Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція різна (документи про освіту державного зразка, що виготовляються на основі фотокомп'ютерних технологій: документи про загальну середню освіту, що виготовляються на основі фотокомп'ютерних технологій)
Очікувана вартість
438 856,32 UAH
UA-2020-05-08-003698-b 8a3d7004e2a544efa725a4a372c7c0f2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Василівна Волкова

+380677557803 dneprocntt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний навчальний заклад “Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді”
Код ЄДРПОУ: 02139952
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул.Ульянова, 4
Контактна особа: Людмила Василівна Волкова
+380677557803
dneprocntt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
cт. 40, п 2. Якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з випадків: - перелік випадків докладніше в ст.40 п 2.
Ст. 35, п 2. Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2020 08:59
Оскарження наміру укласти договір: 23 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22900000-9: Друкована продукція різна


Друкована продукція різна (документи про освіту державного зразка, що виготовляються на основі фотокомп'ютерних технологій: документи про загальну середню освіту, що виготовляються на основі фотокомп'ютерних технологій)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62131 штуки
Друкована продукція різна (документи про освіту державного зразка, що виготовляються на основі фотокомп'ютерних технологій: документи про загальну середню освіту, що виготовляються на основі фотокомп'ютерних технологій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Ульянова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22900000-9 — Друкована продукція різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

08 травня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 15:04
протокол.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРЕСУРС"
#37533381
Переможець 438 856,32
UAH з ПДВ
12 травня 2020 08:59

Документи

12 травня 2020 08:59
Електронний підпис
12 травня 2020 08:55
повідомлення.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 08:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРЕСУРС"
#37533381
438 856,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 травня 2020 08:59
Електронний підпис
12 травня 2020 08:55
повідомлення.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 10:38
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 13:35
сканирование0226.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 13:34
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 09:54
сканирование0191.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 09:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:05
сканирование0164.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:12
сканирование0161.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:12
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 15:38
сканирование0093.pdf зміни до договору
27 травня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 09:04
сканирование0091.pdf укладений
25 травня 2020 08:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договор (зміни п.4.2 Договору)
Номер договору про закупівлю: № 83/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 83/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 83/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 83/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 83/Б
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 438 856,32
UAH (в тому числі ПДВ 73 142,72 UAH)