Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2019-47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)
Очікувана вартість
2 114 748,00 UAH
UA-2020-05-08-002844-b fd84c4f51615468fb74f6c454b797125
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Клюєнко

+380522557171 kdml@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча міська лікарня" Міської ради міста Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 03073502
Місцезнаходження: 25030, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, буд. 6
Контактна особа: Оксана Клюєнко
+380522557171
kdml@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Закупівля товару проводиться відповідно до ЗУ від 17.03.2020 року "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню короно вірусної хвороби (COVID-19)" керуючись п.2 Розділ ІХ "Прикінцеві та перехідні положення ЗУ "Про публічні закупівлі" та Постановою КМУ від 20 березня 2020р. №225 (в редакції постанови КМУ від 29.03.2020р. №248) "Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій короно вірусної хвороби (COVID-19) на території України" (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ №248 від 29.03.2020 "269 від 08.04.2020)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Апарат штучної вентиляції легенів HAMILTON-C1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький (Кіровоград), проспект Університетський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 травня 2020 13:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСЕНКО"
#39330111
Переможець 2 114 748,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 13:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 16:46
Дод.угода 5 Ксенко.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 16:45
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 15:58
Ксенко д.у.4.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 15:55
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 15:03
дод.угода 3 Ксенко.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 14:46
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 14:18
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 13:57
Дод угода 2.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 15:21
Дод.угода 1.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 14:52
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 13:58
договір 80.pdf укладений
08 травня 2020 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на підставі пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України.
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31 березня 2021року
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку діїї договору до 31.12.2021р Продовження строку (терміну) поставки товару до 31.12.2021р.
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додано пункт про суму бюджетних зобов'язань на 2021р. яка складає 1317600,00 грн без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML