Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт Великоновосілківської гімназії з загальноосвітньою школою І ступеню Великоновосілківської районної ради Донецької області. Заміна вікон і зовнішніх дверей. Утеплення стін"
Очікувана вартість
14 387 425,20 UAH
UA-2020-05-08-004658-b ● 419191521dde4e1ebbc3df115f12b90e
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 26503980 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9 |
Контактна особа: |
Дмитро Віталійович Михайлюк +380932682037 mykhaylyuk.d@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2020 23:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 15:22 |
Очікувана вартість: | 14 387 425,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 431 622,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 58000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Клас наслідків - СС2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт Великоновосілківської гімназії з загальноосвітньою школою І ступеню Великоновосілківської районної ради Донецької області. Заміна вікон і зовнішніх дверей. Утеплення стін"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85500, Україна, Донецька область, Великоновосілківський район, смт Велика Новосілка, вул. Весела, 40-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. | Аванс | 35 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. | Пiсляоплата | 35 | Робочі | 65 |
Iнша подія | Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках | Пiсляоплата | 35 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2020 23:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2020 23:40 |
Специфікація Велика Новосілка Гімназія Будівля Капрем (прод роб).zip | |
08 травня 2020 23:40 |
Проект Договору.docx | |
08 травня 2020 23:40 |
ТД_№37 (515) Велика Новосілка Гімназія Будівля Капрем (прод роб).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо надати проект
Дата подання: 13 травня 2020 15:50
Дата відповіді: 15 травня 2020 18:21
Просимо надати проект для ознайомлення з кресленнями по Закупівлі №5805845 "Капітальний ремонт Великоновосілківської гімназії з загальноосвітньою школою І ступеню Великоновосілківської районної ради Донецької області. Заміна вікон і зовнішніх дверей. Утеплення стін"
Відповідь: Замовником оприлюднена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація.
Оприлюднена технічна специфікація Замовника у відповідності до пп. 6.2.2 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 містить інформацію щодо обсягів робіт та ресурсів, що закуповуються Замовником.
Разом з тим, у відповідності до положень ст. 29 Закону України "Про архітектурну діяльність" від 20.05.1999 № 687 графічна частина проекту є об'єктом авторського права та підлягає захисту відповідно до вимог законодавства.
Департамент не є замовником з розробки проектно-кошторисної документації і не наділений правом на розміщення її у публічний доступ. Так само, автор проекту не надавав Департаменту дозвіл на розміщення у публічному доступі графічної частини проекту, а саме планів, креслення тощо.
З цих причин, у відповідності до п.5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником передбачена процедура ознайомлення учасників з графічною частиною проекту у приміщенні Замовника за наявності відповідного письмового звернення.
Отже. прошу Вас направити відповідний запит на електронну адресу Замовника та прибути для ознайомлення з графічною частиною проекту за адресою Замовника: м. Слов’янськ, вул.. Я. Мудрого, 9.
Оприлюднена технічна специфікація Замовника у відповідності до пп. 6.2.2 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 містить інформацію щодо обсягів робіт та ресурсів, що закуповуються Замовником.
Разом з тим, у відповідності до положень ст. 29 Закону України "Про архітектурну діяльність" від 20.05.1999 № 687 графічна частина проекту є об'єктом авторського права та підлягає захисту відповідно до вимог законодавства.
Департамент не є замовником з розробки проектно-кошторисної документації і не наділений правом на розміщення її у публічний доступ. Так само, автор проекту не надавав Департаменту дозвіл на розміщення у публічному доступі графічної частини проекту, а саме планів, креслення тощо.
З цих причин, у відповідності до п.5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником передбачена процедура ознайомлення учасників з графічною частиною проекту у приміщенні Замовника за наявності відповідного письмового звернення.
Отже. прошу Вас направити відповідний запит на електронну адресу Замовника та прибути для ознайомлення з графічною частиною проекту за адресою Замовника: м. Слов’янськ, вул.. Я. Мудрого, 9.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-08-004658-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ", Код ЄДРПОУ:23773733
Дата подання: 05 червня 2020 13:19
Скарга на неправвомірне рішення про визначення Переможця ПП ЮГ-СЕРВІС
Відповідно до протоколу № 37 (515)-Р1 від 04.06.2020 р. засідання тендерного комітету департаменту капітального будівництва Донецької облдержадміністрації по закупівлі UA-2020-05-08-004658-b "Капітальний ремонт Великоновосілківської гімназії з загальноосвітньою школою І ступеню Великоновосілківської районної ради Донецької області. Заміна вікон і зовнішніх дверей. Утеплення стін" учасника ПП «ЮГ-СЕРВІС» визначено переможцем по вказаній закупівлі та прийнято рішення про намір заключити договір.
Інформація зазначена у протоколі про «відповідність тендерної пропозиції учасника всім критеріям та вимогам, що визначені у тендерній документації (далі - ТД)» не відповідає дійсності, у зв’язку з тим, що тендерним комітетом Замовника при прийняті рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника залишено поза увагою не виконання учасником вимог тендерної документації.
Учасник ТОВ «СП ДИНАСТИЯ» не погоджується з прийнятим рішенням, вважає його передчасним, необґрунтованим та прийнятим з порушеннями діючого законодавства, з огляду на наступне:
І) Учасником ПП «ЮГ-Сервіс» у складі тендерної пропозиції на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (через авторизований електронний майданчик) файли з всіма документами, передбаченими Додатком 1 тендерної документації завантажено у формі електронного документа через електронну систему закупівель без накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника, чим порушено вимогу п.1 розділу ІІІ ТД.
Слід зазначити, що вказане порушення враховувалося Замовником при оцінці тендерних пропозицій учасників по інших закупівлях, що слугувало підставою для їх відхилення.
ІІ) Учасником ПП «ЮГ-Сервіс» у складі тендерної пропозиції до електронної системи закупівель завантажено файл «4. Графік», в якому надано графік виконаних робіт без зазначення видів робіт, наданих замовником у специфікації, передбачених предметом закупівлі та заповнено форму графіку виконих робіт не у відповідності із зразком, наведеним у додатку 4 тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 4 додатку 1 ТД та підпунктів 1, 7, 14 пункту 3 розділу V ТД.
У додатку 1 тендерної документації передбачено перелік документів, що подаються учасником згідно з тендерною документацією, зокрема, пунктом 4 додатку 1 ТД визначено вимогу щодо надання графіку виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням видів робіт, наданих замовником у специфікації, згідно зразка, наведеного у Додатку 4.
ІІІ) Пунктом 3 розділу V тендерної документації визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію з підстав, визначених вимогами ст. 17 і ч.15 ст. 29, ст. 31 Закону, та/або якщо тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, зокрема підпункти 1, 7, 14.
ІV) Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публчні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Ч. 11 ст. 29 Закону визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
V) Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогами діючого законодавства України, прошу:
1) Прийняти інформацію до розгляду, прийняти рішення про встановлення порушень чинного законодавства при проведені процедури публічної закупівлі.
2) Скасувати неправомірне рішення про визнання учасника ПП «ЮГ-СЕРВІС» переможцем по закупівлі UA-2020-05-08-004658-b та усунути порушення по закупівлі.
3) Про прийняте рішення та проведені заходи прошу повідомити у найкоротший термін через електронну систему закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Інформація зазначена у протоколі про «відповідність тендерної пропозиції учасника всім критеріям та вимогам, що визначені у тендерній документації (далі - ТД)» не відповідає дійсності, у зв’язку з тим, що тендерним комітетом Замовника при прийняті рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника залишено поза увагою не виконання учасником вимог тендерної документації.
Учасник ТОВ «СП ДИНАСТИЯ» не погоджується з прийнятим рішенням, вважає його передчасним, необґрунтованим та прийнятим з порушеннями діючого законодавства, з огляду на наступне:
І) Учасником ПП «ЮГ-Сервіс» у складі тендерної пропозиції на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (через авторизований електронний майданчик) файли з всіма документами, передбаченими Додатком 1 тендерної документації завантажено у формі електронного документа через електронну систему закупівель без накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника, чим порушено вимогу п.1 розділу ІІІ ТД.
Слід зазначити, що вказане порушення враховувалося Замовником при оцінці тендерних пропозицій учасників по інших закупівлях, що слугувало підставою для їх відхилення.
ІІ) Учасником ПП «ЮГ-Сервіс» у складі тендерної пропозиції до електронної системи закупівель завантажено файл «4. Графік», в якому надано графік виконаних робіт без зазначення видів робіт, наданих замовником у специфікації, передбачених предметом закупівлі та заповнено форму графіку виконих робіт не у відповідності із зразком, наведеним у додатку 4 тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 4 додатку 1 ТД та підпунктів 1, 7, 14 пункту 3 розділу V ТД.
У додатку 1 тендерної документації передбачено перелік документів, що подаються учасником згідно з тендерною документацією, зокрема, пунктом 4 додатку 1 ТД визначено вимогу щодо надання графіку виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням видів робіт, наданих замовником у специфікації, згідно зразка, наведеного у Додатку 4.
ІІІ) Пунктом 3 розділу V тендерної документації визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію з підстав, визначених вимогами ст. 17 і ч.15 ст. 29, ст. 31 Закону, та/або якщо тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, зокрема підпункти 1, 7, 14.
ІV) Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публчні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Ч. 11 ст. 29 Закону визначено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
V) Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогами діючого законодавства України, прошу:
1) Прийняти інформацію до розгляду, прийняти рішення про встановлення порушень чинного законодавства при проведені процедури публічної закупівлі.
2) Скасувати неправомірне рішення про визнання учасника ПП «ЮГ-СЕРВІС» переможцем по закупівлі UA-2020-05-08-004658-b та усунути порушення по закупівлі.
3) Про прийняте рішення та проведені заходи прошу повідомити у найкоротший термін через електронну систему закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2020 18:06
На виконання вимог ч.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
ПП «ЮГ-СЕРВІС» подано тендерну пропозицію, зокрема, шляхом завантаження на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель файлів з всіма документами, передбаченими тендерною документацією. Документи подані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи ПП «ЮГ-СЕРВІС», як це передбачено п.1 розділу ІІІ тендерної документації.
Перевірка електронного підпису проведена з використанням відповідного електронного сервісу веб-сайту центрального засвідчувального органу відповідно до вимог ст. 7 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до ст. 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Тож ПП «ЮГ-СЕРВІС» подано тендерну пропозицію з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", як це передбачено ч.3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі».
В складі пропозиції ПП «ЮГ-СЕРВІС» надано графік виконання робіт. Графіком передбачено виконання ремонтно-будівельних робіт протягом 180 днів. Так само специфікація замовника складається лише з локального кошторису на ремонтно-будівельні роботи і передбачає виконання лише цього виду робіт. Інших видів робіт специфікація не містить.
Тож ПП «ЮГ-СЕРВІС» надано графік виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням видів робіт, наданих замовником у специфікації.
Таким чином, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «ЮГ-СЕРВІС», визначені ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією.
ПП «ЮГ-СЕРВІС» подано тендерну пропозицію, зокрема, шляхом завантаження на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель файлів з всіма документами, передбаченими тендерною документацією. Документи подані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи ПП «ЮГ-СЕРВІС», як це передбачено п.1 розділу ІІІ тендерної документації.
Перевірка електронного підпису проведена з використанням відповідного електронного сервісу веб-сайту центрального засвідчувального органу відповідно до вимог ст. 7 Закону України «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до ст. 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Тож ПП «ЮГ-СЕРВІС» подано тендерну пропозицію з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", як це передбачено ч.3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі».
В складі пропозиції ПП «ЮГ-СЕРВІС» надано графік виконання робіт. Графіком передбачено виконання ремонтно-будівельних робіт протягом 180 днів. Так само специфікація замовника складається лише з локального кошторису на ремонтно-будівельні роботи і передбачає виконання лише цього виду робіт. Інших видів робіт специфікація не містить.
Тож ПП «ЮГ-СЕРВІС» надано графік виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням видів робіт, наданих замовником у специфікації.
Таким чином, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «ЮГ-СЕРВІС», визначені ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією.
Номер вимоги: UA-2020-05-08-004658-b.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ", Код ЄДРПОУ:23773733
Дата подання: 14 червня 2020 13:02
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при прийнятті рішення по закупівлі UA-2020-05-08-004658-b
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника при прийнятті рішення
по закупівлі UA-2020-05-08-004658-b
на неправомірні дії Замовника при прийнятті рішення
по закупівлі UA-2020-05-08-004658-b
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-08-004658-b.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ", Код ЄДРПОУ:23773733
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при прийнятті рішення по закупівлі UA-2020-05-08-004658-b
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника при прийнятті рішення
по закупівлі UA-2020-05-08-004658-b
в додатку.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-08-004658-b.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ", Код ЄДРПОУ:23773733
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при прийнятті рішення по закупівлі UA-2020-05-08-004658-b
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника при прийнятті рішення
по закупівлі UA-2020-05-08-004658-b
в додатку.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2020 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Юг-Сервіс" |
14 377 425,20
UAH з ПДВ
|
11 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП ДИНАСТИЯ" |
12 490 083,78
UAH з ПДВ
|
12 490 083,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЕЙЛ-БІЛДІНГ" |
13 507 880,29
UAH з ПДВ
|
13 076 257,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОСПЕЦМОНТАЖНИК" |
13 811 880,00
UAH з ПДВ
|
13 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" |
14 284 425,20
UAH з ПДВ
|
14 284 425,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Юг-Сервіс" #30868099 |
Переможець |
11 990 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2022 23:54
|
ду5 від 13.07.2022 дог 54б-20 від 19.06.2020.PDF | зміни до договору |
19 липня 2022 23:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2022 20:20
|
ду 4 від 18.02.2022 дог 54б-20 від 19.06.2020.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2022 20:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:48
|
ду 3 від 29.12.2021 дог 54б-20.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2021 16:40
|
ду 2 від 26.08.2021 дог 54б-20.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2021 16:36
|
ду 1 від 01.03.2021 дог 54б-20.pdf | зміни до договору |
02 березня 2021 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2020 15:31
|
Пр-л_№37 (515)-Вм2.pdf | укладений |
19 червня 2020 15:25
|
договір 54б-20 від 19.06.2020.pdf | укладений |
19 червня 2020 15:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ду 1 - Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану. Зміна умов попередньої оплати. Зміна р/р Замовника; Ду 2 - Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану. Зменшення ціни договору до 11104362,5 грн. через коригування проекту будівництва та відповідного зменшення обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 54 б-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в п.10.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 54 б-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено 3.3, 4.2, 13, додаток 3 «План фінансування» (змінено обсяг фінансування) |
Номер договору про закупівлю: | 54 б-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ду 4 від 18.02.2022 дог 54б-20 від 19.06.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | змінено п. 10.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 54 б-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ду5 від 13.07.2022 дог 54б-20 від 19.06.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |