Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки, відновлення картриджів, технічне обслуговування персональних комп’ютерів та офісної техніки
Очікувана вартість
99 000,00 UAH
UA-2020-05-08-003379-b ● 739ca07c185340fe802b62c5ef0203ad
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 6" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01985127 |
Місцезнаходження: | 49064, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Караваєва ,буд. 68 |
Контактна особа: |
Віталіна Борисова +380962439862 vitalishavi9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2020 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2020 16:00 |
Очікувана вартість: | 99 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 495,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Відповідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
623 послуга
Послуги з заправки, відновлення картриджів, технічне обслуговування персональних комп’ютерів та офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2020 13:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2020 13:14 |
Протокол 1з скан.pdf | |
12 травня 2020 13:14 |
Прозоро по обслуговуванню офісної техніки (2).doc |
12 травня 2020 13:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 травня 2020 13:14 |
Протокол 1з скан.pdf
|
|||
12 травня 2020 13:14 |
Прозоро по обслуговуванню офісної техніки (2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови
Дата подання: 19 травня 2020 15:00
Дата відповіді: 19 травня 2020 15:54
Шановний замовник , як Ви бачите вже не тільки нам очевидно що Ваші дискримінаційні вимоги заточені під ФОП Ольховик , з Вашої відповіді зрозуміло що ви хочете обрати якісного постачальника послуг , добре в законі так не визначено кількість договорів 8 -10 або 40 , але ж як сказано що тільки ті які були на прозоро через публічні закупівлі ?, а хіба не може учасник який вже 10 років виконує аналогічні договори прийняти участь ? Це 100 % дискримінація учасників які теж можуть якісно виконувати свою роботу , ці усі приписи це Ваші власні забаганки , якщо Ви хочете обрати ФОП Ольховик напряму , не треба навіть сюди виходити , тут далеко вже всі не дурні ..підписуйте договір та працюйте напряму , навіщо ви витрачаєте наші гроші , та час на підготовку до цього цирку ? Просимо прибрати таку велику кількість договорів , а бо ж прибрати що вони повині бути тільки ті які були через прозоро , любий договір є підтвердженням того що учасник має досвід - якщо це Вам потрібно , з того що ми бачимо Вам потрібен договір з Ольховиком напряму , але Ви дуже ризикуєте , навіщо Вам сплачивати такі великі штрафи ? наскільки нам відомо у медиків і так не дуже велика заробітня плата .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наша організація ні в якому разі не порушує закон України "Про публічні закупівлі"№396-ІХ від 19.12.2019р. Як установа, що фінансується з бюджету ми проводимо торги від 3000.00 грн. і вище виключно в електронній системі закупівель. Тому ми залишаємо за собою право включати в оголошенні ті умови, які вважаємо доцільними та не суперечать діючому закону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-08-003379-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Тарасенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:3148208078
Дата подання: 18 травня 2020 12:48
Зміна пункту 11
Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону пункту 11 Перелік документів, Замовник Вимагає підтвердження на Спроможність учасника надати запропоновані послуги , а саме:
- довідка, яка містить інформацію про виконання Учасником аналогічних договорів (для різних Замовників) укладених на протязі 2017-2019 років (з них не менше 8-ми за результатами державних закупівель через систему електронних закупівель в 2017-2019 році) , складену в довільній формі із зазначенням індентифікаційного коду закупівлі, предмету договору, найменування замовника, його місцезнаходження, номерів телефонів замовника за відповідним договором, відомостей щодо виконання договору;
- копії договорів, специфікації, акти про надання послуг зазначених в довідці;
- оригінали листів-відгуків про хід виконання вищевказаних договорів та співпрацю Учасника з Замовниками, з якими укладені вищезазначені договори, з печаткою Замовника.
Ми вважаємо дану умову дискримінаційною, так як Замовник встановлює кількість аналогічних договорів у кількості 8-ми штук, а Згідно Закону України Про публічні закупівлі статті Статті 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі (Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.), у цій статті не має жодного посилання на кількість договорів, а також згідно статті 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому ми вимагаємо змінити пункт 11 Перелік документів на Спроможність учасника надати запропоновані послуги, а саме прибрати посилання на кількість аналогічних договорів, 8 штук . А чому не 40 ? Ця умова є дуже складною до виконання тому що за 3 роки багато чого змінилося, Ви можете собі уявити знайти людину яка працювала 3 роки тому та попрохати її написати відгук про нашу співпрацю? Вона навіть нас не згадає. Яка ціль проведення відкритих торгів ? Економія та прозорість , але якщо будуть такі умови то до Вас крім Ольховика ніхто не прийде , бо минулого року було теж саме і нікто крім нього не зміг виконати Ваші завдання. Для підтвердження достатньо 1-2 аналогічних договорів, які підтвердять нашу спроможність виконувати роботи згідно Вашого ТД . Якщо умови дискримінаційні змінено не буде , ми будемо змущені звернутися до вищого органу оскарження . Нагадуємо що з 19 квітня 2020 року , змінено законодавство про публічні закупівлі , та згідно ст 18 Закону України про публічні закупівлі № 922 –V||| від 25.12.2015 на посадові особи які порушують законодавство , може бути складено протокол про адміністративне правопорушення за 164-14 КупАП України , санкція якої передбачає накладення на кожну із службових осіб тендерного комітету замовника штрафу у розмірі від 17 000 грн за перше порушення , та до 25000 тис у разі повторення порушення .
Розгорнути
Згорнути
- довідка, яка містить інформацію про виконання Учасником аналогічних договорів (для різних Замовників) укладених на протязі 2017-2019 років (з них не менше 8-ми за результатами державних закупівель через систему електронних закупівель в 2017-2019 році) , складену в довільній формі із зазначенням індентифікаційного коду закупівлі, предмету договору, найменування замовника, його місцезнаходження, номерів телефонів замовника за відповідним договором, відомостей щодо виконання договору;
- копії договорів, специфікації, акти про надання послуг зазначених в довідці;
- оригінали листів-відгуків про хід виконання вищевказаних договорів та співпрацю Учасника з Замовниками, з якими укладені вищезазначені договори, з печаткою Замовника.
Ми вважаємо дану умову дискримінаційною, так як Замовник встановлює кількість аналогічних договорів у кількості 8-ми штук, а Згідно Закону України Про публічні закупівлі статті Статті 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі (Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.), у цій статті не має жодного посилання на кількість договорів, а також згідно статті 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому ми вимагаємо змінити пункт 11 Перелік документів на Спроможність учасника надати запропоновані послуги, а саме прибрати посилання на кількість аналогічних договорів, 8 штук . А чому не 40 ? Ця умова є дуже складною до виконання тому що за 3 роки багато чого змінилося, Ви можете собі уявити знайти людину яка працювала 3 роки тому та попрохати її написати відгук про нашу співпрацю? Вона навіть нас не згадає. Яка ціль проведення відкритих торгів ? Економія та прозорість , але якщо будуть такі умови то до Вас крім Ольховика ніхто не прийде , бо минулого року було теж саме і нікто крім нього не зміг виконати Ваші завдання. Для підтвердження достатньо 1-2 аналогічних договорів, які підтвердять нашу спроможність виконувати роботи згідно Вашого ТД . Якщо умови дискримінаційні змінено не буде , ми будемо змущені звернутися до вищого органу оскарження . Нагадуємо що з 19 квітня 2020 року , змінено законодавство про публічні закупівлі , та згідно ст 18 Закону України про публічні закупівлі № 922 –V||| від 25.12.2015 на посадові особи які порушують законодавство , може бути складено протокол про адміністративне правопорушення за 164-14 КупАП України , санкція якої передбачає накладення на кожну із службових осіб тендерного комітету замовника штрафу у розмірі від 17 000 грн за перше порушення , та до 25000 тис у разі повторення порушення .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2020 11:43
Замовник при проведенні СПРОЩЕНОЇ ПРОЦЕДУРИ закупівлі залишає за собою право включати в оголошенні ті умови, які вважає доцільнимии, а саме можливість вибрати добросовісних учасників, які зарекомендували себе на ринку надання цих послуг. В законі не обумовлено конкретну кількількість аналогічних договорів
Номер вимоги: UA-2020-05-08-003379-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3208603621
Дата подання: 19 травня 2020 08:33
Настав час змінювати постійних Ольховиків та Атлантисів!
На протязі не одного року спостерігається планування вимог під учасника, не важко подивитись минулі укладені договори, де для інших учасників немає жодних перспектив на перемогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2020 13:47
Замовник при проведенні СПРОЩЕНОЇ ПРОЦЕДУРИ закупівлі залишає за собою право включати в оголошенні ті умови, які вважає доцільнимии, а саме можливість вибрати добросовісних учасників, які зарекомендували себе на ринку надання цих послуг. В законі не обумовлено конкретну кількількість аналогічних договорів
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Ольховик Михайло Васильович" #2024200298 |
Переможець |
96 476,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2020 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2021 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2020 10:33
|
ДУ Ольховик.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2020 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2020 11:00
|
договор Ольховик.pdf | укладений |
28 травня 2020 10:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовженя договору |
Номер договору про закупівлю: | 53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |