Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі,фрукти та горіхи (капуста раньостигла, огірки свіжі, помідори свіжі)
Очікувана вартість
205 500,00 UAH
UA-2020-05-12-000377-c 29ddd2feb25643cc9291316e961766ee
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савчук Тетяна Валентинівна

+380412486247 zt_tbc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний протитуберкульозний диспансер " Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991441
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 62
Контактна особа: Савчук Тетяна Валентинівна
+380412486247
zt_tbc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2020 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 12:00
Початок аукціону: 29 травня 2020 12:00
Очікувана вартість: 205 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 055,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кг
капуста раньостигла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1300 кг
огірки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2000 кг
помідори свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після поставленої продукції Покупцеві, по мірі надходження коштів на реєстраційний рахунок Покупця, на умовах Бюджетного кодексу України. Покупець здійснює оплату Продавцю на підставі відповідно оформлених накладних протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 травня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 11:22
Додаток 4 проект договору.doc
12 травня 2020 11:22
Додаток 3 технічна специфікація.docx
12 травня 2020 11:22
Додаток 2 кваліфіковані вимоги.doc
12 травня 2020 11:22
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
12 травня 2020 11:22
Тендерна документація - овочі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-12-000377-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Радчук Володимир Миколайович, Код ЄДРПОУ:2517316655
Дата подання: 02 червня 2020 13:00
Вимога
Рішенням тендерного комітету, мою пропозицію було відхилено, відповідно до протоколу №86 засідання тендерного комітету від 01.06.2020 року, на підставі того, що моя пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим п.12 ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» зі змінами від 19.09.2019 року №114-9,відсутня довідка у довільній формі відповідно п.12 ч.1 ст.17 Закону- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Згідно з новими вимогами проведення публічних закупівель, 29.05.2020 року о 14:34, мені було надіслано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Кінцева дата та час усунення невідповідностей- 30.05.2020 року о 14:34. До вказаного часу, мною було подано в електронну систему закупівлі довідку в довільній формі про те ,що мене не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Я, ФОП Радчук В.М., відреагував на вимогу про усунення невідповідності в передбачені Законом строки, довідку в довільній формі про відповідність вимогам п.12 ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» подав, тому рішення тендерного комітету, яке відображене в Протоколі №86 засідання тендерного комітету від 01.06.2020 року щодо відхилення моєї тендерної пропозиції є не законним.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2020 08:43
Член тендерного комітету Лопатинець Н.В. повідомила що в результаті огляду завантажених документів учасником помилково з технічних причин не було виявлено довідку у довільній формі відповідно п.12 ч.1 ст.17 Закону -Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми відповідно до розділу 4 додатку 2 тендерної документації та частини 1 п.12 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами від 19.09.2019 року №114-ІХ.

Документи подані скаржником

02 червня 2020 13:00
Вимога_оскарження.pdf

Документи

03 червня 2020 08:43
Відповідь на скаргу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Радчук Володимир Миколайович 100 500,00
UAH з ПДВ
96 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Продцентр-плюс" 113 664,00
UAH з ПДВ
98 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сокол Геннадій Олегович 115 500,00
UAH з ПДВ
98 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2020 13:45
Електронний підпис
30 травня 2020 13:43
ст.17 ЗУ (1).jpg
30 травня 2020 13:43
ГМО-лист пояснення.pdf
30 травня 2020 13:43
ЗУ ст.17.pdf
29 травня 2020 19:05
Електронний підпис
27 травня 2020 15:22
Електронний підпис
27 травня 2020 15:14
Витяг з ЕДР.pdf
27 травня 2020 15:14
Захист довкілля.pdf
27 травня 2020 15:14
Ідентиф.код.jpg
27 травня 2020 15:14
Мед.довідка (1)..jpg
27 травня 2020 15:14
Мед.довідка.jpg
27 травня 2020 15:14
Медична книжка(1)..jpg
27 травня 2020 15:14
Медична книжка.jpg
27 травня 2020 15:14
МТБ.jpg
27 травня 2020 15:14
Паспорт.jpg
27 травня 2020 15:14
Паспорт(1)..jpg
27 травня 2020 15:14
Паспорт (2)..jpg
27 травня 2020 15:14
Паспорт (3).jpg
27 травня 2020 15:14
Паспорт(4).jpg
27 травня 2020 15:14
Податкова(1)..jpg
27 травня 2020 15:14
Податкова.jpg
27 травня 2020 15:14
ст.17 ЗУ.jpg
27 травня 2020 15:14
тех.паспорт1.jpg
27 травня 2020 15:14
тех.паспорт2.jpg
27 травня 2020 15:14
ФОП самозайнята особа.pdf
27 травня 2020 15:14
Рекомендація Радчук.pdf
27 травня 2020 15:14
Відгук.jpg
27 травня 2020 15:14
Договір 11 (1).pdf
27 травня 2020 15:14
Аналог.договір.pdf
27 травня 2020 15:13
Накладна Литвинчук.jpg
27 травня 2020 15:13
Сертифікат овочи.jpg
27 травня 2020 15:13
Сертифікат 1.jpg
27 травня 2020 15:13
Накладна.jpg
27 травня 2020 15:13
Договор аренди.pdf
27 травня 2020 15:13
Акт-передачи майна.pdf
27 травня 2020 15:13
Реєстр документів (1).pdf

Публічні документи

26 травня 2020 10:31
Електронний підпис
26 травня 2020 10:05
Акт СЕС.pdf
22 травня 2020 10:50
ХАССП ISO.pdf
22 травня 2020 10:50
Фінансова звітність.pdf
22 травня 2020 10:50
трудова Лінькова.pdf
22 травня 2020 10:50
статут.pdf
22 травня 2020 10:50
статистика.PDF
22 травня 2020 10:50
сертифікат на аудит.pdf
22 травня 2020 10:50
свідоцтво лінькова.pdf
22 травня 2020 10:50
рішення 20.PDF
22 травня 2020 10:50
рішення 5 директор.pdf
22 травня 2020 10:50
потужності.PDF
22 травня 2020 10:50
паспорт код.pdf
22 травня 2020 10:50
наказ на директора.pdf
22 травня 2020 10:50
експлуат. дозвіл.pdf
22 травня 2020 10:50
договір СЕС.pdf
22 травня 2020 10:50
Витяг з ЄДР.pdf
22 травня 2020 10:50
виписка зЄДР.pdf
22 травня 2020 10:50
Акт СЕС.pdf
22 травня 2020 10:50
технічня специфікація.pdf
22 травня 2020 10:50
тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2020 10:50
протокол помідори.pdf
22 травня 2020 10:50
протокол огірки.pdf
22 травня 2020 10:50
протокол капуста.pdf
22 травня 2020 10:50
проект договір.pdf
22 травня 2020 10:50
пояснювальна записка.pdf
22 травня 2020 10:50
лист щодо ціни.pdf
22 травня 2020 10:50
лист щодо транспорту.pdf
22 травня 2020 10:50
лист щодо мед книжки.pdf
22 травня 2020 10:50
лист санкції.pdf
22 травня 2020 10:50
лист сан.паспорти.pdf
22 травня 2020 10:50
лист персональні дані.pdf
22 травня 2020 10:50
Лист довкілля.pdf
22 травня 2020 10:50
лист гарант 1.pdf
22 травня 2020 10:50
інформація ст.17.pdf
22 травня 2020 10:50
Довідка щодо підпису.pdf
22 травня 2020 10:50
довідка щодо витрат.pdf
22 травня 2020 10:50
Довідка працівників.pdf
22 травня 2020 10:50
Довідка МТБ.pdf
22 травня 2020 10:50
Довідка до Статуту.pdf
22 травня 2020 10:50
довідка ГМО.pdf
22 травня 2020 10:50
Довідка бенефіціар.pdf
22 травня 2020 10:50
гарантійний лист.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 15:57
Електронний підпис
27 травня 2020 15:55
овочі ранні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Радчук Володимир Миколайович

ПП "Продцентр-плюс"

ФОП Сокол Геннадій Олегович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Радчук Володимир Миколайович
#2517316655
Відхилено 96 390,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 14:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 травня 2020 14:34
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
Очікує рішення 98 298,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 13:17
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
Рішення скасоване 98 298,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 13:17

Вимога про усунення невідповідностей

Учасник не надав довідку у довільній формі відповідно до п.5ч.1ст.17 Закону - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку відповідно до розділу 4 додатку 2 тендерної документації Учасник не надав довідку у довільній формі відповідно п.6.ч.1 ст.17 Закону - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку відповідно до розділу 4 додатку 2 тендерної документації Учасник не надав довідку у довільній формі відповідно п.12 ч.1 ст.17 Закону -Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми відповідно до розділу 4 додатку 2 тендерної документації Учасник не надав підтверджується в складі тендерної пропозиції протоколом випробувань на наявність генетично модифікованих організмів відповідно до технічної специфікації тендерної документації.

Документи

01 червня 2020 14:42
Електронний підпис
01 червня 2020 14:39
Протокол відхилення
29 травня 2020 12:28
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 12 червня 2020 10:02
Кінець періоду оскарження: 23 червня 2020 00:00
Дата відміни: 23 червня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з неможливістю усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель , а саме : було учаснику ФОП Радчук Володимир Миколайович були повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі » зі змінами в новій редакції від 19.09.2019 року №114-ІХ : учасник процедури закупівлі виправляє невідповідність в інформації та /або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантажених через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не надав довідку у довільній формі відповідно до п.5ч.1ст.17 Закону - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку відповідно до розділу 4 додатку 2 тендерної документації Учасник не надав довідку у довільній формі відповідно п.6.ч.1 ст.17 Закону - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку відповідно до розділу 4 додатку 2 тендерної документації Учасник не надав довідку у довільній формі відповідно п.12 ч.1 ст.17 Закону -Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми відповідно до розділу 4 додатку 2 тендерної документації Учасник не надав підтверджується в складі тендерної пропозиції протоколом випробувань на наявність генетично модифікованих організмів відповідно до технічної специфікації тендерної документації. з описом таких порушень , які неможливо усунути. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами в новій редакції від 19.09.2019 року №114-ІХ : якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та /або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами в новій редакції від 19.09.2019 року №114-ІХ; 2)на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та /або договору про закупівлю. На підставі вище зазначеного відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупвлі» зі змінами в новій редакції від 19.09.2019 року №114-ІХ відмінити закупівлю - зв’язку з неможливістю усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
12 червня 2020 10:02
Електронний підпис
12 червня 2020 10:00
Протокол відміни закупівлі