Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul of the road of public importance T-14-25 Mykolaiv - Gorodok - Zhovkva - K. Buzka - Bibrka, km 44 + 747 - km 52 + 960, Lviv region (DK 021: 2015: 45453000-7 Overhaul and restoration)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Контактна особа: |
Познанський Роман Орестович +380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Lviv Oblast |
National ID: | 25253009 |
Contact point: |
Poznanskyi Roman +380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2020 23:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2020 15:37 |
Очікувана вартість: | 301 902 635,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 509 513,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1509513 UAH |
Publication date: | 08 травня 2020 23:22 |
Enquiries until: | 07 червня 2020 21:00 |
Complaints submission until: | до 13 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 червня 2020 21:00 |
Information
Estimated total value: | 301 902 635 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 509 513 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies".
If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee.
The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the EDS / QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board).
The bank guarantee provided by the non-resident bank and attached by the Bidder to its tender offer must be executed in accordance with the unified rules governing the use of the respective instrument and officially issued by the International Chamber of Commerce (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 - URDG758, or International Standby Practices, ICC Publication 590 - ISP98). A bank guarantee provided by a non-resident bank must be advised through an advising bank that is a resident of Ukraine. As part of the tender offer, the Bidder submits a document confirming the advising of the bank guarantee provided by the non-resident bank, carried out by the advising resident bank in electronic form, with the obligatory EDS / QES of the advising bank. The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state:
- Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions;
- The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer.
The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank.
Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations.
The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer.
Details of the Customer for registration of a bank guarantee:
Motor Road Service of Lviv region, IBAN UA668201720355249068000001058 in GUDKSU in the Lviv region, MFO - 820172, USREOU - 25253009.
Date and time of opening of tender offers: 09.06.2020, 21:00. (If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law of Ukraine ‘On Public Procurement’, on the day and time of the deadline for submission of tender offers specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except for the tender price. In this case, the disclosure of information about the price of the Bidder’s tender offer at this stage is a violation of the legislation on public procurement. The price is disclosed by the automatic electronic procurement system as soon as the electronic auction finishes.)
(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами, а також після пред’явлення Підрядником висновку (звіту) за результатами проведеного незалежним сертифікованим експертом моніторингу якості та об’ємів виконаних робіт та висновку (висновків) атестованої лабораторії, щодо підтвердження якості виконаних робіт. Здача до оплати виконаних робіт може проводитись подекадно. Неподання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3) є підставою для їх повернення Підряднику. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс) в розмірі до 30 відсотків річної вартості робіт на строк не більше як три місяці. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства виконані роботи протягом 5-ти банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2020 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2020 16:55 |
Технічне завдання Капремонт Т-14-25.pdf | |
09 червня 2020 16:55 |
Проект договору.doc | |
09 червня 2020 16:55 |
НОВА РЕДАКЦІЯ від 09.06.2020 Тендерна документація Капремонт Т-14-25.doc | |
09 червня 2020 16:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 09.06.2020.docx |
09 червня 2020 16:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 червня 2020 16:55 |
Технічне завдання Капремонт Т-14-25.pdf
|
||||||
09 червня 2020 16:55 |
Проект договору.doc
|
||||||
09 червня 2020 16:55 |
НОВА РЕДАКЦІЯ від 09.06.2020 Тендерна документація Капремонт Т-14-25.doc
|
||||||
09 червня 2020 16:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 09.06.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-01-000002 ● 643c3558154148a8af8b9999eac4ef5c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2021 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.01.2021№ 2
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Додаток: Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг на 1 арк в 1 прим
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 29.01.2021 № 2
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. Служба автомобільних доріг у Львівській області UA-2020-05-08-004654-b 08.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, згідно висновку про результати моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-14-25 Миколаїв – Городок – Жовква – К.Бузька – Бібрка, км 44+747 – км 52+960, Львівська область (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-05-08-004654-b)» від 25 лютого 2021 року Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом прийняття рішення щодо вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому.
2021-03-03 17:42:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 18:41
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 18:42
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2020 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
292 250 882,00
UAH з ПДВ
|
287 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
296 410 000,00
UAH з ПДВ
|
288 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
287 490 000,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 19:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 11:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2021 14:09
|
Розрахунки 2_compressed.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 14:07
|
Розрахунки 1_compressed.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 14:07
|
Додаткова угода № 9 від 20.09.2021.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2020 17:45
|
Додаткова угода 3 до договору 99-07-20 (1).pdf | зміни до договору |
20 листопада 2020 17:44
|
1_Додаткова угода 3 до договору 99-07-20.pdf | укладений |
20 листопада 2020 17:44
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2020 21:31
|
Локальні кошториси 6.pdf | укладений |
22 липня 2020 21:29
|
Локальні кошториси 1.pdf | укладений |
22 липня 2020 21:29
|
Локальні кошториси 4.pdf | укладений |
22 липня 2020 21:29
|
Локальні кошториси 3.pdf | укладений |
22 липня 2020 21:29
|
Локальні кошториси 2.pdf | укладений |
22 липня 2020 21:29
|
Локальні кошториси 8.pdf | укладений |
22 липня 2020 21:29
|
Локальні кошториси 5.pdf | укладений |
22 липня 2020 21:28
|
Локальні кошториси 7.pdf | укладений |
22 липня 2020 21:28
|
Локальні кошториси 9.pdf | укладений |
22 липня 2020 21:28
|
Договір 99-07-20 від 22.07.2020.pdf | укладений |
22 липня 2020 21:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" керуючись п.4.3, п.10.3. Договору №99-07/20 від 22.07.2020р. сторони Договору дійшли згоди переглянути ціну даного Договору щодо зменшення обсягів закупівлі, у зв’язку з відсутністю потреби у їх наданні. |
Номер договору про закупівлю: | 99-07/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 99-07/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |