Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАДВІРНЯНСЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ АГРОЛІСГОСП ОКП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОБЛАГРОЛІС" |
Код ЄДРПОУ: | 05442412 |
Місцезнаходження: | 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, ВУЛИЦЯ ДЕМ'ЯНЧУКА, будинок 12 |
Контактна особа: |
Басараб Світлана Михайл 380666523538 SALH@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2020 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 28 травня 2020 12:07 |
Очікувана вартість: | 1 213 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | ЗАМОВНИК проводить оплату після підписання Актів наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2020 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2020 14:21 |
оголошення.pdf | |
12 травня 2020 14:21 |
Тендерна документація.docx | |
12 травня 2020 14:21 |
Додаток 1.docx | |
12 травня 2020 14:21 |
Додаток 2.docx | |
12 травня 2020 14:21 |
Додаток 3.docx | |
12 травня 2020 14:21 |
ДОДАТОК 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На Ваше запитання повідомляємо про те, що згідно п. 3 Додатку 1 "переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником зазначено у формі приміток додаткову інформацію – вимогу про віднесення договорів учасника до аналогічних в розумінні вимог тендерної документації замовника. Тобто, у випадку, якщо у предметі договору зазначається конкретні найменування послуг (робіт) (в даному випадку досвід оформлення витягів з Державного земельного кадастру), які надавалися за договором, – учасники мають право подавати копії договорів без додатків. У випадку, якщо у предметі договору не зазначається конкретна назва послуг (робіт) – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких замовник зможе визначити послуги (роботи), в тому числі з оформлення витягів з Державного земельного кадастру. Учасник може завантажити у складі своєї тендерної пропозиції будь-які інші документи, які він вважає за потрібне та які підтверджують дотримання вимог тендерної документації замовника.
Вимоги про усунення порушення
1. Інформація про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів замовником перевірялась самостійно, оскільки дана інформація є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель. Згідно ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Крім того, інформація про податковий борг – це відкриті дані згідно з Постановою КМУ 835 від 21 жовтня 2015 року « Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних». Тому, у замовника не має причин для відхилення тендерної пропозиції учасника, ФОП Вітенка Михайла Дмитровича (код 2993407613) з вищезазначеної причини, оскільки замовник перевірив самостійно цю інформацію і вона підтвердила про те, що в ФОП Вітенка Михайла Дмитровича (код 2993407613) відсутня заборгованість зі сплати податків та зборів.
2. Згідно п. 1 розділу ІІІ тендерної документації замовника, до формальних (несуттєвих) помилок Замовника відносяться, зокрема і розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства. Таким чином, розміщення інформації згідно Додатку 2 тендерної документації учасника ФОП Вітенка Михайла Дмитровича (код 2993407613) не на фірмовому бланку не несе для замовника серйозних помилок, які могли б вплинути на тендерну пропозицію замовника, адже учасником розкрито зміст його пропозиції, яка вимагалася згідно Додатку 2 тендерної документації замовника. Дане рішення було прийнято колегіально на засіданні тендерного комітету.
3. У Додатку 1 тендерної документації Замовника у п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» у Примітках до цього пункту міститься уточнення до вимог про аналогічні договори, а саме: у випадку, якщо у предметі договору не зазначається конкретна назва послуг (робіт), які надавалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких замовник зможе визначити послуги (роботи), які надавалися учасником;
** у випадку, якщо у предметі договору зазначається конкретні найменування послуг (робіт), які надавалися за договором, – учасники мають право подавати копії договорів без додатків.
У договорах ФОП Вітенка М.Д. в предметі договору вказано найменування послуг, які надавались за договором, тому він не зобов’язаний завантажувати додатки до договорів через електронну систему закупівель.
Замовником прийнято рішення про визнання переможцем процедури відкритих торгів ФО-П Вітенка Михайла Дмитровича (код 2993407613) згідно з предметом закупівлі послуг, зазначених вище, викладене в Протоколі засідання тендерного комітету №6 від 03.06.2020 року (надалі – Протокол) та опубліковано повідомлення про намір укласти договір з цим Учасником.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕНД.КОМ» не погоджується з рішенням, прийнятим Замовником відповідно до Протоколу, вважає його необгрунтованим та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та норми Закону України «Про публічні закупівлі».
У Протоколі засідання тендерного комітету вказано: «Під час розгляду пропозиції ФО-П Вітенка Михайла Дмитровича (код 2993407613) на відповідність вимогам тендерної документації недоліки не виявлені. Учасник ФО-П Вітенко Михайло Дмитрович відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям, а також відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII». Крім цього, вказано, що тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Однак, у складі тендерної пропозиції ФО-П Вітенка Михайла Дмитровича наявні грубі невідповідності тендерній документації Замовника та невідповідності нормам Закону, зважаючи на наступне:
1. Додатком №1 (п/п 1) до тендерної документації вимагається: «Документи, підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям - Скановані копії або оригінали документів (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно з підпунктом 1.1 цього пункту ТД.»
Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника ФО-П Вітенка Михайла Дмитровича не надані копії або оригінали документів, що підтверджують факт наявності в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у Довідці Учасника про наявність обладнання, устаткування та технологій необхідних для виконання землевпорядних та геодезичних робіт №1 від 15.05.2020 року, а саме стосовно: персональних комп'ютерів (5шт), портативного комп'ютера eMachines E442 (1шт), принтера струменевого Epson Stylus Photo 1410 (1шт), принтерів БФП лазерний Canon MF 237w, БФП лазерний Canon i-SENSYS MF4410, БФП лазерний Xerox WorkCentre 3119 та широкоформатного принтера-плотера HP Designjet 500 формату А-1, Roll, а відтак тендерна пропозиція учасника ФО-П Вітенка М.Д. не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Додатком №1 до тендерної документації також вимагається (п/п 8 інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців): «Дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України - Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі:
•Рішення РНБО від "28" квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків;
• Рішення РНБО від 2 травня 2018 року введено в дію Указом Президента України від 14.05.2018 №126/2018 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
•Рішення РНБО від 19 березня 2019 року введено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 №82/2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»
•Постанова Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; № 270 від 19.04.2017.»
Проте, у складі своєї тендерної пропозиції учасник ФО-П Вітенко М.Д. вказаного листа-гарантії не надав, що прямо суперечить вимозі тендерної документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
3. Додатком №3 тендерної документації Замовника (підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону), також вимагається: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з: інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації». В свою чергу, Додатком №1 до Тендерної документації серед документів на підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону Учасник формує одну довідку з зазначенням інформації про відсутність у нього усіх наведених підстав, а саме:
«-службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
-учасник протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
-фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
-учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура;
-учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»;
-учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника)».
Натомість, Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції окремі довідки (а не одну) про відсутність підстав, визначених ст. 17 Закону. Більше того, він не підтвердив відсутності усіх підстав, що визначені ст. 17 Закону, а саме стосовно п. 3, п. 8, п.13 ст. 17 коментованого Закону.
4. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації : «е) якщо учасник подає (завантажує у електронному вигляді) копію будь-яких документів – такі копії мають бути чіткими, щоб була можливість прочитати текст та всі реквізити документа», а також відповідно до тендерної документації Замовника документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання).
Однак, документи, що подані у складі тендерної пропозиції ФО-П Вітенка М.Д., а саме документи, що підтверджують особу: паспорт та ідентифікаційний код Вітенка М.Д. є нечіткими та з якістю зображення, що унеможливлює розпізнання тексту документу.
Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону».
У відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Вказана норма є імперативною та містить ОБОВ’ЯЗОК Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника.
Ігнорування Замовником вимог Закону є прецедентом зловживання останнім своїми правами, наданими йому законодавцем та не може залишитися без уваги компетентних органів державної влади.
Таким чином, Замовником порушуються норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівлі, викладені в Законі, у тому числі принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також вимоги Закону до порядку проведення закупівель.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника закупівлі ФО-П Вітенка Михайла Дмитровича не відповідає тендерній документації Замовника, тому повинна бути відхилена Замовником, зважаючи на очевидні підстави, які викладені у цій вимозі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ВИМАГАЄ:
Скасувати рішення про визнання переможцем процедури відкритих торгів «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів)» за процедурою відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-12-001370-a) ФО-П Вітенка Михайла Дмитровича.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-11-000053 ● 0f561c15980d492f85353ef153aa69ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 16:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2020 № 29
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 11.06.2020 №29
Перелік процедур закупівель для моніторингу
6 UA-2020-05-12-001370-a 12,05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Ігор ГАМУЛЯК
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Управління Західного офісу Держаудислужби в Івано-Франківській області від 19.06.2020 року про необхідність вжиття заходів Надвірнянським спеціалізованим агролісгоспом ОКП «Івано-Франківськоблагроліс» передбачених п.2 ч. 1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі", повідомляємо, що замовником відмінено торги на закупівлю UA-2020-05-12-001370-a за предметом закупівлі на 2020 рік: «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів)» з причин неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме: - порушення норм частин третьої та шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - порушення норм пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відміну торгів 23.06.2020 року, а отже усунено порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2020-06-24 16:56:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
2020-06-25 09:06:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2020 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Вітенко Михайло Дмитрович |
677 000,00
UAH з ПДВ
|
629 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ХУСТ-ЗЕМЛЯ КАРПАТ " |
706 062,53
UAH з ПДВ
|
630 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЗК ПЛЮС" |
787 030,94
UAH з ПДВ
|
648 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000" |
793 550,00
UAH з ПДВ
|
649 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСОММ СО" |
839 998,80
UAH з ПДВ
|
649 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Прикарпатський земельний центр |
884 010,97
UAH з ПДВ
|
649 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Залеський Руслан Михайлович |
1 092 060,00
UAH з ПДВ
|
667 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ" |
1 213 400,00
UAH з ПДВ
|
762 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
799 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Кайлас-К |
910 000,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП |
944 067,13
UAH з ПДВ
|
863 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УЖГЕОСТАР" |
1 112 562,89
UAH з ПДВ
|
950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Вітенко Михайло Дмитрович #2993407613 |
Переможець |
629 999,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2020 16:41
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 23 червня 2020 16:08 |
Кінець періоду оскарження: | 04 липня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 04 липня 2020 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На виконання висновку Управління Західного офісу Жержаудислужби в Івано-Франківській області від 19 червня 2020 року, замовником вирішено: 1. Відмінити торги на закупівлю UA-2020-05-12-001370-a за предметом закупівлі на 2020 рік: «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів)» з причин неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, а саме: - порушення норм частин третьої та шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - порушення норм пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Доручити секретарю тендерного комітету оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу відміну торгів на закупівлю послуг «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), унікальний номер закупівлі UA-2020-05-12-001370-a, цим самим оприлюднюти через електронну систему закупівель інформацію, викладену в цьому протоколі, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. |
23 червня 2020 16:08
|
Електронний підпис |
23 червня 2020 15:58
|
протокол відміни торгів.pdf |