ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент); Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент))
Очікувана вартість
1 943 200,00 UAH
UA-2020-05-08-003850-b 13cee5eb54d546fa8bc3c4ee0a0d06df
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38500907
Місцезнаходження: 28500, Україна , Кіровоградська обл., Долинський р-н, м. Долинська , вул. Центральна, буд. 139
Контактна особа: Юлія Юріївна Шевченко
+380523420092
dolin_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 11:33
Очікувана вартість: 1 943 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 432,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів

1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Шевченко Юлія Юріївна, голова тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент); Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент) - 330,2 т.; Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент) - 82,6 т.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади дошкільної та загальної середньої освіти Долинського району Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації).
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.10.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 943 200,00 грн. (один мільйон дев’ятсот сорок три тисячі двісті грн. 00 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти районного бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 432,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч чотириста тридцять дві грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «01» червня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330.2 тонни
Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
82.6 тонни
Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 травня 2020 17:47
Електронний цифровий підпис
14 травня 2020 11:31
Електронний цифровий підпис
08 травня 2020 15:24
Електронний цифровий підпис
21 травня 2020 17:46
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_нова_редакцiя_(Вугiлля_кам_яне)_зi_змiнами_21.05.2020.doc
21 травня 2020 17:46
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв_(зi_змiнами_21.05.2020).doc
14 травня 2020 11:28
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв_(зi_змiнами_14.05.2020).doc
08 травня 2020 15:23
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
21 травня 2020 17:46
ТД_ДОДАТОК_3_зi_змiнами_21.05.2020.docx
21 травня 2020 17:46
перелiк_змiн_21.05.2020.docx
14 травня 2020 11:28
ТД_ДОДАТОК_5_(зi_змiнами_14.05.2020).doc
14 травня 2020 11:28
перелiк_змiн_14.05.2020.docx
14 травня 2020 11:28
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_нова редакція (Вугiлля_кам_яне)_зi_змiнами_14.05.2020.doc
08 травня 2020 15:23
ТД_ДОДАТОК_4.docx
08 травня 2020 15:23
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Вугiлля_камяне)_(1)_(1).doc
08 травня 2020 15:23
ТД_ДОДАТОК_5.doc
08 травня 2020 15:23
ТД_ДОДАТОК_3.docx
08 травня 2020 15:23
ТД_ДОДАТОК_2.doc
08 травня 2020 15:23
ТД_ДОДАТОК_1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 травня 2020 18:55
Дата відповіді: 18 травня 2020 16:26
Згідно Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено, що Учасник повинен надати сканкопію з оригіналу Сертифікату походження на отриману учасником або його його постачальником марку вугілля, що передбачена згідно цієї документації, а також сканкопію з оригіналу Посвідчення про якість на вугілля, яке вказане в сетифікаті походження, отриманого учасником від постачальника не раніше 2019 року. По-перше, згідно Митного кодексу України, видача сертифікатів про походження необхідна у випадках вивезення або ввезення товарів на митну територію України. Тому, Ваша вимога про надання даних сертифікатів є дискримінаційною, так як виробники вугілля, які не вивозять вугілля за межі України, не повинні мати вищевказані сертифікати. З огляду на це, Ви можете вимагати надання сертифікату про походження тільки на те вугілля, яке ввезене на митну територію України. По-друге, вимога, про надання посвідчень якості на вугілля, виданих не раніше 2019 року, є дискримінаційною, так як учасники могли отримувати вугілля АС (6-13) та ДГ (50-100) в роках, що передують 2019 року, або взагалі не отримували вугілля цих марок, а планують закупати вугілля даних марок, в разі перемоги учасника в цих торгах. Дане питання неоднаразово розглядав АМКУ та визнавав вимогу про надання посвідчень якості на минулі партії вугілля дискримінаційними і зобов'язував замовників вносити зміни до документації. Вимгаємо внести зміни до тендерної документації в цих частинах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області повідомляє про наступне: відповідно до змісту вимог Додатку 2 до тендерної документації якщо учасник торгів відповідно до норм чинного Законодавства або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам, то такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою у разі використання, в якому визначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів, в якому вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути). Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.За змістом звернення не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтверджено та не обґрунтовано неможливість виконання вказаної умови документації та не доведено, яким чином наведена вище умова документації порушує права та законні інтереси потенційних учасників процедури закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимог, викладених у зверненні. Враховуючи викладене, зміни до тендерної документації в цій частині не планується вноситися. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Сертифікат ISO 9001:2015
Дата подання: 14 травня 2020 21:43
Дата відповіді: 18 травня 2020 16:28
Згідно Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен для підтвердження забезпечення якості запропонованого товару надати Сертифікат, що засвідчує , що система менеджмента якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015. Надання даного сертифікату ніяк не стосується здійснення оптової торгівлі вугіллям. Якість продукції і відповідність товару технічним характеристикам підтверджується Сертифікатом генетичних, технологічних та якісних характеристик та Посвідченнями якості виробника. Сертифікат ISO 9001:2015 не підтверджує якість товару та не є обов'язковим. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) (ст. 23, п. 5) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари відповідають вимогам, установленим в тендерній документації та повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі цим вимогам. Сертифікат ISO 9001:2015 ніяк не підтверджує якість товару, а встановлює незрозумілі вимоги до системи менеджмента учасника. Не порушуйте Закон! Виключте з тендерної документації встановлені Вами незаконні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області повідомляє про наступне: тендерну документацію розроблено у відповідності до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями (надалі - Закон). Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості запропонованого Учасником товару – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Такі вимоги не є дискримінаційними, мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі. З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, вашу вимогу стосовно виключення зі складу тендерної документації умови про надання учасниками відкритих торгів сертифікату на систему управління якістю ISO для підтвердження відповідності якісних характеристик твердого палива - міжнародним та національним стандартам України, як таку, що не підлягає задоволенню. Таким чином, за змістом звернення не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтверджено та не обґрунтовано неможливість виконання вказаної умови документації та не доведено, яким чином наведена вище умова документації порушує права та законні інтереси потенційних учасників процедури закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимог, викладених у зверненні. Враховуючи викладене, зміни до тендерної документації в цій частині не планується вноситися. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-08-003850-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:42737308
Дата подання: 21 травня 2020 20:22
Вимога щодо надання дозволу Держпраці
Відповідно до вимог Додатку 3 до Документації Учасник повинен підтвердити статус відповідного суб'єкта господарювання (вугілля виробництва якого пропонується до постачання), як легального виробника, шляхом надання в складі тендерної пропозиції копію дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) на суб’єкта господарювання, продукція якого пропонується учасником, завіреного виробником пропонованого вугілля, діючого на весь період постачання.
Також у Додатку 3 до Документації вимагається надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі – Висновок ДСЕЕ) на товар (предмет закупівлі), який пропонується учасником до постачання продукції (у висновку має бути зазначено найменування суб’єкта господарювання, вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання).
Ми вважаємо дані вимоги Замовника дискримінаційними та такими, що звужують коло потенційних Учасників, які співпрацюють тільки з виробниками, що мають відразу Висновок ДСЕЕ на дані марки вугілля, а також діючий дозвіл від Держпраці України.
Але згідно чинного законодавства України отримати відповідний Висновок ДСЕЕ на вугілля має право будь-який суб'єкт підприємницької діяльності, а не лише виробник вугільної продукції. Так наше підприємство співпрацює з постачальником вугілля різних марок ПП "ІМЛОР", який отримав законним шляхом Висновок ДСЕЕ на вугілля, що є предметом закупівлі за даними торгами, але він не має власної виробничої бази та відповідних дозволів від Держпраці. Вугілля, що пропонується ним до постачання, виробляється з давальницької сировини на його замовлення з відповідними якісними показниками з рядового вугілля на збагачувальних фабриках, які мають діючі дозволи від Держпраці України, але не мають Висновків ДСЕЕ, оскільки даний товар не належить їм на праві власності.
Таким чином наше підприємство може поставити Замовнику вугілля марок, що є предметом закупівлі за цими торгами, та може надати Висновок ДСЕЕ, а також надати діючий дозвіл від Держпраці України, але дані документи видані двом різним суб'єктам підприємницької діяльності, пов'язаними між собою договірними відносинами. Але згідно вимоги Замовника, наведеної в тій редакції, що Висновок ДСЕЕ та дозвіл від Держпраці повинні бути видані тільки на ім'я виробника, наше підприємство не зможе прийняти участі в даних торгах, тому просимо вилучити з Документації дану дискримінаційну вимогу.
Наше підприємство вже зверталося до органу оскарження зі скаргою на аналогічне питання і Колегія АМКУ зобов'язала замовника усунути з Документації аналогічні дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Пропонуємо Вам ознайомитися з даним Рішенням Колегії АМКУ (п.1 Рішення № 9474 -р/пк-пз від 15.05.2020 року) по процедурі UA-2020-04-17-006699-a за адресою в мережі Інтернет: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-17-006699-a.
Якщо Ви відмовитеся вилучити дану дискримінаційну вимогу, то ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до органу оскарження за захистом нашого права щодо участі в даній процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2020 16:40
На Ваше звернення тендерний комітет Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області повідомляє, що існує необхідність внесення суттєвих змін до тендерної документації вцілому та викладення тендерної документації на закупівлю у новій редакції. Враховуючи можливість наявності завантажених тендерних пропозицій від учасників, які бажають прийняти участь у аукціоні до процедури закупівлі та тендерні пропозиції яких вже сформовані у відповідності до вимог тендерної документації у редакції станом на «22» травня 2020 року. Таким чином, викладення тендерної документації у новій редакції та внесення змін до неї вцілому порушує право учасників на своєчасне ознайомлення із змістом тендерної документації та призведе до порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до положень п. 2 розділу 1 статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.

Документи подані скаржником

21 травня 2020 20:22
Вимога.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 22 травня 2020 16:42
Кінець періоду оскарження: 02 червня 2020 00:00
Дата відміни: 02 червня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити (скасувати) торги згідно оголошення про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент); Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент)) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-08-003850-b на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
22 травня 2020 16:42
Електронний цифровий підпис
22 травня 2020 16:42
протокол60.pdf

Актуальні тендери

До пошуку