Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматизоване робоче місце – 30 комплектів
Очікувана вартість
751 000,00 UAH
UA-2020-05-12-000499-a 65e6c70f44814382a14437eb942fe7a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожнікова Юлія Сергіївна

380445174933 plankdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Сапожнікова Юлія Сергіївна
380445174933
plankdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2020 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 12:00
Початок аукціону: 29 травня 2020 14:44
Очікувана вартість: 751 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплект
Автоматизоване робоче місце – 30 комплектів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, Митрополита Андрея Шептицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 16:14
Додаток 2 Технічне завдання зі ЗМІНАМИ.doc
15 травня 2020 16:13
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
12 травня 2020 11:05
Додаток 2 Технічне завдання.doc
15 травня 2020 16:13
ТД_Комп ютерне обладнання зі ЗМІНАМИ 15.05.2020.doc
12 травня 2020 11:05
ТД_Комп ютерне обладнання 12.05.2020.doc
15 травня 2020 16:12
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
15 травня 2020 16:11
ТД_Комп ютерне обладнання зі ЗМІНАМИ 15.05.2020.doc
12 травня 2020 11:05
Додаток 1 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 12 травня 2020 12:12
Дата відповіді: 14 травня 2020 16:51
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. Дане питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету та до Тендерної документації будуть внесені зміни в визначені Законом терміни
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 13 травня 2020 14:45
Дата відповіді: 14 травня 2020 17:01
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Аналог і еквівалент допускається ( пункт 6.3. розділу ІІІ тендерної документації). Технічні характеристики предмета закупівлі повинні бути не гіршими ніж заявлені в технічному завданні. Закупівля здійснюється за принципами визначені в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно п. 3 ст. 20 Закону України "Про публічні закупівлі" під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Тендерна пропозиція переможця за результатами аукціону буде розгладяться тендерним комітетом і якщо технічні характеристики тендерної пропозиції переможця аукціону будуть визнані не гіршими ніж заявлені в тендерній документації і не буде підстав для відхилення тендерної пропозиції визначених в ст. 31 Закону буде прийняте рішення про визначення переможця даних торгів.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 18 травня 2020 10:27
Дата відповіді: 19 травня 2020 10:17
ТД п.5.2. "копію виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічного договору з підтверджуючими документами поставки (накладні акти приймання передачі, тощо)." Що мається на увазі під "аналогічний договір". Який критерій відповідності?
Відповідь: Добрий день. Відповідно ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасника один або декілька кваліфікаційних критеріїв
Один із таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіту виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору.
Предмет закупівлі в оголошеному нами тендері визначається відповідно Коду Державного класифікатору CPV 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання » (Автоматизоване робоче місце – 30 комплектів)
Критерієм відповідності аналогічного договору буде предмет закупівлі, тобто учасник повинен надати копію договору про закупівлю аналогічного комп'ютерного обладнання заявленого в тендерній документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-12-000499-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 12 травня 2020 12:12
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.

Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2020 16:52
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Дане питання буде розглянуто на засіднні тендерного комітету та до Тендерної документації будуть внесені зміни в установлені Законом терміни
Номер вимоги: UA-2020-05-12-000499-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Моисеенко Владимир Сергеевич, Код ЄДРПОУ:3121505457
Дата подання: 14 травня 2020 09:57
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежуює коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерної документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Лист від Microsoft Corporation, зміст якого підтверджує партнерський статус учасника торгів». Оскільки на даний момент обмежена кількість компаній, які мають партнерський статус з Microsoft Corporation. Просимо Замовника закупівлі, замінити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації «Лист від Microsoft Corporation, зміст якого підтверджує партнерський статус учасника торгів» пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2020 16:53
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Дане питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету та до Тендерної документації будуть внесені зміни в установлені Законом терміни
Номер вимоги: UA-2020-05-12-000499-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2156006501
Дата подання: 05 червня 2020 17:30
Вимога щодо дискваліфікації переможця
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" в тендерній закупівлі, звертаємо Вашу увагу на те, що запропонована пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- Замовник у своїй тендерній документації вимагав, щоб миша мала гарантійний термін 24 місяці, при цьому ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК", запропонувало мишку Gembird MUS-UL-01, яка згідно інформації на сайті офіційного дистриб’ютора ТМ «Gembird» (http://b2b.dako.ua/products/pr-0202820), має гарантійний термін 12 місяців, що не відповідає вимогам закупівлі.
Детально ознайомитися із вимогою можна у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2020 12:49
Уважно розглянувши вашу вимогу та тендерну пропозицію ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК", тендерний комітет дійшов до наступного висновку.
Замовник не вимагав гарантію на мишу саме від виробника (дистриб'ютора), що підтверджується у Додатку 2 до тендерної документації "Технічне завдання". Гарантія від виробника стосувалася лише вимоги до ПК, монітора та принтеру . Відповідність пропозиції ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" підтверджується документами, які були завантажені, достатньо для перевірки відповідності терміну гарантії на запропонований товар та те що вони спроможні виконати гарантійну підтримку на відповідний термін, а саме: Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам до предмету закупівлі, складена на основі даних наведених в Додатку 2 до тендерної документації (документ № 195/12 від 25.05.2020р.); Технічна специфікація (документ № 195/11 від 25.05.2020р.); Довідка з переліком сервісних центрів Постачальника, які забезпечують гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну (документ № 195/14 від 25.05.2020р.). Відповідно вимогам Додатку 2 до тендерної документації визначений гарантійний термін на мишку Gembird MUS-UL-01 становить 24 місяці. Отже, для задоволення вимоги дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" , порушень не виявлено.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-12-000499-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:31796921
Дата подання: 12 червня 2020 15:45
Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір, викладені в Протоколі засідання тендерного комітету № 2в/т
Невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця умовам тендерної документації, а саме Технічному завданню (Додаток 2 до тендерної документації)
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 червня 2020 11:24
рішення від 16.06.2020 № 11837 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 11:23
рішення від 24.06.2020 № 12505.pdf
Дата публікації: 30 червня 2020 20:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом тендерного комітету від 14.07.2020 року № 4в/т скасоване рішення про визначення ТОВ "Фірма"ВАЛТЕК" переможцем відкрити торгів і проведені відповідні дії по дискваліфікації
Дата виконання рішення замовником: 14 липня 2020 10:39

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" 585 360,00
UAH з ПДВ
569 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 591 956,00
UAH з ПДВ
569 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" 666 496,88
UAH з ПДВ
570 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" 600 120,00
UAH з ПДВ
584 445,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 609 480,00
UAH з ПДВ
590 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 631 980,00
UAH з ПДВ
590 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 673 646,40
UAH з ПДВ
592 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 647 370,00
UAH з ПДВ
597 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 635 221,80
UAH з ПДВ
606 196,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 714 690,00
UAH з ПДВ
714 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 16:29
Електронний підпис
28 травня 2020 11:40
Електронний підпис
28 травня 2020 11:38
9. Проект договору.pdf
28 травня 2020 11:38
Технічний опис.7z
28 травня 2020 11:38
Кваліфікаційний опис.7z

Публічні документи

28 травня 2020 11:47
Електронний підпис
28 травня 2020 11:45
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 травня 2020 11:45
ст. 17 Лист-гарантія.pdf
28 травня 2020 11:45
Декларації Pantum.pdf
28 травня 2020 11:45
Logitech об'єднаний.pdf
28 травня 2020 11:45
A4 Tech.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 12:39
Електронний підпис
20 липня 2020 12:36
Довідка МВС.rar
27 травня 2020 18:06
Електронний підпис
27 травня 2020 17:51
Статут.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 11:08
Електронний підпис
28 травня 2020 11:07
сертифікати.rar
28 травня 2020 10:01
Електронний підпис
28 травня 2020 10:00
проект договору.pdf
28 травня 2020 10:00
Копія витягу ПДВ.PDF
28 травня 2020 10:00
ВПВ ст.17.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 16:46
Електронний підпис
26 травня 2020 16:44
Проект договору.pdf
26 травня 2020 16:44
Гарантійний лист ст. 17.pdf
26 травня 2020 16:44
Сервісні центри.pdf
26 травня 2020 16:44
Довідка про витрати.pdf
26 травня 2020 16:44
Характеристика товару.pdf
26 травня 2020 16:44
Установчі документи.pdf
26 травня 2020 16:44
Цінова пропозиція.pdf
26 травня 2020 16:44
Довідка про Виробника.pdf
26 травня 2020 16:44
Авторизація Windows.pdf
26 травня 2020 16:44
Сертифікати монітор.pdf
26 травня 2020 16:44
Сертифікати принтер.pdf
26 травня 2020 16:44
Інструкція Тірекс.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 11:56
Електронний підпис
28 травня 2020 11:49
MMD_Сервiснi_центри_PHILIPS.pdf
28 травня 2020 11:49
Authorized_letter_MMD_монiтор.pdf
28 травня 2020 11:49
Authorized_letter_Кyocera принтер.pdf
28 травня 2020 11:49
Authorized_letter_ДiСiЛiнк_ПК.pdf
28 травня 2020 11:49
ЦIНОВА ПРОПОЗИЦIЯ.pdf
28 травня 2020 11:49
Технiчна специфiкацiя.pdf
28 травня 2020 11:49
Сервiрснi центри_ПК.pdf
28 травня 2020 11:49
ПОРIВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf
28 травня 2020 11:49
Лист.pdf
28 травня 2020 11:48
Довiдка про працiвникiв.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 11:00
Електронний підпис
28 травня 2020 09:08
Доручення ЕЦП.pdf
28 травня 2020 09:08
Витяг Комел 21.04.2020.pdf
28 травня 2020 09:04
LLC COMEL - 5200003337.pdf
28 травня 2020 09:04
Висновок СЕС ТУ.pdf
28 травня 2020 09:04
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
28 травня 2020 09:04
Letter certificate Silver Komel 2019-2020.pdf
28 травня 2020 09:04
КОМЕЛ 9001 укр.pdf
28 травня 2020 08:49
Canon Letter for UA-2020-05-12-000499-a.pdf
28 травня 2020 08:49
12 Лист виробника.pdf
28 травня 2020 08:49
09 Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 15:30
Authorized_letter_MMD_LyderChe_2020x.pdf
27 травня 2020 14:43
Philips_sanitarno_epidemiya_NL2.jpg
27 травня 2020 14:43
Philips_sanitarno_epidemiya_NL1.jpg
27 травня 2020 14:43
Certificate-190450.pdf
27 травня 2020 14:43
Certificate-190447.pdf
27 травня 2020 14:43
Лист MICROSOFT.pdf
27 травня 2020 14:43
4. Статут (оригінал).pdf
27 травня 2020 14:43
38. Тендерна пропозиція.pdf
27 травня 2020 14:43
37. Технічне завдання.pdf
27 травня 2020 14:43
35. Сервісні центри Pantum.pdf
27 травня 2020 14:43
32. Проект договору.pdf
27 травня 2020 14:43
3. Витяг ПДВ оригінал.pdf
27 травня 2020 14:43
28. Лист-згода Лєбєдєва.pdf
27 травня 2020 14:43
26. Паспорт Лєбєдєва.pdf
27 травня 2020 14:42
2. Витяг з ЄДРПОУ 30.03.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"

ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"

ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

ТОВ "ВС Технолоджі"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"
#20009888
Рішення скасоване 569 997,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 10:04
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"
#20009888
Відхилено 569 997,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 10:34
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2156006501
Відхилено 569 999,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 17:25
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"
#31796921
Переможець 570 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 14:25

Документи

14 липня 2020 10:18
Електронний підпис
14 липня 2020 10:16
ПРОТОКОЛ.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"
#31796921
570 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 14:52
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 12:29
Договір.pdf укладений
03 серпня 2020 12:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку із неможливістю виконання умов договору Постачальником