Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки, відновлення картриджів, технічне обслуговування персональних комп’ютерів та офісної техніки
Очікувана вартість
99 000,00 UAH
UA-2020-05-08-003379-b 739ca07c185340fe802b62c5ef0203ad
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталіна Борисова

+380962439862 vitalishavi9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 6" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01985127
Місцезнаходження: 49064, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Караваєва ,буд. 68
Контактна особа: Віталіна Борисова
+380962439862
vitalishavi9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 16:00
Очікувана вартість: 99 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Відповідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
623 послуга
Послуги з заправки, відновлення картриджів, технічне обслуговування персональних комп’ютерів та офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 травня 2020 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 13:14
Протокол 1з скан.pdf
12 травня 2020 13:14
Прозоро по обслуговуванню офісної техніки (2).doc
12 травня 2020 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 13:14
Протокол 1з скан.pdf
12 травня 2020 13:14
Прозоро по обслуговуванню офісної техніки (2).doc
08 травня 2020 14:29
Прозоро по обслуговуванню офісної техніки (2).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови
Дата подання: 19 травня 2020 15:00
Дата відповіді: 19 травня 2020 15:54
Шановний замовник , як Ви бачите вже не тільки нам очевидно що Ваші дискримінаційні вимоги заточені під ФОП Ольховик , з Вашої відповіді зрозуміло що ви хочете обрати якісного постачальника послуг , добре в законі так не визначено кількість договорів 8 -10 або 40 , але ж як сказано що тільки ті які були на прозоро через публічні закупівлі ?, а хіба не може учасник який вже 10 років виконує аналогічні договори прийняти участь ? Це 100 % дискримінація учасників які теж можуть якісно виконувати свою роботу , ці усі приписи це Ваші власні забаганки , якщо Ви хочете обрати ФОП Ольховик напряму , не треба навіть сюди виходити , тут далеко вже всі не дурні ..підписуйте договір та працюйте напряму , навіщо ви витрачаєте наші гроші , та час на підготовку до цього цирку ? Просимо прибрати таку велику кількість договорів , а бо ж прибрати що вони повині бути тільки ті які були через прозоро , любий договір є підтвердженням того що учасник має досвід - якщо це Вам потрібно , з того що ми бачимо Вам потрібен договір з Ольховиком напряму , але Ви дуже ризикуєте , навіщо Вам сплачивати такі великі штрафи ? наскільки нам відомо у медиків і так не дуже велика заробітня плата .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наша організація ні в якому разі не порушує закон України "Про публічні закупівлі"№396-ІХ від 19.12.2019р. Як установа, що фінансується з бюджету ми проводимо торги від 3000.00 грн. і вище виключно в електронній системі закупівель. Тому ми залишаємо за собою право включати в оголошенні ті умови, які вважаємо доцільними та не суперечать діючому закону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-08-003379-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Тарасенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:3148208078
Дата подання: 18 травня 2020 12:48
Зміна пункту 11
Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону пункту 11 Перелік документів, Замовник Вимагає підтвердження на Спроможність учасника надати запропоновані послуги , а саме:
- довідка, яка містить інформацію про виконання Учасником аналогічних договорів (для різних Замовників) укладених на протязі 2017-2019 років (з них не менше 8-ми за результатами державних закупівель через систему електронних закупівель в 2017-2019 році) , складену в довільній формі із зазначенням індентифікаційного коду закупівлі, предмету договору, найменування замовника, його місцезнаходження, номерів телефонів замовника за відповідним договором, відомостей щодо виконання договору;
- копії договорів, специфікації, акти про надання послуг зазначених в довідці;
- оригінали листів-відгуків про хід виконання вищевказаних договорів та співпрацю Учасника з Замовниками, з якими укладені вищезазначені договори, з печаткою Замовника.
Ми вважаємо дану умову дискримінаційною, так як Замовник встановлює кількість аналогічних договорів у кількості 8-ми штук, а Згідно Закону України Про публічні закупівлі статті Статті 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі (Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.), у цій статті не має жодного посилання на кількість договорів, а також згідно статті 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому ми вимагаємо змінити пункт 11 Перелік документів на Спроможність учасника надати запропоновані послуги, а саме прибрати посилання на кількість аналогічних договорів, 8 штук . А чому не 40 ? Ця умова є дуже складною до виконання тому що за 3 роки багато чого змінилося, Ви можете собі уявити знайти людину яка працювала 3 роки тому та попрохати її написати відгук про нашу співпрацю? Вона навіть нас не згадає. Яка ціль проведення відкритих торгів ? Економія та прозорість , але якщо будуть такі умови то до Вас крім Ольховика ніхто не прийде , бо минулого року було теж саме і нікто крім нього не зміг виконати Ваші завдання. Для підтвердження достатньо 1-2 аналогічних договорів, які підтвердять нашу спроможність виконувати роботи згідно Вашого ТД . Якщо умови дискримінаційні змінено не буде , ми будемо змущені звернутися до вищого органу оскарження . Нагадуємо що з 19 квітня 2020 року , змінено законодавство про публічні закупівлі , та згідно ст 18 Закону України про публічні закупівлі № 922 –V||| від 25.12.2015 на посадові особи які порушують законодавство , може бути складено протокол про адміністративне правопорушення за 164-14 КупАП України , санкція якої передбачає накладення на кожну із службових осіб тендерного комітету замовника штрафу у розмірі від 17 000 грн за перше порушення , та до 25000 тис у разі повторення порушення .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2020 11:43
Замовник при проведенні СПРОЩЕНОЇ ПРОЦЕДУРИ закупівлі залишає за собою право включати в оголошенні ті умови, які вважає доцільнимии, а саме можливість вибрати добросовісних учасників, які зарекомендували себе на ринку надання цих послуг. В законі не обумовлено конкретну кількількість аналогічних договорів
Номер вимоги: UA-2020-05-08-003379-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3208603621
Дата подання: 19 травня 2020 08:33
Настав час змінювати постійних Ольховиків та Атлантисів!
На протязі не одного року спостерігається планування вимог під учасника, не важко подивитись минулі укладені договори, де для інших учасників немає жодних перспектив на перемогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2020 13:47
Замовник при проведенні СПРОЩЕНОЇ ПРОЦЕДУРИ закупівлі залишає за собою право включати в оголошенні ті умови, які вважає доцільнимии, а саме можливість вибрати добросовісних учасників, які зарекомендували себе на ринку надання цих послуг. В законі не обумовлено конкретну кількількість аналогічних договорів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Ольховик Михайло Васильович" 96 476,00
UAH з ПДВ
96 476,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 13:09
Пропозиція.pdf
21 травня 2020 13:09
Відгуки.pdf
21 травня 2020 13:09
Договора 2017_2019.pdf
21 травня 2020 13:09
Аналогічні Договори.pdf
21 травня 2020 13:09
гарантія.pdf
21 травня 2020 13:09
ІПН.pdf
21 травня 2020 13:09
Витяг_ЕН.pdf
21 травня 2020 13:09
Витяг_ДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Ольховик Михайло Васильович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Ольховик Михайло Васильович"
#2024200298
Переможець 96 476,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 10:18

Документи

25 травня 2020 10:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2020 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Ольховик Михайло Васильович"
#2024200298
96 476,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 травня 2020 10:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 10:33
ДУ Ольховик.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 10:29
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 11:00
договор Ольховик.pdf укладений
28 травня 2020 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовженя договору
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 96 476,00
UAH