Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-04-07 /Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка/ - /Гайсин-Теплик/ км 0+000 – км 1+600, протяжністю 1,6 км в межах Вінницької області
Очікувана вартість
28 885 044,00 UAH
UA-2020-05-12-002236-b 0488bcefe3a24698901443f6848353e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Володимирович

+380432560707 dpsmadtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Контактна особа: Вадим Володимирович
+380432560707
dpsmadtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2020 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 13:59
Очікувана вартість: 28 885 044,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 144 425,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 144425.22 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-04-07 /Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка/ - /Гайсин-Теплик/ км 0+000 – км 1+600, протяжністю 1,6 км в межах Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт у розмірі до 30 відсотків від вартості робіт, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. За письмовим зверненням Виконавця Замовник може прийняти рішення щодо авансування у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру ціни, наведеної в п.3.1 Договору, (у разі наявності фінансування) який Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання цього авансу. Використання авансу підтверджується на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 11:33
ТД Гайсин 1,6 км.docx
15 червня 2020 11:33
Перелік змін.docx
12 травня 2020 13:53
Технічне завдання.docx
12 травня 2020 13:53
Проєкт договору.docx
15 червня 2020 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 11:33
ТД Гайсин 1,6 км.docx
10 червня 2020 11:20
ТД Гайсин 1,6 км.docx
12 травня 2020 13:53
ТД Гайсин 1,6 км.docx
15 червня 2020 11:33
Перелік змін.docx
10 червня 2020 11:20
Перелік змін.docx
12 травня 2020 13:53
Технічне завдання.docx
12 травня 2020 13:53
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-12-002236-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:36331657
Дата подання: 16 травня 2020 16:54
Дискримінаційні вимоги
Доброго дня. Звертаємося до Вас з вимогою усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме:
- В п. 3.5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, містяться вимоги щодо надання учасником підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки не всі учасники можуть мати річний дохід (виручку) в розмірі не менше 28 885 044 грн. що значно звужує коло потенційних учасників, що планують взяти участь у закупівлі. Також дана вимога суперечить ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі».
- Також вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного досвіду «Учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів), завірену копію не менше ніж одного виконаного аналогічного договору (аналогічним слід вважати договір укладений протягом 5-и останніх років до дати, що передує даті оголошення закупівлі, з капітального ремонту та/або реконструкції та/або будівництва доріг загального користування, в розумінні Закону України «Про автомобільні дороги»), а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції;» Дана вимога є дискримінаційною, оскільки даний кваліфікаційний критерій можуть підтвердити лише ті учасники, які здійснювали капітальний ремонт та/або реконструкцію та/або будівництво доріг загального користування. Тобто участь в даній закупівлі не можуть взяти учасники які здійснювали капітальний ремонт та/або реконструкцію та/або будівництво доріг, вулиць в межах населених пунктів.
На підставі вищенаведеного, видно що дані вимоги включені для того, щоб взяти участь в даній закупівлі могли лише «окремі» учасники.
Також звертаємо вашу увагу, що п. 3.4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, не відповідає чинному законодавству, тому приведіть даний пункт відповідно до змін, які вступили в дію 19.04.2020 року.
Звертаємося до тендерного комітету з вимогою внести відповідні зміни до тендерної документації, та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
В разі не реагування на нашу вимогу, ми змушені будемо подати скаргу до органу оскарження (до Антимонопольного комітету), а також звернутися до ДАСУ для проведення моніторингу.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2020 16:20
Доброго дня!
1. Пунктом 3.5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлено кваліфікаційний критерій - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. (пункт 4 частина 2 Стаття ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закону)).
Частиною 3 Статті 16 Закону передбачено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
В свою чергу, умовами тендерної документації передбачено, що Учасник надає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі, що жодним чином не порушує норми Закону.
2. Учасник вважає, що вимога щодо наявності виконаного аналогічного договору встановлена Замовником є дискримінаційною.
Згідно п. 3.5 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить вимогу надання підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Повідомляю, що такий кваліфікаційний критерій встановлено керуючись пунктом 3 частиною 2 Статті 16 Закону.
На підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію Учасник має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів), завірену копію не менше ніж одного виконаного аналогічного договору (аналогічним слід вважати договір укладений протягом 5-и останніх років до дати, що передує даті оголошення закупівлі, з капітального ремонту та/або реконструкції та/або будівництва доріг загального користування, в розумінні Закону України «Про автомобільні дороги»), а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, згідно такого договору, копія якого надана у складі пропозиції;
Учасник надає позитивний лист-відгук у довільній формі від Замовника (керуючись пунктом 11 Статті 1 та Статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі») щодо виконання аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, щодо якості виконаних аналогічних робіт.
Замовник не погоджується з інформацією зазначеною у звернені.
Згідно Статті 5 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги поділяються на:
автомобільні дороги загального користування;
вулиці і дороги міст та інших населених пунктів;
відомчі (технологічні) автомобільні дороги;
автомобільні дороги на приватних територіях.
Стаття 8 Закону України «Про автомобільні дороги» поділяє дороги на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
Дискримінацією було б та умова, як би Замовник встановив вимогу, що аналогічним договором вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту доріг місцевого значення чи окремо державного значення. Замовник встановив такий кваліфікаційний критерій з дотриманням принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Так дороги загального користування проектуються виходячи з вимог ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво», сфера застосування якого не поширюється на вулиці і дороги міст та інших населених пунктів.
Крім того повідомляю, що договори на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт доріг комунальної форми власності будуть вважатись аналогічними, якщо об’єкти будівництва за такими договорами відповідають вимогам пункту 8.3 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів».
З приводу п. 3.4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції повідомляю, що даний пункт не суперечить чинному законодавству.
Вирішено: Надати роз’яснення на звернення Учасника. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-12-002236-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД", Код ЄДРПОУ:41925143
Дата подання: 22 травня 2020 16:57
Скарга на дискримінаційні умови
Скарга на дискримінаційні умови
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 11:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни до Тендерної документації до закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-04-07 /Стрий – Тернопіль - Кропивницький-Знам’янка/ - /Гайсин-Теплик/ км 0+000 – км 1+600, про-тяжністю 1,6 км в межах Вінницької області» (UA-2020-05-12-002236-b) внесені.
Дата виконання рішення замовником: 10 червня 2020 13:56
Номер скарги: UA-2020-05-12-002236-b.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД", Код ЄДРПОУ:41925143
Скарга на умови ТД
Деталі викладено у скарзі
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

22 травня 2020 21:36
1. Платіжне доручення.pdf
22 травня 2020 21:36
3. ВІДГУК.pdf
22 травня 2020 21:36
Скарга щодо відгуку.pdf
29 травня 2020 16:34
Письмові пояснення.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” 24 499 564,80
UAH з ПДВ
24 064 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 24 500 000,00
UAH з ПДВ
24 065 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 26 850 000,00
UAH з ПДВ
24 099 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 25 000 000,00
UAH з ПДВ
24 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" 26 031 840,00
UAH з ПДВ
26 031 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 17:06
Електронний підпис
22 червня 2020 17:03
виписка по рахунку (1).pdf
22 червня 2020 17:03
19046-1 ТОВ ЕДБ p7s.zip
22 червня 2020 17:03
10. Аналогіні договора .pdf
22 червня 2020 17:02
8. Відомість обсягів.pdf
22 червня 2020 17:02
9. Календарний графік .pdf
22 червня 2020 17:02
ДЦ+реестр.rar
22 червня 2020 17:02
3.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 19:14
Електронний підпис
09 липня 2020 19:09
Електронний підпис
22 червня 2020 16:35
Електронний підпис
27 травня 2020 19:38
Електронний підпис
27 травня 2020 19:36
Частина 4.5.1.45. Бунт І.Ф..pdf
27 травня 2020 19:35
Частина 4.5.1.37. Дяк В.Б.pdf
27 травня 2020 19:35
Частина 4.5.1.49. Повх В.О..pdf
27 травня 2020 19:35
Частина 4.5.1.18. Бевз В.А..pdf
27 травня 2020 19:35
Частина 4.5.1.17. Дусь С.А..pdf
27 травня 2020 19:35
Частина 4.5.1.6. Бас А.В..pdf

Публічні документи

22 червня 2020 18:35
Електронний підпис
22 червня 2020 18:33
49.11 Довідки з банку МТВ.PDF
22 червня 2020 18:33
довіреність Лановенко.pdf
22 червня 2020 18:33
Довідка на 144 425_22 грн.pdf
22 червня 2020 18:33
виписка 144 425_22 грн.pdf
22 червня 2020 18:33
016-001-22190-2020.zip
22 червня 2020 18:32
1 Реєстр.pdf
27 травня 2020 23:00
Електронний підпис
27 травня 2020 22:57
Довідка на 144 425_22.pdf
27 травня 2020 22:57
Виписка.pdf
27 травня 2020 22:57
016-001-19112-2020 (1).zip
27 травня 2020 22:57
94. Довідка про Шмель.pdf
27 травня 2020 22:56
90. Технічне завдання.pdf
27 травня 2020 22:56
57. Проект договору.pdf
27 травня 2020 22:56
85. Екскаватор.pdf
27 травня 2020 22:56
80. Договора лізингу.rar
27 травня 2020 22:55
76. РЕКН новий_25052020.pdf
27 травня 2020 22:55
42. Транспортна схема.pdf
27 травня 2020 22:54
35. Посвідчення ОП.pdf
27 травня 2020 22:54
13. Копія Статуту_25052020.pdf
27 травня 2020 22:53
32. Накази.rar
27 травня 2020 22:53
7. Копія Витяг ПДВ_25052020.pdf
27 травня 2020 22:53
5. Копія ліцензії_25052020.pdf
27 травня 2020 22:53
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 23:56
Електронний підпис
22 червня 2020 23:54
3 ТП частина 3.pdf
22 червня 2020 23:52
10 ТП частина 10.pdf
22 червня 2020 23:52
7 ТП частина 7.pdf
22 червня 2020 23:52
8 Досвід частина 2.rar
22 червня 2020 23:52
7 Досвід.zip
22 червня 2020 23:52
6 ТП частина 6.pdf
22 червня 2020 23:52
5 ТП частина 5.pdf
22 червня 2020 23:52
4 Банківська гарантія.rar
22 червня 2020 23:52
2 ТП частина 2.pdf
22 червня 2020 23:52
1 ТП частина 1.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 20:37
Електронний підпис
22 червня 2020 20:32
86 Витяг ЄДР.pdf
22 червня 2020 20:32
35.1 ПР КБ3 КБ2в км0-4.rar
22 червня 2020 20:32
0 Реєстр.pdf
22 червня 2020 20:32
36 Відгук.pdf
22 червня 2020 20:32
34 Копії договорів.rar
22 червня 2020 20:32
33 Про досвід виконання.pdf
22 червня 2020 20:32
32 Пояснення з ОП.pdf
27 травня 2020 23:08
Електронний підпис
27 травня 2020 23:03
0 Реєстр документів.pdf
27 травня 2020 23:02
84 Виконання робіт.pdf
27 травня 2020 23:02
57 Календарний графік.pdf
27 травня 2020 23:02
61 Довкілля.pdf
27 травня 2020 23:02
59 Виконання без авансу.pdf
27 травня 2020 23:02
83 Технічне завдання.pdf
27 травня 2020 23:02
56 Відомість обсягів.pdf
27 травня 2020 23:02
81 Про вимоги договору.pdf
27 травня 2020 23:02
55 Витяг ПДВ 27.05.2020.pdf
27 травня 2020 23:02
54 Про субпідряд.pdf
27 травня 2020 23:02
80 Право замовника.pdf
27 травня 2020 23:02
79 Договір застави.pdf
27 травня 2020 23:01
52 Рішення Учасника.pdf
27 травня 2020 23:01
78 Про кошти гарантії.pdf
27 травня 2020 23:01
51 Копія Статуту.pdf
27 травня 2020 23:01
72 Про витрати.pdf
27 травня 2020 23:01
76 Проект договору.pdf
27 травня 2020 23:01
71 Гарантія згідно ДБН.pdf
27 травня 2020 23:01
50 Паспорт директора.pdf
27 травня 2020 23:01
70 Договір гарантія.pdf
27 травня 2020 23:01
75 Зміна істотних умов.pdf
27 травня 2020 23:01
49 Право підпису.pdf
27 травня 2020 23:00
73 Ціна без витрат.pdf
27 травня 2020 23:00
48 Про уповноваженого.pdf
27 травня 2020 23:00
47 Про дату документів.pdf
27 травня 2020 23:00
67 Гарантія банку.7z
27 травня 2020 23:00
46 Стаття 17.pdf
27 травня 2020 23:00
45 Фінансовий звіт 2019.pdf
27 травня 2020 23:00
44 Про річний дохід.pdf
27 травня 2020 23:00
65 Лист-згода банку.pdf
27 травня 2020 23:00
43 Довідка банк.pdf
27 травня 2020 23:00
42 Пояснення рух коштів.pdf
27 травня 2020 23:00
40 Баланс.pdf
27 травня 2020 23:00
38 Копія ліцензії.pdf
27 травня 2020 23:00
37 Транспортна схема.pdf
27 травня 2020 23:00
36 Відгук.pdf
27 травня 2020 23:00
35 Акт_ КБ-3 _6.pdf
27 травня 2020 23:00
35 Акт_ КБ-3 _5.pdf
27 травня 2020 23:00
35 Акт_ КБ-3 _4.pdf
27 травня 2020 22:59
35 Акт_ КБ-3 _1.pdf
27 травня 2020 22:59
35 Акт_ КБ-3 _3.pdf
27 травня 2020 22:59
34 Договір 127 19 КР.pdf
27 травня 2020 22:59
35 Акт_ КБ-3 _2.pdf
27 травня 2020 22:59
33 Про досвід.pdf
27 травня 2020 22:59
32 Пояснення з ОП.pdf
27 травня 2020 22:59
31 Посвідчення ОП.pdf
27 травня 2020 22:59
29 Накази працівники.pdf
27 травня 2020 22:59
28 Дипломи ІТР.pdf
27 травня 2020 22:59
27 Про працівників.pdf
27 травня 2020 22:59
24 Про постачання АБ.pdf
27 травня 2020 22:59
22 Бух довідка АБЗ.pdf
27 травня 2020 22:59
21 Договір купівлі АБЗ.pdf
27 травня 2020 22:59
19 Атестат АБЗ 2020.pdf
27 травня 2020 22:59
18 Паспорт АБЗ.pdf
27 травня 2020 22:59
17 Довідка про АБЗ.pdf
27 травня 2020 22:59
8 Договір постачання.pdf
27 травня 2020 22:59
15 Про лабораторію ШБМ.pdf
27 травня 2020 22:59
6 Техпаспорти ОЗ-6.pdf
27 травня 2020 22:59
14 Договір лабораторія.pdf
27 травня 2020 22:59
13 Про лабораторію.pdf
27 травня 2020 22:59
12 Гарантія по ТО.pdf
27 травня 2020 22:59
4 Про МТБ.pdf
27 травня 2020 22:58
3 Тендерна пропозиція.pdf
27 травня 2020 22:58
2 Про учасника ФО.pdf
27 травня 2020 22:58
10 Листи підтвердження.pdf
27 травня 2020 22:58
1 Про учасника ЮО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”
#33757711
Відхилено 24 064 800,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:12
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
Переможець 24 065 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
24 065 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 10:57
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 08:59
Додаткова угода № 5 від 03 листопада 2020 року.PDF зміни до договору
03 листопада 2020 08:59
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 09:59
Додаткова угода № 4 від 12 жовтня 2020 року.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 09:56
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 10:11
Додаткова угода №3 від 30 вересня 2020 року.PDF зміни до договору
30 вересня 2020 10:10
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 13:30
Додаткова угода №2 від 30 липня 2020 року.pdf зміни до договору
30 липня 2020 13:28
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 15:22
Додаткова угода №1 від 20 липня 2020 року.pdf зміни до договору
20 липня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 15:29
Договір № 7-Д від 14 липня 2020 року.PDF укладений
14 липня 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 7-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Розділу 17. Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 7-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено Додаток №2 Графік виконання робіт до договору №7-Д від 14 липня 2020 року в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 7-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Додатку № 2: Графік виконання робіт до Договору № 7-Д від 14 липня 2020 року в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 7-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 7-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 965 519,42
UAH (в тому числі ПДВ 3 994 253,24 UAH)