Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг зі створення комплексних систем захисту інформації для систем: «Інформаційно-аналітична система «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва», «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва», «Єдиний веб-портал територіальної громади міста Києва», «Автоматизована система «Нормативно-довідкова інформація» функціональний компонент «Модуль консолідації адрес об'єктів нерухомості м. Києва», «Інформаційна система «Реєстр домашніх тварин» та проведення державних експертиз комплексних систем захисту інформації систем: «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина», «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві», «Автоматизована система обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами», «Інформаційно-аналітична система «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва, модуль (підсистема) «Комісія власності» (програмний комплекс VlasCom), «Єдина система автоматизованих нарахувань» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Очікувана вартість
2 900 000,00 UAH
UA-2020-05-12-000836-a c171b106577c4d939c96af21ea0fdbaa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Сергій Анатолійович

380442388017 sergii.sirenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kyivcity.gov.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Сіренко Сергій Анатолійович
380442388017
sergii.sirenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2020 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 29 травня 2020 12:11
Очікувана вартість: 2 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,38%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції- Українська. В разі надання Учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально (детальніше в тендерній документації замовника).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг зі створення комплексних систем захисту інформації для систем: «Інформаційно-аналітична система «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва», «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва», «Єдиний веб-портал територіальної громади міста Києва», «Автоматизована система «Нормативно-довідкова інформація» функціональний компонент «Модуль консолідації адрес об'єктів нерухомості м. Києва», «Інформаційна система «Реєстр домашніх тварин» та проведення державних експертиз комплексних систем захисту інформації систем: «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина», «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві», «Автоматизована система обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами», «Інформаційно-аналітична система «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва, модуль (підсистема) «Комісія власності» (програмний комплекс VlasCom), «Єдина система автоматизованих нарахувань» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 60 (шістдесяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідним етапом та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо умов закупівлі
Дата подання: 18 травня 2020 15:03
Дата відповіді: 19 травня 2020 17:17
Просимо Вас надати роз’яснення щодо наступних вимог Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» до проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуги зі створення та проведення державних експертиз комплексних систем захисту інформації (UA-P-2020-05-12-000966-c). 1. У відповідності з пунктом 5 розділу 3 «4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» (п.4 додатку 2 «Наявність фінансової спроможності») та пунктом 6 розділу 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (п. 1.5 розділу 1 додатку 4 «4. Розробка та оформлення політик безпеки інформації в ІТС, здійснення вибору основних рішень з протидії всім суттєвим загрозам», розділу 4 додатку 4 «Склад та зміст послуг зі створення КСЗІ ІТС») тендерної документації. 1.1 Чи передбачається в сумі надання послуги зі створення та проведення державних експертиз комплексних систем захисту інформації закупівля Виконавцем (Учасником в тендерній пропозиції) технічних засобів захисту інформації відповідно до розроблених політик безпеки інформації в ІТС? 1.2 Чим обґрунтована вимога Замовника до підтвердження фінансової спроможності Учасника в тендерній пропозиції (співрозмірності обсягу річного доходу (виручки) Учасника з вартістю предмета закупівлі)? 2. У відповідності з пунктом 1.1 розділу 3 «Вимоги до змісту Пояснювальної записки до тендерної пропозиції», розділу 3 додатку 4 «Вимоги до створення КСЗІ ІТС» та розділу 4 додатку 4 «Склад та зміст послуг зі створення КСЗІ ІТС») тендерної документації. 2.1 Порядок проведення робіт зі створення КСЗІ визначається нормативно-правовими актами України у сфері технічного захисту інформації (розділ 2 додатку 4 «Вимоги чинного законодавства» тендерної документації). Що розуміється під формуванням пропозицій щодо порядку проведення робіт зі створення КСЗІ з урахуванням розвитку інформаційних систем ГІОЦ, їх модернізації та вдосконалення? 2.2 Яким чином Виконавець (Учасник в тендерній пропозиції) може сформулювати будь-які пропозиції в рамках створення та проведення державної експертизи КСЗІ з урахуванням розвитку інформаційних систем ГІОЦ, їх модернізації та вдосконалення (включаючи питання м’якої інтеграції системи захисту в існуючу інформаційну інфраструктуру ГІОЦ, без завдання шкоди вже функціонуючим інформаційним системам; питання взаємодії з ІТС, в яких побудована КСЗІ, та ІТС, захист для яких планується створювати):  без проведення обстеження середовища функціонування КСЗІ?  відсутності в тендерній документації технічного опису наявних і перспективних ІТС/(програмного забезпечення ІТС) в інформаційній інфраструктурі ГІОЦ, формалізованих намірів/вимог Замовника щодо їх розвитку, модернізації та вдосконалення? 2.3 Чи будуть мати переваги в проведенні процедури відкритих торгів, у відповідності з сформульованими вимогами в пункті 1.1 розділу 3 тендерної документації, Учасники в тендерній пропозиції, які вже мали досвід виконання робіт в рамках інформаційної інфраструктури ГІОЦ та володіють інформацією щодо функціонального призначення наявних і перспективних ІТС, складу їх апаратного і програмного забезпечення, технологічних можливостей щодо їх розвитку, модернізації та вдосконалення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:1.1 Передбачається надання послуг зі створення та проведення державних експертиз комплексних систем захисту інформації закупівлі.
У додатку 2 додатку 4 до тендерної документації «КАЛЕНДАРНІ ПЛАНИ НАДАННЯ ПОСЛУГ» зазначені плани з виконання послуг по етапам, строки виконання та результати за кожним етапом. Згідно етапів календарних планів надання послуг, передбачається створення та проведення державних експертиз комплексних систем захисту інформації.

Відповідь:1.2. Вимога Замовника про підтвердження фінансової спроможності Учасника обґрунтована наявністю негативного досвіду, щодо неякісного виконання робіт з надання послуг зі створення та проведення державних експертиз комплексних систем захисту інформації тому з метою належного та своєчасного виконання послуг, Замовником були підвищені вимоги до потенційних виконавців. На нашу думку чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) Учасника за останній звітний період є показником, що свідчить про активність Учасника на ринку даних послуг його затребуваність і дає Замовнику уяву про приблизну кількість робіт, які виконував Учасник протягом періоду. Кваліфікаційний критерій «наявність фінансової спроможності» передбачений ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та може бути застосований Замовником.


Відповідь: 2.1. Учасник, виходячи з власного досвіду, повинен надати організаційні та/або організаційно-правові пропозиції щодо можливих варіантів порядку проведення робіт зі створення КСЗІ, усвідомлюючи, що інформаційні системи Замовника розвиваються та можуть модернізуватись, вдосконалюватись.

Відповідь: 2.2. Учасник, виходячи з власного досвіду, має надати перелік базових механізмів, які організаційно дозволять інтегруватись системі захисту в існуючу інформаційну інфраструктуру КП ГІОЦ, та врахувати розвиток інформаційних систем КП ГІОЦ, їх модернізацію та вдосконалення.

Відповідь: 2.3. Замовник дотримується принципу недискримінації учасників, відтак питання розвитку, модернізації та вдосконалення наявних у ГІОЦ ІТС висвітлюється виключно як перспективна пропозиція Учасника.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-12-000836-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Спецбайт", Код ЄДРПОУ:38050241
Дата подання: 11 червня 2020 12:03
Неправомірність визначення переможця
ТОВ "СПЕЦБАЙТ" просить: 1) встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі в частині визнання переможцем та невідхилення тендерної пропозицій учасника ТОВ "МАЙЛІНУКС"; 2) зобов'язання Замовника скасувати рішення щодо визначення ТОВ "МАЙЛІНУКС" переможцем процедури закупівлі; Обґрунтуванням вищевказаних вимог є наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження. До скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файлів), що підтверджують порушення Замовником процедури закупівлі та прийняття неправомірного рішення, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження, крім того, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-12-000836-a
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 червня 2020 11:49
рішення від 15.06.2020 № 11714 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 11:47
рішення від 24.06.2020 № 12569.pdf
Дата публікації: 30 червня 2020 23:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: згідно з протоколом засідання тендерного комітету № 339 від 01 липня 2020 року. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по-батькові (для фізичної особи) учасника: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Майлінукс». Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону):- відхилення тендерної пропозиції. Підстави відхилення тендерної пропозиції. На виконання Рішення №12569-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету комунальне підприємство "Головний інформаційно-обчислювальний центр" зобов’язане скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Майлінукс" переможцем процедури закупівлі — Надання послуг зі створення комплексних систем захисту інформації для систем: «Інформаційно-аналітична система «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва», «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва», «Єдиний веб-портал територіальної громади міста Києва», «Автоматизована система «Нормативно-довідкова інформація» функціональний компонент «Модуль консолідації адрес об'єктів нерухомості м. Києва», «Інформаційна система «Реєстр домашніх тварин» та проведення державних експертиз комплексних систем захисту інформації систем: «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина», «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві», «Автоматизована система обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами», «Інформаційно-аналітична система «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва, модуль (підсистема) «Комісія власності» (програмний комплекс VlasCom), «Єдина система автоматизованих нарахувань» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань, з підстав наявності порушення п.3 розділу 5 тендерної документації, а саме: відсутня Копія витягу з реєстру платника податку на додану вартість або копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у передбачених законодавством випадках). Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства - тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "Майлінукс" підлягала відхиленню.
Дата виконання рішення замовником: 01 липня 2020 11:41
Номер скарги: UA-2020-05-12-000836-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Спецбайт", Код ЄДРПОУ:38050241
Дата подання: 10 липня 2020 15:43
Скарга на неправомірні дії Замовника у відповідності до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зобов'язання Замовника скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦБАЙТ» в зв’язку з наявністю порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження що виражається у неправомірному відхилені тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦБАЙТ". В зв’язку з чим просимо прийняття до розгляду та встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником процедури закупівлі в частині відхилення тендерної пропозицій учасника ТОВ "СПЕЦБАЙТ". До скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файлів), що підтверджують порушення Замовником процедури закупівлі та прийняття неправомірного рішення, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження, крім того, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-12-000836-a
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 липня 2020 20:16
рішення від 14.07.2020 № 13568 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 липня 2020 20:16
рішення від 29.07.2020 № 14625.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 21:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно ПРОТОКОЛУ № 384 засідання тендерного комітету КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» тендерним комітетом було прийняте про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Спецбайт» за процедурою закупівлі Надання послуг зі створення комплексних систем захисту інформації для систем: «Інформаційно-аналітична система «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва», «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва», «Єдиний веб-портал територіальної громади міста Києва», «Автоматизована система «Нормативно-довідкова інформація» функціональний компонент «Модуль консолідації адрес об’єктів нерухомості м. Києва», «Автоматизована система «Нормативно-довідкова інформація» функціональний компонент «Реєстри щодо новонароджених та померлих осіб», «Інформаційна система «Реєстр домашніх тварин» та проведення державних експертиз комплексних систем захисту інформації систем: «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина», «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві», «Автоматизована система обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», «Єдина міська платформа електронної взаємодії, управління даними та сервісами», «Інформаційно-аналітична система «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва, модуль (підсистема) «Комісія власності» (програмний комплекс VlasCom), «Єдина система автоматизованих нарахувань» за кодом ДК 021:2015 (ЄРУ) «Єдиний закупівельний словник» - 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Дата виконання рішення замовником: 20 серпня 2020 11:45

Документи подані скаржником

11 червня 2020 11:14
Скарга по КП ГІОЦ.pdf
11 червня 2020 11:14
Аналогічний договір.pdf
11 червня 2020 11:14
Довідка екобезпеки.pdf
11 червня 2020 11:14
Довідка код.pdf
11 червня 2020 11:14
Довідка про досвід.pdf
11 червня 2020 11:14
Довідка санкції.pdf
11 червня 2020 11:14
Довідка субпідрядник.pdf
11 червня 2020 11:14
Довідка фахівці.pdf
11 червня 2020 11:14
Довідка щодо ліцензії.pdf
11 червня 2020 11:14
Довідка щодо терміну.pdf
11 червня 2020 11:15
Лист відгук.pdf
11 червня 2020 11:15
Наказ, штатний розпис.pdf
11 червня 2020 12:17
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

18 червня 2020 12:04
пояснення ксзі.pdf
01 липня 2020 11:27
вирішення КСЗІ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЙЛІНУКС" 2 430 000,00
UAH з ПДВ
2 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спецбайт" 2 799 900,00
UAH з ПДВ
2 759 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Українські спеціальні системи" 2 850 000,00
UAH з ПДВ
2 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 13:31
Електронний підпис
10 червня 2020 13:31
Dovidka_20156539940470377735.pdf.p7s
10 червня 2020 13:31
Dovidka_20156539940470377735.pdf
10 червня 2020 13:31
ПРОПОЗИЦІЯ-10.06.pdf
10 червня 2020 13:31
ВитягПДВ.pdf
10 червня 2020 13:31
Електронний підпис
28 травня 2020 16:00
Електронний підпис
28 травня 2020 15:59
БГ Vutyag z nakazu Savchenko.zip
28 травня 2020 15:59
БГ Dovirenist_Savchenko.zip
28 травня 2020 15:59
БГ Dovidka pro nazvu.zip
28 травня 2020 15:59
БГ Bankivska Licenzia.zip
28 травня 2020 15:59
БГ 203512_ГР_1524_60 000.zip
28 травня 2020 15:59
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 травня 2020 15:59
Статут.pdf
28 травня 2020 15:59
Пояснювальна записка 2.pdf
28 травня 2020 15:59
Опис 11.02.2020.pdf
28 травня 2020 15:59
Опис 07.02.2020.pdf
28 травня 2020 15:59
Наказ, штатний розпис.pdf
28 травня 2020 15:59
Лист відгук.pdf
28 травня 2020 15:58
Договір оренди №35.pdf
28 травня 2020 15:58
Довідка щодо терміну.pdf
28 травня 2020 15:58
Довідка щодо ліцензії.pdf
28 травня 2020 15:58
Довідка фахівці.pdf
28 травня 2020 15:58
Довідка субпідрядник.pdf
28 травня 2020 15:58
Довідка санкції.pdf
28 травня 2020 15:58
Довідка про досвід.pdf
28 травня 2020 15:57
Довідка обладнання.pdf
28 травня 2020 15:57
Довідка код.pdf
28 травня 2020 15:57
Довідка екобезпеки.pdf
28 травня 2020 15:57
Дипломи працівників.pdf
28 травня 2020 15:57
Витяг з ЄДР.pdf
28 травня 2020 15:57
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

30 серпня 2020 15:36
Електронний підпис
30 серпня 2020 15:36
Dovidka_20233489940130241050.pdf.p7s
30 серпня 2020 15:36
Dovidka_20233489940130241050.pdf
28 серпня 2020 17:34
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:33
Скан Довідки МВС.pdf
28 серпня 2020 17:33
Довідка МВС.pdf
21 серпня 2020 12:31
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:30
Ст17_ч2.pdf
21 серпня 2020 12:29
Ст17_п12.pdf
21 серпня 2020 12:29
Ст17_п2.pdf
21 серпня 2020 12:29
public_doc (7).pdf
21 серпня 2020 12:29
public_doc (7).p7s
21 серпня 2020 12:29
Dovidka_20213427060980805593.pdf.p7s
21 серпня 2020 12:29
Dovidka_20213427060980805593.pdf
21 серпня 2020 12:29
Dovidka.pdf
04 липня 2020 11:14
Електронний підпис
04 липня 2020 11:13
Відповідь на вимогу.pdf
28 травня 2020 15:39
Електронний підпис
28 травня 2020 15:37
Fwd_ ецп ТОВ СПЕЦБАЙТ.zip
28 травня 2020 15:37
public_doc (4).pdf
28 травня 2020 15:37
public_doc (4).p7s
28 травня 2020 15:37
public_doc (1).pdf
28 травня 2020 15:37
public_doc (1).p7s
28 травня 2020 15:37
Статут ТОВ Спецбайт 2019.pdf
28 травня 2020 15:37
СБ справка Приватбанк2.pdf
28 травня 2020 15:37
СБ справка Приватбанк1.pdf
28 травня 2020 15:37
Копія витягу з ЄДР.pdf
28 травня 2020 15:37
Довідки Ощадбанка.pdf
28 травня 2020 15:37
13.2. Опис реєстратора.pdf
28 травня 2020 15:37
10. Довідка санкції.pdf
28 травня 2020 15:37
6.2. ТЕХ.ВИМОГИ.додаток 4.pdf
28 травня 2020 15:37
5. Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2020 15:37
4.12. Ст17_ч2.pdf
28 травня 2020 15:37
4.11. Ст17_п12_ч1.pdf
28 травня 2020 15:37
4.10. Ст17_п11_ч1.pdf
28 травня 2020 15:37
4.9. Ст17_п10_ч1.pdf
28 травня 2020 15:37
4.8. Ст17_п9_ч1.pdf
28 травня 2020 15:37
4.7. Ст17_п8_ч1.pdf
28 травня 2020 15:37
4.6. Ст17_п7_ч1.pdf
28 травня 2020 15:37
4.5. Ст17_п6_ч1.pdf
28 травня 2020 15:37
4.4. Ст17_п4_ч1.pdf
28 травня 2020 15:37
4.3. Ст17_п3_ч1.pdf
28 травня 2020 15:37
4.2. Ст17_п2_ч1.pdf
28 травня 2020 15:37
4.1. Ст17_п1_ч1.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 13:57
Електронний підпис
28 травня 2020 13:57
Підписаний_Лицензия.pdf
28 травня 2020 13:57
Підписаний_G0520-7304-GL_tender.pdf
28 травня 2020 13:57
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_ECP.pdf
28 травня 2020 13:57
ПриватБанк рахунки.pdf
28 травня 2020 13:57
ГАЗ ЗАБОРГОВАНІСТЬ.pdf
28 травня 2020 13:57
ГАЗ рахунки.pdf
28 травня 2020 13:56
Інші довідки.PDF
28 травня 2020 13:56
Календарний план.PDF
28 травня 2020 13:56
пояснювальна записка.PDF
28 травня 2020 13:56
17 стаття.PDF
28 травня 2020 13:56
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЙЛІНУКС"

ТОВ "Спецбайт"

ДП "Українські спеціальні системи"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЙЛІНУКС"
#32050361
Рішення скасоване 2 430 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 11:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЙЛІНУКС"
#32050361
Рішення скасоване 2 430 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 11:40
ТОВ "Спецбайт"
#38050241
Рішення скасоване 2 759 900,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 11:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 15:27
ДП "Українські спеціальні системи"
#32348248
Рішення скасоване 2 799 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 11:40
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЙЛІНУКС"
#32050361
Відхилено 2 430 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 11:51
ТОВ "Спецбайт"
#38050241
Переможець 2 759 900,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 11:56

Вимога про усунення невідповідностей

1. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах відносно відповідності учасника процедури критеріям статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а саме: 1.1. Учасником в складі тендерної пропозиції на вимогу тендерної документації замовника п.1. Додатку 2 для підтвердження наявності права власності / користування офісу, технічного приміщення, складу чи іншого приміщення, подано договір № 11/12 від 16 жовтня 2019 року про суборенду нерухомого майна площею 39,38 кв.м., за адресою: м. Київ, вул. Євгена Коновальця, буд. 36, офіс 12, із строком дії до 28 лютого 2022 року. У відповідності до положень передбачених ст. 774 Цивільного кодексу України - піднайм (суборенда) можливий лише за згодою наймодавця (орендодавця), якщо інше не встановлено договором або законом. Отже невід'ємною складовою договору суборенди є лист-згода орендодавця щодо укладення договору суборенди орендарем, або ж включення даної згоди до складу положення договору оренди. Відсутність вищезазначених документів у складі пропозиції Учасника свідчить про відсутність документального підтвердження права на укладення договору суборенди. 1.2. Учасником в складі тендерної пропозиції зазначено реєстраційну адресу: м. Київ, вул. Народного ополчення, буд. 7, офіс 2. Згідно вимог тендерної документації замовника п.1. Додатку 2 для підтвердження наявності права власності / користування офісу, технічного приміщення, складу чи іншого приміщення, слід надати підтверджуючі документи. 2. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику у строки передбачені статтею 31 закону України «Про публічні закупівлі» необхідно надати: 2.1. Копію договору для обґрунтування правових підстав володіння, користування, розпорядження майном або лист-згода орендодавця щодо укладення договору суборенди. 2.2. Копію договору для обґрунтування правових підстав володіння, користування, розпорядження майном щодо приміщення за адресою: м. Київ, вул. Народного ополчення, буд. 7, офіс 2.

Документи

Документи

20 серпня 2020 11:51

код ЄДРПОУ 32050361 у ЄДР не знайдено.

20 серпня 2020 11:48
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:47
протокол 385.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спецбайт"
#38050241
2 759 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:34
Угода № 2 до Договору 4894.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:33
Угода № 2 до Договору 4894.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:32
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 09:46
дод.угода до договору 4894 від 08 09 2020.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 09:45
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 16:15
4894 від 08 вересня 2020.pdf укладений
10 вересня 2020 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 4894
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме в Розділ 6 Договору
Номер договору про закупівлю: 4894
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 759 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 459 983,33 UAH)