Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-04-07 /Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка/ - /Гайсин-Теплик/ км 0+000 – км 1+600, протяжністю 1,6 км в межах Вінницької області
Очікувана вартість
28 885 044,00 UAH
UA-2020-05-12-002236-b ● 0488bcefe3a24698901443f6848353e1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Вадим Володимирович +380432560707 dpsmadtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2020 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 23 червня 2020 13:59 |
Очікувана вартість: | 28 885 044,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 144 425,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 144425.22 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-04-07 /Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка/ - /Гайсин-Теплик/ км 0+000 – км 1+600, протяжністю 1,6 км в межах Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт у розмірі до 30 відсотків від вартості робіт, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. За письмовим зверненням Виконавця Замовник може прийняти рішення щодо авансування у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру ціни, наведеної в п.3.1 Договору, (у разі наявності фінансування) який Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання цього авансу. Використання авансу підтверджується на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2020 11:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2020 11:33 |
ТД Гайсин 1,6 км.docx | |
15 червня 2020 11:33 |
Перелік змін.docx | |
12 травня 2020 13:53 |
Технічне завдання.docx | |
12 травня 2020 13:53 |
Проєкт договору.docx |
15 червня 2020 11:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 червня 2020 11:33 |
ТД Гайсин 1,6 км.docx
|
||||||
15 червня 2020 11:33 |
Перелік змін.docx
|
||||||
12 травня 2020 13:53 |
Технічне завдання.docx
|
||||||
12 травня 2020 13:53 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-12-002236-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:36331657
Дата подання: 16 травня 2020 16:54
Дискримінаційні вимоги
Доброго дня. Звертаємося до Вас з вимогою усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме:
- В п. 3.5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, містяться вимоги щодо надання учасником підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки не всі учасники можуть мати річний дохід (виручку) в розмірі не менше 28 885 044 грн. що значно звужує коло потенційних учасників, що планують взяти участь у закупівлі. Також дана вимога суперечить ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі».
- Також вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного досвіду «Учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів), завірену копію не менше ніж одного виконаного аналогічного договору (аналогічним слід вважати договір укладений протягом 5-и останніх років до дати, що передує даті оголошення закупівлі, з капітального ремонту та/або реконструкції та/або будівництва доріг загального користування, в розумінні Закону України «Про автомобільні дороги»), а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції;» Дана вимога є дискримінаційною, оскільки даний кваліфікаційний критерій можуть підтвердити лише ті учасники, які здійснювали капітальний ремонт та/або реконструкцію та/або будівництво доріг загального користування. Тобто участь в даній закупівлі не можуть взяти учасники які здійснювали капітальний ремонт та/або реконструкцію та/або будівництво доріг, вулиць в межах населених пунктів.
На підставі вищенаведеного, видно що дані вимоги включені для того, щоб взяти участь в даній закупівлі могли лише «окремі» учасники.
Також звертаємо вашу увагу, що п. 3.4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, не відповідає чинному законодавству, тому приведіть даний пункт відповідно до змін, які вступили в дію 19.04.2020 року.
Звертаємося до тендерного комітету з вимогою внести відповідні зміни до тендерної документації, та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
В разі не реагування на нашу вимогу, ми змушені будемо подати скаргу до органу оскарження (до Антимонопольного комітету), а також звернутися до ДАСУ для проведення моніторингу.
Розгорнути
Згорнути
- В п. 3.5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, містяться вимоги щодо надання учасником підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки не всі учасники можуть мати річний дохід (виручку) в розмірі не менше 28 885 044 грн. що значно звужує коло потенційних учасників, що планують взяти участь у закупівлі. Також дана вимога суперечить ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі».
- Також вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного досвіду «Учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів), завірену копію не менше ніж одного виконаного аналогічного договору (аналогічним слід вважати договір укладений протягом 5-и останніх років до дати, що передує даті оголошення закупівлі, з капітального ремонту та/або реконструкції та/або будівництва доріг загального користування, в розумінні Закону України «Про автомобільні дороги»), а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції;» Дана вимога є дискримінаційною, оскільки даний кваліфікаційний критерій можуть підтвердити лише ті учасники, які здійснювали капітальний ремонт та/або реконструкцію та/або будівництво доріг загального користування. Тобто участь в даній закупівлі не можуть взяти учасники які здійснювали капітальний ремонт та/або реконструкцію та/або будівництво доріг, вулиць в межах населених пунктів.
На підставі вищенаведеного, видно що дані вимоги включені для того, щоб взяти участь в даній закупівлі могли лише «окремі» учасники.
Також звертаємо вашу увагу, що п. 3.4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, не відповідає чинному законодавству, тому приведіть даний пункт відповідно до змін, які вступили в дію 19.04.2020 року.
Звертаємося до тендерного комітету з вимогою внести відповідні зміни до тендерної документації, та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
В разі не реагування на нашу вимогу, ми змушені будемо подати скаргу до органу оскарження (до Антимонопольного комітету), а також звернутися до ДАСУ для проведення моніторингу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2020 16:20
Доброго дня!
1. Пунктом 3.5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлено кваліфікаційний критерій - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. (пункт 4 частина 2 Стаття ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закону)).
Частиною 3 Статті 16 Закону передбачено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
В свою чергу, умовами тендерної документації передбачено, що Учасник надає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі, що жодним чином не порушує норми Закону.
2. Учасник вважає, що вимога щодо наявності виконаного аналогічного договору встановлена Замовником є дискримінаційною.
Згідно п. 3.5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить вимогу надання підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Повідомляю, що такий кваліфікаційний критерій встановлено керуючись пунктом 3 частиною 2 Статті 16 Закону.
На підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію Учасник має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів), завірену копію не менше ніж одного виконаного аналогічного договору (аналогічним слід вважати договір укладений протягом 5-и останніх років до дати, що передує даті оголошення закупівлі, з капітального ремонту та/або реконструкції та/або будівництва доріг загального користування, в розумінні Закону України «Про автомобільні дороги»), а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції;
Учасник надає позитивний лист-відгук у довільній формі від Замовника (керуючись пунктом 11 Статті 1 та Статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі») щодо виконання аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, щодо якості виконаних аналогічних робіт.
Замовник не погоджується з інформацією зазначеною у звернені.
Згідно Статті 5 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги поділяються на:
автомобільні дороги загального користування;
вулиці і дороги міст та інших населених пунктів;
відомчі (технологічні) автомобільні дороги;
автомобільні дороги на приватних територіях.
Стаття 8 Закону України «Про автомобільні дороги» поділяє дороги на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
Дискримінацією було б та умова, як би Замовник встановив вимогу, що аналогічним договором вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту доріг місцевого значення чи окремо державного значення. Замовник встановив такий кваліфікаційний критерій з дотриманням принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Так дороги загального користування проектуються виходячи з вимог ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво», сфера застосування якого не поширюється на вулиці і дороги міст та інших населених пунктів.
Крім того повідомляю, що договори на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт доріг комунальної форми власності будуть вважатись аналогічними, якщо об’єкти будівництва за такими договорами відповідають вимогам пункту 8.3 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів».
З приводу п. 3.4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції повідомляю, що даний пункт не суперечить чинному законодавству.
Вирішено: Надати роз’яснення на звернення Учасника. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
1. Пунктом 3.5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлено кваліфікаційний критерій - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. (пункт 4 частина 2 Стаття ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закону)).
Частиною 3 Статті 16 Закону передбачено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
В свою чергу, умовами тендерної документації передбачено, що Учасник надає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі, що жодним чином не порушує норми Закону.
2. Учасник вважає, що вимога щодо наявності виконаного аналогічного договору встановлена Замовником є дискримінаційною.
Згідно п. 3.5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить вимогу надання підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Повідомляю, що такий кваліфікаційний критерій встановлено керуючись пунктом 3 частиною 2 Статті 16 Закону.
На підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію Учасник має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів), завірену копію не менше ніж одного виконаного аналогічного договору (аналогічним слід вважати договір укладений протягом 5-и останніх років до дати, що передує даті оголошення закупівлі, з капітального ремонту та/або реконструкції та/або будівництва доріг загального користування, в розумінні Закону України «Про автомобільні дороги»), а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції;
Учасник надає позитивний лист-відгук у довільній формі від Замовника (керуючись пунктом 11 Статті 1 та Статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі») щодо виконання аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, щодо якості виконаних аналогічних робіт.
Замовник не погоджується з інформацією зазначеною у звернені.
Згідно Статті 5 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги поділяються на:
автомобільні дороги загального користування;
вулиці і дороги міст та інших населених пунктів;
відомчі (технологічні) автомобільні дороги;
автомобільні дороги на приватних територіях.
Стаття 8 Закону України «Про автомобільні дороги» поділяє дороги на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
Дискримінацією було б та умова, як би Замовник встановив вимогу, що аналогічним договором вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту доріг місцевого значення чи окремо державного значення. Замовник встановив такий кваліфікаційний критерій з дотриманням принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Так дороги загального користування проектуються виходячи з вимог ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво», сфера застосування якого не поширюється на вулиці і дороги міст та інших населених пунктів.
Крім того повідомляю, що договори на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт доріг комунальної форми власності будуть вважатись аналогічними, якщо об’єкти будівництва за такими договорами відповідають вимогам пункту 8.3 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів».
З приводу п. 3.4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції повідомляю, що даний пункт не суперечить чинному законодавству.
Вирішено: Надати роз’яснення на звернення Учасника. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-12-002236-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД", Код ЄДРПОУ:41925143
Дата подання: 22 травня 2020 16:57
Дата подання: 22 травня 2020 16:57
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 11:02
Рішення від 26.05.2020 № 10266 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 09:32
інформація про перенесення розгляду скарги від 22 травня 2020 № UA-2020-05-12-002236-b.c2.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 22:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2020 № 11019.pdf
Дата публікації: 05 червня 2020 00:49
Рішення від 03.06.2020 № 11019.pdf
Дата публікації: 09 червня 2020 21:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни до Тендерної документації до закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-04-07 /Стрий – Тернопіль - Кропивницький-Знам’янка/ - /Гайсин-Теплик/ км 0+000 – км 1+600, про-тяжністю 1,6 км в межах Вінницької області» (UA-2020-05-12-002236-b) внесені.
Дата виконання рішення замовником: 10 червня 2020 13:56
Номер скарги: UA-2020-05-12-002236-b.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД", Код ЄДРПОУ:41925143
Скарга на умови ТД
Деталі викладено у скарзі
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 червня 2020 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
24 499 564,80
UAH з ПДВ
|
24 064 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
24 500 000,00
UAH з ПДВ
|
24 065 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
26 850 000,00
UAH з ПДВ
|
24 099 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" |
25 000 000,00
UAH з ПДВ
|
24 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" |
26 031 840,00
UAH з ПДВ
|
26 031 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” #33757711 |
Відхилено |
24 064 800,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 15:12
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 #03448860 |
Переможець |
24 065 000,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2020 08:59
|
Додаткова угода № 5 від 03 листопада 2020 року.PDF | зміни до договору |
03 листопада 2020 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2020 09:59
|
Додаткова угода № 4 від 12 жовтня 2020 року.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2020 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 10:11
|
Додаткова угода №3 від 30 вересня 2020 року.PDF | зміни до договору |
30 вересня 2020 10:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2020 13:30
|
Додаткова угода №2 від 30 липня 2020 року.pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2020 15:22
|
Додаткова угода №1 від 20 липня 2020 року.pdf | зміни до договору |
20 липня 2020 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 15:29
|
Договір № 7-Д від 14 липня 2020 року.PDF | укладений |
14 липня 2020 15:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 7-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення Розділу 17. Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 7-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Додаток №2 Графік виконання робіт до договору №7-Д від 14 липня 2020 року в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 7-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення Додатку № 2: Графік виконання робіт до Договору № 7-Д від 14 липня 2020 року в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 7-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 7-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |