Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Очікувана вартість
1 213 400,00 UAH
UA-2020-05-12-001370-a e6340584f14a4b2290abe86b391771ed
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАДВІРНЯНСЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ АГРОЛІСГОСП ОКП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОБЛАГРОЛІС"
Код ЄДРПОУ: 05442412
Місцезнаходження: 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, ВУЛИЦЯ ДЕМ'ЯНЧУКА, будинок 12
Контактна особа: Басараб Світлана Михайл
380666523538
SALH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 травня 2020 12:07
Очікувана вартість: 1 213 400,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Місцезнаходження: 78400, вул. Дем’янчука, 12, м. Надвірна Івано-Франківської області. Категорія замовника: Юридична особа, що є одержувачем бюджетних коштів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8303 га
Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Дем'янчука 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг ЗАМОВНИК проводить оплату після підписання Актів наданих послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 травня 2020 14:21
Електронний цифровий підпис
12 травня 2020 14:21
оголошення.pdf
12 травня 2020 14:21
Тендерна документація.docx
12 травня 2020 14:21
Додаток 1.docx
12 травня 2020 14:21
Додаток 2.docx
12 травня 2020 14:21
Додаток 3.docx
12 травня 2020 14:21
ДОДАТОК 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 15 травня 2020 11:29
Дата відповіді: 18 травня 2020 15:05
Доброго дня! Згідно приміток Пункту Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів передбачено: *** Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо надання послуг (виконання робіт)із розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів. Зі змісту даної вимоги не зрозуміло чи є необхідність долучати до Аналогічних договорів Витяги з Державного земельного кадастру?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановник учаснику!
На Ваше запитання повідомляємо про те, що згідно п. 3 Додатку 1 "переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником зазначено у формі приміток додаткову інформацію – вимогу про віднесення договорів учасника до аналогічних в розумінні вимог тендерної документації замовника. Тобто, у випадку, якщо у предметі договору зазначається конкретні найменування послуг (робіт) (в даному випадку досвід оформлення витягів з Державного земельного кадастру), які надавалися за договором, – учасники мають право подавати копії договорів без додатків. У випадку, якщо у предметі договору не зазначається конкретна назва послуг (робіт) – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких замовник зможе визначити послуги (роботи), в тому числі з оформлення витягів з Державного земельного кадастру. Учасник може завантажити у складі своєї тендерної пропозиції будь-які інші документи, які він вважає за потрібне та які підтверджують дотримання вимог тендерної документації замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-12-001370-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДЗК ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39157831
Дата подання: 04 червня 2020 12:38
Вимога щодо усунення порушення визначення переможця закупівлі
Тендерна пропозиція ФОП Вітенко Михайло Дмитрович не відповідає вимогам ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2020 18:04
На вимогу ТОВ «ДЗК Плюс» на скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі , Надвірнянський спеціалізований агролісгосп ОКП «Івано-Франківськоблагроліс» повідомляє про відхилення даної вимоги з наступних підстав:
1. Інформація про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів замовником перевірялась самостійно, оскільки дана інформація є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель. Згідно ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Крім того, інформація про податковий борг – це відкриті дані згідно з Постановою КМУ 835 від 21 жовтня 2015 року « Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних». Тому, у замовника не має причин для відхилення тендерної пропозиції учасника, ФОП Вітенка Михайла Дмитровича (код 2993407613) з вищезазначеної причини, оскільки замовник перевірив самостійно цю інформацію і вона підтвердила про те, що в ФОП Вітенка Михайла Дмитровича (код 2993407613) відсутня заборгованість зі сплати податків та зборів.

2. Згідно п. 1 розділу ІІІ тендерної документації замовника, до формальних (несуттєвих) помилок Замовника відносяться, зокрема і розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства. Таким чином, розміщення інформації згідно Додатку 2 тендерної документації учасника ФОП Вітенка Михайла Дмитровича (код 2993407613) не на фірмовому бланку не несе для замовника серйозних помилок, які могли б вплинути на тендерну пропозицію замовника, адже учасником розкрито зміст його пропозиції, яка вимагалася згідно Додатку 2 тендерної документації замовника. Дане рішення було прийнято колегіально на засіданні тендерного комітету.

3. У Додатку 1 тендерної документації Замовника у п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» у Примітках до цього пункту міститься уточнення до вимог про аналогічні договори, а саме: у випадку, якщо у предметі договору не зазначається конкретна назва послуг (робіт), які надавалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких замовник зможе визначити послуги (роботи), які надавалися учасником;
** у випадку, якщо у предметі договору зазначається конкретні найменування послуг (робіт), які надавалися за договором, – учасники мають право подавати копії договорів без додатків.
У договорах ФОП Вітенка М.Д. в предметі договору вказано найменування послуг, які надавались за договором, тому він не зобов’язаний завантажувати додатки до договорів через електронну систему закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-05-12-001370-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 13 червня 2020 14:57
ВИМОГА на рішення засідання тендерного комітету Замовника
12.05.2020 року в системі електронних закупівель Надвірнянським спеціалізованим агролісгоспом ОКП «Івано-Франківськоблагроліс» (надалі – Замовник) оголошено закупівлю «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів)» за процедурою відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-12-001370-a), очікувана вартість закупівлі– 1213400.00 грн (з ПДВ) (надалі – Закупівля).
Замовником прийнято рішення про визнання переможцем процедури відкритих торгів ФО-П Вітенка Михайла Дмитровича (код 2993407613) згідно з предметом закупівлі послуг, зазначених вище, викладене в Протоколі засідання тендерного комітету №6 від 03.06.2020 року (надалі – Протокол) та опубліковано повідомлення про намір укласти договір з цим Учасником.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕНД.КОМ» не погоджується з рішенням, прийнятим Замовником відповідно до Протоколу, вважає його необгрунтованим та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та норми Закону України «Про публічні закупівлі».
У Протоколі засідання тендерного комітету вказано: «Під час розгляду пропозиції ФО-П Вітенка Михайла Дмитровича (код 2993407613) на відповідність вимогам тендерної документації недоліки не виявлені. Учасник ФО-П Вітенко Михайло Дмитрович відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям, а також відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII». Крім цього, вказано, що тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Однак, у складі тендерної пропозиції ФО-П Вітенка Михайла Дмитровича наявні грубі невідповідності тендерній документації Замовника та невідповідності нормам Закону, зважаючи на наступне:
1. Додатком №1 (п/п 1) до тендерної документації вимагається: «Документи, підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям - Скановані копії або оригінали документів (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно з підпунктом 1.1 цього пункту ТД.»
Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника ФО-П Вітенка Михайла Дмитровича не надані копії або оригінали документів, що підтверджують факт наявності в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у Довідці Учасника про наявність обладнання, устаткування та технологій необхідних для виконання землевпорядних та геодезичних робіт №1 від 15.05.2020 року, а саме стосовно: персональних комп'ютерів (5шт), портативного комп'ютера eMachines E442 (1шт), принтера струменевого Epson Stylus Photo 1410 (1шт), принтерів БФП лазерний Canon MF 237w, БФП лазерний Canon i-SENSYS MF4410, БФП лазерний Xerox WorkCentre 3119 та широкоформатного принтера-плотера HP Designjet 500 формату А-1, Roll, а відтак тендерна пропозиція учасника ФО-П Вітенка М.Д. не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Додатком №1 до тендерної документації також вимагається (п/п 8 інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців): «Дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України - Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі:
•Рішення РНБО від "28" квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків;
• Рішення РНБО від 2 травня 2018 року введено в дію Указом Президента України від 14.05.2018 №126/2018 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
•Рішення РНБО від 19 березня 2019 року введено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 №82/2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»
•Постанова Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; № 270 від 19.04.2017.»
Проте, у складі своєї тендерної пропозиції учасник ФО-П Вітенко М.Д. вказаного листа-гарантії не надав, що прямо суперечить вимозі тендерної документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
3. Додатком №3 тендерної документації Замовника (підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону), також вимагається: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з: інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації». В свою чергу, Додатком №1 до Тендерної документації серед документів на підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону Учасник формує одну довідку з зазначенням інформації про відсутність у нього усіх наведених підстав, а саме:
«-службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
-учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
-фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
-учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура;
-учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»;
-учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника)».
Натомість, Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції окремі довідки (а не одну) про відсутність підстав, визначених ст. 17 Закону. Більше того, він не підтвердив відсутності усіх підстав, що визначені ст. 17 Закону, а саме стосовно п. 3, п. 8, п.13 ст. 17 коментованого Закону.
4. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації : «е) якщо учасник подає (завантажує у електронному вигляді) копію будь-яких документів – такі копії мають бути чіткими, щоб була можливість прочитати текст та всі реквізити документа», а також відповідно до тендерної документації Замовника документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання).
Однак, документи, що подані у складі тендерної пропозиції ФО-П Вітенка М.Д., а саме документи, що підтверджують особу: паспорт та ідентифікаційний код Вітенка М.Д. є нечіткими та з якістю зображення, що унеможливлює розпізнання тексту документу.
Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону».
У відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Вказана норма є імперативною та містить ОБОВ’ЯЗОК Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника.
Ігнорування Замовником вимог Закону є прецедентом зловживання останнім своїми правами, наданими йому законодавцем та не може залишитися без уваги компетентних органів державної влади.
Таким чином, Замовником порушуються норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівлі, викладені в Законі, у тому числі принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також вимоги Закону до порядку проведення закупівель.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника закупівлі ФО-П Вітенка Михайла Дмитровича не відповідає тендерній документації Замовника, тому повинна бути відхилена Замовником, зважаючи на очевидні підстави, які викладені у цій вимозі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ВИМАГАЄ:

Скасувати рішення про визнання переможцем процедури відкритих торгів «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів)» за процедурою відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-12-001370-a) ФО-П Вітенка Михайла Дмитровича.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2020 16:18
Шановний учаснику, повідомляємо, що у тексті вашої вимоги містяться відомості, що не відповідають дійсності змісту тендерної документації замовника. Адже, в тендерній документації замовника не вимагалися «документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям - Скановані копії або оригінали документів (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно з підпунктом 1.1 цього пункту ТД.» , листа-гарантії, що стосується законодавства про санкції якого також замовником не вимагалось в тендерній документації, а також додатках до них, замовником не вимагалося надання однієї довідки із зазначенням інформації про відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» і т.п. Таким чином, у вимозі учасника наводяться обставини, що не відповідають дійсності, а тому замовник не може прийняти до уваги вимогу учасника та повинен її відхилити. Радимо Вам уважно читати вимоги замовника при підготовці до тендерної документації та подання пропозицій та в подальшому не допускати подібних помилок.

Документи подані скаржником

04 червня 2020 12:38
Вимога Надвірна.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-12-001370-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Терратоп", Код ЄДРПОУ:42893927
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
12 травня 2020 року Надвірнянський спеціалізований агролісгосп ОКП «Івано-Франківськоблагроліс» (Далі — Замовник) оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг «Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги». Ознайомившись з Тендерною документацією, що 12.05.2020 року затверджена рішенням тендерного комітету Замовника (протокол засідання від 12.05.2020 року № 3), ми виявили в ній вимогу, яка не відповідає чинним стандартам і законодавству, є дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію та як наслідок унеможливлює прийняття участі в зазначених відкритих торгах ТОВ «ТЕРРАТОП» та інших потенційних учасників. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовник встановив перелік документів та інформації, необхідних для підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зокрема, учасник зобов’язаний надати Довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів, яка б засвідчувала досвід роботи із відновлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) не менш 3-ох років, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; предмет договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). Зазначена вище вимога в Тендерній документації є дискримінаційною по відношенню до учасників – суб’єктів господарювання, які розпочали свою діяльність в 2019-2020 роках, оскільки суттєво звужує коло потенційних учасників цієї закупівлі, обмежуючи досвід їх роботи часовими рамками. Слід зауважити, що Замовник при встановлені зазначеної вимоги в Тендерній документації не обґрунтував причинно-наслідковий зв'язок між цим критерієм та метою його застосування, а тому, наявність у учасника досвіду виконання аналогічних договорів не менше 3-ох років не є запорукою досягнення поставленої мети (якісного, повного та своєчасного надання послуг). Так, абсолютно реальною може бути ситуація, коли при досвіді роботи не менше 3-ох років якість послуг конкретного суб’єкта господарювання в цілому була низькою (посередньою), й навпаки, коли при здійсненні своєї діяльності лише протягом двох, а то й одного року новостворений суб’єкт господарювання забезпечив надання відповідних послуг на найвищому рівні (якісно, своєчасно та у повному обсязі). Отже, зазначене Замовником обґрунтування не підтверджує факт неможливості якісного та своєчасного надання виконавцем, що має досвід виконання аналогічних договорів менше 3 років, послуг, які є предметом зазначеної закупівлі. Відповідно до частини першої ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), недискримінація учасників та рівне ставлення до них є одним з принципів здійснення закупівель. Відповідно до частини четвертої ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини четвертої ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зважаючи на зазначене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище вимоги) порушують вимоги частин першої та четвертої ст. 5 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників. Отже, керуючись частиною вісімнадцятою ст. 18 Закону, де зазначено наступне: «За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.». ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації: Підпункт 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації викласти в наступній редакції: «Довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів із відновлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) за останні 3-и роки, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; предмет договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію).». Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету;
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-05-12-001370-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Терратоп", Код ЄДРПОУ:42893927
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
12 травня 2020 року Надвірнянський спеціалізований агролісгосп ОКП «Івано-Франківськоблагроліс» (Далі — Замовник) оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг «Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги». Ознайомившись з Тендерною документацією, що 12.05.2020 року затверджена рішенням тендерного комітету Замовника (протокол засідання від 12.05.2020 року № 3), ми виявили в ній вимогу, яка не відповідає чинним стандартам і законодавству, є дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію та як наслідок унеможливлює прийняття участі в зазначених відкритих торгах ТОВ «ТЕРРАТОП» та інших потенційних учасників. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовник встановив перелік документів та інформації, необхідних для підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зокрема, учасник зобов’язаний надати Довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів, яка б засвідчувала досвід роботи із відновлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) не менш 3-ох років, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; предмет договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). Зазначена вище вимога в Тендерній документації є дискримінаційною по відношенню до учасників – суб’єктів господарювання, які розпочали свою діяльність в 2019-2020 роках, оскільки суттєво звужує коло потенційних учасників цієї закупівлі, обмежуючи досвід їх роботи часовими рамками. Слід зауважити, що Замовник при встановлені зазначеної вимоги в Тендерній документації не обґрунтував причинно-наслідковий зв'язок між цим критерієм та метою його застосування, а тому, наявність у учасника досвіду виконання аналогічних договорів не менше 3-ох років не є запорукою досягнення поставленої мети (якісного, повного та своєчасного надання послуг). Так, абсолютно реальною може бути ситуація, коли при досвіді роботи не менше 3-ох років якість послуг конкретного суб’єкта господарювання в цілому була низькою (посередньою), й навпаки, коли при здійсненні своєї діяльності лише протягом двох, а то й одного року новостворений суб’єкт господарювання забезпечив надання відповідних послуг на найвищому рівні (якісно, своєчасно та у повному обсязі). Отже, зазначене Замовником обґрунтування не підтверджує факт неможливості якісного та своєчасного надання виконавцем, що має досвід виконання аналогічних договорів менше 3 років, послуг, які є предметом зазначеної закупівлі. Відповідно до частини першої ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), недискримінація учасників та рівне ставлення до них є одним з принципів здійснення закупівель. Відповідно до частини четвертої ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини четвертої ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зважаючи на зазначене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище вимоги) порушують вимоги частин першої та четвертої ст. 5 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників. Отже, керуючись частиною вісімнадцятою ст. 18 Закону, де зазначено наступне: «За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.». ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації: Підпункт 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації викласти в наступній редакції: «Довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів із відновлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) за останні 3-и роки, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; предмет договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію).». Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету;
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

23 травня 2020 22:08
Додаток 1 (2).docx
23 травня 2020 22:08
платіжка АМКУ 3640.pdf
23 травня 2020 22:16
скарга терра.pdf

Документи подані скаржником

23 травня 2020 22:28
Додаток 1 (2).docx
23 травня 2020 22:28
скарга терра.pdf
23 травня 2020 22:28
платіжка АМКУ 3640.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000053 ● 0f561c15980d492f85353ef153aa69ee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-11 16:00:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.06.2020 № 29

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 11.06.2020 №29

Перелік процедур закупівель для моніторингу

6 UA-2020-05-12-001370-a 12,05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудислужби в Івано-Франківській області від 19.06.2020 року про необхідність вжиття заходів Надвірнянським спеціалізованим агролісгоспом ОКП «Івано-Франківськоблагроліс» передбачених п.2 ч. 1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі", повідомляємо, що замовником відмінено торги на закупівлю UA-2020-05-12-001370-a за предметом закупівлі на 2020 рік: «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів)» з причин неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме: - порушення норм частин третьої та шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - порушення норм пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відміну торгів 23.06.2020 року, а отже усунено порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

2020-06-24 16:56:04

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: НАДВІРНЯНСЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ АГРОЛІСГОСП ОКП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОБЛАГРОЛІС", 05442412, Україна, Надвірна, ВУЛИЦЯ ДЕМ'ЯНЧУКА, будинок 12
  2. Інформація про предмет закупівлі: Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, 1213400UAH, 71250000-5, ДК021, 8303, га
  3. Інформація про оприлюднення: e6340584f14a4b2290abe86b391771ed, 2020-05-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 19 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Надвірнянського спеціалізованого агролісгоспу ОКП «Івано-Франківськоблагроліс" (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Вітенко Михайло Дмитрович. У пункті 5 таблиці 3.2 Додатку 1 до ТД зазначено, що Замовник самостійно перевіряє інформацію, визначену пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, що є доступною в електронній системі закупівель. Водночас частиною третьою статті 17 Закону визначено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Разом з тим, частиною шостою статті 17 Закону визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Таким чином, Замовником не дотримано вимоги частин третьої та шостої статті 17 Закону. Крім того, на порушення частини шостої статті 17 Закону, в ТД не міститься інформації про строк надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. У пункті 13 частини другої Додатку 1 до ТД Замовник вимагає від учасника торгів інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Однак, учасником ФОП Вітенко Михайло Дмитрович зазначену інформацію не надано. На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Вітенко Михайло Дмитрович у зв'язку з наявністю підстав, встановлених частиною першою статті 17 цього Закону. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частин третьої та шостої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених пунктом другим частини першої статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2020-06-25 09:06:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Вітенко Михайло Дмитрович 677 000,00
UAH з ПДВ
629 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ХУСТ-ЗЕМЛЯ КАРПАТ " 706 062,53
UAH з ПДВ
630 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЗК ПЛЮС" 787 030,94
UAH з ПДВ
648 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000" 793 550,00
UAH з ПДВ
649 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСОММ СО" 839 998,80
UAH з ПДВ
649 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Прикарпатський земельний центр 884 010,97
UAH з ПДВ
649 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Залеський Руслан Михайлович 1 092 060,00
UAH з ПДВ
667 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ" 1 213 400,00
UAH з ПДВ
762 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" 850 000,00
UAH з ПДВ
799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Кайлас-К 910 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП 944 067,13
UAH з ПДВ
863 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УЖГЕОСТАР" 1 112 562,89
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 13:44
sign.p7s
26 травня 2020 13:13
sign.p7s

Публічні документи

27 травня 2020 10:56
sign.p7s
27 травня 2020 10:55
Додаток 3 Договір.pdf
27 травня 2020 10:55
Статут і виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 22:45
sign.p7s
27 травня 2020 22:40
Договір і накл. Digitals.pdf
27 травня 2020 22:40
Щодо платника ПДВ.pdf
27 травня 2020 22:40
Цінова пропозиція.pdf
27 травня 2020 22:40
Тех.завдання.pdf
27 травня 2020 22:40
ст.17.pdf
27 травня 2020 22:40
Проект договору.pdf
27 травня 2020 22:40
Обладнання.pdf
27 травня 2020 22:40
наказ на призначення.pdf
27 травня 2020 22:40
Ліцензія Digitals 1.pdf
27 травня 2020 22:40
Лист щодо форми 3.pdf
27 травня 2020 22:40
Лист довкілля.pdf
27 травня 2020 22:40
Кошторис.pdf
27 травня 2020 22:40
Копія витяг ЄДР.pdf
27 травня 2020 22:40
Код директора.pdf
27 травня 2020 22:40
Досвід.pdf
27 травня 2020 22:40
документи директора.pdf
27 травня 2020 22:40
Довідка ст.16,17.pdf
27 травня 2020 22:40
Довідка про субпідр..pdf
27 травня 2020 22:40
Довідка працівники.pdf
27 травня 2020 22:40
Дов.санкції.pdf
27 травня 2020 22:40
Баланс і фін.рез..pdf

Публічні документи

27 травня 2020 18:32
sign.p7s
27 травня 2020 17:43
статут.pdf
27 травня 2020 17:42
протокол наказ.pdf
27 травня 2020 17:42
Паспорт Мазуренко.pdf
27 травня 2020 17:42
Код Мазуренко.pdf
27 травня 2020 17:42
витяг ПДВ.PDF
27 травня 2020 17:42
витяг з ЄДР.pdf
27 травня 2020 17:42
803860023735402S010030910000024122019.pdf
27 травня 2020 17:42
19 підтвердження.pdf
27 травня 2020 17:42
18 довідка досвід.pdf
27 травня 2020 17:42
17 довідка працівники.pdf
27 травня 2020 17:42
16 довідка МТБ.pdf
27 травня 2020 17:42
15 технічна пропозиція.pdf
27 травня 2020 17:42
14 ст. 17.pdf
27 травня 2020 17:42
13 лист про субпідряд.pdf
27 травня 2020 17:42
12 лист.pdf
27 травня 2020 17:42
10 проект договору.pdf
27 травня 2020 17:42
07 цінова пропозиція.pdf
27 травня 2020 17:42
05 загальні відомості.pdf
27 травня 2020 17:42
03 захист довкілля.pdf
27 травня 2020 17:42
01 розрахунок.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 16:21
sign.p7s
27 травня 2020 16:20
Фінансова звітність.pdf
27 травня 2020 16:20
СЕРТИФІКАТИ.pdf
27 травня 2020 16:19
Кошторис Додаток4.pdf
27 травня 2020 16:19
Довідки ст.17.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 16:23
sign.p7s
27 травня 2020 16:03
ФОП Залеський.PDF

Публічні документи

27 травня 2020 12:02
sign.p7s
27 травня 2020 11:32
Довідка рахунок.pdf
27 травня 2020 11:32
Довідки.rar
27 травня 2020 11:32
4.3 Цінова пропозиція.pdf
27 травня 2020 11:32
4.1 Виписка від 21.01.2019.pdf
27 травня 2020 11:32
3. Лист-гарантія.pdf
27 травня 2020 11:32
Інформація.rar
27 травня 2020 11:32
1.4.1 Фінансовий звіт 2019.pdf
27 травня 2020 11:32
Документи_працівники.rar

Публічні документи

27 травня 2020 21:02
sign.p7s
27 травня 2020 20:55
29 лист пояснення.pdf
27 травня 2020 20:55
26 проект договору.pdf
27 травня 2020 20:55
31 гарантійний лист.pdf
27 травня 2020 20:55
25 цінова пропозиція.pdf
27 травня 2020 20:55
24 фін звітність 2019.pdf
27 травня 2020 20:55
30 рішення учасника 11.pdf
27 травня 2020 20:55
17 лист-гарантія.pdf
27 травня 2020 20:55
14 довідка ст 17.pdf
27 травня 2020 20:55
12 довідка про довкілля.pdf
27 травня 2020 20:55
11 Витяг ЄП.pdf
27 травня 2020 20:55
08 Витяг ЄДРПОУ.pdf
27 травня 2020 20:55
02 Статут оригінал.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 22:20
sign.p7s
27 травня 2020 22:20
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
27 травня 2020 22:20
Цінова пропозиція.pdf
27 травня 2020 22:20
Кошторис.pdf
27 травня 2020 22:20
Фінансова звітність.pdf
27 травня 2020 22:20
Проект договору.pdf
27 травня 2020 22:20
Технічна специфікація.pdf
27 травня 2020 22:20
ст.17.pdf
27 травня 2020 22:20
Витяг з реєстру ЄП.pdf
27 травня 2020 22:19
Паспорт Балабаник Р. С.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 22:57
sign.p7s
27 травня 2020 22:55
34_Цінова пропозиція.pdf
27 травня 2020 22:04
31_Проект договору.PDF
27 травня 2020 22:04
34_Цінова пропозиція.PDF
27 травня 2020 22:04
25_Статут нова редакція.PDF
27 травня 2020 22:03
19_Фінзвітність 2019.pdf
27 травня 2020 22:03
18_Квитанція ЗпФР.pdf
27 травня 2020 22:03
14_Відгук Хажин.pdf
27 травня 2020 22:03
10_Дипломи працівників.pdf
27 травня 2020 22:03
4_Ліцензії Digitals.PDF

Публічні документи

26 травня 2020 19:58
sign.p7s
26 травня 2020 19:58
статут.pdf
26 травня 2020 19:58
Рішення засновника .pdf
26 травня 2020 19:58
пропозиція.pdf
26 травня 2020 19:58
проект договору.pdf
26 травня 2020 19:58
паспорт.pdf
26 травня 2020 19:58
звіт фінанс.pdf
26 травня 2020 19:58
довідки.pdf
26 травня 2020 19:58
виписка.pdf
26 травня 2020 19:57
виписка з податкової.pdf
26 травня 2020 19:57
аналог.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Вітенко Михайло Дмитрович
#2993407613
Переможець 629 999,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Вітенко Михайло Дмитрович
#2993407613
629 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 23 червня 2020 16:08
Кінець періоду оскарження: 04 липня 2020 00:00
Дата відміни: 04 липня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На виконання висновку Управління Західного офісу Жержаудислужби в Івано-Франківській області від 19 червня 2020 року, замовником вирішено: 1. Відмінити торги на закупівлю UA-2020-05-12-001370-a за предметом закупівлі на 2020 рік: «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів)» з причин неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме: - порушення норм частин третьої та шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - порушення норм пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Доручити секретарю тендерного комітету оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу відміну торгів на закупівлю послуг «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), унікальний номер закупівлі UA-2020-05-12-001370-a, цим самим оприлюднюти через електронну систему закупівель інформацію, викладену в цьому протоколі, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
23 червня 2020 16:08
Електронний цифровий підпис
23 червня 2020 15:58
протокол відміни торгів.pdf

Актуальні тендери

До пошуку