Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Н-26 Чугуїв-Мiлове (через м. Старобільськ), км 12+572 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance N-26 Chuhuyiv-Milove (cherez m.Starobilʹsʹk), km 12+572 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
12 925 000,00 UAH
UA-2020-05-08-003478-b 6e27ab0ea5ad42b6801a6c6071174b19
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Highway services in Kharkiv region
National ID: 30885376
Contact point: Kukhar Roman
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 травня 2020 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 14:07
Очікувана вартість: 12 925 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 129250 UAH
Publication date: 08 травня 2020 14:42
Enquiries until: 30 травня 2020 09:00
Complaints submission until: до 05 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 червня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 12 925 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 65 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30.66 п.м.
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Н-26 Чугуїв-Мiлове (через м. Старобільськ), км 12+572 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance N-26 Chuhuyiv-Milove (cherez m.Starobilʹsʹk), km 12+572 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.7 договору - Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначеної Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. Пiсляоплата 30 Робочі 2
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.8 договору - Остаточний розрахунок у розмірі 60 % від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником «Експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації», від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору. Пiсляоплата 30 Робочі 3
Дата подання заявки Пункт 5.25 договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. Аванс 30 Робочі 28.5
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 66.5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 14:39
Тендерна документація.PDF
08 травня 2020 14:39
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо паспорту на бетон
Дата подання: 19 травня 2020 08:54
Дата відповіді: 19 травня 2020 13:05
В звязку з тим, що постачальник бетону не має можливості підтвердити якість та відповідність бетону вимогам та стандартам, в тому числі ДСТУ Б В.2.7-43-96 «Бетони важкі. Технічні умови». ДСТУ Б В.2.7-176:2008 « Будівельні матеріли. Суміші бетонні та бетон. Загальні технічні умови», який випускається на заводі,просимо разглянути можливість надання підтвердження якості бетону паспортом, наданного сертификованою лабораторією
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначена в питанні вимога відсутня в тендерній документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 червня 2020
UA-2020-05-08-003478-b6e27ab0ea5ad42b6801a6c6071174b19
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Учасник Документи Рішення
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

08 червня 2020 16:10
Електронний підпис
08 червня 2020 16:10
Електронний підпис
08 червня 2020 15:56
Додаток 1 Гарант лист.PDF
08 червня 2020 15:53
Додаток 1 Гарант лист.PDF
08 червня 2020 15:52
Додаток 2таблица 1.pdf
08 червня 2020 15:52
Додаток 2 таблица 9.pdf
08 червня 2020 15:52
1 етап Спеціалісти.pdf
08 червня 2020 15:52
АБЗ Трудові 2.pdf
08 червня 2020 15:52
АБЗ Трудові 4.pdf
08 червня 2020 15:52
АБЗ Трудові 6.pdf
08 червня 2020 15:52
АБЗ Трудові 1.pdf
08 червня 2020 15:52
АБЗ Трудові 7.pdf
08 червня 2020 15:52
АБЗ Трудові 5.pdf
08 червня 2020 15:52
АБЗ Трудові 3.pdf
08 червня 2020 15:51
АБЗ Працівники.pdf
08 червня 2020 15:51
Додаток 2 таблица 3,4.pdf
08 червня 2020 15:51
Додаток 2 табл 7.2.pdf
08 червня 2020 15:51
Додаток 2 табл 7.1.pdf
08 червня 2020 15:51
Додаток 2 таблица 5, 6.PDF
08 червня 2020 15:51
Лабораторія.pdf
08 червня 2020 15:51
Додаток 7 Субподряд.PDF
08 червня 2020 15:51
1 етап техника1.pdf
08 червня 2020 15:51
1етап техника2.pdf
08 червня 2020 15:51
1 етап лист-погодження.PDF
08 червня 2020 15:51
Додаток 6.PDF
08 червня 2020 15:51
Додаток 3.PDF

Документи

Публічні документи

06 липня 2020 14:07
Електронний підпис
06 липня 2020 14:07
Електронний підпис
06 липня 2020 14:04
6 Податки.pdf
06 липня 2020 14:03
4 Банкрутство.pdf
06 липня 2020 14:03
2 Корупція пос.особа.pdf
06 липня 2020 14:02
1 Корупція юр.особа.pdf
08 червня 2020 18:38
Електронний підпис
08 червня 2020 18:38
Електронний підпис
08 червня 2020 18:36
14 Інші умови.pdf
08 червня 2020 18:36
13.7 Довіренність 5669-К-О.pdf
08 червня 2020 18:36
13.6 Довіренність 501-К-Н.pdf
08 червня 2020 18:36
13.4 Виписка .pdf
08 червня 2020 18:36
7 Цем.Бет. Завод.pdf
08 червня 2020 18:36
6 Асфальтний завод.pdf
08 червня 2020 18:36
5 Мат.Техн. База.pdf
08 червня 2020 18:36
2 Адмін. приміщення.pdf
08 червня 2020 18:36
1 Гарантійний Лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1" 11 825 000,00
UAH з ПДВ
11 825 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ 12 500 000,00
UAH з ПДВ
12 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 14:07
Електронний підпис
06 липня 2020 14:07
Електронний підпис
06 липня 2020 14:04
6 Податки.pdf
06 липня 2020 14:03
4 Банкрутство.pdf
06 липня 2020 14:03
2 Корупція пос.особа.pdf
06 липня 2020 14:02
1 Корупція юр.особа.pdf
08 червня 2020 18:38
Електронний підпис
08 червня 2020 18:38
Електронний підпис
08 червня 2020 18:36
14 Інші умови.pdf
08 червня 2020 18:36
13.7 Довіренність 5669-К-О.pdf
08 червня 2020 18:36
13.6 Довіренність 501-К-Н.pdf
08 червня 2020 18:36
13.4 Виписка .pdf
08 червня 2020 18:36
7 Цем.Бет. Завод.pdf
08 червня 2020 18:36
6 Асфальтний завод.pdf
08 червня 2020 18:36
5 Мат.Техн. База.pdf
08 червня 2020 18:36
2 Адмін. приміщення.pdf
08 червня 2020 18:36
1 Гарантійний Лист.pdf

Публічні документи

08 червня 2020 16:10
Електронний підпис
08 червня 2020 16:10
Електронний підпис
08 червня 2020 15:56
Додаток 1 Гарант лист.PDF
08 червня 2020 15:53
Додаток 1 Гарант лист.PDF
08 червня 2020 15:52
Додаток 2таблица 1.pdf
08 червня 2020 15:52
Додаток 2 таблица 9.pdf
08 червня 2020 15:52
1 етап Спеціалісти.pdf
08 червня 2020 15:52
АБЗ Трудові 2.pdf
08 червня 2020 15:52
АБЗ Трудові 4.pdf
08 червня 2020 15:52
АБЗ Трудові 6.pdf
08 червня 2020 15:52
АБЗ Трудові 1.pdf
08 червня 2020 15:52
АБЗ Трудові 7.pdf
08 червня 2020 15:52
АБЗ Трудові 5.pdf
08 червня 2020 15:52
АБЗ Трудові 3.pdf
08 червня 2020 15:51
АБЗ Працівники.pdf
08 червня 2020 15:51
Додаток 2 таблица 3,4.pdf
08 червня 2020 15:51
Додаток 2 табл 7.2.pdf
08 червня 2020 15:51
Додаток 2 табл 7.1.pdf
08 червня 2020 15:51
Додаток 2 таблица 5, 6.PDF
08 червня 2020 15:51
Лабораторія.pdf
08 червня 2020 15:51
Додаток 7 Субподряд.PDF
08 червня 2020 15:51
1 етап техника1.pdf
08 червня 2020 15:51
1етап техника2.pdf
08 червня 2020 15:51
1 етап лист-погодження.PDF
08 червня 2020 15:51
Додаток 6.PDF
08 червня 2020 15:51
Додаток 3.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1"

ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1"
#34093999
Переможець 11 825 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 09:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1"
#34093999
11 825 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 09:01
Т51-ЧМ12-20 ДУ 9.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 09:01
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 14:31
Т51-ЧМ12-20 ДУ 8.PDF зміни до договору
22 грудня 2022 14:31
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:50
Додаткова угода 7 Т51-ЧМ12-20.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 16:21
Додаткова угода 4 Т51-ЧМ12-20 (1).PDF зміни до договору
26 квітня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 15:18
Т51-ЧМ12-20.PDF укладений
17 липня 2020 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі експертного звіту відповідно п.4.1, п. 4.6.4 Договору та п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" – погодження ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг), Сторони надійшли згоди внести зміни до Договірної ціни (Додаток № 1)
Номер договору про закупівлю: Т51-ЧМ12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно п.4.6.3 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т51-ЧМ12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно п.4.6.3, п.15.2. Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т51-ЧМ12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно п.4.6.3, п.15.2. Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т51-ЧМ12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML