мінімум до 31.12.2021р. та лист від ФОП Дубас О.Л. про строк дії даного договору. 2. Як мінімум 1 аналогічний договір з усіма додатками про виконання робіт з капітального ремонту з Добротвірським професійним ліцеєм та/або Відділом культури, туризму, національностей та релігій Радехівської РДА.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД"
#40920280
5 285 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 16:50
33 (1).jpg зміни до договору
31 грудня 2020 16:49
44 (1).jpg зміни до договору
31 грудня 2020 16:49
22 (1).jpg зміни до договору
31 грудня 2020 16:49
11 (1).jpg зміни до договору
31 грудня 2020 16:49
4_11.jpg укладений
31 грудня 2020 16:48
3_33.jpg укладений
31 грудня 2020 16:48
2_22.jpg укладений
31 грудня 2020 16:48
1_44.jpg укладений
31 грудня 2020 16:48
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 23:37
ДУ 2 (1).jpg зміни до договору
30 грудня 2020 23:37
1_ДУ 2.jpg укладений
30 грудня 2020 23:37
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:42
33 (1).jpg зміни до договору
29 грудня 2020 12:27
22 (1).jpg зміни до договору
29 грудня 2020 12:27
11 (1).jpg зміни до договору
29 грудня 2020 12:27
44 (1).jpg зміни до договору
29 грудня 2020 12:27
4_33.jpg укладений
29 грудня 2020 12:25
3_22.jpg укладений
29 грудня 2020 12:25
2_44.jpg укладений
29 грудня 2020 12:25
1_11.jpg укладений
29 грудня 2020 12:25
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 13:11
Календарний графік.pdf укладений
18 червня 2020 13:02
12 001.jpg укладений
18 червня 2020 13:02
11 001.jpg укладений
18 червня 2020 13:02
8 001.jpg укладений
18 червня 2020 13:02
10 001.jpg укладений
18 червня 2020 13:02
9 001.jpg укладений
18 червня 2020 13:02
7 001.jpg укладений
18 червня 2020 13:02
6 001.jpg укладений
18 червня 2020 13:02
5 001.jpg укладений
18 червня 2020 13:02
4 001.jpg укладений
18 червня 2020 13:02
3 001.jpg укладений
18 червня 2020 13:02
1 001.jpg укладений
18 червня 2020 13:02
2 001.jpg укладений
18 червня 2020 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2020 рік становить 1 031 484,92 грн.
Номер договору про закупівлю: 27-05/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна робіт в 2020 році становить 708 275,34 грн.
Номер договору про закупівлю: 27-05/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2020 рік становить 1 031 484,92 грн. Повторне розміщення додаткової угоди №1 від 23.12.2020р. в зв"язку з технічною помилкою.
Номер договору про закупівлю: 27-05/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML