Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція зали боксу (безкаркасного ангару) спортивного комплексу КСНЗСП "Дніпропетровське вище училище фізичної культури" ДОР під спортивно-адміністративний комплекс по вул. Г.Сталінграду, 29а в м. Дніпропетровськ. Коригування (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
24 709 101,60 UAH
UA-2020-05-12-001361-b 68e6dd80372c4e9ca98b22bc26c1fd39
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузнецова Юлія Станіславівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Кузнецова Юлія Станіславівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2020 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 12:00
Початок аукціону: 29 травня 2020 11:01
Очікувана вартість: 24 709 101,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 123 545,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція зали боксу (безкаркасного ангару) спортивного комплексу КСНЗСП "Дніпропетровське вище училище фізичної культури" ДОР під спортивно-адміністративний комплекс по вул. Г.Сталінграду, 29а в м. Дніпропетровськ. Коригування (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 29а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 14:35
Перелік змін 19.05.docx
19 травня 2020 14:35
Форма пропозиції Додаток 5 (Нова редакція).doc
12 травня 2020 11:52
Форма пропозиції Додаток 5.doc
19 травня 2020 14:35
Документи для переможця Додаток 4 (Нова редакція).doc
12 травня 2020 11:52
Документи для переможця Додаток 4.doc
19 травня 2020 14:35
стаття 16 Додаток 1 (нова редакція).doc
12 травня 2020 11:52
стаття 16 Додаток 1.doc
19 травня 2020 14:35
Інші документи Додаток 3 (нова редакція).doc
12 травня 2020 11:52
Інші документи Додаток 3.doc
19 травня 2020 14:35
стаття 17 Додаток 2 (Нова редакція).doc
12 травня 2020 11:52
стаття 17 Додаток 2 .doc
19 травня 2020 14:35
Тендерна документація (Нова редакція).doc
12 травня 2020 11:52
Тендерна документація.doc
12 травня 2020 11:52
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
12 травня 2020 11:52
Проект договору Додаток 6.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 23 695 771,18
UAH з ПДВ
23 695 771,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ 24 694 730,38
UAH з ПДВ
24 694 730,38
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" 24 702 904,96
UAH з ПДВ
24 702 904,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2020 16:38
Електронний підпис
27 травня 2020 21:37
Електронний підпис
27 травня 2020 21:05
тендерна пропозиція.pdf
27 травня 2020 21:05
інші документи.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 15:05
Електронний підпис
19 червня 2020 15:04
кошторис
11 червня 2020 16:41
Електронний підпис
11 червня 2020 16:36
документи переможця
28 травня 2020 09:26
Електронний підпис
28 травня 2020 09:25
Протокол НР.7Z
28 травня 2020 09:25
пропозиція.rar
28 травня 2020 09:25
Наказ Фролова Ю.М.7Z
28 травня 2020 09:25
Лист для клієнтів.7z
28 травня 2020 09:25
Гарантія 4431-20.7z
28 травня 2020 09:25
відповідність.rar
28 травня 2020 09:25
Витяг із Статуту.7z
28 травня 2020 09:25
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

27 травня 2020 18:25
Електронний підпис
27 травня 2020 18:24
КОШТОРИСИ.zip
27 травня 2020 18:24
ЗВВ.zip
27 травня 2020 18:24
Підсумкова ВР.zip
27 травня 2020 18:24
Наявність механізмів.zip
27 травня 2020 18:24
Наявність працівників.zip
27 травня 2020 18:24
Цінова пропозиція.zip
27 травня 2020 18:24
СТАТУТ, Фін. звітність.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
Відхилено 23 695 771,18
UAH з ПДВ
05 червня 2020 14:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 червня 2020 16:29
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
Переможець 24 694 730,38
UAH з ПДВ
09 червня 2020 16:21

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч.2 Додатку 1 до ТД Учасники повинні надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента. Разом зі тим на підтвердження потрібно надати копію такого договору з додатками (зазначеними у договорі). Як вбачається із п.4.1 договору № 65 від 09.03.2018 року календарний графік є його невід’ємною частиною, проте сам календарний графік надано не було, а отже не дотримано вимог ТД. Потрібно надати календарний графік до аналогічного договору, що згідно умов договору, є його невід’ємною частиною

Документи

05 червня 2020 14:48
Електронний підпис
05 червня 2020 14:46
фасад сервіс.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
24 694 730,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 12:51
ДУ №4.pdf укладений
12 липня 2021 12:50
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 10:28
д.у.2 дог.134.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 10:25
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 15:02
Договір № 134-06-20.pdf укладений
26 червня 2020 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.1.4 та п.16.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 134/06-20
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2 до договору 134/06-20 від 26.06.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 12 липня 2021
Сума оплати за договором: 23 459 941,07
UAH (в тому числі ПДВ 3 909 990,18 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.