Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузники для дорослих та дітей
Очікувана вартість
713 318,00 UAH
UA-2020-05-12-001459-a ● dea39568caad47af9181dc862f02ff04
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Слов'янської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська» |
Код ЄДРПОУ: | 37803279 |
Місцезнаходження: | 84100, Україна , Донецька обл., місто Слов’янськ, вул. Банківська, 85 |
Контактна особа: |
Марчук Людмила Вікторівна +380626225472 kz.cpmsdb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2020 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2020 14:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2020 14:39 |
Початок аукціону: | 03 червня 2020 15:49 |
Очікувана вартість: | 713 318,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 133,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21399.54 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6600 шт
Підгузки Dry Kids XL+/або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Банківська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
2500 шт
Підгузки Dry Kids XL/або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Банківська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
672 шт
Підгузки Libero Comfort, 4/або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Банківська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
810 шт
Підгузки, розмір S,Tena Slip Plus S/або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Банківська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
13250 шт
Підгузки, розмір М, Tena Slip Plus М/або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Банківська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
24420 шт
Підгузки розмір L, Tena Slip Plus L /або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Банківська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
600 шт
Підгузки розмір Tena Slip Plus XL/або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Банківська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
5010 шт
Підгузки розмір Tena Slip Plus XS/або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Банківська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець зобов'язується здійснити оплату вартості фактично поставленого Товару визначеної у відповідному рахунку-фактурі, видатковій накладній та акті приймання-передачі Товару шляхом перерахування вартості фактично поставленого Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дня підписання відповідної видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2020 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2020 15:26 |
витяг.pdf | |
25 травня 2020 15:22 |
ТД_ВТ_2020_підгузки НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc | |
21 травня 2020 10:33 |
ЗМІНИ на майданчик.docx | |
21 травня 2020 10:33 |
ТД_ВТ_2020_підгузки НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
12 травня 2020 14:34 |
ТД_ВТ_2020_підгузки.doc |
25 травня 2020 15:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 травня 2020 15:26 |
витяг.pdf
|
|||||||||
25 травня 2020 15:22 |
ТД_ВТ_2020_підгузки НОВА РЕДАКЦІЯ 2.doc
|
|||||||||
21 травня 2020 10:33 |
ЗМІНИ на майданчик.docx
|
|||||||||
21 травня 2020 10:33 |
ТД_ВТ_2020_підгузки НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||||||||
12 травня 2020 14:34 |
ТД_ВТ_2020_підгузки.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-12-001459-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 18 травня 2020 15:02
Щодо дискримінаційних вимог
Ознайомившись з тендерною документацією повідомляємо, що положення, визначені в п.п. 5.2.1-5.2.3, пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме:
- вимога Замовника «В пропозиції надати скановані з оригіналу копії правовстановлюючих документів на залучене приміщення для зберігання товару…; на підтвердження інформації щодо наявності власних чи залучених приміщень для зберігання товару потрібно надати: якщо приміщення залучене: договір оренди/договір користування/ договір надання послуг на приміщення з всіма додатковими угодами до Договору та свідоцтвом про власність на приміщення або інший аналогічний документ згідно чинного законодавства України»;
- вимога щодо надання Учасниками інформації, стосовно власників залучених приміщень та транспортних засобів (ПІБ/найменування підприємства) (в Довідці, складеній за формою таблиці №1, наведеній для заповнення Учасником в пп.5.2.1 тендерної документації).
Вимоги щодо надання правовстановлюючих документів (свідоцтво про власність тощо) на залучені приміщення, а також надання інформації про власників залучених приміщень та транспортних засобів є дискримінаційними, так як обмежують конкуренцію та роблять неможливим участь у закупівлі тих учасників, в яких, наприклад, складські приміщення та транспортні засоби перебувають у суборенді, а отже надати правовстановлюючі документи та інформацію, що вимагається Замовником, Учасник не зможе, так як сам може не мати доступу до таких документів та інформації.
Навіть якщо Учасник користується приміщенням на підставі договору оренди - орендодавець не зобов’язаний і може відмовитись надати орендарю (Учаснику) копії документів, які підтверджують право власності орендодавця на нерухоме майно.
Крім того, власники залучених приміщень/транспортних засобів можуть заборонити оприлюднювати їх особисту інформацію (ПІБ тощо) на веб-порталі для загального доступу.
Таким чином шляхом включення до тендерної документації вищенаведених дискримінаційних умов, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель.
В підтвердження цього є позиція Антимонопольного комітету (додається), що встановлення таких вимог є дискримінацією по відношенню до інших учасників та зобов’язує Замовника внести зміни в тендерну документацію.
Нагадуємо Вам, що відповідно до частини 1 статті 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 4, статті 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також нагадуємо Вам, що відповідно до статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
В зв’язку з вищевикладеним, просимо виключити вимогу щодо надання правовстановлюючих документів на залучені приміщення, а також вимогу щодо надання інформації щодо власників залученого приміщення та транспортного засобу та внести відповідні зміни до тендерної документації. В іншому випадку, ми будемо змушені звертатися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
- вимога Замовника «В пропозиції надати скановані з оригіналу копії правовстановлюючих документів на залучене приміщення для зберігання товару…; на підтвердження інформації щодо наявності власних чи залучених приміщень для зберігання товару потрібно надати: якщо приміщення залучене: договір оренди/договір користування/ договір надання послуг на приміщення з всіма додатковими угодами до Договору та свідоцтвом про власність на приміщення або інший аналогічний документ згідно чинного законодавства України»;
- вимога щодо надання Учасниками інформації, стосовно власників залучених приміщень та транспортних засобів (ПІБ/найменування підприємства) (в Довідці, складеній за формою таблиці №1, наведеній для заповнення Учасником в пп.5.2.1 тендерної документації).
Вимоги щодо надання правовстановлюючих документів (свідоцтво про власність тощо) на залучені приміщення, а також надання інформації про власників залучених приміщень та транспортних засобів є дискримінаційними, так як обмежують конкуренцію та роблять неможливим участь у закупівлі тих учасників, в яких, наприклад, складські приміщення та транспортні засоби перебувають у суборенді, а отже надати правовстановлюючі документи та інформацію, що вимагається Замовником, Учасник не зможе, так як сам може не мати доступу до таких документів та інформації.
Навіть якщо Учасник користується приміщенням на підставі договору оренди - орендодавець не зобов’язаний і може відмовитись надати орендарю (Учаснику) копії документів, які підтверджують право власності орендодавця на нерухоме майно.
Крім того, власники залучених приміщень/транспортних засобів можуть заборонити оприлюднювати їх особисту інформацію (ПІБ тощо) на веб-порталі для загального доступу.
Таким чином шляхом включення до тендерної документації вищенаведених дискримінаційних умов, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель.
В підтвердження цього є позиція Антимонопольного комітету (додається), що встановлення таких вимог є дискримінацією по відношенню до інших учасників та зобов’язує Замовника внести зміни в тендерну документацію.
Нагадуємо Вам, що відповідно до частини 1 статті 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 4, статті 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також нагадуємо Вам, що відповідно до статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
В зв’язку з вищевикладеним, просимо виключити вимогу щодо надання правовстановлюючих документів на залучені приміщення, а також вимогу щодо надання інформації щодо власників залученого приміщення та транспортного засобу та внести відповідні зміни до тендерної документації. В іншому випадку, ми будемо змушені звертатися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2020 16:39
Доброго дня. Зміни до тендерної документації будуть внесені.
Номер вимоги: UA-2020-05-12-001459-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ПАРКТОРГ, Код ЄДРПОУ:43052921
Дата подання: 22 травня 2020 15:10
Дискримінація учасників
Шановний Замовнику!
Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ваші «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ»
- в пункті 3 «Підгузки Libero Comfort, 4/або еквівалент» «розраховані на вагу (кг) – не менше 7 – не більше 11* (не більше 11* *допустимі відхилення в межах 3 (трьох) кг))» мають дискримінаційну складову, так як тільки «Libero Comfort» мають відповідний розмір, а решта торгових марок (Pampers, Huggies та інші мають розміри 7-18 кг). Таким чином Замовник виключає участь других торгових марок в закупівлі.
- в пункті 7 «Підгузки розмір Tena Slip Plus XL/або еквівалент» «окружність талії (см): не менше 120 – не більше 160;» - незрозуміло, чому не підійдуть підгузки розміром 120 – 170 см? Це також дискримінація других торгових марок, крім Tena.
Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, крім Libero та Tena взяти участь в закупівлі.
Дякуємо.
В інакшому випадку вимушені будемо звернутись зі скаргою до АМК України.
Розгорнути
Згорнути
Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ваші «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ»
- в пункті 3 «Підгузки Libero Comfort, 4/або еквівалент» «розраховані на вагу (кг) – не менше 7 – не більше 11* (не більше 11* *допустимі відхилення в межах 3 (трьох) кг))» мають дискримінаційну складову, так як тільки «Libero Comfort» мають відповідний розмір, а решта торгових марок (Pampers, Huggies та інші мають розміри 7-18 кг). Таким чином Замовник виключає участь других торгових марок в закупівлі.
- в пункті 7 «Підгузки розмір Tena Slip Plus XL/або еквівалент» «окружність талії (см): не менше 120 – не більше 160;» - незрозуміло, чому не підійдуть підгузки розміром 120 – 170 см? Це також дискримінація других торгових марок, крім Tena.
Тому вимагаємо привести документацію до відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та надати учасникам з другими торговими марками, крім Libero та Tena взяти участь в закупівлі.
Дякуємо.
В інакшому випадку вимушені будемо звернутись зі скаргою до АМК України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2020 15:27
Доброго дня. Зміни до тендерної документації будуть внесені.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-12-001459-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 15 червня 2020 16:25
Дата подання: 15 червня 2020 16:25
неправомірне відхилення нашої пропозиції
За результатами розгляду пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника за НАЙНИЖЧЕЮ ЦІНОЮ (протокол розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі за оголошенням UA-2020-05-12-001459-a Код ДК 021:2015 –33750000-2 Засоби для догляду за малюками (Підгузники). Протокол № 161-20 від 05.02.2020 року.
Підставою для відхилення зазначено наступне:
«при перевірці тендерної пропозиції ТОВ "Компанія "Євро Технології" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено, що тендерна пропозиція не завірена електронним цифровим підписом уповноваженої особи учасника чим не дотримано вимоги підпункту 1.3. пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
У зв’язку з цим, запропоновано відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Компанія "Євро Технології" на підставі пункту 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»: як таку, - Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій ті їх оцінки документі та дані створюються ті подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документі та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»
Ми не може погодитися з такими рішеннями та вважаємо дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Стосовно підстав неправомірного відхилення, повідомляємо наступне:
ТД Замовника передбачено, що документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. На виконання цієї вимоги ТОВ "Компанія "Євро Технології" в складі пропозиції надала документи (оригінали документів учасника та копії документів), які УСІ підписані власноручним підписом учасника та завірені оригінальною печаткою, та оригінали документів виробника, завірені оригінальною печаткою виробника та підписом.
Слід зазначити, що відповідно ст.3 ЗУ «Про електронний цифровий підпис» електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису.
Не накладання учасником ЕЦП на свою тендерну пропозицію виникло з технічних причин, але ця технічна помилка з оформлення тендерної пропозиції ніяк не вплинула на зміст нашою тендерної пропозиції.
Враховуючи те, що ТД Замовника передбачено, що «Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції» вважаємо, що Замовником прийнято неправомірне рішення щодо відхилення нашої пропозиції з НАЙМЕНЬШОЮ ЦІНОЮ.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до п.9 ст.26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Проте, Замовник всупереч цієї статті ЗУ при виявлені невідповідності у пропозиції учасника щодо не накладання нами ЕЦП, не звернувся з запитом до ТОВ "Компанія "Євро Технології" про її виправлення, а одразу ж завантажив протокол про відхилення пропозиції ТОВ "Компанія "Євро Технології".
Отже, враховуючи зазначене, замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВ "Компанія "Євро Технології" з НАЙНИЖЧЕЮ ЦІНОЮ.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Компанія "Євро Технології", зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 161-20 від 05.02.2020 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 червня 2020 12:10
рішення від 17.06.2020№11975+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 червня 2020 12:10
Інформація про перенесення розгляду скарги від 15 червня 2020 № UA-2020-05-12-001459-a.a3.pdf
Дата публікації: 23 червня 2020 22:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2020№12500.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 16:12
рішення від 24.06.2020№12500.pdf
Дата публікації: 30 червня 2020 19:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: На засіданні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення №12500-р/пк-пз від 24.06.2020р, яким замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ".
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12500-р/пк-пз від 24.06.2020р прийнято рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ".
Дата виконання рішення замовником: 03 липня 2020 16:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2020 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" |
572 675,68
UAH з ПДВ
|
518 574,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛ ФАРМ-ТРЕЙД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
604 304,42
UAH з ПДВ
|
519 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа - підприємець Христюк Олександр Вікторович |
630 001,00
UAH з ПДВ
|
520 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович |
610 310,50
UAH з ПДВ
|
610 310,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" #42648365 |
Рішення скасоване |
518 574,90
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 16:27
|
ТОВ "ГЛОБАЛ ФАРМ-ТРЕЙД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #40168024 |
Рішення скасоване |
519 000,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 16:27
|
Фізична особа - підприємець Христюк Олександр Вікторович #3351104837 |
Рішення скасоване |
520 000,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 16:27
|
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" #42648365 |
Відхилено |
518 574,90
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 16:03
|
ТОВ "ГЛОБАЛ ФАРМ-ТРЕЙД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #40168024 |
Відхилено |
519 000,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 12:35
|
Фізична особа - підприємець Христюк Олександр Вікторович #3351104837 |
Переможець |
520 000,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 09:54
|
Доп. угода 1 до договору 206 выд 28.07.2020.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 14:53
|
Договір | укладений |
28 липня 2020 14:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з виробничою необхідністю та проведеними розрахунками, були внесені зміни в специфікацію, а саме змінено кількість памперсів в межах загальної суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 206 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |