Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт Великоновосілківської гімназії з загальноосвітньою школою І ступеню Великоновосілківської районної ради Донецької області. Заміна вікон і зовнішніх дверей. Утеплення стін"
Очікувана вартість
14 387 425,20 UAH
UA-2020-05-08-004658-b 419191521dde4e1ebbc3df115f12b90e
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Віталійович Михайлюк

+380932682037 mykhaylyuk.d@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Віталійович Михайлюк
+380932682037
mykhaylyuk.d@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 23:40
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2020 23:00
Початок аукціону: 26 травня 2020 15:22
Очікувана вартість: 14 387 425,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 431 622,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 58000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків - СС2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт Великоновосілківської гімназії з загальноосвітньою школою І ступеню Великоновосілківської районної ради Донецької області. Заміна вікон і зовнішніх дверей. Утеплення стін"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85500, Україна, Донецька область, Великоновосілківський район, смт Велика Новосілка, вул. Весела, 40-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 35 Робочі 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати проект
Дата подання: 13 травня 2020 15:50
Дата відповіді: 15 травня 2020 18:21
Просимо надати проект для ознайомлення з кресленнями по Закупівлі №5805845 "Капітальний ремонт Великоновосілківської гімназії з загальноосвітньою школою І ступеню Великоновосілківської районної ради Донецької області. Заміна вікон і зовнішніх дверей. Утеплення стін"
Відповідь:    Замовником оприлюднена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація.

  Оприлюднена технічна специфікація Замовника у відповідності до пп. 6.2.2 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 містить інформацію щодо обсягів робіт та ресурсів, що закуповуються Замовником.

    Разом з тим, у відповідності до положень ст. 29 Закону України "Про архітектурну діяльність" від 20.05.1999 № 687 графічна частина проекту є об'єктом авторського права та підлягає захисту відповідно до вимог законодавства.

    Департамент не є замовником з розробки проектно-кошторисної документації і не наділений правом на розміщення її у публічний доступ. Так само, автор проекту не надавав Департаменту дозвіл на розміщення у публічному доступі графічної частини проекту, а саме планів, креслення тощо.

    З цих причин, у відповідності до п.5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником передбачена процедура ознайомлення учасників з графічною частиною проекту у приміщенні Замовника за наявності відповідного письмового звернення.

     Отже. прошу Вас направити відповідний запит на електронну адресу Замовника та прибути для ознайомлення з графічною частиною проекту за адресою Замовника: м. Слов’янськ, вул.. Я. Мудрого, 9.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-08-004658-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ", Код ЄДРПОУ:23773733
Дата подання: 05 червня 2020 13:19
Скарга на неправвомірне рішення про визначення Переможця ПП ЮГ-СЕРВІС
Відповідно до протоколу № 37 (515)-Р1 від 04.06.2020 р. засідання тендерного комітету департаменту капітального будівництва Донецької облдержадміністрації по закупівлі UA-2020-05-08-004658-b "Капітальний ремонт Великоновосілківської гімназії з загальноосвітньою школою І ступеню Великоновосілківської районної ради Донецької області. Заміна вікон і зовнішніх дверей. Утеплення стін" учасника ПП «ЮГ-СЕРВІС» визначено переможцем по вказаній закупівлі та прийнято рішення про намір заключити договір.
Інформація зазначена у протоколі про «відповідність тендерної пропозиції учасника всім критеріям та вимогам, що визначені у тендерній документації (далі - ТД)» не відповідає дійсності, у зв’язку з тим, що тендерним комітетом Замовника при прийняті рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника залишено поза увагою не виконання учасником вимог тендерної документації.
Учасник ТОВ «СП ДИНАСТИЯ» не погоджується з прийнятим рішенням, вважає його передчасним, необґрунтованим та прийнятим з порушеннями діючого законодавства, з огляду на наступне:
І) Учасником ПП «ЮГ-Сервіс» у складі тендерної пропозиції на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (через авторизований електронний майданчик) файли з всіма документами, передбаченими Додатком 1 тендерної документації завантажено у формі електронного документа через електронну систему закупівель без накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника, чим порушено вимогу п.1 розділу ІІІ ТД.
Слід зазначити, що вказане порушення враховувалося Замовником при оцінці тендерних пропозицій учасників по інших закупівлях, що слугувало підставою для їх відхилення.
ІІ) Учасником ПП «ЮГ-Сервіс» у складі тендерної пропозиції до електронної системи закупівель завантажено файл «4. Графік», в якому надано графік виконаних робіт без зазначення видів робіт, наданих замовником у специфікації, передбачених предметом закупівлі та заповнено форму графіку виконих робіт не у відповідності із зразком, наведеним у додатку 4 тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 4 додатку 1 ТД та підпунктів 1, 7, 14 пункту 3 розділу V ТД.
У додатку 1 тендерної документації передбачено перелік документів, що подаються учасником згідно з тендерною документацією, зокрема, пунктом 4 додатку 1 ТД визначено вимогу щодо надання графіку виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням видів робіт, наданих замовником у специфікації, згідно зразка, наведеного у Додатку 4.
ІІІ) Пунктом 3 розділу V тендерної документації визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію з підстав, визначених вимогами ст. 17 і ч.15 ст. 29, ст. 31 Закону, та/або якщо тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, зокрема підпункти 1, 7, 14.
ІV) Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публчні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Ч. 11 ст. 29 Закону визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
V) Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогами діючого законодавства України, прошу:
1) Прийняти інформацію до розгляду, прийняти рішення про встановлення порушень чинного законодавства при проведені процедури публічної закупівлі.
2) Скасувати неправомірне рішення про визнання учасника ПП «ЮГ-СЕРВІС» переможцем по закупівлі UA-2020-05-08-004658-b та усунути порушення по закупівлі.
3) Про прийняте рішення та проведені заходи прошу повідомити у найкоротший термін через електронну систему закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2020 18:06
На виконання вимог ч.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
ПП «ЮГ-СЕРВІС» подано тендерну пропозицію, зокрема, шляхом завантаження на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель файлів з всіма документами, передбаченими тендерною документацією. Документи подані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи ПП «ЮГ-СЕРВІС», як це передбачено п.1 розділу ІІІ тендерної документації.
Перевірка електронного підпису проведена з використанням відповідного електронного сервісу веб-сайту центрального засвідчувального органу відповідно до вимог ст. 7 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до ст. 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Тож ПП «ЮГ-СЕРВІС» подано тендерну пропозицію з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", як це передбачено ч.3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі».

В складі пропозиції ПП «ЮГ-СЕРВІС» надано графік виконання робіт. Графіком передбачено виконання ремонтно-будівельних робіт протягом 180 днів. Так само специфікація замовника складається лише з локального кошторису на ремонтно-будівельні роботи і передбачає виконання лише цього виду робіт. Інших видів робіт специфікація не містить.
Тож ПП «ЮГ-СЕРВІС» надано графік виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням видів робіт, наданих замовником у специфікації.

Таким чином, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «ЮГ-СЕРВІС», визначені ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією.
Номер вимоги: UA-2020-05-08-004658-b.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ", Код ЄДРПОУ:23773733
Дата подання: 14 червня 2020 13:02
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при прийнятті рішення по закупівлі UA-2020-05-08-004658-b
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника при прийнятті рішення
по закупівлі UA-2020-05-08-004658-b

)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

14 червня 2020 13:02
Скарга №2.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-08-004658-b.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ", Код ЄДРПОУ:23773733
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при прийнятті рішення по закупівлі UA-2020-05-08-004658-b
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при прийнятті рішення по закупівлі UA-2020-05-08-004658-b в додатку.
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-08-004658-b.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ", Код ЄДРПОУ:23773733
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при прийнятті рішення по закупівлі UA-2020-05-08-004658-b
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при прийнятті рішення по закупівлі UA-2020-05-08-004658-b в додатку.
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

14 червня 2020 12:53
Скарга №2.pdf

Документи подані скаржником

14 червня 2020 12:53
Скарга №2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Юг-Сервіс" 14 377 425,20
UAH з ПДВ
11 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ" 12 490 083,78
UAH з ПДВ
12 490 083,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЙЛ-БІЛДІНГ" 13 507 880,29
UAH з ПДВ
13 076 257,52
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОСПЕЦМОНТАЖНИК" 13 811 880,00
UAH з ПДВ
13 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" 14 284 425,20
UAH з ПДВ
14 284 425,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2020 08:13
Електронний підпис
11 червня 2020 17:39
Dovidka_20157450840590613755.pdf.p7s
11 червня 2020 17:39
Dovidka_20157450840590613755.pdf
11 червня 2020 17:39
file.pdf
11 червня 2020 17:39
Довідки ст.17 п.2,3,8,12 ч.1.pdf
22 травня 2020 15:12
10. Ліцензії та дозволи.pdf
22 травня 2020 15:12
9. Довідка банку.pdf
22 травня 2020 15:12
8. Баланс.pdf
22 травня 2020 15:12
5. Субпідрядники.pdf
22 травня 2020 15:12
4. Графік.pdf
22 травня 2020 15:12
3. Зведена довідка.pdf
22 травня 2020 15:12
2. Досвід.pdf
22 травня 2020 15:12
1. Заява-пропозиція.pdf
22 травня 2020 15:12
0.Банківська гарантія.zip

Публічні документи

25 травня 2020 15:01
Електронний підпис
25 травня 2020 14:53
9. Довідка банку.pdf
25 травня 2020 14:40
0. Банківська гарантія.rar
25 травня 2020 14:05
10. Ліцензії та дозволи.pdf
25 травня 2020 14:05
8. Баланс.pdf
25 травня 2020 14:04
5. Субпідрядник.pdf
25 травня 2020 14:04
4. Графік.pdf
25 травня 2020 14:04
3. Зведена довідка.pdf
25 травня 2020 14:04
2. Досвід.pdf
25 травня 2020 14:04
1. Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 20:39
Електронний підпис
25 травня 2020 20:34
СТАТУТ .pdf
25 травня 2020 20:34
Решение №1.pdf
25 травня 2020 20:34
Приказ .pdf
25 травня 2020 20:34
Паспорт Ревенко .pdf
25 травня 2020 20:34
договірна ціна.pdf
25 травня 2020 20:34
Выписка из реестра .pdf
25 травня 2020 20:34
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
25 травня 2020 20:34
Dovirenist_Savchenko.zip
25 травня 2020 20:34
Dovidka pro nazvu.zip
25 травня 2020 20:34
Bankivska Licenzia.zip
25 травня 2020 20:34
203682_ГР_1497_5800.zip
25 травня 2020 20:34
82.imd
25 травня 2020 20:34
82.bdcu
25 травня 2020 20:34
9.Довідка з банку.pdf
25 травня 2020 20:34
8.Баланс.pdf
25 травня 2020 20:34
4.Графік .pdf
25 травня 2020 20:34
3.Зведена довідка .pdf
25 травня 2020 20:34
2.Досвід.pdf
25 травня 2020 20:34
1.Заява-пропозиція .pdf

Публічні документи

25 травня 2020 17:31
Електронний підпис
25 травня 2020 17:31
ЕЦП.rar
25 травня 2020 17:31
9. Довідки банків.pdf
25 травня 2020 17:30
8. Баланс.pdf
25 травня 2020 17:30
7.2Повноваження.pdf
25 травня 2020 17:30
7.1Повноваження Статут.pdf
25 травня 2020 17:30
5. Субпідрядники.pdf
25 травня 2020 17:30
4. Графік.pdf
25 травня 2020 17:30
3. Зведена довідка.pdf
25 травня 2020 17:30
2.4 Досвід АСМ Суми.pdf
25 травня 2020 17:30
2.3 Досвід АСМ Полтава.pdf
25 травня 2020 17:30
2.2 Досвід дом2.pdf
25 травня 2020 17:30
2.1 Досвід АСМ дом.pdf
25 травня 2020 17:30
2. Досвід довідка.pdf
25 травня 2020 17:30
10. Ліцензії та дозволи.pdf
25 травня 2020 17:30
1. Заява-пропозиція.pdf
25 травня 2020 17:30
0. Банківська гарантія.rar

Публічні документи

25 травня 2020 17:26
10. Ліцензії та дозволи.pdf
25 травня 2020 17:26
9. Довідка банку.pdf
25 травня 2020 17:26
8. Баланс.pdf
25 травня 2020 17:26
5. Субпідрядники.pdf
25 травня 2020 17:26
4. Графік.pdf
25 травня 2020 17:26
3. Зведена довідка.pdf
25 травня 2020 17:26
2.5 Досвід.pdf
25 травня 2020 17:26
2.4 Досвід.pdf
25 травня 2020 17:26
2.3 Досвід.pdf
25 травня 2020 17:26
2.2 Досвід.pdf
25 травня 2020 17:26
2.1 Досвід.pdf
25 травня 2020 17:26
1. Заява-пропозиція.pdf
25 травня 2020 17:26
0. Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Юг-Сервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ"

ТОВ "ВЕЙЛ-БІЛДІНГ"

СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОСПЕЦМОНТАЖНИК"

ПП "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Юг-Сервіс"
#30868099
11 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2022 23:54
ду5 від 13.07.2022 дог 54б-20 від 19.06.2020.PDF зміни до договору
19 липня 2022 23:51
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2022 20:20
ду 4 від 18.02.2022 дог 54б-20 від 19.06.2020.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 20:18
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:48
ду 3 від 29.12.2021 дог 54б-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2021 16:40
ду 2 від 26.08.2021 дог 54б-20.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 16:36
ду 1 від 01.03.2021 дог 54б-20.pdf зміни до договору
02 березня 2021 16:53
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 15:31
Пр-л_№37 (515)-Вм2.pdf укладений
19 червня 2020 15:25
договір 54б-20 від 19.06.2020.pdf укладений
19 червня 2020 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ду 1 - Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану. Зміна умов попередньої оплати. Зміна р/р Замовника; Ду 2 - Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану. Зменшення ціни договору до 11104362,5 грн. через коригування проекту будівництва та відповідного зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 54 б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в п.10.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 54 б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено 3.3, 4.2, 13, додаток 3 «План фінансування» (змінено обсяг фінансування)
Номер договору про закупівлю: 54 б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 4 від 18.02.2022 дог 54б-20 від 19.06.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено п. 10.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 54 б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ду5 від 13.07.2022 дог 54б-20 від 19.06.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML