Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О162338 Петрівка – Вознесенка Друга - /Т-16-44/, на ділянці км 0+000 – км 21+000, Одеська область
Current average repair of the public road of local significance О162338 Petrivka - Voznesenka Druha - / Т-16-44 /, on the section km 0 + 000 - km 21 + 000, Odesa region
Очікувана вартість
384 433 038,00 UAH
UA-2020-05-08-002816-a 22c971489a8a4efebb40766abe14e55f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Артем Сергійович

048 7958918 artns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Контактна особа: Носуленко Артем Сергійович
048 7958918
artns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Local motor road agency
National ID: 42641417
Contact point: Nosulenko Artem
048 7958918
artns@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 травня 2020 22:57
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 11:59
Очікувана вартість: 384 433 038,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 800 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3800000 UAH
Publication date: 08 травня 2020 22:57
Enquiries until: 07 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 13 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 червня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 384 433 038 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 800 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О162338 Петрівка – Вознесенка Друга - /Т-16-44/, на ділянці км 0+000 – км 21+000, Одеська область (Джерело фінансування - Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road of local significance О162338 Petrivka - Voznesenka Druha - / Т-16-44 /, on the section km 0 + 000 - km 21 + 000, Odesa region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Детально у проекті договору Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 09:18
перелік_змін_Петрівка від 09.06.2020.doc
09 червня 2020 09:18
Нова редакція ТД О162338 Петрівка 0-21.docx
08 травня 2020 22:54
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПСР.docx
08 травня 2020 22:54
ТД О162338 Петрівка 0-21.docx
09 червня 2020 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 22:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 09:18
перелік_змін_Петрівка від 09.06.2020.doc
09 червня 2020 09:18
Нова редакція ТД О162338 Петрівка 0-21.docx
08 травня 2020 22:54
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПСР.docx
08 травня 2020 22:54
ТД О162338 Петрівка 0-21.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 липня 2020
UA-2020-05-08-002816-a22c971489a8a4efebb40766abe14e55f
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 11:04
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «РДС», поданій на торги «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О162338 Петрівка – Вознесенка Друга - /Т-16-44/, на ділянці км 0+000 – км 21+000, Одеська область » 1. Перелік виявлених невідповідностей: - У складі поданої тендерної пропозиції ТОВ «РДС» надано Довідку про підприємство в якій вказав не повну назву найменування Учасника в п.1., а зазначається як «Товариство з обмеженою відповідальністю». - Учасник ТОВ «РДС» надав – «Довідка про наявність працівників», відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій виявлено не відповідність в трудових книжках між наказами про призначення на посаду у водіїв автотранспортних засобів та водіїв механізмів. Однак зазначається в трудових книжка що працівники відносяться до підприємства ТОВ «БК «Ескадор» проте в наказах про призначення працівники відносяться до підприємства ТОВ «РДС». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до пункту 3.1 розділу ІІІ. «ІНШІ ДОКУМЕНТИ» Додатку 3 та Додатку 1 тендерної документації вимагається надання довідки про підприємство, в якій зазначається наступна інформація: 1. Повне найменування Учасника 2. Скорочене найменування Учасника 3. Юридична адреса Учасника 4. Фактична адреса Учасника 5. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові, посада) 6. Телефон Факс Електронна пошта Веб - сторінка 7. Банківські реквізити для укладання договору: р/р банк МФО ЄДРПОУ 8. форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); система оподаткування: на загальних умовах або за спрощеною системою оподаткування (у разі застосування спрощеної системи оподаткування обов’язково зазначити до якої групи платників єдиного податку відноситься Учасник та відсоткову ставку єдиного податку). 9. Уповноважений представник Учасника на підписання документів тендерної пропозиції 10 Уповноважений представник Учасника на підписання договору за результатами торгів Діє на підставі ________________ - Відповідно до пункту 1.2, розділу І. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Додатку 3, Тендерної документації, Замовник вимагає надання довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: * найменування учбового закладу вказується, якщо у працівника освіта вище середньої. - На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 3. Прелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - На виконання вимог пунктом 3.1., частини ІІІ. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, Додатку 3 тендерної документації – надати відповідну до вимог тендерної документації Довідку про підприємство згідно з Додатком 1. - На виконання вимог пунктом 1.2., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність трудові книжки працівників та накази про призначення на посаду. ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

01 липня 2020 19:27
Електронний підпис
15 червня 2020 20:14
Електронний підпис
15 червня 2020 20:14
Електронний підпис
09 червня 2020 09:13
Електронний підпис
09 червня 2020 09:13
Електронний підпис
09 червня 2020 09:08
Заявка на гарантию 503.pdf
08 червня 2020 11:20
105 Тех завдання.PDF
08 червня 2020 11:20
103 Довідка за ст 17..PDF
06 червня 2020 12:45
99 Гуляев Л.М..PDF
06 червня 2020 12:45
98 Буц.PDF
06 червня 2020 12:45
97 Трудова Пінчук О.П..PDF
06 червня 2020 12:45
96 Трудова Остапенко.PDF
06 червня 2020 12:45
95 Трудова Власов О.О..PDF
06 червня 2020 12:45
93 Трудова Залива Д.М..PDF
06 червня 2020 12:45
92 Трудова Желудков С.І..PDF
06 червня 2020 12:45
90 Трудова Годулян А.Л..PDF
06 червня 2020 12:45
89 Трудова Ганчев П.І..PDF
06 червня 2020 12:45
88 Трудова Ганчев В.Д..PDF
06 червня 2020 12:45
85 Трудова Ващило.PDF
06 червня 2020 12:45
84 Трудова Бурбела А.В..PDF
06 червня 2020 12:45
83 ТрудоваБрагуца.PDF
06 червня 2020 12:45
82 Трудова Бошков В.М..PDF
06 червня 2020 12:45
81 Трудова Бородін М.М..PDF
06 червня 2020 12:45
80 Трудова Большов Р.Ю..PDF
06 червня 2020 12:45
79 Трудова Болокан І.PDF
06 червня 2020 12:44
78 ТрудоваБєлінський.PDF
06 червня 2020 12:44
76 Трудова Балабан М.І..PDF
06 червня 2020 12:44
75Трудова Балакчі А.І..PDF
06 червня 2020 12:44
74 Трудова Бабійчук П.Д..PDF
06 червня 2020 12:44
73 Трудова Бабійчук Д.П..PDF
06 червня 2020 12:44
72 Трудова Авромогло.PDF
06 червня 2020 12:44
100 Назаров.PDF
06 червня 2020 12:44
71 Трудова Швець РВ.PDF
06 червня 2020 12:44
70 Трудова Устуянов.PDF
06 червня 2020 12:44
69 Трудова Тихоненко.PDF
06 червня 2020 12:44
68 Трудова Терещенко.PDF
06 червня 2020 12:44
67 Трудова Танцюра.PDF
06 червня 2020 12:44
66 Трудова Сулима.PDF
06 червня 2020 12:44
65 Трудова Мордик.PDF
06 червня 2020 12:44
64 Трудова Молозін.PDF
06 червня 2020 12:44
63 Трудова Маренич.PDF
06 червня 2020 12:44
62 Трудова Мамалига.PDF
06 червня 2020 12:44
61 Трудова Колесник.PDF
06 червня 2020 12:44
60 Трудова Кілор.PDF
06 червня 2020 12:44
59 Трудова Кириленко.PDF
06 червня 2020 12:44
58 Трудова Іванов.PDF
06 червня 2020 12:44
57 Трудова Зібровський.PDF
06 червня 2020 12:44
56 Трудова Дудьєв.PDF
06 червня 2020 12:44
55 Трудова Дідур.PDF
06 червня 2020 12:44
54 Трудова Гриценко.PDF
06 червня 2020 12:44
53 Трудова Гончар.PDF
06 червня 2020 12:44
52 Трудова Гайдай.PDF
06 червня 2020 12:43
51 Трудова Боцу.PDF
06 червня 2020 12:43
49 Трудова Блажко.PDF
06 червня 2020 12:43
47 Трудова Андрюшин.PDF
06 червня 2020 12:43
46 Трудова Ангелов.PDF
06 червня 2020 12:43
45 Форма 4-ОПП.pdf
06 червня 2020 12:43
44 Формальні помилки.pdf
06 червня 2020 12:43
43 Транспортна схема.PDF
06 червня 2020 12:43
42 Скан витягу ПДВ.pdf
06 червня 2020 12:43
39 Опис.pdf
06 червня 2020 12:43
38 Статут.PDF
06 червня 2020 12:43
35 Ліцензія.pdf
06 червня 2020 12:43
34 Відомості ЄДРПОУ.pdf
06 червня 2020 12:43
33 Витяг зі статуту.PDF
06 червня 2020 12:43
32 Лист від ТФ Ескадор.PDF
06 червня 2020 12:43
31 Лист від Ескадор.PDF
06 червня 2020 12:43
28 Договір Лабораторія.pdf
06 червня 2020 12:43
21 Аттестат на АБЗ.pdf
06 червня 2020 12:43
20 Договір поставки.pdf
06 червня 2020 12:43
18 ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
06 червня 2020 12:43
15 Довідка про санкціїї.PDF
06 червня 2020 12:43
14 КБ 80П.PDF
06 червня 2020 12:43
13 Дог. №80П.PDF
06 червня 2020 12:43
12 КБ 76П.PDF
06 червня 2020 12:43
11 Дог. №76П.PDF
06 червня 2020 12:43
102 Банківька гарантія.rar
06 червня 2020 12:43
101 Генеральний договір.PDF
06 червня 2020 12:43
10 Відгук від САД Одеса.PDF

Документи

Публічні документи

15 липня 2020 15:47
Електронний підпис
15 липня 2020 15:47
Електронний підпис
15 липня 2020 15:46
Документи переможця.pdf
16 червня 2020 18:39
Електронний підпис
16 червня 2020 18:39
Електронний підпис
16 червня 2020 18:38
Персонал.pdf
16 червня 2020 18:38
Техніка.pdf
16 червня 2020 18:38
Аналогічний договір.pdf
16 червня 2020 18:38
Лабораторія.pdf
16 червня 2020 18:38
АБЗ.pdf
16 червня 2020 18:38
персонал.doc
16 червня 2020 18:38
техніка.doc
16 червня 2020 18:38
Інші документи.pdf
16 червня 2020 18:38
Повноваження.pdf
16 червня 2020 18:37
Гарантія 016-001-20341-2020.zip
16 червня 2020 18:37
Гарантія виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 384 350 700,00
UAH з ПДВ
380 550 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 384 233 038,00
UAH з ПДВ
384 233 038,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 15:47
Електронний підпис
15 липня 2020 15:47
Електронний підпис
15 липня 2020 15:46
Документи переможця.pdf
16 червня 2020 18:39
Електронний підпис
16 червня 2020 18:39
Електронний підпис
16 червня 2020 18:38
Персонал.pdf
16 червня 2020 18:38
Техніка.pdf
16 червня 2020 18:38
Аналогічний договір.pdf
16 червня 2020 18:38
Лабораторія.pdf
16 червня 2020 18:38
АБЗ.pdf
16 червня 2020 18:38
персонал.doc
16 червня 2020 18:38
техніка.doc
16 червня 2020 18:38
Інші документи.pdf
16 червня 2020 18:38
Повноваження.pdf
16 червня 2020 18:37
Гарантія 016-001-20341-2020.zip
16 червня 2020 18:37
Гарантія виписка.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 19:27
Електронний підпис
15 червня 2020 20:14
Електронний підпис
15 червня 2020 20:14
Електронний підпис
09 червня 2020 09:13
Електронний підпис
09 червня 2020 09:13
Електронний підпис
09 червня 2020 09:08
Заявка на гарантию 503.pdf
08 червня 2020 11:20
105 Тех завдання.PDF
08 червня 2020 11:20
103 Довідка за ст 17..PDF
06 червня 2020 12:45
99 Гуляев Л.М..PDF
06 червня 2020 12:45
98 Буц.PDF
06 червня 2020 12:45
97 Трудова Пінчук О.П..PDF
06 червня 2020 12:45
96 Трудова Остапенко.PDF
06 червня 2020 12:45
95 Трудова Власов О.О..PDF
06 червня 2020 12:45
93 Трудова Залива Д.М..PDF
06 червня 2020 12:45
92 Трудова Желудков С.І..PDF
06 червня 2020 12:45
90 Трудова Годулян А.Л..PDF
06 червня 2020 12:45
89 Трудова Ганчев П.І..PDF
06 червня 2020 12:45
88 Трудова Ганчев В.Д..PDF
06 червня 2020 12:45
85 Трудова Ващило.PDF
06 червня 2020 12:45
84 Трудова Бурбела А.В..PDF
06 червня 2020 12:45
83 ТрудоваБрагуца.PDF
06 червня 2020 12:45
82 Трудова Бошков В.М..PDF
06 червня 2020 12:45
81 Трудова Бородін М.М..PDF
06 червня 2020 12:45
80 Трудова Большов Р.Ю..PDF
06 червня 2020 12:45
79 Трудова Болокан І.PDF
06 червня 2020 12:44
78 ТрудоваБєлінський.PDF
06 червня 2020 12:44
76 Трудова Балабан М.І..PDF
06 червня 2020 12:44
75Трудова Балакчі А.І..PDF
06 червня 2020 12:44
74 Трудова Бабійчук П.Д..PDF
06 червня 2020 12:44
73 Трудова Бабійчук Д.П..PDF
06 червня 2020 12:44
72 Трудова Авромогло.PDF
06 червня 2020 12:44
100 Назаров.PDF
06 червня 2020 12:44
71 Трудова Швець РВ.PDF
06 червня 2020 12:44
70 Трудова Устуянов.PDF
06 червня 2020 12:44
69 Трудова Тихоненко.PDF
06 червня 2020 12:44
68 Трудова Терещенко.PDF
06 червня 2020 12:44
67 Трудова Танцюра.PDF
06 червня 2020 12:44
66 Трудова Сулима.PDF
06 червня 2020 12:44
65 Трудова Мордик.PDF
06 червня 2020 12:44
64 Трудова Молозін.PDF
06 червня 2020 12:44
63 Трудова Маренич.PDF
06 червня 2020 12:44
62 Трудова Мамалига.PDF
06 червня 2020 12:44
61 Трудова Колесник.PDF
06 червня 2020 12:44
60 Трудова Кілор.PDF
06 червня 2020 12:44
59 Трудова Кириленко.PDF
06 червня 2020 12:44
58 Трудова Іванов.PDF
06 червня 2020 12:44
57 Трудова Зібровський.PDF
06 червня 2020 12:44
56 Трудова Дудьєв.PDF
06 червня 2020 12:44
55 Трудова Дідур.PDF
06 червня 2020 12:44
54 Трудова Гриценко.PDF
06 червня 2020 12:44
53 Трудова Гончар.PDF
06 червня 2020 12:44
52 Трудова Гайдай.PDF
06 червня 2020 12:43
51 Трудова Боцу.PDF
06 червня 2020 12:43
49 Трудова Блажко.PDF
06 червня 2020 12:43
47 Трудова Андрюшин.PDF
06 червня 2020 12:43
46 Трудова Ангелов.PDF
06 червня 2020 12:43
45 Форма 4-ОПП.pdf
06 червня 2020 12:43
44 Формальні помилки.pdf
06 червня 2020 12:43
43 Транспортна схема.PDF
06 червня 2020 12:43
42 Скан витягу ПДВ.pdf
06 червня 2020 12:43
39 Опис.pdf
06 червня 2020 12:43
38 Статут.PDF
06 червня 2020 12:43
35 Ліцензія.pdf
06 червня 2020 12:43
34 Відомості ЄДРПОУ.pdf
06 червня 2020 12:43
33 Витяг зі статуту.PDF
06 червня 2020 12:43
32 Лист від ТФ Ескадор.PDF
06 червня 2020 12:43
31 Лист від Ескадор.PDF
06 червня 2020 12:43
28 Договір Лабораторія.pdf
06 червня 2020 12:43
21 Аттестат на АБЗ.pdf
06 червня 2020 12:43
20 Договір поставки.pdf
06 червня 2020 12:43
18 ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
06 червня 2020 12:43
15 Довідка про санкціїї.PDF
06 червня 2020 12:43
14 КБ 80П.PDF
06 червня 2020 12:43
13 Дог. №80П.PDF
06 червня 2020 12:43
12 КБ 76П.PDF
06 червня 2020 12:43
11 Дог. №76П.PDF
06 червня 2020 12:43
102 Банківька гарантія.rar
06 червня 2020 12:43
101 Генеральний договір.PDF
06 червня 2020 12:43
10 Відгук від САД Одеса.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
Переможець 380 550 700,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 12:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
#33387560
380 550 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 12:10
17П 20 Угода Розірвання .pdf укладений
02 січня 2024 12:09
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 13:20
ДУ5 до 17П_20 від 24.07.20.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 13:19
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 14:19
ДУ 3 17П_20.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 14:19
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 15:04
17П_20 від 24.07.20 О162338 Петрівка 0-21 Евродор.pdf укладений
24 липня 2020 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2021 рік встановити у розмірі – 7 714 616, 00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 7 714 616, 00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXІ. «Реквізити та підписи сторін» наступним рахунком: Рахунок № UA728201720344351039107095031 4. Відповідно до пункту 18.3., розділу XVIII «Внесення змін до Договору і його розірвання.» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання послуг.» та пункт 19.1., розділу XIX. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг : з дня підписання договору до 31.12.2022 р. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2022р., а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 17П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Встановити фінансування на 2022 рік у розмірі – 0, 00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2022 рік становлять – 0, 00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п.3. пункту 18.3., розділу XVIII «Внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання послуг.» та пункт 19.1., розділу XIX. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг : з дня підписання договору до 31.12.2023 р. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2023р., а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 17П/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 29 грудня 2023
Сума оплати за договором: 56 039 176,20
UAH (в тому числі ПДВ 9 339 862,70 UAH)
Причини розірвання договору: 1. Сторони спільно дійшли згоди розірвати договір підряду № 17П/20 від 24.07.2020р., укладений між Замовником та Підрядником, відповідно до п.18.7., XVIII розділу «Внесення змін до Договору і його розірвання» з моменту підписання цієї додаткової угоди. 2. Надання послуг та оплата за договором на момент розірвання складає – 56 039 176,20 грн. 3.У Сторін відсутні претензії щодо виконання зобов’язань за даним договором один до одного. 4 . Ця Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін. 5. Ця Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу - по одному для кожної із Сторін.