Реконструкція спортзалу та частини даху з опорядженням фасадів Народного дому в с. Заводське Буського району Львівської області. Коригування (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
7 397 245,00 UAH
UA-2020-05-12-003071-b 56292ef229d3428faf0dabb774bac850
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ЗАВОДСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 20782217
Вебсайт замовника: http://zavodske-rada.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 80522, Україна , Львівська обл., Заводське, село Заводське
Контактна особа замовника: Козуляєв Ігор
380979860050
KOZULIAEV@I.UA
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 травня 2020 13:42
Очікувана вартість: 7 397 245,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника:органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч.1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція спортзалу та частини даху з опорядженням фасадів Народного дому в с. Заводське Буського району Львівської області. Коригування (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Закупівля за кошти місцевого бюджету та кошти державного фонду регіонального розвитку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80522, Україна, Львівська область, Заводське, Центральна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів протягом 10 календарних днів з дати підписання договору та при наявності коштів в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту Пiсляоплата 20 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 травня 2020 15:14
Електронний цифровий підпис
12 травня 2020 15:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД" 5 700 000,00
UAH з ПДВ
5 285 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 5 857 770,00
UAH з ПДВ
5 285 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2020 15:21
sign.p7s
02 червня 2020 15:19
Лист довідка.pdf
02 червня 2020 15:19
Договір кран.pdf
27 травня 2020 17:39
sign.p7s
27 травня 2020 17:36
Штатний розклад.pdf
27 травня 2020 17:36
Трудові книжки.pdf
27 травня 2020 17:36
Тендерна пропозиція.pdf
27 травня 2020 17:36
Статут.pdf
27 травня 2020 17:36
Розрахунок прибутку.pdf
27 травня 2020 17:36
протокол директора.pdf
27 травня 2020 17:36
Проект договру.pdf
27 травня 2020 17:36
Пояснювальна записка.pdf
27 травня 2020 17:36
ПАСПОРТ.pdf
27 травня 2020 17:36
Пiдписаний_Довiдка.pdf
27 травня 2020 17:36
Пiдписаний_G0520-7386-GL_tender.pdf
27 травня 2020 17:36
Наказ на керівника.pdf
27 травня 2020 17:36
Локальний кошторис 2_1_3.pdf
27 травня 2020 17:36
Локальний кошторис 2_1_2.pdf
27 травня 2020 17:36
Локальний кошторис 2_1_1.pdf
27 травня 2020 17:36
Лист відгук 2.pdf
27 травня 2020 17:36
лист відгук 1.PDF
27 травня 2020 17:36
Календарний графік.pdf
27 травня 2020 17:36
Зображення.pdf
27 травня 2020 17:36
Заява Згода.pdf
27 травня 2020 17:36
Договірна ціна.pdf
27 травня 2020 17:36
Договір кран1.pdf
27 травня 2020 17:36
Договір MAN1.pdf
27 травня 2020 17:36
Довідка субпідрядник.pdf
27 травня 2020 17:36
Довідка пожежники.pdf
27 травня 2020 17:36
Довідка обладнання.pdf
27 травня 2020 17:36
Довідка банк CREDIT AGRICOL.pdf
27 травня 2020 17:36
Гарантійний лист 2.pdf
27 травня 2020 17:36
гарантійний лист 1.pdf
27 травня 2020 17:36
Використання ресурсів.pdf
27 травня 2020 17:36
взірець договру+КБ-3.pdf
27 травня 2020 17:36
Взірець договір2 +КБ-3.pdf
27 травня 2020 17:36
Анкета учасників.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 17:27
sign.p7s
27 травня 2020 17:25
Лист НБУ по ліцензії.pdf
27 травня 2020 17:25
43. Секртифікати.rar
27 травня 2020 17:25
42. Сертифікат ISO.pdf
27 травня 2020 17:25
22. Лист-відгук.pdf
27 травня 2020 17:25
19. Копії посвідчень.pdf
27 травня 2020 17:25
16. Копія тех. паспорта.pdf
27 травня 2020 17:25
14. Заява-згода.pdf
27 травня 2020 17:25
11. Проект договору.pdf
27 травня 2020 17:25
10. Тендерна пропозиція.pdf
27 травня 2020 17:25
9. Довідки по ст. 17.pdf
27 травня 2020 17:25
2. Копія Статуту.pdf
27 травня 2020 17:25
1. Анкета учасника.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Вимога про усунення невідповідностей
ТОВ "ПАРТНЕРПРОЕКТБУД"
#40920280
Очікує рішення 5 285 000,00
UAH з ПДВ
28 травня 2020 14:03
до 03 червня 2020 10:52

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей; 1. договір оренди автомобільного крану з ФОП Дубас О.Л. дійсний до 01.03.2021р., що є меншим ніж строк виконання робіт. 2. Не в повному обсязі подано 2 аналогічні договори про виконання робіт з капітального ремонту з Добротвірським професійним ліцеєм та Відділом культури, туризму, національностей та релігій Радехівської РДА. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. договір оренди автомобільного крану з ФОП Дубас О.Л. дійсний як мінімум до 31.12.2021р. та лист від ФОП Дубас О.Л. про строк дії даного договору. 2. Як мінімум 1 аналогічний договір з усіма додатками про виконання робіт з капітального ремонту з Добротвірським професійним ліцеєм та/або Відділом культури, туризму, національностей та релігій Радехівської РДА.

Документи

Актуальні тендери

До пошуку