Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки 8-шт код ДК 021:2015 (СРV) 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
91 500,00 UAH
UA-2020-05-08-004178-b da1226c4f8b44a23ae0656d47a77a19e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КІРОГЛО ЛЮДМИЛА СЕРГІЇВНА

+380967637182 centermsd-bd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42368260
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., МІСТО БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА .БУДИНОК 4
Контактна особа: КІРОГЛО ЛЮДМИЛА СЕРГІЇВНА
+380967637182
centermsd-bd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2020 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 21 травня 2020 15:47
Очікувана вартість: 91 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 457,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Ноутбук Lenovo IdeaPad 330-151 KB (81DC018DRA)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул.Пирогова,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Ноутбук ASUS Vivo Book 17 X712FA-BX321 (90NB0L61-M03970) Silver
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул.Пирогова,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Постачальник поставляє товар та надає Замовнику на підписання та до сплати накладну на товар,що постачається за Договором. Замовник оплачує товар у національній валюті України, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 16:19
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 12 травня 2020 10:31
Дата відповіді: 12 травня 2020 10:41
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Нам необхідна поставка ,підключення та введення в експлуатацію обладнання. Гарантійне обслуговування (з виїздом до Замовника) на випадок виходу з ладу пристрою. Дякуємо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-08-004178-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 10 травня 2020 16:56
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Внутрішня політика Компаній, представництв виробників, а також відомих світових брендів, таких, як ASUS, LENOVO, HP, DELL та інші видають лише одному учаснику такий лист, а це означає, що по Вашим вимогам в закупівлі зможе прийняти участь лише ОДИН учасник, це свідчить про те, що дана вимога може бути прописана під конкретного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 травня 2020 09:39
Шановний учаснику ! Предметом даної закупівлі є компютерне обладнання "Машини для обробки данних" (Ноутбуки), яке має виконувати обробку документів безпосередньо в Єдині державні реєстри. Відтак, замовник має уникати недобросовісних постачальників та неякісного товару.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та законодавства в цілому.
Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва надає підтвердження постачання товару в Україну офіційними каналами, зі сплатою всіх податків та зборів, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів.
Замовником передбачена можливість надання авторизаційного листа, від виробника комп'ютерного обладнання. Завдання тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції авторизаційного листа виробника або офіційних представництв жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки ані виробники, ані їх представництва, дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом даної закупівлі. Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 91 437,60
UAH з ПДВ
90 980,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 91 500,00
UAH з ПДВ
91 042,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 16:55
оновлена пропозиція
19 травня 2020 16:36
Електронний підпис
19 травня 2020 14:46
документи пропозиції.PDF
19 травня 2020 14:46
Гигиена все 2015 асус.pdf
19 травня 2020 14:46
витяг сантарекс 07 04 2020.PDF
19 травня 2020 14:46
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
19 травня 2020 14:46
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
19 травня 2020 14:45
Lenovo 2018 СЭС_602-123-20-3_39142.pdf
19 травня 2020 14:45
Asus X Certificate-188754.pdf
19 травня 2020 14:45
asus x Certificate-188753.pdf
19 травня 2020 14:45
asus x Certificate-185867.pdf
19 травня 2020 14:45
asus x Certificate-185867-1.pdf
19 травня 2020 14:45
asus x Certificate-184368.pdf
19 травня 2020 14:45
_ ALL_NB_Decl Ideapad_ Lenovo Y_ ThinkPad.pdf
19 травня 2020 14:45
_ ALL_NB_Cert Ideapad_ Lenovo Y_ ThinkPad.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 90 980,10
UAH з ПДВ
22 травня 2020 11:44

Документи

22 травня 2020 11:44
Електронний підпис
22 травня 2020 11:42
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
90 980,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2020 11:44
Електронний підпис
22 травня 2020 11:42
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 10:44
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 11:08
договір укладений
28 травня 2020 11:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 90 980,10
UAH (в тому числі ПДВ 15 163,35 UAH)